Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Őslények március 22.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 22.
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
 
A pillanat képe
Harcias manó
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Mielőtt még megsajnálod ezt a pöttöm kis teremtményt, és netán a "Jaj, de cuki" mondat is kibuggyan a szádon, elárulom: az első zóna számtalan kalandozóját késztette már futásra a képen látható átokfajzat. Talán majd, ha megbököd miniatűr kardocskájával, te is belátod, hogy rossz helyre skatulyáztad e lényt.
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
Új HKK klub Szolnokon – DiceMagicHU
Tavaszi MondoCon 2025. május 03-04. – Eredményhirdetés
Ajándéksorsolás május + áprilisi eredményhirdetés
A Moa civilizáció vége
Legendák Viadala 2025 - beszámoló

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Pajzshasználat VIII. (591. tudati képesség)
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
 
Fórumok
3. Yaurri kézművesverseny (5)
Elindult a 2025-ös Védnöki program (35)
HKK kérdés? (47433)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8299)
TF help (6786)
TF KÖZÖS TUDATOK (1286)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - Soma utolsó 30 hozzászólása 
     

 Egyéb - World of Warcraft 

 
Soma (előzmény: klinsi 1.)2005.01.04. 13:34
 
 
repulos hatast nem veszel, azzal repulsz a bat/windraider stationoknel te lammer
 
  

 Ősök Városa - Az ŐV programban történt változások 

 
Soma (előzmény: Vaszil 381.)2004.12.09. 18:37
 
 
spec a 6 kompi kozul amik kellenek fenn 3 lejjebb is vdzheto, darabra nezve a szukseges kompikbol kb 150 megveheto lejjebbi rabszolgatol

amugy nemtom engem az is zavar ha siman csak 40 sikereset kell vdznem egy kuldiert.... el van itt valami igenis szamolva

Soma
 
  
 
Soma (előzmény: Demo 383.)2004.12.09. 18:35
 
 
hangos nevetes (angolul) roviditve
 
  
 
Soma (előzmény: boyo 371.)2004.12.03. 13:44
 
 
azt hogy a nagyobb szabalyvaltozasokra szeretnek elore felkeszulni? (: azt igenis komolyan gondolom.

azon hogy erre nincs esely persze nem lepodok meg
 
  
 
Soma2004.12.01. 21:56
 
 
kerdes: varhato esetleg valami patch? ha igen kb mikor es milyen valtozasok varhatok?
 
  

 Hírek, újdonságok, változások - A X. Teron hegyi Olimpia eredményei 

 
Soma2004.11.30. 15:11
 
 
akkor most kevesbe kedves tema

engem az erdekelne hogy mi alapjan valasztja ki a beho azokat akikkel szemelyes jelleggel kicseszik :P az olimpian az elmult 7 nyeremenyembol 2 kopeny es 3 sisak volt. ebbol az egyik egy kulonosen kedves behemot szarvas sisak (nem erv hogy oruljek ennyiszer nyertem, megdolgoztam mindegyikert)

most meseljem hogy a sisak, de foleg a kopeny mennyire hasznos slot, mennyi epuletes cucc van rajuk es especially varazsloknak mennyire ures, akiknek kopenyre klantargyuk van? marpedig a komoly spellerek eleg nagy resze magus .)

mindegy, ezt elmondtam parszor, semmi hatas. kertem hogy barmi mas sloton kapjam semmi hatas. miklos elozo olimpian kifejtette SOHA SENKINEK nem cserelnek semmit se nyeremenyen, merthogy az precedens lenne stb stb

erre mostani olimpian MASNAK elso szora cserelnek. raadasul olyan cuccot ami bar NEKI nem tul jo sloton van a tobbi hasonlo karakter 95%anak nagyon tapos, abszolut gigatap cserealap, siman kap erte azonos szintu azonos erteku cuccot masik sloton.

engem nem zavar hogy masnak most jobb, sot orulok neki. kicsit zavar csak ha ugy erzem a behonal minimalis munkat is kerulik, akkor is ha ezzel humanusak lehetnenek. viszont NAGYON zavar ha ugy erzem a szemelyes ellenszenvet latom akar ram iranyulva akar a top szinten levok iranyaban altalaban

orulnek ha kapnek valaszt ervekkel, az nem erv hogy az ICS kard nem tapos es bug, merhogy hacsak nem 3 sebzest ad a kard sebzesehez igenis tapos
 
  
 
Soma (előzmény: Demo 1.)2004.11.29. 15:13
 
 
egyetertek, annyi hogy maskor ezt is elore hirdessetek ki, en pl csak azert nem terveztem galetkit mert egyszeruen nem volt idom erre talalkozo alatt
 
  

 Ősök Városa - ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól 

 
Soma (előzmény: zindi 26.)2004.11.21. 22:11
 
 
nem gyozom elegszer ismetelni, jelenleg az otletek adasat feleslegesnek tartom (sot olyan szempontbol karosnak is hogy a jatekvezetes egy ido utan ELVARJA oket, mint pl az esemenynel vagy az alkimista labornal. rohej) mivel a fejlesztes korlatja nem az otlethiany, az gondolom behonal is van hegyben, hanem a befektetett munka

3 hetente 1 nap alatt nem lehet OVt fejleszteni.
napi 4-6 oraban lehetne fejleszteni, lasd TF
 
  

 Ősök Városa - Az ŐV programban történt változások 

 
Soma (előzmény: boyo 359.)2004.11.20. 21:47
 
 
az ilyen otletekkel az a gond hogy melozni kell veluk, marpedig OVben nem lattam melot 1 eve kb. azota csak bugfix van.
 
  
 
Soma (előzmény: klinsi 352.)2004.11.18. 18:46
 
 
akkor meg mit tepem a szam szoljal maskor ircen bazeg

akkor a tobbi bejegyzest kerjuk figyelmesen elolvasni
 
  
 
Soma (előzmény: Talbot 350.)2004.11.18. 18:23
 
 
ezzel 2 baj van:

1. emlekeim szerint az utolso szintlepeseknel mindegyiknel megjelent ugyanez a hiba. lassan meg kene jegyezni hogy ez feladat ha valaki felkoltozik (netan 100 szintre elore engedelyezni nem?

2. klinsi 1 fordulot raaldoz az olimpiara az evi 52bol. mas ugye nem tesz ennyit. ez a fordulo onmagaban persze unalmas, elvezhetetlen hiszen nem csinal semmit sem gyak. most akkor a javitas utan (amit ajanlottal), marmint hogy visszairjatok par nappal hetfoire annyi mellekhatasa lenne a dolognak, hogy az 52bol nem 1 hanem 2 forduloja megy a lecsoba, nem is beszelve arrol netan akadnak kozben irreverzibilis valtozasok is (ital, amibol 1 db volt neki, atfelejthetett spelleket stb) ami a jatekelvezet mellett objektiv korlat is.

hasonlo esetben egyetlen normalis dolgot tudok elkepzelni: ha meg lephet, torlitek a fordulot es lepjen ujra (megjegyzem olcs miatt ez is necces am) ha meg mar nem lephet akkor kezzel beviszitek a karit az adatbazosba

ennyi osszessegeben a problema, mint sokszor a bugokkal amikor ugye "kijavitottuk a hibat, menjetek neki kov heten, a tvpt-t visszairtuk"

itt ugye tvpt visszakaptuk de az elszurt fordulot es a jatekhetet nem :P
 
  
 
Soma (előzmény: Pötyös 348.)2004.11.18. 14:38
 
 
az ok nekem is van bajom vele de ami itt megy az azer siman tarthatlan

egyaltalan mi a busnak nincs itt senki a behotol a forumon? ha nincs igazunk akkor is illene megmagyarazni, ha meg igazunk van akkor meg bocsanatot kerni es melozni 1000el

es igenis van jogom/jogunk szamonkerni a melot, tolem is szamonkerik pedig domaint se kotelezo regisztralni :P
 
  
 
Soma (előzmény: Vaszil 346.)2004.11.18. 12:41
 
 
az a baj hogy biztos ha sokat ugralnank megin talin akkor csomo mindent kijavitananak, de mar senkinek sincs kedve odamenni es pattogni. szal nem fog tortenni semmise kb
 
  
 
Soma (előzmény: Pötyös 344.)2004.11.17. 22:02
 
 
de most konyorgom nem kellene ezek utan egy programozonak es 10+ eve jatekvezetonek kolostorba vonulnia tibetbe? ez mar az utolso elotti olimpian is elofordult (amikor 11re koltoztunk) es nagyobb osszegbe fogadok hogy (ha teszunk ojat) 13ra koltozeskor is ez lesz...

nemazer de ircen mindenki erossen elgondolkodott a WoWon. komolyan mmint.

biztos fun lesz amikor a legfelso szint 85%a egyszercsak nem lep tobbet, nem kell annyit fejleszteni :P

az utolso egy evben amit kaptunk fejlesztesben/bugban/supportban az elegge lelohasztotta meg az olyan fanatikok lelkesedeset is mint en. pedig en igazan szerettem es szeretek jatszani
 
  
 
Soma (előzmény: VasiBá 336.)2004.11.16. 15:05
 
 
ok akkor a postai forduloban legyen kevesebb a kiiras vagy ne lehessen postan jatszani, vagy keruljon tobbe a postai fordulo ay emilessel szemben

2004 van

szerintem...
 
  
 
Soma (előzmény: Riamon 334.)2004.11.16. 14:44
 
 
ha az eroforrasigeny a gond szoljatok, osszedobunk egy uj gepet :P ez ne akadalyozzon semmitse .)
 
  
 
Soma (előzmény: Pötyös 328.)2004.11.13. 21:26
 
 
ez ok, de ha jol ertem te is csak akkor tudtad ezt meg amikor belefutottal a bugba :P

pont ez a gond, hogy aki belefut az tudja ezt a szabalyt, tobbiek elott titkos :P

amugy az a huje mirella volt
 
  
 
Soma (előzmény: Pötyös 320.)2004.11.13. 18:29
 
 
te pl ezt honnan tudod? ez a kerdes
 
  

 Ősök Városa - ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól 

 
Soma (előzmény: Pötyös 22.)2004.11.12. 09:21
 
 
teljesen igazad van, kerdes hogy mi akadalyozza a lentrol felfele targyatadas problemajat? :P

es foleg mi okozza hogy en mar vagy 3 eve nem hasznalhatom az aukcios hazat :P tudom az, hogy majd csalni fogok vele mer jol jatszom es ebbol kovetkezoen csalok is...


szal ez a szomoru hogy 1. a jatek hibajabol ENGEM korlatoznak 2. elore csiternek minositenek
 
  
 
Soma (előzmény: Miklós 16.)2004.11.09. 02:55
 
 
rogton reagalva a felvetesre en szemely szerint ugy gondolom hogy eleg otletes ember vagy, legalabbis en nem 10 hanem mar fel ev utan feladtam volna a kaland/szovegirast a Tfen/Ovn stb

szoval otlethianytol nem felunk/felek

amitol felek az az hogy a megvalositasi ido nem elegendo (: termeszetesen gozom sincs hogy mennyi idot szansz a ceg mely teruletere, nyilvan sok idot elvesz a konyvkiadas, ceg ugyvitel, kartya stb.

ezt abszolut meg is ertjuk, enelkul a beholder szunne meg ami nem erdekunk

viszont legjobb joindulattal is ketlem hogy mondjuk napi akar atlag 1 orat is programoznal OVt, a tippem hogy 1-2 hetente (ha lehetek ily szkeptikus akkor havonta kb) leulsz, es 1 napot Ovt programozol. ez a tuzoltasra altalaban eleg, az ismert bugok/jatektechnikai hibak nagy resze idovel kijavitodik (azert persze akadnak makacs hibak is, mint a szarazfoldi capa kincstablaja, vagy az ellenfelvalasztas .) de valodi fejlesztesre nem igazan marad ido. a gyakorlatban azt latom fel evente akad nagyobb fejlesztes amikor az OV talalkozon elegedetlen arcokkal talalkozol, ilyenkor hirtelen bekerul nehany valodi dolog (szoviarena, barlangbovites,Bul) kb 1 het programozasi ido alatt bar utolso 1 evben atneztem, ezek gyakorlatilag jatektechnikai bovitesekre, illetve a szovetsegi epuletekre korlatozodtak, a jatek gerincet ado cselekvesekben egyetlen "ujdonsag" tortent a neves szornyek megjelenese, bar ugy gondolom ez sem volt nagy kockazat, a TFen mar elegge ki lettek tesztelve .

ezenkivul a masik fontos terulet, a jatekosok "gondozasa" is kisse akadozik, talbot sok mindent megcsinal, amit tud de a kodba nem nezhet be ugye (erthetoen, nem programozo) tesztelni nem tudom mennyire tud(tok) de en jelet nem latom igazabol, az uj patchek utani elso taplalas az utolso fel evben 90%ban ujabb javitast generalt
emiatt a levelek 20%at tudja erdemben kezelni (jatekoshibak, trivialis bugok) a tobbi 80%ra ketfele valaszt tud adni (1. ezigymukodik, mertcsak 2. miklos majd utananez egyszer majdhafagy ami erthetoen a delikvensnek akinek a kedvenc karaktere szenvedte meg a dolgot kisse/jobban nem igazan kielegito, fel ev mulva hajara kenheti kb a patchet. szukseg volna a te napi munkadra is hogy segiteni tudjon

tevedes ne essek, az elkeszult jatekfejlesztesek jok, orulunk nekik. viszont nem ELEGEK hogy fenntartsak a jatek izgalmat.

nagyon sok jatekostol hallom, hogy meg se tudjak kulonboztetni egymastol a szinteket, hogy mar X honapja/eve ugyanazt csinaljak, es mar semmi izgalmas nincs benne. kulonosen azokra igaz ez akik magasabb szintu klankuldeteseket teljesitenek, igy a kaland/csarnok/vd "szentharomsag" egyik vagy tobb resze el van zarva eloluk, lehetosegeik durvan beszukulnek (pl ne vd-zz X forduloig, ne kolts HOt x forduloig, ne hasznalj kontakt osokkelt X forduloig stb)

bar tudom a te szemszogedbol sokszor ugy latszik, megis egyaltalan nem celja a jatekosok kozul senkinek a parttalan frocsoges, es akar te akar a munkad (munkatok) mindenaron valo leszolasa. nyilvan a ti es a mi oldalunkon is akadnak rossz hangnemu/hibas megkozelitesek. itt mindenki, a legkritikusabbak is, csak azt szeretnek hogy a jatek minnel jobb legyen, hiszen jatszani akarunk vele

pontosan ezert kellene megoldast talalni a dilemmara amit fent kisse hosszabban vazoltam. en ket utat latok, nyilvan mindegyiknek akad elonye-hatranya es tudom hogy egyiket se konnyu megvalositani.

1. a jelenleginel joval tobbet foglalkozol/tok az Ovvel, es itt most nem 2szeres hanem sokszoros (5-10) idoraforditast gondolok, igenis orulnek ha lenne a beholdernel blokkoloora es latnam hogy bizony te is napi mondjuk 3.5 orat Ovt programozol mint azt egy foallasu programozotol minimum elvarnam akarhol is dolgozik .) ez rogton sok mindenen segitene, pl neked is lenne mindenre idod megcsinalni, letesztelni, a jatekosok is ereznek hogy tobbet foglalkozol veluk, a problemaik nem fel ev hanem 1-2 nap esetleg het idotartam alatt megoldodnanak, elvezetesebb lenne a jatek

2. amennyiben ez ertheto okokbol (mint fent is vazoltam gondolom sok egyeb, fontos dolgod is akad) nem valosulhat meg, ha lehetseges mi is kernenk egy foallasu programozo/fejlesztot mint a Tfen. ott is nagysagrendekkel javult a jatekosok hangulata, a fejlesztesek tempoja (ismetlem az elsodleges szempont itt az IDO nem pedig a programozo szemelye, amennyiben talalsz mast aki vigye a ceget orommel latunk napi 8 oras programozokent ez biztos vagyok benne hogy a jelenlegi problemak 75%at megoldana, a tobbi meg amugy is konstans jatekos-jatekvezeto konfliktus ennek nyilvan leginkabb anyagi akadalyai vannak, nyilvan te ebbe jobban belelatsz, magam reszerol azt a 150-200k forintot tudom felajanlani a projektre amit evente kb elkoltok zsetonra ez mar 1 havi fizu .)

kerlek gondold meg a dolgot, nyilvan ezentul is te lennel a magyarorszagi PBM jatekok doyenje, a TFen se kerdojelezi meg senki maig sem kinek a jateka is eredetileg .)

ja es utoljara, amde messze nem utolsosorban csak el akartam kerulni hogy rogton az elejen tulsagosan dicserjelek szoval:

nagyon orulunk minden egyes alkalomnak amikor kifejted a velemenyed, sokkal jobb veled vitazni meg ha nem is egyezik szinte semmiben a velemenyunk, mint a "semmibe" irogatni

ha lehet ezt is kernenk, napi 1 bejegyzest ha teszel az OV forumokba az is sokat lendit ha mason nem a kommunikacion amiben szinten akad kis deficit

huh jo hosszu lett, jo keso van megyek is aludni, holnap mire felkelek lesz fordulom .)))
 
  

 Ősök Városa - Az ŐV programban történt változások 

 
Soma2004.11.08. 18:06
 
 
> Mostantól, ha valakinek véletlenszerű kaland végén > varázslatot tanítanak, csakis olyan varázslatot tanulhat, > amit az adott szinten már különben is tanulhatna.

es mi tortenik ha mar minden altala megtanulhato spellt tud? erre is sikerult megoldast talalni?

> Az ellenfélválasztásról: eredetileg, ha több ellenfél > támadott egy játékost, és az ellenfelek előbb kerültek > sorra, mint a játekos, akkor a játékos arra ütött vissza, > aki először támadott rá. Ezt később megváltoztattuk: ha > több ellenfél támadott egy játékost, a játékos arra ütött > vissza, akit a HPje HEje diktált, kivéve, ha már az előző > körben is harcban álltak. Ha valaki 1 vagy több körön > át varázsolgat, és közben többen ütik, akkor a fenti > dolog nem volt érvényes, mivel már az előző körben is > harcban álltak. Ezt megváltoztattuk, a HP HE akkor is > újra kiértékelésre kerül ilyen esetben, ha a támadott > játekos az előző körben nem harcolt.

ezugyben az a kerdes ha van 2 ellenfelem, es 1 hp parancsom egyikre teljesul a feltetel a masikra nem

(orok pelda, albino quwarg es gombvillam, hp: annihillacio ha ellenfelem albino quwarg)

akkor most mar MINDIG azt az ellenfelet fogom tamadni akit a hp/prior diktal ugye? nem eshet meg hogy ezerrel annihillalgatom a gombvillamot
 
  

 Ősök Városa - A xenók inváziója 

 
Soma (előzmény: Vaszil 135.)2004.11.07. 02:31
 
 
engem az a resz zavar hogy jol latom ez az orgling felkeles pepitaban? nem a fordulo elejen hanem a vegen jonnek orglingok, es kicsereltek a szornyeket de ennyi :P

ja a vdt is kiszedtek .)

nem akarok elegedetlen felhasznalonak tunni (HAHA) de azer ennel lehetne ott valaki kreativabb DD
 
  

 Ősök Városa - Szerinted mivel foglalkozzunk az Ősök Városa fejlesztésének keretein belül? 

 
Soma (előzmény: Rhemedyl 137.)2004.11.06. 13:07
 
 
ha csak 2 megszolalassal lejjebb mesz latod hogy ezt mar en is emlitettem bar nem vagyok kontaktos

persze minel tobben mondjak, annal nagyobb a sansz hogy tenyleg valtozik valami
 
  

 Ősök Városa - A xenók inváziója 

 
Soma (előzmény: piromaca 129.)2004.11.05. 16:50
 
 
amennyire tudom, bar en se invaziozom:

1. BAval vagy vereseggel zarsz 3 csatat.
2. kiadod a k 80at ketszer es bemesz az akademiara(2 k 80 kozt 1 het szunet!)
3. kiadod a k 80at 4szer(1 hetes szunetekkel)
4. varsz 1 hetet? es bemesz az akademiara
5. megvered a fordulo vegen a xenokat 4?szer
 
  

 Ősök Városa - Szerinted mivel foglalkozzunk az Ősök Városa fejlesztésének keretein belül? 

 
Soma2004.11.05. 16:40
 
 
szerintem most 3 dologgal kene foglalkozni leginkabb:

1. hp parancsok szamanak kitolasa 100++++ra de legalabb valamennyivel...

2. manaformazos lenyek szamanak visszaszoritasa (jelenleg 2 vedelem letezik a szornyek spelljei ellen, mindegyik nagyobb szellemi varazslat. mas iskola mit tehet?) rez felejtheto, szinte minden varazslo lenynek van manaformazasa (25-50) IS, felesleges ra gyurni

3. meregelnyeleses lenyek visszaszoritasa
nem veletlen hogy hirtelen tudok 2 kontaktmerges karaktert aki leallt mert nem lat remenyt :P amig a lenyeknek 25-70 meregelnyelese van addig elegge halott a taktikajuk.

altalaban sem kene eroltetni a fenti 2hoz hasonlo jatekosk altal kivedhetetlen/atuthetetlen dolgokat, ez a jatek ha jol emlexem arrol szol hogy ha jo vagyok akkor ki tudom vedekezni amit a torz csinal illetve le tudom gyozni

az hogy makom van es nem jott be a manaformazasa egyszer sem az nem igenyel gondolkodast :P de legalabb iszonytatoan demoralizalo ha akarmit csinalsz szetszednek a szornyek mert "peched volt"

lasd meg vaszil 170es rezzel amint eppen 3adjara savcsapjak halalra a xenomorfok a k 80ban :P

valahogy a TFen joval kevesebb a szopas, meg ugy is hogy az joval regebb ota megy (azzal ossze se merem hasonlitani amikor OTT 260. fordulosak voltak a karakterek akkor mar volt durva leny ami 1 hpra lesebezte oket fantomharccal es volt 1!!! leny targytoressel, ez volt a top specko szal nem egy kategoria az OVvel), megis egesz jot el tudunk jatszani ott is szerintem nem esszencialis resze a jo jateknak hogy szopjunk .)
 
  

 Ősök Városa - ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól 

 
Soma (előzmény: Miklós 9.)2004.11.04. 12:37
 
 
a minicsarnok csak egy pelda. a lenyeg hogy legyenek a jatekban affele mellekszalak, amik nem igazan lenyegesek, de nem is haszontalan vegigcsinalni oket, elfoglalhassa magat az ember. azert mondtuk ezt peldanak mert elso ranezesre minimalis uj dolgot kell hozza kitalalni es megis mindenki lelkesen csinalna

ott a masik pelda akkor az rnd tobbszemelyes kaland. ha sikerul eltalalni az egyensulyt (megerje megcsinalni, de titeket se idegesitsen a tapozon) akkor siman szervezkednenek hegyben az emberek, es lenne mit csinalniuk

jelenleg a jatekban nagyon sok a MUSZAJ elem, es keves az amit te dontesz el csinalsz-e. persze semmit sem kotelezo, hogyne csak ha nem csinalod akkor elhalalozik a karaktered 1-2-4 szint mulva ami nem igazi (:

pl en egyetlen dolgot csinalok elegge felszivvel a jatekban, a pszit. meg is latszik a karijaimon, sokat buktam vele

olyasmikre gondolok mint a TFen a banyaszhaz,vagy a tolvajceh. de nyilvan mivel ezek mennyisege korlatozott ezert lehetne ezek generalasat automatizalni, amire meg a jatek 2 teljesen adott lehetoseg nyujt: a csarnok es az rnd kaland


az viszont bevallom nem annyira jon be hogy sorozatosan nekunk kell kitalalni a sajat jatekunkat ;) lehet tevedek de en azt hittem a beholder feladata nem csak a balanszon orkodes hanem az is hogy folyamatosan fejlesszen (: eppen ezert otleteket szivesen adunk, de az hogy ki is dolgozhassam a sajat elkovetkezo par fordulomat elegge skizo ;)

momentan amugy az en jatekelmenyemet az fejlesztene a legjobban ha kitolnatok (vagy megszuntetnetek) a hp parancsok szamanak korlatjat, nincs annal demoralizalobb mint amikor a karakterem nem azt csinalja amire kepes/akarom (:
 
  

 Ősök Városa - A xenók inváziója 

 
Soma (előzmény: abcdefgh 124.)2004.11.04. 10:03
 
 
a legnagyobb logikai buktato eleve az hogy eloszor verjenek meg/legyel nagyon baratsagos 3szor aztan csulokre, verd agyon oket fordulonkent ketszer nekem ez a resz nem tetszett, sokkal tovabb nem is jutottam ugye
 
  

 Ősök Városa - ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól 

 
Soma (előzmény: klinsi 5.)2004.11.03. 14:58
 
 
az osok altal adott kuldik szerintem is jo otlet, en szivesen latnam a minicsarnokokat is (tematizalva elemek szerint, varazslatiskolak szerint akarmi, rnd pl itt es itt talalod az ostuz barlangjat, kutasd ki)

mas otlete volt ircen de abszolut nem latom megvalosithatatlannak az rnd TK-kat, termeszetesen nagyobb jutalmakert mint a normal rnd kalandert jar, honoralva a szervezest

tobb szintes tk is jo volt orglingozas vegen, maskor miert nincs ilyen?
 
  

 Ősök Városa - Az ŐV programban történt változások 

 
Soma (előzmény: abcdefgh 311.)2004.11.02. 20:44
 
 
ejj nem erted. amit felirnak az nem hibajavitas hanem buszkesegre okot ado feature.

amit nem irnak fel, AZ a hibajavitas....

pedig egyertelmu

najo hat persze fogalmazhatnank ugy is hogy a rosszul vegzett munka gyenge magyarazata, de hat ijet biztos nem mondunk egy forumon especieally a behorol
 
  
 
Soma2004.10.29. 12:18
 
 
nem veletlen van ez bennt a kedvenc forumaim kozt, irok meg egy keveset ide a problemakrol hatha sikerul kello helyeslest kicsikarni valakibol

szoval akkor sorjaban

1. szoviarena

latom en hogy ez igy volt legegyszerubb leprogramozni, de azert jogosnak ereznem hogy SPECIALIS feltetelu helyszinen SPECIALIS hp-k ervenyesulhessenek.
hogy egy peldat mondjak: ma szoviarenaban furgling jott (multkor meg repkedo poffeteg), mit mondjak rettento sok eselyem volt ugy hogy a nem celzott spelljeim (nincs sok csak lavafolyam, tuzvihar, mindenfele falak, jegvihar) amivel altalaban 1 kor alatt leszedem eppen le voltak tiltva a szolgaim meg szinten jol megneztek az uthetetlen ellenfelet majd ugy dontottek koszi :> azt hogy ha nem uthetetlen ellenfel jon akkor annihillalo jon, az mar valoban csak kellemetlenseg, meg sem emlitem :>

a hp-imat nem fogom a szoviarena miatt atirni :P kene ra spec parameter pl. amit hfben berakok

2. granitbor problema
a vedekezo spellek jo resze eleg jol hpzhato (pl elemi pajzsok) akad ami kevesbe de szerencsere csak 1-2 szorny ellen kell (targyvedelem stb) ami viszont nagyon sok lenyre kell, es megsem hp-zhato rendesen parameterezve az a granitbor

valamit ki kene talalni ne kelljen minden egyes utos lenyre kulon sor hp-t irni. amikre en eddig gondoltam hogy minden utos lenynek kene lennie (vegtagmeret/ero/vegtagszaki/vegtagspecko) abban az a gond hogy mindig tudok mondani legalabb egy ismert lenyt, ami bar sohasem utott meg, megis rendelkezik a kriteriumban megallapitott parameterekkel titkos mod. (hogy csak a legjellemzobb peldat mondjam, seittak a kaoszkigyonak akad a hata mogott egy 30+ meretu, 30+ szakiju, 90!!! es kontaktmereggel ellatott vegtagja, amit meg soha senki ellen nem hasznalt)
marpedig ezeknek a hp-knak tobbek kozt az is ertelme hogy ha mar lassan 30as az auraeszlelesem akkor olyan szornyekre is inteligensen reagaljon amiket en nem ismerek (ezzel lehet vitazni kell-e de ez a jatek hatarozottan tamogatja ezt, sot ki is van hangsulyozva rogton a legelejen)
ide is kernek ha lehet valami megoldast (utos lenyeknel egy jelzoflag ami hpzhato, vagy az osszes leny atnezese es esszerusitese)

3. 50hp problema
nem fogjatok meguszni a bovitest, most megmondom. csak azt tudnam miert kell ennyit konyorogni? ahogy egyre fejlodik a jatek, egyre tobb a szorny, egyre tobb a kivehetetetlen hp, egyre bonyolultabb szornyek ellen egyre tobb hp kell stb, ugy egyre inkabb nem fogunk elferni az 50db-ban. raadasul a bonyolult hf-parancsos hpk 2 sort foglalnak.... TFen is 3 ev volt oszt megis sikerult a bovites :PPPP

csak illusztraciokent: egy varazslonak kikre kell hpznia?

altalanos hp-k hogy egyaltalan varazsoljon valamit :> ez mondjuk inteligenciatol fuggoen 3-20hp is lehet (:

trivialisan arra a szintre ahol el (15 szorny kb)

rnd kalandok miatt az 1el alattabbi szintre, ahol azert nem ojan gyengek meg a szornyek hogy anelkul is menjen, foleg nem parosaval (ez is 10 szorny kb)

rnd kalandok miatt a lentebbi szintek par lenyere (pl targytoro vagy egyeb csunya speckos lenyek) amiket azert nem szeretne beszivni/le akarna verni (ide kapcsolodik hogy a BA parancs listaja is rovid lesz lassan :P ez is siman 10 szorny

kalandok szornyei (egyszerre mondjuk max 3 leny, de ezek altalaban bonyolultak)

lcs-k szornyei (egyszerre 1 de arra kell vagy 2-4 hp)

ha lenyenkent atlag 2 hp-t irsz, akkor lathato mar reg meghaladtuk az 50et (es akkor hf-ekrol nem is beszeltunk)

4. szornytervezesi gond?

12. szint eben morf lord

biztos jo az ha egy csak szolgak altal megsebesitheto szorny ANNIHILLAL? pontosan hogy kene ezt nekem legyoznom? elemi maguskent megszakitast huzzak? mas otletem nincs :>

es nem valasz az hogy sehogy, eddig mindig kiderult hogy igenis le kell gyozni ezeket a spec szornyeket is
 
  

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.