Hát így belegondolva már én sem tudom. ![](pic/smiley/smile.gif)
Anno még azt hittem, hogy nyerek vele max VP-t és max. ÉP-t, de igazából vesztettem.
Arra is gondoltam hogy ha kisebb szintűnek látszom, a VIK-kel betámad/ok gyengébbeket és lenyomom, ami be is jött, de mindig elteleportáltak és nincs skalpom. Ráadásul volt hogy egy mezőn ketten voltak és a második leverése után már majdnem én DEM-eztem el.
De leginkább arra gondoltam, hogy alakváltóként nagyon gyengék a képességeim és így ugyanaddig a szintig többet tudok gyakorolni. De ennek sincs semmi értelme rájöttem, mert a szintet semmi sem nézi, még az olimpia sem. Sokkal magasabb szintűek és képességek terén is sokkal erősebbekkel is összetesznek.
Úgy hogy nem szívatom le magam újra 5x. Köszi! ![](pic/smiley/smile.gif)
...inkább az olimpiára olyan fegyvert veszek a kezembe, amiben nem vagyok képzett, így kerülök be alacsonyabb kategóriába. ;) ... bár nehéz eltalálni mi elég jó oda hogy első lehessek... ![](pic/smiley/sad.gif) |
Energia alapú támadások pl. az energia szférájú varázslatok, mint az energiatüskék, vagy az istenítélet. A +8 hozzáadódik a szerencséhez. |
Elvileg igen, de nem látom, hogy mi ebben a buli. |
A tárgyak beszámítanak. Az iq-nak itt nincs jelentősége. "- Ha a szakértelem < 20, és a módosított érték kisebb mint az alap harmada, akkor a módosított érték az alap harmada lesz.
- Egyéb esetben, ha a módosított kisebb mint az alap osztva 3 + szakértelem/7-tel, akkor annyi lesz a módosított érték (és ez már lehet 0 is, mindkét osztásnál lefelé kerekítünk)."
Tehát 24 vp már elég a 4%-hoz. |
Mi számít energia alapú támadásnak?
Mert ugye van egy ilyen medálom (Nap szimbólum) és most már egy arany pikkelyvértem is és mindkettő ad 4-4-et. De mit is jelent ez a plusz a gyakorlatban?
Ha megtámadnak valami energia cuccal, és a szerencsém 20(33), meg ebből a két tárgyból kapok +8 védelmet, akkor hogy szám a gép? (az IQ ha kell, az 21(29) |
Ha megszereztem az immunitást szintszívásra és direkt elvesztem, akkor ha újra 5x szintet vesztek, újra megkapom az immunitást? |
Beállítottam a Butaság árát 35VP-ra taumaturgiánál, de kicsit soknak tűnik. Kérhetnék egy ellenjegyzést?! ![](pic/smiley/smile.gif)
Taum 23; Max. VP-m 584 varázstárgyakkal
Nem tudom a gép tárgyakkal, vagy anélkül számol-e?
Beleszámolja az IQ növelt értékét, vagy az alapot?
Tárgyak amik szóba jöhetnek:
-Kreiton fókusz (+2Q, +1tau és +1teo)
-Mindenség ametisztje (...+150max.VP... +6IQ...)
Ha jól értelmeztem a Hypert, akkor alkalmanként elérhető max. 4%.
Van még -7-em az 500+ max.VP-m miatt.
Meg a taum miatt van -23-am.
4+7+23=34 Tehát 34VP-nál kapok 4% növekedést.
Ez így rendben van? |
Egy csinos fokhagyma a balkézbe segít utána jöhet a kihegyezett karó |
A kürt megdobott egy szub. vámpírral.
Az egy dolog, hogy leölte az összes szörnyem, de meg sem tudtam ütni, mert köddé vált.
Mi kell ahhoz hogy meg tudjam ütni? |
Ahoj!
Már tényleg csak 2 mezőnyi sugarú a nyugati rajzás?
Köszi! |
Igen, lehetséges, hogy a másik templomkereső ima egy másik templomhelyhez vezet. Amit megadtam koordináta, biztosan jó, egyrészt mert a saját karim járt azon a mezőn, másrészt mert ebben a fordulóban (http://www.beholder.hu/?m=tf&in=fordulo.php&karakter=TF5211&fordulo=86), egy másik kari is járt ott, és akkor még megvolt. Neki még nem volt szextánsa, ezért az y koordináta relatív, de könnyen beazonosítható a templomtól 2 mezőre északra és 1 mezőre keletre található mélységi grittang fészekről, ami a 94,22-n van. Nincs másik grittang fészek a 94-es oszlopban. |
Van egy a 136. labirintusban (cirkuszi fősátor küldisor), és egy a 62. mínoszkúpban (ez változó helyen található, a helytartói városoktól keletre található változó mínoszkúpok egyike). |
Egy másik kalandozó Raia-hoz való IM 1-e a 75:59-en, 18 lépésnyire határozta meg a templom helyét.
E szerint is jó lehet a 93X koordináta, ám nem lehet a 41Y-nál északabbra.
Lehetséges lenne, hogy Raia két külön templom helyet adott volna meg a két különböző hívének? Vagy rossz lenne a koordináta amit te adtál meg? |
Elképzelhető, hogy a kürttel megidézett lénnyel csak harcolni lehet. A tigrist, mivel keleti szörny, még akkor is, ha nyugaton idézi meg a kürt, egyébként sem tudnád elfogni. |
Smaragd kulcsba 241# hol lehet belebotlani? |
A kürttel megidézett tigrist miért nem próbáltam elfogni ketreccel, ha volt kiadva rá FOG parancs? Esetleg BA-t kell kiadni a tigrisre? |
Igazad van, nem ők hozzák ki nekem, hanem én férek hozzá.
"extradimenzionális kapun keresztül Ghalla bármely pontjáról el tudják érni a széfet..."
Persze hogy ez mit jelent az rejtély, de végülis ezzel ki van "mesélve".
Viszont az megoldható lenne, hogy tarthassak pénzt a széfemben is, ahogy ez a valóságban is előfordul.
Tehát ha pld. valaki ABS (Arany Berakása a Széfbe) paranccsal előre tárol valamennyi készpénzt a széfjébe, akkor ehhez hozzáférhessen bármikor, mint a tárgyaihoz. Nyilván a széfben tárolt pénz nem kamatozik. Ez mindössze egy előrelátó segítség, ha nem járnánk bank közelben egy ideig. |
Pontosan, ahogy mondod. Nem átadható tárgyat elrejteni sem lehet, ha eldobod, akkor le se kerül a mezőre.
Ennyire amatőrnek ne nézzük már a Beholdert. :P |
Ez nem egészen így van.
A széfed tartalma adott, mindenféle varázslatok védik, de te távolról hozzáférsz (valamilyen térmágiával). A bank se fér hozzá.
A pénzed viszont nem a széfben áll egy csinos kupacban, hanem a Fairlight bank kezeli, kihelyezi hitelbe. A széfedben nincs egy darab se. |
Mi van, ha van mondjuk egy nem átadható tárgyam, de én mégis át szeretném adni valakinek. (amúgy nincs ilyen tervem, csak elméleti kérdés)
Ha ezt a tárgyat eldobom és a másik kiad egy KUT 20-at, elvileg 100% eséllyel megtalálja, nem? Vagy ha elrejtem és a megadott kóddal keresi a másik?
Persze gondolom az ilyen esetekre is kitaláltak már valamit. Mondjuk az eldobott tárgy törlődik azonnal. ![](pic/smiley/wink.gif) |
Gyakorlatilag minden képességet ki lehet fejleszteni, megfelelő indoklással. |
Nekem nincs aranyszámla KT képességem és ki sem fejleszthető ha jól látom.
Amúgy írnék is a Tihornak, ha egyáltalán eljutna ez hozzá, hogy ezt módosíthatnák is, mivel tök nem életszerű.
Gondolj csak bele. Van egy bank és vannak benne széfjeid és bármikor, bárhol kiveszik amit kérsz a széfedből és kihozzák abban a pillanatban, de ugyanabban a bankban az aranyadat nem hozzák ki. Ahhoz be kell kutyagolnod, vagy teleportálnod egy elérhető távolságra lévő bankba.
Ez teljesen ostobaság így... szerintem. |
Ez engem is idegesit ![](pic/smiley/sad.gif)
Raadasul ha jol latom, a varkik miatt nincs bank a ket deli helytartoi varosba, Feherbercig meg nem tudok eltelportalni a qwarg rajzasbol. es mivel mindig lemeriti a kápé készletemet a licit, forduló óta nem tudok fegyvermesterhez menni
![](pic/smiley/sad.gif) |
Az arany azért nem elérhető távolról, mert arra ott az aranyszámla nevű KT képesség. |
A többségük nem közvetlenül a tengerparton, de elég közel ahhoz. Ezek szörnyfészkek, amelyekből a legnyugatabbi az 52,6-on, a legkeletebbi a 136,3-on van. Viszont "csak" gárdisták, légiósok és ostromteknősök (és a belőlük kinyerhető stuff), tehát ha futárcsizmát szeretnél, marad a mászkálás/szk a bozótosokon/tengerparton. |
Északon a ryukuk a tengerparton vannak? Az ott olyan mint a rajzás, és mindenhol hemzsegnek? Kéne egy csizma és úgyis északra kell mennem a templom miatt, ha megmondjátok merre mászkáljak hogy belebotoljak egy futárba, meg hogy mit érdemes onnan gyűjteni, lehet elugrok a beach-re. :-) |
Annyi tvp kellene... A vándorcirkusz igy is 20 tvp-t elvisz és nem hoz semmit. Az arany is gond. A bankban van egy halom, de amikor veszek valamit aukción mindig tőlem szedi el és ha nem elég utána a bankból. A bankból bárhonnan, még labiba is kihoznak nekem tárgyat, de aranyat nem. Így sokszor nincs nálam egy fitying sem.
Igazán betehetnék hogy az arany is elérhető legyen távolról, ha már a széf az és az aukcióra tőlünk szedik el a pénzt. |
Én nem tettem rá kno-t, és turbózni se turbóztam soha a versengést. Kicsit türelemjáték így, de én elég türelmes típus vagyok. Nyugodtan berakhatsz minden próbát, ha nem jársz sikerrel, az is fejleszti a versengést.
Céllövölde: talizmán találására az alapesély 10%+versengés*2, max. 66%.
Ötpróba: erről már beszéltünk korábban, de beírom ide is: Az alapesély a sikerre 40%+a próbára tett tulajdonság tizede+versengés. A próbához tartozó tulajdonságot erősítő talizmán +10%-ot ad, és minden korábbi sikertelenség +0,5%-ot.
Kártya: számít a szerencsejáték szakértelem, a versengés, a szerencsetalizmán birtoklása, a korábbi sikertelenségek száma, eddigi kaszinós nyereményeid mértéke (ha jártál már kaszinóban). A pontos képlet nem ismert.
Labirintus: az eltévedésre az elején 90% esély van. Ezt csökkenti a versengés szakértelem másfélszerese és az eddig teljesített küldetések száma(?). Utána a vadászat/zene/gyógyítás próbánál a 20% alapesélyt a szükséges szakértelem nagysága és a versengés másfélszerese növeli. Az oltárépítésnél az eddig oltárépítésre fordított tvp harmincada % az esély a sikeres teljesítésre, de max. 20%.
Szellemkastély: A bátorságpróbán 60%+2*versengés az esély, ami 6%-kal csökken minden sikeres szellemkastélyozás után. Aztán sebződsz 100+d200-at, ami nem lehet több a max.ép-d felénél, és nem halhatsz bele. Ezenkívül éhezni és szomjazni kezdesz. Jön egy harc (ősi szellem/csontváz hadúr/kísértetvarázsló). A következő próbához egy nem kf-elt ryuku fémet tartalmazó tárgy/egy áldott kő/egy kf-elt angyalok gyűrűje kell. Ezután mászás/csapdakészítés/titkosírás/vitalitás próba jön. Az alapesély 48%+versengés, az adott szakértelem még + max.40%, a korábbi sikeres kastélyozások 6%-kal csökkentenek. Az utolsó próba alapesélye 10%, ha másodszor próbálkozol, 20%, stb. |
A vándorcirkuszt hogy érdemes csinálni és mik növelik a siker esélyeit?
Nekem az 1 és 2 van betéve. A szörnyeket mindig lenyomom, de nem esik belőlük cucc. (eddig egy esett) A tulajdonságpróbán meg mindig megbukok itt-ott.
Max kno-t már rátettem. Esetleg turbó? Vagy más próbákat is tegyek be? | Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|