90. forduló, 105. forduló, Mammouth a Hóhányó összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 3. 15h:04'
EZ A 589. JÁTÉKHETED, 100. FORDULÓD
590. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5106
SZÁMLA : XXXX

MAMMOUTH A HÓHÁNYÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,66] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 fekete gyöngyöt (40 arany kikiáltási áron), 1 dorony tüdőt (20 arany kikiáltási áron), 5 sallank karmot (70 arany kikiáltási áron), 1 surranó kígyó bőrt (20 arany kikiáltási áron), 1 raptor szablyát (70 arany kikiáltási áron), 1 aranyló ugarhéjat (120 arany kikiáltási áron), 2 huhogó bibét (300 arany kikiáltási áron), 10 ubuk dobónyílat (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 zárnyitó készletet (99 arany), 10 pirkitet (99 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 240.]

ft 65 1 támadod a 65. szörnyet
FT 65 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

kt 43 20 elkészíted a 43. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 tükröt. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [100 pontot használtál fel, van még 140.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[77,66] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [78,66] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
(Feltételes támadás:) Egy goldugar! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a goldugar testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Rasty Buragghiával. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy pattanóböde trófea, egy quwarg szabotőr trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+2 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [79,67] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.
(Feltételes támadás:) Egy goldugar! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a goldugar jobb első lábát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a goldugar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A goldugar megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 110.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[79,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Port kavar a távolban egy homokvihar. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Úgy gondolod, hogy a közeledő homokféreg nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a homokféreg ízelt testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a homokféreg ízelt testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A homokféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [80,65] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy óriás skorpió. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás skorpió jobb első lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [81,64] A terep változik: ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy tintacsiga nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a tintacsiga testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy süvítő rája trófea, egy bíbor szulfagor trófea és egy emberevő trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lith-Lien. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+2 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi táborát. Pikkelyes a bőre. Dornodon személyes tanácsadója. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval.tűzopálját, egy roxati üvegszemet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy rövid kardot tart. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[30 pontot használtál fel, van még 80.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[81,63] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [81,62] Még mindig az erdőben vagy. Quwarg szagot érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy vadász quwarg közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Találsz egy álomvirágot. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) [20 pontot használtál fel, van még 60.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 55.]

* 2. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 1 kaja. [-3 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 50.]

* 3. BP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 47.]

* 4. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [10 pontot használtál fel, van még 37.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 7 fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 5 arany vérdíjat. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 241 pontot. A következő körben tehát 271 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY)
A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnőtt embert egyetlen harapással elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyőzéséhez az ütőfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé hatékony módszer.

ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY)
Igen, többek között ez Ghalla előnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtől csöpögő farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülű. És ha valahogy le is győzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel?

KARAKTERLAP

Mammouth a Hóhányó, egy vörös, tüsi hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran tanítványa vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 100. fordulód.

Erő: 23 (24) Szint: 14 Merészség: 4/4 Magasság: 257 cm
IQ: 21 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 492 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 231/186 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 103/40 Pénz: 5 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 10/4 EFejl: 4
Eddig összesen 311 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 524 TP-t kaptál. Jelenleg 66904 TP-d van. A következő szinthez még 8096 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, dombi yeti, karmos tankány. A 100. fordulódban 75 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 75 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 3/49 vágófegyverek: 2/25
ütőfegyverek: 19/74 (+9%) lőfegyverek: 12/47 (+16%) dobófegyverek: 7/7

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 84 időszaki: 63

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/14 2. nyomkövetés: 20/82 (+28%) 3. mászás: 4/83 (-100%)
4. csapdakészítés: 7/85 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/4 6. gyógyítás: 33/65
7. titkosírás: 1/20 8. felderítés: 4/35 9. teológia: 6/27 (+1%)
10. taumaturgia: 8/17 (+5%) 11. versengés: 1/79 12. zene: 3/33 (+10%)
13. szörnyismeret: 4/18 14. vadászat: 8/97 15. bányászat: 8/41
16. főzés: 2/64 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9 darabot )
elfogod drasmólymot (#60) háló-csapdával (#220)
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szőrlajhár (#141), technokolin (#50), gyilkos sallank (#85), vadász tatu (#10), sörényes ubuk (#89), goldugar (#65)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
nektoraf (#355), troll (#5), Sheran hívők (#995), Vasalt Bunkók (#9102), nukleáris cickány (#155)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998) izomernyesztés (#33) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998) varázsvédelem (#34) >> nők (#999)
varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132) varázsvédelem (#34) >> ork sámán (#345)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

Összsúly: 66.27 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 kaja (#2) 10 kerek kő (#19)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 2 aranyló ugarhéj (#100) 5 tinta (#101)
20 tükör (#43) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(77,66) Chara-din monolitja (#534)
(78,66) Chara-din rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), goldugarok (#65), Rasty Buragghia (1450. kalandozó)
(79,66) homokféreg (#121)
(79,67) goldugarok (#65)
(80,65) művészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72)
(81,62) vadász quwarg (#241), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(81,63) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(81,64) tintacsigák (#74), márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), Sheran oltár, Lith-Lien (4010. kalandozó), egy kobudera férfi

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Mammouth a Hóhányó 100. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) ormánygőte (#18) kavadu (#19) mérges pók (#20)
goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34)
acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) technokolin (#50) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) zoloboo (#77)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) mérges nyukmár (#95) piromenyét (#99) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) griffőniksz (#106) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120)
homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) palotaőr (#134) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) epokitféreg (#147)
fémbontó szójer (#150) quwarg királynő (#153) nukleáris cickány (#155) nómenklatúra (#158) kétfejű troll (#163)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) kneopatikus mollusk (#209)
massza (#217) pszi elementál (#221) vadász quwarg (#241) pordémon (#253) manaelementál (#290)
quwarg felderítő (#299) quwarg szabotőr (#301) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348)
liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) tesh alligátor (#353) nektoraf (#355)
földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366)
kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) csontlepke (#746) csodabogár (#755) alattomos manó (#756)
lajhárlord (#757) ork bérgyilász (#781) Jerome (#956) Yurk, a profi (#958) Mallon (#960)
Quirov (#975)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) $bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
$csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21)
tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) $varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
$drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) $grákóbőr (#41) távcső (#42)
tükör (#43) $királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47)
antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55)
$mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) árnyéksár (#61)
tigroszlán fog (#63) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) $rézdarab (#70) rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) rézpajzs (#73)
rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) $óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95)
bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) $rövid íj (#107)
nyílvessző (#108) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
dözmöng szív (#122) rókafarok (#124) $mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) $hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138)
denevér szimbólum (#140) virág szimbólum (#143) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) $mocsári penke (#148)
grok-képződmény (#149) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) nekrofun (#173)
harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178)
grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183)
ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) mérgezett vasnyíl (#187) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
aranygyűrű (#193) trófea nyaklánc (#196) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
fűszertartó (#210) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) fedett verem (#219)
háló-csapda (#220) dobóháló (#221) láncing (#222) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225)
helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) acélpengőke (#231) furulya (#233) lajhár csont (#236)
$tankány karom (#237) lant (#238) $pular kristály (#239) tüskecsapda (#242) nagy aranykulcs (#246)
fekete bőrcsizma (#247) bumeráng (#249) templom (#256) nehezék (#258) gromak bőr (#268)
szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) sárga erőöv (#276) raptor karom (#281) elit csatavért (#295)
ezüst papi karkötő (#308) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325)
ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) quwarg boly (#359)
phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
főutca (#399) ház (#400) vas fejpánt (#408) $aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433)
törpe bánya (#435) arany masszariasztó (#437) raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) Chara-din monolitja (#534) $főnixtoll (#563)
darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) aurach fog (#657) alligátorbőr (#661) alligátorfog (#663)
lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) hibátlan gyémánt (#680) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685)
manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) csodák kútja (#1096)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) fejsze (#1240)
vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) vadászkés (#1264) csodabazár (#1404)
esélynövelő (#1409) nodonrod kitűző (#1533) monstrum vállvédő (#1577) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589)
illatos rózsaszál (#1595)

Receptek

főtt étel (#1)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TAN  tippszám  [tárgy]               10  tanulás bölcstől
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek