Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Rico, a csapatvezér
Küldd el képeslapként!
2055-öt írunk; Newark túlnépesedett urbanizált rémálom. Milliók élnek siralmas nyomorban. Féktelen az erőszak. Brutális gengek és rosszindulatú bűnözők uralják feudális főurakként a város számos részét. Ezen a szívfájdító tájon gyűlik Rico csapata: Shank, Thorvin, Piper és a különc sámán, akit Banditaként ismernek.
Nézz szét a galériában!
Birodalom (könyvsorozat)
Könyvismertető - R. A. Salvatore: Száműzött (2. kiadás)
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Roxat céhei
Termékismertető - Alanori Krónika 146 (2008. május-június)

A lista folytatása...
Hannibal (4)
Könyv adás - vétel (622)
Megújult webbolt (14)
Kaland-Játék-Kockázat (156)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ...
Nézet:
A zsákmány kihívása (340. tudati képesség)



Teljes név: A zsákmány kihívása
Pontérték: 6


Enciklopédia:
Támadó képesség, amelynek segítségével távolról is meglophatsz egy konkrét karaktert. A gyakorlatban odateleportálsz hozzá és megpróbálod meglopni a táborozás alatt, mintha csak arra jártál volna. Nem számít a találkozási lista, de az áldozat mindig kap értesítést a fordulójában (rövid színesítő szöveg kíséretében), hogy ki volt a tettes. Használata 1 TU és 5 TVP. Csak a tudatpajzs véd ellene. Siker esetén sem jár érte gonoszságpont. (A képesség a viharlégiós kihívás analógiája, csak lopásra.) Használatához az EK 340 <kalandozó> {<tárgy>} parancsot add ki. Egy kalandozótól a táborozása alatt csak egy alkalommal lehet így lopni.

A képességről bővebben az Alanori Krónika 94. számában olvashatsz.
Ezt a képességet az alábbi közös tudatok fejlesztették ki: Árnymenők, Mesterek Bandája
 
Kt képesség. Kihívásos lopás
 
Akkor elvileg holnap máguskoboldozunk.
Ha halasztani kéne (valaki ég nem adta ki a parancsot), holnap reggelig szóljatok.
 
Nem a Mesterek Bandája KT...?

Vagy valamilyen tárgy...
 
Tőlem egy sáfrányport lopott ugyanez az alak, szintén a fény szentélyében.
Valami kt képesség lehet ez? Vagy a játékvezető trollkodik? :P
 
Van valamilyen javaslat Kedvenc táborhelyre nyugaton?
Valami titkos, tápos mező?
 
2 napig táboroztam a fény szentélyében

Blackmore's Rainbow (1550) ellopott tőled 1 fűszertartót.

A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
 
Sok kicsi, sokra megy... Szerintem jópofa tárgy.
 
hh 1100 1406 1639 használod az 1100. tárgyat az 1406. tárgyat az 1639. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 223.]
Fürgén nekivetkőzöl, és a testedre kensz egy adag agyértágítót. Most már képes volnál megfejteni az univerzum titkait! (A forduló végéig: +33 IQ, +16 teológia, +16 taumaturgia, +99 max. VP, +99 VP.) [4 pontot használtál fel, van még 219.]
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Mikor mindenféle előzetes beharangozás nélkül megmutatod a nézőknek a leghíresebb drakoldert, Zarknodot, néhányan kis híján szörnyet halnak a rémülettől. Aztán, miután rájönnek, hogy Zarknod nem fogja elevenen felfalni az egész társaságot, és innentől már megkönnyebbülve fogadják a triklem drakolder nagyúr kitalált, vadabbnál-vadabb kalandjait. Persze azért ügyelsz, hogy a végén ugyanúgy fogságba essen egy másik dimenzióban, mint ahogyan a valóságban történt. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (43 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [21 pontot használtál fel, van még 198.]

Mindezt 72-es IQ-val, szóval valóban nem nagy biznisz


A Nyugati Quwarg rajzás ismét csökkent 1 mezőt, figyeljen mindenki, akit érint.

Asu
 
tk 16 1253 többszemélyes kaland 16 1253
Egy Testvéred a segítségedet kéri, te pedig mész, mert szükség van rád. Megidézve a Jelet, utat nyitsz a kasztroplanáris téren keresztül. A Láng ragyogása vezet a sötétségen át - a megbeszélt találkahely közelében térsz vissza a valóságba. Ellenőrzöd, ki ért már ide: Apa Tifusz, Ath-Edorf Syl Kog. Most már csak várni kell! Amint Anastasius ideér, indulhat a közös kaland! [0 pontot használtál fel, van még 3.]

Mehet a TK!
 
TK-ra kiadtam a parancsot!
 
Ha már építési segítség: valaki tudja esetleg, hogy a hordóagyú mamelukot milyen csapdával, és hányas szakértelemmel lehet elfogni? Mert az elég nagy segítség lenne... más esetben valami gyengébb építőmunkást kell idomítanom.

Én is elindulok arra, és akkor várjuk a pontos templom koordinátát!
 
Köszi!
 
Ezt nagyon nagyon köszönöm!
 
Akkor legyen a 83-73 környék. A TK után el is indulok arra, és majd próbálok még segítséget szerezni.
 
Ugyanitt, megy a tükörpáncél 3461-nek, az esszenciakristály 1253-nak
 
Valamennyit tőlem is fogsz holnap kapni, de most én lettem szinte teljesen inaktív. A lista utolsó négy tételéről mesélek majd
 
Mondjuk a 83, 73-hoz nagyon közel vagyok, és a rajzás sincs onnan túl messze...
 
Nekem az is jó... jussatok dűlőre!
 
Szólj, ha van pontos koordináta, szívesen segítek abban is. Illetve akkor, ha egy templom lesz, döntsétek el, hol épüljön.
 
Én a 127 32-n találtam megfelelő mezőt.
 
Hali!
Én pontosan azt fogom elkezdeni.
A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 33 mérföldre (11 lépésre) találod. Ez a 88,71-en volt.
A templomépítésre legalkalmasabb helyet innét 69 mérföldre (23 lépésre) találod. Ez a 106,88-on volt.
Tehát valahol a 83, 73 környéke, ha Nektek is megfelel.
 
H parancsra kapsz aranyat Hogy pontosan mennyit?
Próbáld ki De ne várj vagyonokat
Illetve illúzióharcokkal nem szívatnak amíg nálad van.
 
Kösz, meglátjuk hová kell építeni a templomot...
 
Gondolom azt, hogy városban ki kell adni a H parancsot, ekkor a leírt TVP és VP-t elhasználva illúziókkal szórakoztatod a közönséget, amiért ők arannyal fizetnek. (Kb. mintha városban zenélnél...)

De ha nem kell neked a pálca, szívesen elfogadom!
 
Ha mas jelentkezo nem lesz en a rajzas kornyeken tudok segteni a szentelesben. Sajnos tiltottam meg nincs (igaz tornyozok boszen) ezert messzebb nem szivesen mennek most.

Kergyo
 
Na jó, ezt láttam én is, de pontosan ez mit jelent?
 
Aha, köszi!
 
BŰVÉSZPÁLCA (1639. TÁRGY)
Ahány varázsló, annyi varázspálca - tartja a mondás, meglehetősen találóan, hisz nincs két olyan mágus, kereke e világon, aki ugyanazzal a varázslattal ruházná fel szeretett pálcáját (már hogyha képes erre a korántsem egyszerű feladatra, ugye). A mágusok többnyire a leghatékonyabb, leghatalmasabb varázslatukat igyekszenek belézárni a pálcájukba, hogy azt bármikor, bárhol megidézhessék, még ha az adott pillanatban önnön erejükből erre nem is lennének képesek. Nos, a bűvészpálca azért egy kicsit másképp működik. A készítője kifejezetten ártalmatlan illúziók megjelenítésére alkotta meg, és emellett igen törékeny is, így harc közben semmiképp sem használhatod. Viszont a segítségével szinte bármit teremthetsz! A megjelenő képbe hatalmas szörnyetegek vagy kalandozók alakját szőheted, esetleg rég látott tájakat idézhetsz fel, netán legendás fegyverekről, eseményekről is alkothatsz látomást. A megidézett látvány jellegének, és kidolgozottságának csak a fantáziád (vagyis az IQ-d) szab határt! Persze az efféle csodás látványhoz közönség is kell, ezért a H 1639 parancsot csak városban van értelme alkalmaznod, fordulónként egyszer. Az előadás minden esetben 20 TVP-t és 50 VP-t emészt majd fel. A nézők biztosan honorálni fogják az előadást, és minél elmésebb, ötletesebb lesz a műsorod, annál bőkezűbben. A trükköket a Thargodan illetve a ryuku városokban is előadhatod, hiszen mutatványaid ezeket az idegeneket is lenyűgözhetik. Egy fordulóban csak egyszer bűvészkedhetsz, hiszen kalandozó vagy, nem holmi városi mutatványos, nem szabad túlzásba vinni. A pálcának még van egy különleges mellékhatása is. Ha nálad van, a szörnyek által, harc közben gerjesztett illúziók hatástalanok lesznek ellened.
 
Köszi én is a TK-t.
Valaki tudja, hogy pontosan mit csinál a bűvészpálca?
Aranyat termel? Van valamilyen képlet rá?
 
  ... | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.