Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Sheran lázadása
Küldd el képeslapként!
Kering egy misztikus történet a köztudatban, melyről senki nem tudja mennyi is a valóságtartalma. Egykoron Sheran, a Természet Istene úgy bedühödött az Istenek Panteonjában vívott csatározások során más istenekre, hogy pár órára elvesztette a kontrollját a Ghallán élő teremtményei felett. A növények fellázadtak, és mindenkinek nekiestek, aki az útjukba került. Különösen az erdőben táborozó kalandozók jártak alaposan pórul az eset során.
Nézz szét a galériában!
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03.
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló
Titanitdukát aukció - 2024. nyár
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6673)
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek (1)
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló (3)
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03. (1)
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21. (1)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (1)

További témák...

2024-07-07 00:11:23 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ...
Nézet:
Üdv!
13as zarnyitassal 40-41 es szinten össz 6 totemkulcs fogyott (+ 5 tolvaj + 13 rúna).. ami tényleg nem sok. Lassan behozza a tudas konyve árát.. )
 
Hello
Azt hiszem kb 6-os szinttől lehet arénázni, de a tárgyaidat nem vehetik el. Minél többet kalandozol annál több tárgyat kapsz eleinte még csak gyengébb, a te szintednek való tárgyakat találhatsz. De az arénában nem szerezhetsz tárgyakat.

Üdv. Dancing Blade a tündér
 
szerintetek működik jól a kincskeresés képzettség, mert én még nem nagyon vettem észre, hogy dúskálnék a kincsekben.
 
Hi!

Én probáltam 5-6-7 stb szinten, 9 -es zárnyitással már jön a 70% siker....
 
Minél nagyobb a zárnyitásod, annál nagyobb eséllyel tudod kinyitni a zárakat. Nekem 10-11 -es zárnyitással kb 70%-ban sikerül kinyitni a totemkulcsos kapukat.

Egyébként 22-es szakértelmed csak a 66-os szinttől lehet
 
ezt valami FAQba vagy tippek trukkokhoz vagy a szintlepeskor kiirt dumaba vagy valahova nagyon be kene irni, mert mar az ezrdeik ember kerdezi meg )

igen ez igy normalis, 1 kaland 3 pont, 1 batorsagproba is 3 pont. es ez igy is marad az 57 ig tutti, de valszeg 100ig, utana meg lesz az 6 is )))
 
miért szed le 3cselekvést 1kalandozásért az 51.szintű karimtól a játék?
 
Benne van pl a tippek, trükkökben
 
51. szinttől térkapukon keresztül látogatod meg a külső létsíkokat, és ez drága mulatság, ha mindig kulcsot vásárolsz. Ezért érdemes 51. szintre egy komoly zárnyitás szakértelmet kifejleszteni.

A komoly zárnyitás szint egészen pontosan mit jelent? 22 elég?
 
Vegulis attol fugg, hogy hany szint kulonbseg van koztuk:P
 
hát nem nagyon hiszem!
 
Egy aprócska kérdésem még lenne, bár lehet, hogy nem túl IQ -s. Két karakterem megvívhat-e az aténában egymás ellenében ?
 
Szia !

Köszönöm szíves válaszodat. Ha nem tartalak fel érdekelne még néhány dolog. Az arénázást mikortol lehet elkezdeni ? Ha az arénában legyőznek elvehetik -e tárgyaimat "kincs" címén ? Valamint hogyan tudok erősebb sebzésű vagy nagyobb védelmü tárgyakat megszerezni ?
 
Szia!

Azt szeretnem kerdezni toled, hogy honnan lehet tudni, hogy az ugyesseg 4-enkent +1 vedelmet ad?
 
Azért, mert az erő 3 értékenként ad plusz módosítót (a sebzéshez) míg a ügyesség 4-enként (védelemhez).
 
Bocs de 30 ason már csak 30 perc
 
Hello
Nem itt nem cserélhetsz tárgyat karijaid között, csak küzdhetnek az arénában egymás ellen-tehát riválisok.

Üdv. Dancing Blade
 
Sziasztok !
Én egy zöldfülü kalandozó lennék egy rakás kérdéssel.
Többek közt érdekelne az arénázás vagy az is, hogy az egyes karaktereim között tudok -e felszerelési tárgyat csereélni ?
Köszi előre is.
 
Amit irtam az öltözési sorrendről, az komplexen a tündérnél jön igazán elő. Minden szintlépésnél az ügyessége nő, pláne ha még ha arra is tesz vki, így ha támadásra v. védekezésre öltözik, akkor is ő lesz a nyerő, mert nem mindegy ki milyen gyorsan tudja bevinni azt a 600-900 sebzést.
Alacsonyabb szinteken persze még a barbár a nyerő. Miért? Mert nincsenek a karakterek tulajdonságai között nagy különbségek, viszont a barbár ereje ált. nagyobb, ezért többet sebez.
Ezek nyilván az én tapasztalataim, általánosságban szerintem igazak, de vannak extrém irányba fejlesztett karakterek, akik kimondottan arénázásra, vagy max szakéretelemre gyúrnak. Ez rájuk nem áll fenn. Ha pl. a barbárnak eléggé túrja vki az ügyességét, egy normálisan fejlesztett tündérnek már méltó ellenfele lesz.
Az a tündér amit kimondottan arénázásra fejlesztenek, karakter-karakter elleni harcban szinte mindig nyerni fog.
 
Hali!
Érdemes tenni a kitartásra?
Aki tudja, írja meg!
Köszi!
 
Karakter nem halhat meg, csak úgy, ha törlöd
 
Meglepett, hogy azt mondtad a törpédről, hogy arénában nem lehet a tündér ellenfele.
Miért? Szted is a tündér a legerősebb karakter?
Mi a véleményed a barbárokról?
 
Hi,teljesen új vagyok a játékban és azt szeretném kérdezni mi történik ha meghal egy karakter a csatában?Kezdhetek új karaktert?
 
Köszi!
 
A pontos adat:
Szint: 1 2.00
2 1.57
3 1.54
4 1.51
14 1.31
24 1.01
34 31
35 28
36 25
37 22
38 19

tehát 3 perc és 38-on lesz a min 19 perc.
 
Sajnos ez így van. DE én az indulás napjától játszom (kisebb-nagyobb kihagyásokkal), és mivel törpét indítottam elsőnek, ő is van a karaktereim közül a legmagasabb szinten.
Eleinte az ügyességet, majd szinte csak az egészséget nyomtam.
Szerintem sorrendben támadás, ügyesség, védekezés az öltözési sorrend a szörnyek ellen. Arénában tökmindegy, mert nem lehet a tündér ellenfele még ha a szintje magasabb is.

Többször elhangzott több fórumon is a csp regeneráció változása. Ha jól emlékszem a csökkenés szintenként 5perc egészen 20perc/1csp regenig (72csp/nap).

Üdv,
Donga 57. szintű törpe (jelenleg stat. átlagosan öltözve)
ép 3398, erő 102, egs 189, ügy 145, véd 385

leghatalmasabb top 12, faji legh. top 5, faji ügy top 6, faji élet top 6.
 
Akkor megkérdezem mégegyszer!

Hiába fejlesztem a törpém ügyességét és veszek jól védő cuccokat mégsem az igazi. Mit lehet vele csinálni? Elsősorban a tapasztalt törpéket kérdezem!
Válaszoljatok lécci!

Ja és mégvalami! Szintenként mennyivel gyorsabban termelődik újra a cselekvés?
 
Én 40-es.Azt kétlem.Ma léptem 20- szintre
 
Az arénából kiindúlva jobb a tündér. Mostanában mindenkit legyőtem, aki nem tündér volt.
(tündér, 55. szint)
 
egen, ok a mumus szornyek, nehez oket eltalalni.
de nem jon minden sziten ilyen koma ;)
aztan meg, amiota tamadasra oltozom es nem vedekezesre, azota minden dog behal siman ;)
 
  ... | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.