Urgodról, a hajdan élt nagyhatalmú mágusról nem sokat tud a mai emberfia. Talán épp csak annyit, hogy mágikus kesztyűjét és fétisét becses relikviaként tartják számon. A jobban értesülteknek talán az is beugrik, Urgod arról volt híres, hogy rettenetesen gyűlölte a kalandozókat. Nos, mint a képen látszik, a köznép sem kerülhette el haragja beteljesedését, ha egy kísérlete nem épp úgy sikerült, ahogy azt előre eltervezte. Ilyenkor tomboló dühvel rombolt, nem nézve, mit tapos el...
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
A találkozáskor írt le csak (az első alkalommal auralátással ismertelek meg). A ZIP alatt semmit nem tudtam meg az ellenfelemről. A 2 csata meg ugyanaz volt, de azt látod Te is.
Üdv:
Bunkó's Big Ben
Találkozol egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Chara-din követője. Egy beholderfej medált, egy káosz szimbólumot, egy klasszikus kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy mind. igazgyöngyét, egy tankány karmot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy autentikus vámpír trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy varkaudar bajnok trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Nem látszik valami barátságosnak. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: aranyló ugarhéj, argum szörnymágnes, aurach bőr, bakkura bőr, dorony tüdő.
zip 7777 nemes céllal pusztítod a 7777. tárgyat
A monolit mögül előlép egy másik kalandozó, gonosz mosollyal.
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 287 életpontot sebeztél. A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A következő pillanatban azonban valami döbbenetes dolog történik. A holttest eltűnik, köddé válik! Fejedet csóválva, mogorván hagyod el a csatateret. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP} {Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
"H és HH bányászóeszköz parancsra 3 szörnyet generál a program. Ez a parancs fixen 12 TVP-be kerül, minden eszközzel, minden módosító nélkül."
Nekem egy szörnyet SEM generált, de 11 tvp-be került minden ásás trákin csákánnyal. 16 db ásást adtam ki... Ebből 8-ra kellett volna szörnyeknek is jönni.
Az Istenekre való utalás honnan rémlik arra már nem emlékszem pontosan.
árnymanóból volt több ellenfél is!
PL.:
ÁRNYMANÓ SUHANC (18. LÉNY)
Az árnymanók egy fizikailag különösen fejletlen, gyakorlatilag életképtelen torzszülött fajhoz, a humanoidokhoz sorolhatók. Vézna testét nem védi természetes páncélzat, nincsenek tüskéi, szarvai, farka, mindössze két vézna, karom nélküli keze és két két cingár lába. Testét általában rongyokkal fedi, de ezek harcban semmilyen védelmet nem biztosítanak. Ezenkívül ahelyett, hogy hatalmas karmokat növesztene, primitív eszközöket markol kezébe, azokat hegyesre faragja, így próbálja karmait pótolni. Egyetlen értelmes dologhoz értenek: valamilyen furcsa olajjal kenik be magukat, amely megvédi őket a tűztől. A humanoidok csak egy dolog miatt nem pusztultak ki már rég: a többi torzszülöttnél jóval fejlettebb az intelligenciájuk. Az árnymanót csak a puhányok tudják elfogyasztani.
EMBER (117. LÉNY)
Egy rég kipusztult faj, bár egyesek szerint eldugott barlangokban még tengődnek a faj utolsó túlélői. A legendák szerint, amikor még a kinti világ virágzott, az emberi faj nagy volt és erős, de a Hegységbe való száműzetés több évszázada alatt kiderült, hogy nem elég életképes, így aztán lassan kipusztultak. Felépítésük humanoid, de magasabbak a törpéknél, és jóval véznábbak is.