| Passz. De az sem az idén lesz.. |
Hello, nem tudjátok véletlenül , hogy a Szürke Halál Légió trilógiája után milyen könyvet fognak kiadni? Jó lenne egy FedCom civil waros könyv... |
Az Öcsém most Pesten van, talán megkérem hogy nézzen be... :-)
Ha Pesten leszek akkor feltétlenül benézek |
Éredemes bemenni is, ha erre jársz. sok cuccuk van. |
Már ott vagyok egy ideje.... :-)
A trollbarlangot megtaláltam a neten és látom rendelni is lehet... |
gyere fel a battletech levlistára. Gyári minit a Trollbarlangban Pesten. Nem annyira gyárihoz levlista. Scannelt térképhez is... |
Szeretném megkérdezni, hogy nincs-e véletlenül valakinek néhány térképe beszkennelve, mert már nagyon unom a kézzel készítettet....
A másik kérdésem, hol tudnék néhány mechet venni...
Előre is köszi. |
a Battlemech Designer ingyen letölthető.
A Heavy Metal Pro-t vagy leszeded egy filecserélővel (pl emule), vagy ellátogatsz a battletech.rpg.hu - ra, megegyezel GalCommal. (márha meg van még neki). |
És honnan szerezhetnék egy Mech építő progit?
Honnan lehetne letölteni? |
Az Endo És Ferro-F találatokat "roll again"-ként kell kezelni. Újat dobsz helyettük.
BV számolás:
a, szerzel egy Master Rulest, abban benne van minden Bv értéke és a számolás módja.
b, szerzel egy mech építő progit (HMP, pl), és azzal csinálod a gépet, ő meg számolja neked automatikusan.
Solaris köv. szezon: passz, ősszel kb.
Ha marad egy millád, az már elég. |
Ismét csak én vagyok.... :-)
Lenne egy kérdésem... mi van akkor ha kritikus találat van és Endo-steel, vagy Ferro-fibroust dobok ki? Mit kell akkor csinálni?
A másik kérdésem átépítettem néhány gépet, a szám íze szerint, de szeretném kiszámolni a BV-jüket, azt hogy tudnám megcsinálni?
Olvastam az MF-en a Solaris Arénáról, azt tábláson is játszátok, ha jól értem...
Mikor lesz a következő évad indítása?
Kb. mennyit lehet elkölteni az 50 misiből az elején, hogy legyen pénzem a javításokra, meg a többire, szóval ne jussak csődbe már az elején...
Előre is köszi dimbor |
Oké... rajtam nem fog múlni a dolog.... én itt vagyok, majdnem mindig.... |
Nos: az öcsém Pécsen tanul. Az ősszel megy vissza. Azt mondta játszana, addigra összerakok neki egy kisebb csomagot. Majd őt keresd meg! :-) |
Az infernót gondoltam, hogy nem lehet, mert az tényleg durva lenne... :-)
Hát ez fogas kérdés...
Pécsett lakom, és most próbálok találni valakit aki játszana velem.... remélem a fiukat rá tudom beszélni egy kis játékra... :-)
Egyenlőre még igazi térképem sincs csak én csináltam egy A0 térképet és arra lehet feltenni a különböző terepeket, és erdőket... bár így nagyon lehet változtatni a helyzeteket, azért kipróbálnám az igazi térképet is... Mechfiguránk még nincs, de tankjaink az már van a Hadművelet nevű játék tankjait használjuk hozzá... Igaz is, ha tudsz valakit, akinek van scannelt térképe és valahogy el tudnátok nekem juttatni azt nagyon megköszönném. |
Nincs mit.
Inferno: nem lehet. A hő fixen 6, csak az égés idejét növelheted. De level1-en ez is komoly kitolás. :-)
TerComp: nem tesz különbséget lézer és ballisztikus között. Mindig -1 a célszámra, vagy +3-al célozhatsz testtájat. (kivéve fej, etikai okokból)
LBX-lövedéket nem lehet tarcomppal együtt használni.
Hol játszol? |
Köszi szépen a válaszokat, ha nagy leszek majd meghálálom.... :-) (fizetek egy két sört...)
Azt hiszem egy ideig a 3025-ös gépekkel játszom majd ha belejövök, akkor lépeke egy osztállyal felefele... :-)
Az az Infernos dolgot most nem értem....
1 rakéta 6 hőt ad 3 körre, akkor 4 rakéta 12 körre 6 hőt ad, és nem lehet másként? mondjuk 4 rakéta 3 körre 24 hőt ad? ez sokkal jobb lenne.... :-)
Lenne még egy pindurka kérdésem... A célzószámítógép milyen bónuszt ad az energiafegyvereknek és a ballisztikus fegyvereknek?
Előre is köszönöm... :-) |
AMS: Klános két D6, IS 1D6 rakétát szed le.
STreak: ha talál, minden rakéta bemegy. Ha nem telál, nem lő az indító. Nem kell a rakéta táblázaton dobni. (vagyis egy streak6 mindig 6 rakétával talál)
SWARM: igen, ha baráti egység áll a célpont mellett, arra us rámegy. A fejlesztett verziónál a baráti egység kap még 2 célszámt, hogy azt nehezebben találja el. A maradék rakétákkal dobsz a találati táblán.
Csak a szomstédos hexben lévő mechekere megy át, ha ott állsz, akkor rád is mehet.
Thunder: kijelölöd a hexet ahova akarsz lőni, számolsz rá egy alap célszámot: (gunnery+táv+terep) és ennyi. Ha nem talál: szóródik, mint a tüzérség (dobsz az esés táblán irányt, és egy d6 hexel a kidobott irányba.) LRM 15-20 a rakátaszámnak megfelelő maxos mezőt twelepít (vagyis egy LRM 20 thundere 20 pontot sebez egy lábba), az Arrow IV FASCAM 30-at sebez. Aknatelepítésre mindig dobsz, mert szóródhat.
NARC: majd utána nézek, nem szoktam használni
Inferno: 6 hőt ad, minden betaláló rakéta 3 körra. (vagyis 4 rakéta 12 körre ad körönként 6 hőt.)
Arrow IV: homingot csak TAG-gal lehet együtt használni, ekkor egy helyre sebez 20 pontot, a
TAGolás irányából, felsőtestre. A normál tüzérségi eszköz, a becsapódás helyán 20,a szomszédos hexeken 10 ponto sebez, 5-ös csoportokban. Lehet onboard és offboard is.
Artemis:amikor dobsz a rakétatáblán 2őt hozzáadhatsz a dobáshoz. (több rakéta talál)
Beagle: van adott hatótávja (talán öt hex, de rajta kell legyen a mechsheeten is), a kör végén a távjába eső rejtett egységeket fel kell tenni. Kivéve gyalogság.
C3: alap: kell egy master, ehez köthető 3 slave.
Komsztár: 6 fejlesztett C+ ad egy hálót. A lőtávot mindig a leközelebb állótól lehet számolni. A többieknek csak a terep és a mozgásuk számít, lőtávnak a célponthoz legközelebb állóét kapják.
Endo:a súlya fele a normálénak. Itt nem pontot számolsz, minden tonnakategóriánál adott a váz pontszáma. Annyi, hogy pl egy 50 tonnás mech váza alapban 5 tonna, endo vázzal viszont csak 2,5.
Ferro: IS: 16x1,12
Klán: 16x1,2
(16 pont egy tonna normál páncél)
Guardian:Igen, semlegesíti a felsoroltakat a hatótávjában. A táv tipusfüggő. (4-6 hex kb) Azért nem használja mindenki, mert súly. A helyéremehet fegyver, páncél. Alapvetően felderítő mechekre teszik, mint plusz védelmet. A nagyok megoldják erőből. :-)
MASC: duplázza a sétasebességet. Vagyis egy 4/6-os gép MASCcal 8at fut, de egy 10/15-ös 20-at. Viszont minden körben dobni kelll rá, mert befagyhat. (dupla hip kritikus)
TAG: nem bónuszt ad. Homing Arrow IV, semiguided LRM csak ezzel együtt használható. Ez egy célmegjelölő lézer gyakorlatilag.
TSM: 9-es hőnél kapcsol be. +1 séta sebesség, ebből kell újraszámolni a futást (egy 5/8-as 6/9-es lesz.) Duplázza a fizikai sebzést és a teherbíróképességet.
XL: a súlya fele a normálénak. Viszont kritikus helyet foglal a szélsőtorzókban is. ISes 3-3-at, klános 2-2őt. |
Sziasztok! :-)
Lenne néhány kérdésem... elolvastam mindent, amit találtam, de van néhány dolog, ami nem világos nekem a játékkal kapcsolatban... :-(
-anti-missile- system-hány százalékát semmisíti meg a rakétáknak?
-streak SRM- autómatikusan talál??? akkor nem kell vele dobni a rakétatalálati táblázatból? vagy hogy műkszik?
-swam rakéták- az elsődleges célon kivül a nem találó rakéták a legközelebbi célpontot támadja, az baráti is lehet? és akkor a megmaradó rakétákkal is kell rakétatalálati táblázatból dobni, hogy ezek közül is mennyi talál? és ha csak ketten vannak, akkor engem is eltalálhat?
-Thunder (FASCAM) rakéták - aknát telepítenek, dde hogyan lőhetek üres területre is vele? mennyit sebeznek az aknák? dobni kell az aknatelepítésre is, ha nincs a közelben ellenség?
-NARC missile beacon- milyen bónusz jár a célsegítő rakétával és milyen a zavaróval, és van még másik is?
-Infernó rakéta -1db mennyi hőt ad a gépnek?
-Arrow IV rakéta rendszer, mennyit sebez egy rakéta, milyen bónuszt ad a célkövető és a célterület lövő... ?
-Artemis rendszer milyen bónuszt ada a rakétáknak?
- Beagle Active probe mit ad és hogyan használható, mekkora távról?
-C3 számítógép- mit tud és hogyan használható a kiépített hálózat, ki mit kaphat a hálózaton keresztül?
- Endoacél váz- 1 tonna mennyi pont?
-Fémszálas páncél- 1 tonna mennyi pont?
- Guardien ECM suite- semlegesíti a Beagle probe, Artemis IV, Narc és C3 egységeket? akkor miért nem használja mindenki? mekkora távról, milyen %-ban semlegesít?
- MASC- mennyit ad a sebességhez? csak a futásra 2-t?
-TAG- milyen bónuszt ad a fegyvereknek?
-3*erejű myomer-milyen plussz sebességet ad, és mekkora plussz hőtől indúl be? és a közelharci sebzéshez mennyit ad?
XL hajtómű mennyivel nagyobb és mennyivel több energia?
dióhéjban ennyi lenne... :-)
ha valaki ráér és tud is segíteni nagyon megköszönném... :-)
a válaszokat a dimbor@freemail.hu kérem... :-) |
Kössz!
Szétnézek.......... |
Szerinted?
Ez egy táblás hadijáték alapvetően. Terepasztalon is játszható. Rengeteg taktika van benne, ha kampányt játszol, akkor stratégia is.
amúgy:
battletech.rpg.hu
Nézelődj! |
Dehát szerepjáték nélkül mi a jó benne? Van benne stratégia, vagy logika? |
A Mechwarrior nevű szerepjáték épült erre a játékra.
Olyat nem játszom, szóval passz. FASA adta ki, file cserélőkön letölthető. |
Köszi!
Szarvason lakok Békésmegye
Még annyi érdekelne hogy errea játékra szerepjáték is épült vagy ti csak harcolgattok és az hogy hogyan néz ki egy játék? |
Merre leksz? Megmutatni egyszerűbb lenne.
De kell: két kocka, térképlap(ok), figurák(vagy papír jelzők), mechsheetek (a gépek "karakterlapjai")
Csata előtt megegyezni az erők méretéről, majd mindenki kiállítja a saját kis csapatát. (ált 4-5 gép per oldal, ha nincs túl sok idő)
Klános mecsek esetében megeghyezés a RoE-ban.
Oldalválasztás, babák felhelyezése.
A BT egy körökre osztott játék.
Egy kör több fázis, minden fázisban minden résztvevő cselekszik. Elméletileg minden egyzserre történik, ezért a hulla "visszalő" (szemben pl a Warhamerrel).
Fáziasok:
kezdeményezés, mozgás, távharc, közelharc, hő, végfázis. (esetleg beléphet a tüzérségi fázis)
A mozgás a térképlapon van, korlátot csak a terep és a gépek képességei szabnak neki. Úgy általában, a terep mindent befolyásol.
A mechek sérüléseit, a pilóta sérüléseit a mechlapon kell vezetni.
ezen szerepel a mech páncélzata és váza (testájanként adott értékekkel), a fegyverzet, lőszer, hűtők és egyéb berendezések listája, adatai, illetve azok elhelyezkedése a járgányon. A pilóta életpontjai és képességei. (ebből kettő van: piloting, gunnery)
A lövések/ütések célszámát a pilóta képességei, a terep, a hőből és a mozgásból adott módosítók adják meg, ezeket kell 2D6-al túldobni. A találat helyét szintén egy táblázaton kell kidobni. A találatok bonthatják a gépet, okozhatnak bármit.
kb ennyi. |
El tudná mesélni nekem valaki hogy hogyan is néz ki a Battletech-el egy játék? |
Hello! Aktív pécsi mech-harcosokat keresek. Az érdeklődők erre a címre írjanak: mclosh@freemail.hu
Előre is köszi! |
Az az a csacsis ugye? |
A netezésben, hogy úgy mondjam "zöld" vagyok. Ha elmagyaráznád egy ilyen kis csírának, akár e-mailben is, azt megköszöném. | Shadowrun | Filmek, TV | Sárkányölő - Kérdések | Puzzle - Online puzzle | Battletech | Puzzle - Dobozos asztali puzzle | Humor | Káosz Galaktika Kártyajáték | AD&D | Zene | Vampire | Sport | Magic | PC játékok | On-line játékok | PS2 | M.A.G.U.S. | Sárkányölő - Vélemények | Sárkányölő - Egyéb | Sárkányölő - Szavazások | Egyéb | Egyéb - Kártya
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|