Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Villámmágia
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
Az Ezüst Kígyók messze földön híresek hatalmas villámaikról, így természetes, hogy megalkották - Fairlight segítségével - a Villámmágiát. A bűbáj létrehozásakor Fairlight dicsősége az elemi villámlás erejével egyesül. Olyan érzés, mintha az elektromosságot az uralmad alatt tartanád...
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ...
Nézet:
ok elolvastam, heh
 
Az apró manók nem tűnnek komoly ellenfélnek - csatakiáltással ugrasz közéjük. Ekkor azonban a tűz mögül sötét árny emelkedik, egy jégóriás!


-hogy is nem vettem észre eddig?
 
Egy barátoddal csillogó aranypénzekben fogadsz, hogy képes vagy átkelni a Borzalmak Szakadékán. A feladat gyerekjátéknak tűnik - a szakadékon felett még híd is van, miért ne lennél képes rá? Talán holmi ostoba gyerekmesék miatt? A szakadék mély, és aljáról sejtelmes köd gomolyog fel, de te bátran nekivágsz. A híd kicsit mozog, de te oda se neki! Már középtájon jársz, amikor a gomolygó köd kezd alakot ölteni. Hatalmas csápok, és torz pofák jelennek meg. "Fénytörés, délibáb, oda se figyelj!" - próbálod nyugtatni magad. Egészen addig, amíg egy szörny pont előtted materializálódik. Hát, eléggé valóságosnak tűnik, egy acélkolosszus!


-és a képen látható függőhíd bírja a strapát...
 
Azonban nem rablók, hanem kiéhezett szörnyek támadnak rátok. A te ellenfeled egy xi'ceti kémfőnök!



-aki mindent kikémlelt.
 
Zajt hallasz a sötétben. Fáklyát gyújtasz, és egy borzalmas fenevadat pillantasz meg, ami egy acélkolosszus!


-biztosan nagyon nyikorgott, csoda, hogy egyáltalán meghallottam.
 
Utazásaid során nem egyszer kell az Északi Szürke hegység hágóin átkelned. Az utat jól ismered, de azt is tudod - a hegyekben hemzsegő rablók és fenevadak támadását csak szerencsével tudod elkerülni. Ezúttal nincs szerencséd, küzdened kell az életedért. Ellenfeled egy megrontott boszorkány!

^^Csak 18 éven felülieknek^^
 
A Féder erdő mellett rengeteg csodaszép tavacska van, gyakran jársz erre. Egyszer jajkiáltást hallasz. Gáláns lovagként, azonnal futsz segíteni. Az egyik tavacskában egy riadt erdei sárkánybébit látsz a hideg vízben dideregni. Látod is már, hogy mi üldözte a vízbe. A partról acsarog a bébire egy sárkánybébi!

No komment!
 
Nagy a pánik Vondasban, a közeli városkában. Egy vándor szörnycirkusz legfőbb attrakciója, egy vérengző fenevad elszabadult! Rögvest jelentkezel, hogy te majd megfékezed. A cirkuszigazgató könyörög, hogy élve fogd el Bambit, de tudja, hogy ez szinte lehetetlen. Az ormótlan szörny épp a tanácsháza romba döntésén fáradozik, odasietsz, hogy elbánj vele. Nocsak, micsoda meglepetés, Bambi egy szárazföldi teknős!

Én úgy tudtam, hogy a szárazföldi teknősök nem igazán nőnek nagyra, de hogy épületeket romboljonak az egy kicsit abszurd, pláne, hogy vérengzők legyenek.
 
Egy szörnyeteg támad rád. Közelebbről látod, hogy ez egy vénségesen vén fekete sárkány!

Hiába, a karakterem is öregszik...
 
Ekkor azonban csaholást hallasz. Egy rovarfelhő!

Aha... Egy rovarfelhő csahol. Süti! Na, megyek a pszichiáteremhez.....
 
Éléskamrádban neszezésre leszel figyelmes. Amikor kinyitod, látod, hogy egy ocsmány szörny zabál a nagy gonddal eltett cseresznyekompótból és a disznóvágásból még megmaradt kolbászrudakból. Pusztulj, Bors!

Ő mozdult először! 32113-et sebzett rajtad!

Kicsi a Bors, de erős!!
Csak vicceltem, nincs ilyen a játékban!!
 
.... Ekkor vesz észre téged a lelket őrző éteri lélektörő!

Na most a lelket őrzi vagy töri?

Egyébként ritka hülye egy név. Kíváncsi vagyok mit eszik vacsorára, aki ilyet meg tud álmodni.
 
Nem kell sokáig keresned, a sötétből felbukkan előtted egy óriás teknős!
168 tapasztalati pontot kaptál!


-...és örökre kiutasítanak Galapagos szigetéről...
 
Ellenfeled egy troll sárkányvadász!
596 tapasztalati pontot kaptál!


-ha én lenyomtam, mi a fenét kezdett volna egy sárkánnyal? )
 
Nocsak, egy vadállat, ami a kertben legelészik! ... Ellenfeled egy árnytörpe katona!



-biztos nem elég az ellátmány
 
Meglátogatod nagynénédet, aki egy kis faluban lakik, a Ferratus vulkán közelében. Elbeszélgettek, elteázgattok. A néni arról faggat, miért nem házasodsz meg, te meg azt kérdezed, hogy lakhat egy működő vulkán tövében. Beszélgetéseteket kétségbeesett malacvisítás szakítja meg. Még jó, hogy a közelben vagy! Rohansz segíteni. Az ólat fenevad fosztogatja, egy éjtündér herceg!

Te voltál a lassabb...

Az éjtündér herceg varázskardjával áttör védelmeden, 62 ép-t vesztesz.

Nem találtál...

Az éjtündér herceg varázskardjával támad. 40 ép-t vesztesz.

Nem találtad el.

Az éjtündér herceg sikeresen eltalált! 38 ponttal csökken az ép-d.

Ütésed célt téveszt.

Az éjtündér herceg sikeresen eltalált! 31 sebzést kapsz!

Zumm! 57 ép sebzés.

Az éjtündér herceg varázskardjával megsebesít. 29 ép-t sebesülsz.

Ütésed célt téveszt.

Az éjtündér herceg támadását könnyen elkerülöd.

Nem találtál...

Az éjtündér herceg támadását nem tudod hárítani. 52 ép sebzést okoz neked.

Ütésed célt téveszt.

Az éjtündér herceg támadását könnyen elkerülöd.

Találtál, 76 sebzés!

Az éjtündér herceg rád veti magát. 66 ponttal csökken az ép-d.

Nem találtad el.

Az éjtündér herceg támadását nem tudod hárítani. 58 sebpontot vesztesz.

Ütésed célt téveszt.


A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után
........ HÉ ez meglépett....
 
Gpuk, az uzsorás miatt már megint elvesztette valaki a házát, és földönfutóvá vált... Ideje megleckéztetned ezt az alakot! Kicsit megdézsmálod a kincseskamráját... A tervet követi a kivitelezés. Éjszaka lopakodsz be a házába, hangtalanul, mint a szellem. A rengeteg lakattal és zárral biztosított ajtó nem jelent akadályt.
A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus tolvajkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! A kincseskamra előtt strázsáló két páncélostól azonban hideglelést kapsz.

Elég jol mehet neki, ha két 'páncélossal' védi a házat..
Hideglelést kapok?? páncélököl híjján..
Lefogadom a hátsó bejáratnál meg katyusa van
 
Gemina, a legendás druidanő erdeje mindig felüdülést jelent a pihenni vágyó látogatók számára. Egy tisztáson, a fűben pihensz, amikor jajveszékelésre leszel figyelmes. Egy apró tündérlányt látsz, aki egy fa tetején kapaszkodik rémülten. Alatta, a fa tövénél acsarkodik egy drúagor mérnök!

"Rossz kis tündér add má' vissza a tervrajzokat!"
 
kígyóbőr tárca...
 
Egész megkedvelted az asztrális teret. Felkeresed az átvezető kaput, és átveted magad a bugyborékoló, zselészerű matérián. Odaát a végtelen szabadság érzete fogad, repülhetsz a végtelenben olyan irányba, ahogy csak akarod. Vadászni próbálsz a térség veszedelmes lényeire. Ami horogra akad, az egy
Éteri lélektörő!

Khmmm....

Akkor én ezt most vissza dobnám...
 
Egy alak tornyosul egy magatehetetlen koldus fölé. Késlekedés nélkül mozgásba lendülsz. Ellenfeled egy óriási rovarfelhő!

A rovarfelhő mindig gyanús! Bár biztos a szagra jött!
 
Az egyik szikla mögül előugrik egy óriási rovarfelhő!

azért vannak itt érdekes dolgok :-)
 
Pihenésed alatt az arénában párviadalra hívott Aréna Bajnoka, a tündér. Végignézed a felszerelését: titanit rúnatőr, titanit csatapajzs, Fairlight köpenye, titán öv, fényes titanit sisak. Kezdődjék hát az összecsapás!


Elsőként mozdulsz.

Telitaláltat! 102 ép-t vesztett.

Aréna Bajnoka eltalált, 83 ponttal csökken az ép-d.

Telitaláltat! 112 ponttal csökkent az ép-je.

Aréna Bajnoka habozik támadni.

Csapásod betalált, 110 ép-t sebeztél.

Kritikus ütés: Aréna Bajnoka eltalált, 170 ép-t sebez rajtad.

Kritikus ütés: Találtál, 198 ép-t vesztett.

Aréna Bajnoka villámgyorsan támad. 104 sebzést szenvedsz el!

Lesújtasz. 103 sebzést kapott.

Kritikus ütés: Aréna Bajnoka lesújt rád. 160 pontnyit sebződtél.

Kritikus ütés: Odacsapsz. 234 sebzés!


Fényes győzelmet arattál



-Már az aréna bajnokai sem a régiek
 
Ellenfeled egy fekete lovag!
570 tapasztalati pontot kaptál!



"-Gyere vissza! A fekete lovag mindíg győz!" ))
 
Tök egyértelmű!

a, Kiakasztja az állkapcsát és lenyeli !
b, Felhelyezi a kloákájába - bár ez biztos fáj!
 
Rutinfeladatnak indul, amikor egy kereskedő felkér, hogy raktárát őrizd reggelig, amikor is az árut hajóba rakodják. Egész éjszaka fennmaradni, nem egy nehéz feladat. A legapróbb neszre is éberen fülelsz, és felkészülsz a támadásra. Nocsak, mi készül a raktár kifosztására - egy mérgeskígyó!

Vajon melyik zsebébe pakolta volna a cuccot?
 
....Persze a végén neked kell megvédened őket, már az építkezés közben támadás éri a díszes társaságot, egy tomboló gemri!

Elsőként mozdulsz.
Kritikus ütés: Eltaláltad, 114 életpontnyit sérült.
A tomboló gemri támadását könnyen elkerülöd.
Megütötted, 40 ép sebzés.


277 tapasztalati pontot kaptál!

- Tanulság: Nem kell tombolni, hanem szép, higgadtan harcolni, mert a düh rossz tanácsadó
 
...és megjelenik egy vámpír dögfaló!



-én megmagyaráztam neki, hogy nem vagyok dög, ő pedig továbbengedett... na jó, lenyomtam...
 
Az egyik tavacskában egy riadt erdei sárkánybébit látsz a hideg vízben dideregni. Látod is már, hogy mi üldözte a vízbe. A partról acsarog a bébire egy sárkányporonty!



-kannibál
 
Ellenfeled egy fellázadt lépszaggató!
...A falu lakói rettenetesen hálásak, hogy végre megszabadítottad őket a fenevadtól!


-mert már mindenkinek le volt szaggatva a lépe... (de akkor neg már minek?)
 
  ... | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.