Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
A tolvajszem varázs
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
A tolvajszem varázslat gonosz lelkű mágusok agyának szüleménye. Elmondása alaposan megkönnyíti a lopni vágyó kalandozók dolgát, hiszen segítségével távolról feltérképezhetjük célpont áldozat hátizsákjának tartalmát, a benne lévő tárgyak elhelyezkedését. Aztán már csak oda kell menni, és elcsenni azt, amire éppen szükségünk van!
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló
HKK Online V1.0
Válogatós verseny szombaton
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Varázslatok!
Zén bemutató – Varázslatok 2. rész

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
HKK Online V1.0 (8)
Versenyhirdető (1830)
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló (2)
Lapötletek (65014)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8214)
HKK kérdés? (47207)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ...
Nézet:
Démontüzér

2 VP 3/3 dornodon szörny/thargodan 1 SZK

Ha forrás vagy szabálylap drágítja, akkor idézési költségéből minden VP-t helyettesíthetsz egy lap gyűjtődből semmibe rakásával.
S: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul annyit, amennyi thargodan és „tűz” lap van a gyűjtődben, majd kapsz egy taumaturgia lapot.


Taumaturgikus lovag

3 VP 3/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak” „tűz”

Idézési költségét szabálylap nem növelheti.
Kijátszásakor kapsz egy taumaturgia lapot, a kör végén pedig kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot.


A lángok orgyilkosa

1 VP kalandozó/árnymanó 2/1 KF

Láthatatlan. Idézési költségét szabálylap nem növelheti.
Ha sebzést okoz: kapsz egy Taumaturgia lapot.


Szénné égetés

2 ZSZ dornodon azonnali „tűz”

Célpont lény vagy épület a gyűjtőbe kerül és ellenfeled sebződik annyit amennyi az SP-je ill. ÉP-je volt.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy Taumaturgia lapot.


Kristály entitás

5-X ZSZ (4)/(4) rhatt avatár/fókuszkristály „szárnyak” „rezisztens”

X annyi, ahány különböző nevű avatárod és fókuszkristályod van játékban (de max. 4).
K célpont permanens aktivizálódik, VAGY egy célpont lapnak a kör végéig a normálisnál eggyel többször használhatod az aktiválást kívánó képességeit (pl. S helyett S2 megkötéssel).
 
1 Vp Ork hálószaggató
szörny 1 szk KF Dornodon
ork

'repül'
Semlegesítés: "háló" vagy "horgony" képességgel rendelkező lap.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz egy ilyen lapot VAGY a "háló" és a "horgony" képesség ebben a körben semmiképpen nem működik (beleértve a szabálylapok, követők, helyszínek és forrásra immunis lapok ilyen képességeit).

2 / 2

1 Vp A csábítás művészete
bűbáj mentális Elenios
szirén

Húzz egy lapot!
K: ha egy lény gazdát cserél, az új gazdája húzhat egy lapot és kap annyi Vp-t, amennyi a lény idézési költsége volt (de az első körben nem kaphat így Vp-t).
Büntetés: ha akarod, célpont permanens gazdát cserél.

0 Vp Véges végtelen
bűbáj színtelen

Semlegesítés: változó idézési költségű lap.
S, áldozd fel, és tedd a Semmibe: kikereshetsz egy fix. 0 idézési költségű lapot a paklidból vagy visszavehetsz egy ilyen lapot a gyűjtődből a kezedbe ÉS a kör azonnal véget ér.
 
0 SZK
Motyogó melléktermék
Motyogó Leah szörny
Kötelék: ha ellenfelednek legalább 4 lap kerül a semmijébe,akkor azonnal keresd ki a paklidból és rakd játékba.(reakció képesség)
Áldozd fel: kapsz egy motyogó kölyköt.
Hátrány:kijátszása körében nem áldozhatod fel.
0/1
 
Ködkirály

2 VP 3/3 rhatt kalandozó/ember KF „szárnyak”

Ha épülettel ködkerested elő: a kör végéig ingyen kijátszhatod.
K: kapsz egy A köd gyermeke lapot passzívan VAGY célpont lapra tehetsz egy ködjelzőt, ami a te jelződ. A ködjelző képessége: 1 VP vagy 2 ÉP árán a lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Magányos lovag

3 VP 1 nekron (5)/(5) tharr kalandozó KF „háló” „szárnyak”

S: átkerül ellenfeled tartalékába aktívan, és ha a tulajdonosa használta ezt a képességet, akkor a kör végén húz egy lapot.
Hátrány: a kör végén, ha a tartalékodban van, akkor a tartalékodból, ha az őrposztban, akkor az őrposztból rajta kívül minden lény a gyűjtőbe kerül.


Ganüid kardforgató

2 VP (6)/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK

Támadhat egyszerre bármennyi őrposztban lévő lényt, ilyenkor mindegyik visszaüt rá.
Ha bármilyen sebzés érné, vagy egy forrás hatna rá: dönthetsz úgy, hogy helyette egy másik, általad választott ganüided sebződjön, vagy rá hasson a forrás.


Ganüid metabotróp

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés” „horgony”

S célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe, vagy visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtőből a kezedbe.
Kompenzáció: kapsz a kezedbe és az asztalra 1-1 Ganüid ifjoncot.


A semmi katonája

1 VP 1 nekron 1/1 tharr kalandozó/ember KF „szárnyak”

K5: 1 nekron: a kör végéig kap +1/+1-et.
K 1 nekron: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
 
Szabad áramlás (új)
szabálylap

Közös képességek:
S, áldozz fel 3 Ép-t: kapsz 1 Vp-t.
S, 1 zanszilánk: gyógyulsz 3-at.
S, dobj egy lapot a Semmibe: húzz egy lapot.
S, áldozd fel egy permanensedet: vegyél vissza egy másik lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Ha ellenfeled használta bármelyik képességét, akkor ugyanazt a képességet az ő körében te is használhatod egyszer.

(nyilván kellene neki egy új illusztráció)
 
Y-X építő Mágusiskola, tetőtér

építmény ősmágia Fairlight

Y annyi, ahány különböző mágusiskola jelent meg kijátszásáig.
X annyi, ahány mágusiskolád van játékban, a gyűjtődben és a kezedben rajta kívül.
Az ellenfél minden lapjának kijátszása +1 VP-be kerül.
S, 1 ZSZ: húzz egy lapot vagy célpont permanens a Semmibe kerül.

/ 2*Y+3
 
2 VP, 1 nekron, 1 csont Tarimánia

helyszin, mentális

Ha egy játékos iszapjelzőt kap, el kell dobnia annyi véletlenszerűen választott lapot, amennyi iszapjelzője van.
Kijátszásakor az ellenfeled tartalékjába kerül egy iszapjelző.
 
Bolondokháza

1 ZSZ

Chara-din építmény

Anti-mágia:0
Kézből kijátszásakor előkereshetsz vagy a side-odból a kezedbe vehetsz egy olyan lapot,aminek nevében az "őrült","őrület" vagy "téboly" szó szerepel,akár ragozott formában is.
Áldozd fel és rakd a Semmibe: ebben a körben egy ilyen kijátszott lapod 2 VP-vel olcsóbb (de min. 1).

/1
 
Ganüid repolarizátor

1 VP 1/2 rhatt szörny/ganüid „szárnyak” 1 SZK "védekezés"

Rakj át 2 Ganüid ifjoncot a gyűjtődből a semmmibe: feltámad.
S: ha nincs lap a kezedben (Ganüid ifjoncot nem számítva, de ekkor meg kell mutatnod)húzhatsz egy lapot vagy visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtődből a kezedbe.


Ganüid limitátor

2 VP 2/4 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „+1 VP rá reagálni”

Kijátszásakor ha akarod minden játékosnak el kell dobnia a kezéből annyi lapot, hogy csak 2 maradjon, ezután kapsz annyi Ganüid ifjoncot, ahány lapot ellenfeleid eldobtak.
S: minden játékos elveszíti minden VP-jét vagy minden SZK-ját.


Ganüid szaggató

2 ZSZ 2/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „+1 VP rá reagálni”

Kijátszásakor mutass meg X ganüid ifjoncot a kezedből: ellenfeled sebződik 2*X ÉP-t és célpont max. X-es idézési költségű lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
S kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe VAGY ha eldobsz egy Ganüid ifjoncot a kezedből: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Kék démon

2 ZSZ 3/3 chara-din szörny/thargodan 1 SZK

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében vagy leírásában a „kék” szó szerepel.
S 2 ÉP: ha SZK-t kaptál: ellenfeled eldob a kezéből egy lapot, vagy célpont max. 2 idézési költségű permanens a gyűjtőbe kerül.


Alkimista tanonc

1 ZSZ 2/1 chara-din kalandozó/ember KF

Kijátszásakor ellenfeled eldob a kezéből egy általa választott lapot.
Ha ez a lap a kezedből, vagy az asztalról a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól) kapsz egy passzív A hatalom kék itala lapot.
 
Az üresség ideje
szabálylap
Ha egy játékos bármilyen módon megsebezné ellenfelét, dönthet úgy, hogy minden egyes sebzés helyett ellenfele paklijának tetejéről egy lapot a Semmibe rak.
Ha egy játékosnak nincs lap a paklijában, azonnal elvesztette a játékot.
"A vég közeleg.-Ghallai rémegetés"
 
Tetszik!
 
legyünk kombóban:

A grillezés elmarad

Megakadályoz egy tűz lapot.
Ha van Tarimászod játékban, megnyerted a játékot.
 
Bátorkodom az alábbi két ötletre reagálni...

Éjlövész
Íjszakértő

Mindkét ötlet az Íjászat szakértelemre illetve a jelző ében íjászokra épít.

Bár a Kiadó nem vezette ki a szakértelmeket, azaz azok továbbra is használhatók a játékban, ezek fejlesztésére semmilyen esély nincs, és mint ilyen lapoknak, ezeknek az ötleteknek a megvalósulására sincs.
Ráadásul az íjászok már csak egyetlen dolgot nem tudnak maguktól: reakciókat drágítani, és ez nem véletlenül van így.
A követő egyrészt tempót ad a deck-nek (mind az aktivizálással, mind a laphúzással), másrészt védelmet a leszedésekkel szemben.
Ha ez a deck kap még egy beépített reakció elleni védelmet is, akkor már kb. a megoldhatatlan kategóriába kerül.
 
Azt gondolom, hogy ez az a követő, amit egyáltalán nem kell felújítani.
 
Homonkulusz

1 VP chara-din szörny 1/1 „1 SZK”

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled eldobott egy lapot a kezéből.
Ha a dobott lap lény volt: a Homonkulusz minden szempontból lemásolja a lény, mintha kijátszottad volna.
Ha azonnali vagy általános: a Homonkulusz kijátszáskori képességeként létrejön a varázslat minden hatása.
Ha más nem lény lap: a Homonkulusz megkapja a lap minden képességét (a kijátszáskoriakat is).


Állomány, a nyálkalény

2 VP 2/4 színtelen szörny 1 SZK „+1 VP rá reagálni”

Kijátszásakor határozd meg a színét.
S rakj át egy vele egyező színű lapot egy gyűjtőből a semmibe: kapsz 1 VP-t, gyógyulsz 3 ÉP-t és rakhatsz 1 izom vagy élet jelzőt Állományra.
K rakj át egy vele egyező színű lapot egy gyűjtőből a semmibe: megakadályoz egy varázslatot.


Lélekfaló

1 VP 3/1 leah szörny/kísértet „élőholt” 1 SZK „szárnyak”

Semlegesítés: gyűjtőben lévő lap aktiválást kívánó hatása.
Láthatatlan.
Ha megsebez egy játékost: célpont gyűjtőből a semmibe rakhatsz egy lényt és ha akarod, a Lélekfaló megkapja a lény minden képességét és hátrányát. Egyszerre csak egy lény képességeit birtokolhatja, ha újat kap a régit elveszíti.


Éjlövész

1 VP chara-din szörny/ében íjász 1 SZK KF

Semlegesítés: aktiválást kívánó hatás, vagy általános.
K: ha valaki sikeresen használt egy aktiválást kívánó hatást: ellenfeled sebződik 1 ÉP-t és kapsz egy ében mesterlövész jelzőt aktívan a tartalékodba (1/1-es chara-din szörny/ében íjász).


Íjszakértő

1 VP chara-din szörny/ében íjász „szárnyak”

Ében íjászaidra (már önmagára is) +2 VP reagálni.
Íjászat szakértelmed szintje eggyel nő, ha legalább egyes szintű.
P 1 VP: előkereshetsz egy szakértelmet a paklidból.
 
Benne van
 
A jó, a rossz és a csúf

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
Ha nincs Tarimászod játékban, rakj a tartalékodba egy Tarimászt.
 
Motyogó térnyerő
2 VP
Leah szörny motyogó KF, 1 SZK, Védekezés
Semlegesítés: lény
S:kapsz egy motyogó kölyköt.
K:áldozd fel egy motyogódat:a következő körben célpont játékos minden lapjának kihozási feltétele 1 nekron elköltése.
1/3
"Ha ezek egyszer elszaporodnak..."
 
Nem járj-ra gondoltam,hanem terülős deckek ellen, esetleg mellé...
 
Blackjack
3 VP
Leah bűbáj ősmágia
Kijátszása után ha az asztalon lévő lapok idézési költsége több mint 21: minden lap a semmibe kerül.
Ha egy kör végén az asztalon lévő lapok idézési költsége pontosan 21:megnyerted a játékot.
Áramlás:2VP: Gyógyulsz 21-et.
 
Persze én csak örülnék ha még erősebb lenne, imádom őket, csak így balanszoltabbnak éreztem
 
Így is gondoltam, hiszen az életjelző a királynö forrásimmunitása mellett talán már túl sok védelem lenne. Az akkor kell amikor kézböl játszod és a királynő nem tudja megvédeni a kicsinyét
 
134.4. Élet: X: ha egy lény rendelkezik ezzel a képességgel, akkor a sikeres kijátszásakor tenni kell rá X életjelzőt. Az Élet képesség csak a lény kézből történő kijátszásakor működik, és csakis akkor, ha a lény idézési költségét a játékos ténylegesen kifizette. (120.)

Ebben a formában nem kap életjelzőt a lárva, módosítani kéne az őshangya királynőt úgy, hogy "kapsz egy passzív őshangya lárvát egy életjelzővel a tartalékodba". Egyébként kedves páros.
 
Mindkettőnek őshangya az altípusa*
 
1 vp 2 zsz Őshangya királynő (új)
Ősmágia 1 szk

K 1zsz: kapsz egy őshangya lárvát, passzívan a tartalékodba.(semmiképpen nem kaphatsz körönként egynél többet)
Ha ellenfelednek van quwargja játékban, őshangyáid nem lehetnek forrás célpontjai.

2/4

[1] Őshangya lárva
1 szk

<3: élet 1
Késleltetett hatás 1: lemásol egy asztalon lévő őshangyát (kijátszáskori képességei létrejönnek)

0/1
 
Így magában még gyakori lapnak is gyengusz.
Az áramlás alternatívának jó, hogy ha haszontalan lenne a lap képessége bizonyos szituban-match up-ban, legyen még valamilyen felhasználási lehetősége.
Adj neki valamilyen képességet. Kijátszáskorit vagy aktivitást kívánót.
 
Keselyűteknős

2 VP 4/2 sheran szörny/teknős 1 SZK „szárnyak” „életkioltó”

Anti mágia: 1.
Ha megüt egy lényt, az mindenképpen a gyűjtőbe kerül.
S rakj át egy lényt a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Barna anguaxin

2 VP 2/2 tharr szörny „szárnyak” 1 SZK

K2: ha ellenfeled a húzás fázisás kívül lapot húz, vagy az előkészítő fázisán kívül VP-t vagy SZK-t kap: a Barna anguaxin kap 1 izom jelzőt.
K: ha bármilyen okból VP-t veszítesz: a Barna anguaxin kap 1 élet jelzőt.


A harag ereje (új)
? VP tharr azonnali/reakció „ősmágia”

Anti mágia: 0.
Idézési költsége 3 VP, de ha ebben a körben az asztalról legalább egy lapod nem áldozástól a gyűjtőbe került, vagy ellenfeled megakadályozta legalább egy lapod létrejöttét, akkor 0 VP.
Megakadályoz egy lapot és ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


A nyughatatlan

1 VP 3/1 leah szörny/kísértet „élőholt” 1 SZK „Szárnyak”

Az előkészítő fázisodban, ha a gyűjtődben van: rakd játékba (de egy körben egyet).
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha a gyűjtődből ellenfeled lapja miatt a semmibe kerül: ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.


A káosz szeme

1 VP 1/(1) chara-din szörny/káoszszellem 1 SZK

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
K áldozd fel a Káosz szemét: kijátszhatsz a kezedből egy fix max. 5 idézési költségű chara-din lapot, vagy a kör végén húzz egy lapot! Ezt a képességet közvetlenül azután használhatod, hogy ellenfeled bármilyen okból lapot dobott a kezéből.
 
A minap jutott eszembe egy lapötlet. Az első amit valah kigondoltam szóval lehet, hogy a balance nincs a helyén, de leírom. Vélemények?

2 VP Ködfarkas
szörny köd Rhatt
Láthatatlan
Áramlás: Célpont játékos sebződik 5 ÉP-t.
2/2
 
1 Vp Chloe macskája
szörny 1 szk Chara-din

S: Feltámad.
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot. Ha nem tud lapot dobni, és akarod: 'repül'.
Ha a gyűjtőből a Semmibe kerül, ellenfeled egy lapot a Semmibe dob.

"Chloe kis kedvencét sok mindennek lehetne nevezni, de cukinak biztos nem - Szajonn."

2 / 1

1 Vp Porp Ylit Ron (új)
kalandozó 1 szk KF Leah
goblin

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tegyél rá egy +2 sebzést jelentő erősödés-jelzőt VAGY mindenképp aktivizálódik.
Áldozd fel: kapsz annyi szk-t, ahány erősödés-jelző van rajta.
Hátrány: ha sebzést okoz, veszítesz 1 Vp-t és vegyél le róla egy erősödés-jelzőt.

2 / 4

2 Vp Morgan laboratóriuma (új)
bűbáj Leah
horgony

Húzz egy lapot.
S: célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe. Ha a képességre elköltesz +2 Vp-t is, a permanens 'horgony' képessége nem működik.
Kompenzáció: minden általad választott permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.
 
2 Vp Timera hőse (új)
kalandozó KF Elenios
kobudera

'repül'
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban dobj kockával: annyi izomjelzőt kap, amenyit dobtál (de max. 3-at). Ha 6-ost dobsz, kap egy életjelzőt is.

O/1

2 Vp Tengeri sárkány (új)
szörny 2 szk Elenios
sárkány

'repül'
'+': 4-es tűzlehelet.
Reakció: tedd az őrposztodból passzívan a tartalékodba: megakadályoz egy lényt vagy reakciót, majd tegyél rá 2 dermesztésjelzőt.

4/4
 
  ... | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.