Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Gaddar
Küldd el képeslapként!
Az igazi galetkinek nincs szüksége fegyverekre, páncélokra ahhoz, hogy elbodoguljon a Teron hegy mélyének mindennapi világában. Az okosabbak viszont azt is tudják, kevesebb kockázattal jár egy pajzzsal védekezni a torzszülöttek ellen, mint csupaszon.
Nézz szét a galériában!
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló

A lista folytatása...
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-07-06 01:42:45 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 |
Nézet:
Ha valaki tudna ötletet a hópárduc bőrének, vagy a jegesmedve bőrének, esetleg az aurach fog felhasználására, nagyon megköszönném!
 
Az emailom: bdmv@revai.hu
Nem tudom, nekem az uzbány nekem jött, és aztán el is kergetett. Honnan tudjam én, hogy melyik lény védett az ökölherc ellen? Azt mondjuk tudom, hogy a magszimok ellen nem túl ajánlatos a vágófegyver, de én a szúrófegyverekben és az ökölharcban vagyok jobb.
A becsület az többet ér a pénznél szerintem: pénz az másképp is összejön idővel, nem éri meg gonoszkodni...
A fegyverszakértelmem 4 és 11 között van, és nem óhajtok olyanra aranyat költeni, ami magától is fejlődik.
Vastárgyat inkább csinálok én magam. Nem tudok most mit csinálni, amíg össze nem jön a 4 dözmöngszív, és addig sok a TVP. Máskor pedig alig jövök ki belőle...

Ezekkel a tulajdonságokkal könnyű! Én 11-es vagyok 21-es szerencsével (a rőtmanó kacagánnyal együtt), 18-as IQ-val (nem volt TNO), taumaturgia és támad papi varázzslat nélkül, tanítvány rangban, alig 10-es védelemmel, és a 112. fordulóban.
Hogy csinálod?
 
Mi is az E-mail címed??? Küldök neked forcsit, abban meglátod mivel is aláztam az uzbányokat 9-13 szint között...

Ha az én példámat nézzük, akkor mindenképpen vágószakis karit akartam... mi esik le vágóval könnyen és még TP is jár érte??? UZBÁNY... tehát keresnem kellett egy uzbánysort... ezt tedd Te is... ha HM-et használsz, akkor olyat keress akinek ütő ellen kicsi a védelme...

Ha kipucolod a HT városokat és "becsülettel" végigcsinálod a sötét kastplom küldijeit (jók nem ajánlott, de a pénz kell vagy a becsület?)
Onnan simán összejöhet az ezres...
Amúgy a fegyverszaki felviteléhet elég 150 arany és máris 6-os... a taumaturgiához asszem max. 100-150 arany kell... vastárgyakat is össze lehet szedni kb. 300 aranyból... Ez még csak 600 arany és máris fel vagy szerelve teljesen...

Én most 13. szinten 53. fordulómban, 14-es vágószakival, 13-as taumaturgiával, 26-os szerencsével és 25-ös IQ-val körönként 5 uzbányt és egy törpemammutot fektetek meg úgy, hogy a védelmem csak 20-as...
 
1000 arany tényleg nem olyan sok pénz, csak nyugaton nehéz összekaparni annyit (gyk. kell ismerős keleten, és lejmolni, lejmolni, lejmolni).
Harc alaptörvénye: magas erő+magas fegyverszakik+magas HM (akinek van).
A tguarkhan/szockó/molluszk/degradátor fészkek csak a régi winmapben vannak benne, ma már nem is léteznek (ha jól tudom).
Az AVF az valami nagy kamuszöveg lehet, mert én még olyat nem láttam, hogy bárki bármit elkapott volna (lehet, hogy nagyon alacsony egészség kell hozzá, azért nem).
 
Fogadunk???
Csak egy kis pénz kell (1000 arany) és máris készen áll a kari a világ meghódítására... Nekem 2. szinten 6-os vágófegyvesz szakim és 19-es védelmem volt... ráadásul 1 forduló alatt léptem 3 szintet (városi küldik <hozz 3 orgyilkostőrt, 1 trikornisszarvat, stb...>) Meglett volna a 4. is ha még abban a körben találok megfelelő rúnakövet...
Ráadásul rengeteg időt vesztettem, mert a legdélibb városban születtem (Huertol, asszem), de 2. szinten elmentem Wargpinig (eggyel északabbi város)... az volt a terv, hogy nekiállok építeni a Vlagyimir szobrot (körönként kb. 200 Tp)... második szinten ez nem kifejezetten rossz, kár, hogy mire odaértem már teljesen le volt rombolva...
A lényeg: 4-5-ik szinten (3-4 támadás) és 6-os vágóval álltam neki az uzbánysornak (6-os védelme van vágó ellen), így körönként 2-3 uzbit le is tudtam verni úgy a 15. fordulómban (620-930 Tp)... most az 52. fordulómban 7 szörnyet csaptam szét (5 uzbány, törpemammuta és asszem egy sullár) => 2100 Tp... nem rossz egy 13. szintütől...
 
Már persze egy újszülöttnek...

Elvileg. Mindenesetre valamivel több erős ellenfél akad.
 
Aki nagyvárosban született, annak pechje van... A nagyvárosok körül nincsenek legyőzhető szintű szörnyek.
 
Mint pl. én??? ))

Hyperion, Dornodon inkvizítora
 
És az mit szóljon aki nagyvárosban született? ;) Az meg kisvárosba nem jut el soha, mégis tápos ))
 
keress rá a google-val, valszeg meglesz a válasz. Nem vicc.
 
Irigylem, hogy ilyen ráérősen tudtok játszani. (komolyan) Anno 94-ben én is ilyen aprólékosan játszottam az első karakteremmel. Aztán 97 körül indult Chardonnay, az árkon bokron át rohant be Shaddarba, valami 11. forcsiban már bent voltam kb, addig kicsit keringtem jellempróbák után kutatva, meg persze elkentem a gazda száját. Valamikor 10. fordulóban gonosz lettem, 20.-ban már az oltárt szenteltem fel, meg saját készítésű bronzhegyűm is volt. Akkor ez milyen táp dolognak számított )
 
Nohát én a DEMet se hoztam ki, csak levertem a gazdát mert az 5 gonoszságpont. Aztán valamikor 120. forduló körül találtam egy DEMet valahol, azóta van. Itt keleten is kell, különben mit robbantgatnának szét az őrült varázslók? )
 
A 153. hozzászólásban volt egy kérdésem, amire még nem tudom a választ. A Phua-kúpok bonyolult találós kérdéseire ki is lehet a választ találni, vagy csak a TIM-mel lehet bejutni? Jó lenne, ha 110 helyett 10 TVP-tr adnék az egészre...
 
Én vezetem akkor a rekordot: én még nem jártam nagyvárosban, pedig most van a 110. fordulóm.

Azért kell jó istent követni, hogy az összes küldetést végig lehessen csinálni! Újabb érv Raia mellett!
 
Én már jártam nagyvárosban 53. fordulós létemre, és körönként sebzek varázslattal 15-21 Ép-t, majd vágóval 30-45 között... volt már 69 is, de az csak egyszer... És van egy 13-as taumaturgiám ami csak hab a tortán...
 
Szerintem megéri a kalandozást a sok küldit adó épületek nyugaton. Egy példa: Én 30. fordúlós létemre még nem jártam se kis, se nagy városban. Mégis 35-ket zúzok ami szerintem nem rossz. [A jóságpontos küldikkel egy a baj: Ha gonosz, de méginkább, ha semleges istent követsz..].
 
Nos... ha a Valhalla hegységtől elintúlsz keletre, akkor vagy beleütközöl Bércbe v. egy másik hegységbe, aminek az északi végénél van Bérc... így egyszerű rátalálni... asszen az lesz az az egy mezőnyi város... mára persze 9 mező "metropolisszá" nőtte ki magát...

Hyperion
 
Még egy kérdés: Akkor Hol is van Fehérbérec? Mert a VAalhalla-hgtől keletre volt három város: Qvill, Libertan, és még valai, ami összesen 1 mező kiterjedésű volt. Szerintem egyik se azonos a kalandozók városával. A térkép szerinti területi egységek sorában nincs benn. Igaz, az Alanort sem ismeri. Abszolút koordináták szerint hol van?
 
A 18 arany is pénz, ha ilyen keveset kérnek érte, szinte a semmiért adják. De a lehető legritkábban adnak egy dolgot: TP mindenképp jár, az értékes. A labirintusokban vagy tárgyat találsz, amit megtarthatsz, vagy pénzt kapsz értk, ami szintén értékes. És még jóságpontot is kaphatsz, ami szintén a legértékesebb dolgok egyike. Marha nehéz elérni a 777-et, de ez is számít. Pénzben pedig, sok kicsi sokra megy. És azért már mindent vehetsz.
 
18 arany az nem pénz, tényleg megéri elcaplatni a nagyvárosokig (vagy Bércig), ott már egyrészt komolyabb szörnyek is jönnek, másrészt több a lehetőség is.
 
Koszonom a segitseget mindenkinek!
Ugy nez ki, hogy osszeszedem a DEM-et a varazslonal, szerzek valahol csontszablyat, aztan benezek egy granittoronyba. Ja, meg kell zold uveg is a ragasztonak, azt is lattam egy ilyen epuletben. Ha van zold uveg, mar csak egy lepes a mandibulakasza. Ha ezek megvannak, keresek oltart - ha addig nem talaltam - es nyugatnak veszem az iranyt.
 
Megérik a TVP-t a küldetések. TP-t mindenképp kapsz értük, és esetleg pénzt vagy egyéb tárgyakat is érhetnek. A fekete gránittoroníy pl. 18 aranyat adott. Ezen kívül, jóságpontot is kaphatsz. Az pedig jóval többet ér.
 
Ha már megtalálsz egy mágustornyot a hyper és a térkép segítségével, akkor a fordulód ki fogja adni a te koordinátáidat. Ezzel egyeztetve a térképet, beállíthatod, honnan számoljon. És úgy már sokkal könnyebb tájékozódni.
 
A varázsló labijából érdemes kiszedni a DEM-et, aztán irány keletre.
A kisebb küldetések (gazda/törpetanya) stb nagyon ótvarok, nem is érik meg a tvp-t.

Keletre kell menni folyamatosan egészen a kisvárosokig. Közben szerintem egy dolgot érdemes csinálni - az pedig a felkészülés a beáldozásra illetve maga a beáldozás.
 
Ha elfogadsz egy tanácsot szerintem minél előbb menj Fehérbércbe vagy a legközelebbi helytartói városba. Ott vehetsz felszerelést és pénzt is kereshetsz! No meg TP is jóval több jön.
 
Elmegyek a varazslotoronyhoz, es megnezem a szamat (500-506-ig lehet). A hyperbol kinezem ennek a toronynak a valodi koordinatait. Igy mar eltalalok tanyakhoz, gnomlakokhoz stb...

Szerintetek erdemes szisztematikusan vegigjarni a varazslotornyokat es az utbaeso egyeb epuleteket? 500-tol 506-ig lefele, onnan atlepek Gatinba es a kisvarosok vonalaban vissza eszakra. Kozben minden labit vegigturnek. Vagy huzzak toronyirant nyugatra?
 
Nem a te koordinátáid hibásak, és nem is a törpe infója. Nekem anno egy elf nő mutatta az utat ugyanehez a toronyhoz, és miután öt fordulója kutattam hiába, megnéztem a térképet. Rajta lesz, nyugi...

És valószínűleg nem a legészakibb, hanem a legdélibb toronyról van szó.
 
Nem kell hozzá szeksztáns. Az x tengelyen (a vízszintesen, gyengébbek és nem matekosok kedvéért), a koordináták tökéletesen ugyanazok az indulási helyhez és az abszolúthoz viszonyítva. Mindenki a 0-ról indul elvileg... Aztán, ha találtál remetelakot, esetleg valamilyen épületet, akkor már van támpontod. Oltár nem ér. És ha mondjuk két vízlelőhelyet találtál egymás mellett, akkor azt nem olyan gyakori: az x tengelyen elmész annyit a térképpel, hogy megegyezzen e lépéseddel, aztán végignézed azt a háromszáz-egynéhány mezőt. Vagy megtippeled, melyik oldalhozz vagy közelebb, az északi vagy a déli tengerparthoz, és akkor már csak feleannyit kell átnézni. Ha nem érted, akkor szólj, megpróbálom jobban elmondani. De a szeksztáns egy kicsit bonyolult szerkezet, és mellesleg teljesen felesleges helyzetmegállapításhoz.

Én mondjuk az 513-as remetelakhoz és három egymás melletti vízhez viszonyítottam, így találtam meg mindent.
 
Gekko: A koordináták amiket kaptál a törpétől azok relatív koordináták saját magadhoz viszonyítva kell értelmezni őket!(tehát ahhoz a ponthoz képest adta meg az útirányt ahol éppen találkoztál vele)A hyperben és a mapban is minden abszolút koordinátán van jelölve! Ahhoz, hogy neked is azt írja ki a fordulód végén a térképeden szükséged van egy szextánsra. Bene van a hyperben, hogy mi kell hozzá.
 
Igy jobban megnezve a koordinatakkal is meggyult a bajom. Az elso forcsim elejen talalkoztam egy torpevel, aki utbaigazitott egy varazslotorony fele. A [6,-2] mezon alltam ekkor. Azt mondta, hogy menjek 27 merfoldet keletre, 6-ot delre. Vagyis a [15, 1] mezon all a torony. A hyper szerint viszont a legeszakibb torony [15, 19] mezon all. Most akkor hianyos a hyper - ami ennyi ido utan tokeletes kell legyen - , vagy a fordulomban megadott koordinatak hibasak?
 
  ... | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.