hát nem tom, 3 vp-ért ellopni egy varázslatot....
végülis jó |
lol
XD csak szerintem kevesebb felkiáltójel =)
Ah!
Beholder varázslat
fairlight azonnali reakció
3 vp
Közvetlenül egy varázslat kijátszása után kell kiraknod.A varázslat létrejön a te oldaladon is.(Tekintsd úgy mintha azt játszottad volna ki) A kij. feltételnek teljesülni kell.Az ellen körében nem játszhatsz ki így bűbáj v. általános varázslatot. |
Szent Zan!!!!!!!!!
dornodon azonnali
2 áldozás
sikeres kijátszása után keres ki a pakliból egy lapot, mutasd meg, a Szent zan!!!!!!!!-t úgy kell tekinteni, mintha azt a lapot játszottad volna ki, ezután a kikeresett lapot keverd vissza a paklidba, egy lapot így csak egyszer lehet kikeresni
minden erre a lapra kijátszot reakció 2 csontal több
Holy zan........... |
ha ez kijön akkor azok a lapok amik ez ellen összes vp-jét elveszik, tuti bekerülnek a kieg. paklikba, de egy kígyó taktikája is elég jó ellene, vagy egy max-ép/vp csökkentő))) |
x Zan Mágia
Tolvaj azzonali
Kij.fel.: Rakj át célpont gyűjtőből egy azzonali vagy általános lapot a semmibe. Idézési költsége annyi mint ennek a lapnak.
Tekintsd úgy mintha ezt a lapot játszanád ki. (de továbbra is zan mágiát játszol ki) Általánost csak a saját körödben játszhatsz ki. |
A számból vetted ki a gondolatot.Amúgy meg ZP-vel nem érdemes ilyen trafó lapokat használni.Mondjuk ha jön egy Melkon, akkor gáz van... de így mindig lesz erőforrás h gyorsan lelőd a lényeket.Kontroll szabálylap a 20 max ZP az OK.H a pihenő ne működjön az is, meg az Ősi rúna off is jó.De aki 1 ilyet szerez... verd le ha tudod XD.
Majd Dhoj úgyis megmondja h szar-e, vagy szar-e. |
Bocs TK, nem olvastam el az egész fórumot
Na de nem ússzátok meg.
Zafír behemót
7 vp
mutáns torszülött
4/3
Ha van agynyúzód játékban, 2vel olcsóbb és aktívan jön játékba.
Harci képesség:1 vp Ellenfele a Zafír behemót helyett gazdáját fogja megsebezni.
"Az agynyúzók egyszerüen manipulálják ezeket a förtelmes szörnyeket"
Ilithid
6 vp
mutáns torszülött
M3/3
Szokásos agyszívás.Olyan lény nem tudja megütni, amelyiknek képességeinek leírása 5 vagy több sor.
P, 1 vp: Célpont lényen az agyníúzott jelzők száma megduplázódik.Ha rajta kívül van más agynyúzód játékban, aktívan jön játékba.
"Ha nem tudnak elintézni valamit, akkor jönnek az Ilithidek..."
Agynyúzó csemete
lila torszülött
3 vp
M1/2
agyszívás.
Ulithaithid
5 vp
M5/3
lila torszülött
Kij.felt. h legyen lapod a gyüjtőben és játékban.Repül.Agyszívás.Olyan lény, aminek van képessége, nem tudja megsebezni. 1 vp: célpont lény köv. előkészítő fázisodig nem csinálhat semmit.(Vissza sem üthet!)
"Nem sok galetki tudta legyőzni ezt a förmedvényt..."
Az Agy
lila építmény
2 építő
2 vp, végy le egy lényről 1 agyszívott jelzőta lény visszanyeri képességét!) egy varázslat v hatás, ami 1 vagy több agynyúzódat célozza, nem jön létre.
P, dobj egy lapot a kezedből: Minden lény, amin van agyszívott jelző, kap még eggyet.
Manipuláció
7 vp lila mentális
Ha van agynyúzód, 2 vel olcsóbb.Célpont lap átkerül hozzád.Ha ez 1 lény és van rajt agyszívott jelző, kapsz 2 vp-t.
Agy gólem
lila torszülött
6 vp
3/3
Ha van agynyúzód, 1el olcsóbb és aktívan jön játékba.
Sebzése mindig annyival több, mint ahány agyszívott jelző van játékban.
Kr'ugin az Ilithid
követő
Tégy át 1 lapot a gyüjtődből a semmibe: 1 célpont lényre kerül 1 agyszívott jelző.Ha egy játékos köre végén legalább 3 agyszívott jelző van játékban, húzz 1 lapot, kapsz 1 vp-t, és gyógyulsz 1 ép-t. 14/14 ért szüntethető. |
"Seoth a negátor"
TK mar irt egy ilyen tervet, naprakesz pare neven (ok a tiednek sokkal jobb a neve ). Majd meglatjuk, hogy lesz-e szukseg egy ilyen lapra. En ehelyett inkabb gyogyitot hasznelnek, es lekapnam az ellenfel kovetojet. Igaz, hogy az veszelyesebb, de univerzalisabban hasznalhato. |
"Agynyúzó mágia"
Legyen 0 VP, es hagyd ki a kijatszasi feltetelt. |
* 5 ZP-n (Zöld Pardon forevá!) vagy, kijátszol egy szürkeállományt. a ZP-d 3 lesz, aztán megcserélődik?
Tekintve, hogy a VP, EP es SZK is ZPnek szamit, ezert nem erdemes cserelgetni.
* 3 ZP-n vagy, kijátszol egy Kiegyenlítést, 5 lesz a ZP-d, a ZP-d, és a ZP-d is (a ZP-dről már nem is beszélve)? (magyarán, ezek hogyan működnek?)
5 ZPd lesz
* követőt hogyan szűntetsz meg, ha nincs maxZP-d?
Most mar van maxZP: 20. |
A Zan hatalomhoz azt javaslom, hogy legyen 20 maxZP, 5 kezdo ZP, nem hat ra az Osi runa es a Piheno, max. 2 szinu lehet a dekked. Szerintem ez egy franko UR lenne. |
ja, hogy 0 ZP esetén azonnal buktad...?
(3 ZP-vel is ki lehet próbálni, ha arról van szó...=)) |
Valoban voltak/vannak ilyen orult lapok a Magicben. Pontosan ez a legjobb ok arra, hogy ne legyenek ilyenek a HKK-ban. |
továbbá nem mindegy, hogy mennyi az épéd vagy mennyi a zépéd... |
lehet, hogy nem kiegyensúlyoznék, mert 1 zp alatt elvesztettem a játékot, márpedig akkor egy rövid pillanatig 0 zp-ben leszek |
zanhatalom:
* 5 ZP-n (Zöld Pardon forevá!) vagy, kijátszol egy szürkeállományt. a ZP-d 3 lesz, aztán megcserélődik?
* 2 ZP-n vagy, kijátszol egy Kiegyenlítést, 5 lesz a ZP-d, a ZP-d, és a ZP-d is (a ZP-dről már nem is beszélve)? (magyarán, ezek hogyan működnek?)
* követőt hogyan szűntetsz meg, ha nincs maxZP-d? |
szerintem a 20 zan pont nagyon sok, még így is, bár ez csak az én véleményem. gyűlnek a lapok, csak blokkol, védekezik, aztán 1 körben levágja az ellenfél épéjét 0ra. |
ez így túl gyenge
induljon 20 zan-pontról de az első három körben nem játszhat ki 3vp-nél többe kerülő lapot
az, hogy nem lehet követőt használni mellé, okés
pakli lehessen négyszínű is, és a játék elején úgy húzzon lapot, mint fókusz esetén
bár lehet, hogy még így is erős lenne |
én úgy hallotam, hogy magic-ben is volt egy ilyen leejtős lap, és egy bajnokságon egy csávó tényleg fölaprította, kinyírta az ellen összes lapját, és megnyerte a bajnokságot(ahol sokkal nagyobb díjak voltak mint a nemzetin)(ez volt az uccsó mecs) és ezután kiadtak a magic-he egy olyan kiegészítőt amiben csak ilyen őrült lapok voltak |
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Ember, szerintem menj el pszychológushoz.
Ja ennyi erővel :
Pszychológus
6 vp
ember kalandozó
nem kaphat szintlépést
0/1
hátrány:ha Ddfdfg az ellenfeled nem játszhatod ki.
Sikeres kijátszásakor célpont játékos kezében levő lapokkal kitörölheted a segged, vagy célpont lapot fecnikre tépheted, vagy ellenfeledre ráborogathatod az asztalt.Kij. felt. hogy a gyüjtőben több lap legyen mint a paklidban. |
a többet ésszel mint erővelt nem lehet kirakni az első 3 körben |
mér? szerintem nemzetin sok hasznát vehetnék ezeknek a lapoknak)))) |
lényegesen. de azért se lap, se követő, és csak 2 szín, az szerintem sok hátrány, bár nem én teszem tesztlistára a lapokat. |
(a leleményesség előnyét szét kell tépni 1 mm-es darabokra, és úgy használni, a másikat pedig jóféle ragasztóval kell bekenni) |
íme két új lapötlet
A leleményesség előnye
tudós általános 0 vp
minden erre a lapra kijátszott reakció +3 vp
sikeres kijátszása után emeld fel a kártyát az asztaltól számítva 1 méter magasra, amelyik lapra ráesik az a semmibe kerül
Többet ésszel mint erővel
mágus általános 0 vp
minden erre a lapra kijátszott reakció +3 vp
sikeres kijátszása után szedd le róla a védőtokot és nyomd valamilyen függőleges felülethez, ha ottmarad 10 mp-ig akkor kapsz 20 vp-t |
Akkor finomítok
A Zan hatalma
szabálylap
ÉP-d Vp-d és SZK-d egy egységben, Zan pontokban van.5 zan pontról indulsz, és úgy kapod mint a vp-ket.Max. zan pontok 20.Ha zan pontjaid 1 alá csökkennek vesztettél.Hátrány:nem használhatsz követőt, a játék elején nem húzol lapot, és paklid max. 2 színből állhat.
Így gyengébb? |
Agynyúzó mágia
3 vp
mutáns azonnali
kij. felt. h legyen agyníúzód játékban.Cépont lény vagy játékos 3x anníi ép-t sebződik mint ahány agyszívott jelző van játékban.Kijátszhatod counterként is, 1 olyan lap nem jön létre, amelynek idézési költsége max. 3szorosa a játékban levő agyszívott jelzőidnek. |
Khraulon idézési költsége 5 vp. XD
Ja igen!
Seoth a negátor
követő
ellenfeled követője nem müxik.
15/15ért szüntethető.
"Seothban hatalmas erők rejlettek:fő erőssége az volt, hogy az ellenség mágusait megbénította egy legyintéssel" |
Javítás:
Agynyúzó
6vp
mutáns torszülött 2szk
M1/3
Ha megüt 1 lényt, az kap 1 agyszívott jelzőt, és kiválaszthatod a lénynek 1 képességét, ami nem fog működni.Ha az agyszívott jelzők száme = vagy nagyobb mint a lény képességeinek a száma, a lény a gyüjtőbe kerül.Olyan lény nem tudja megsebezni, amelnyek képességeinek leírása 5 vagy kevesebb sor.Ha sikeres kijátszásakor van már ilyen jelző játékban, akkor aktívan jön játékba.
(csak enyhén akarok új etnikumot létrehozni )
A gyűlölet démonánál pedig vegyétek semmisnek az utsó sort.A rubintos eszembe sem jutott. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|