116. forduló, 118. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 24. 12h:05'
EZ A 614. JÁTÉKHETED, 117. FORDULÓD
615. játékheted kezdete: jan. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421
SZÁMLA : XXXX

ÉJFÉL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Az 1. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nővel. Bőre bronzként csillog. Egy arany papi karkötőt, egy grifftoll kesztyűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy kráken gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy mind. topázát, egy rinóbőr övet, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót és egy tükörpáncélt visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy Blounther apó trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Aranymag. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Az Olimpián kaptál 5 tudatpontot, és 40000 tapasztalati pontot.
Az 1. napon találkozol egy fekete hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Tharr kántora. Egy bársony övsálat, egy boszorkánykendőt, egy Dendeitren gyűrűjét, egy derit láncvértt, egy ezüst éjmedált, egy ezüst végzetmedált, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. kristályát, egy moa harci nadrágot, egy naso-thin medált, egy nemesi vívópalástot, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. demoralizátort, egy q. ölő medált, egy quwarg ékkövet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy szerencsekockát, egy tervezői ötödrendet, egy trix amulettet és egy varkaudar ékkövet visel. Fegyverzetét egy yuong tűzsárkány trófea, egy ódon vízköpő trófea és egy ködsárkány trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Bal kezében egy Azúrkék kristálytőrt tart. Egy szőrös azuka a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész. Kis Halál (2272) ellopott tőled 490 aranyat.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). (ld. enc.) A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 4 arannyal gazdagabban távoztál. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+90 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

* 4. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 5. KP: h 1167 16 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 289.]

dd 347 eldobod a 347. tárgyat
Elhajítasz 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

ek 40 6 t. energia kisütése: 40 6
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 30 TVP-t. [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 319.]

tno 6 10 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

kf 711 kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált, majd a nyakadba akasztod a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

kf 291 1550 2438 kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat az 1550. tárggyal a 2438. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 319.]
A csuklódra húzod a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 319.]
A ruhádra illeszted az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

ba 9141 nem támadod a 9141. KT tagjait
(BA 9141): Hirtelen furcsa érzés fog el, mintha valakik beköltöztek volna tudatodba. Először megrettensz, hogy valamilyen sötét hatalom kerít hatalmába, de a távolról megszólaló barátságos hang megnyugtat. "Üdvözlünk Téged kedves kalandozótárs abból az alkalomból, hogy csatlakoztál Rendünkhöz! Tagja lettél egy olyan közösségnek, akik a Barátság erejével próbálják jobbítani a Túlélők Földjének életét. Mostantól Téged is kísér és segít a Barátság szelleme. Jelszavunk már Tied is: a Barátság mindenek felett. Jó utat!" A hirtelen elcsendesedett hang némi hiányérzetet hagy magad után, de már tudod, ezentúl nagyon sok Barát kísér utadon. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

be 833 bemész a 833. épületbe
A hatalmas kétszárnyú ajtón egy megtermett troll is könnyedén átléphet, mégis elég egy apró kézmozdulat, hogy kitárd magad előtt. Az ajtó mögött csendes félhomály fogad. Hittel eltelve lépsz át a küszöbön.
A boltívek alatt csuhások kántálnak egy számodra ismeretlen rigmust. Egyikük felpillant jöttödre, majd feléd indul.
Légy üdvözölve rendünk kegyhelyén! Már hosszú ideje munkálkodunk az isteni energiák és a halandók közötti csatornák megismerésén. Immár képesek vagyunk a saját hatalmunk egy részét másokra is átruházni. Igaz, hogy egyelőre korlátozottak a lehetőségeink, de biztos vagyok benne, hogy számodra is érdekes lehet a kínálatunk. Ha szükséged van az alábbi varázslatok egyikére, csak gyere el hozzánk, válaszd ki a varázslatot, fizesd ki az árát és mi rendelkezésedre bocsátjuk a kívánt mágiát. Az agy megterhelése veszélyes dolog, sérülékeny volta miatt sajnos csak két varázslatra van garancia, egy napon (azaz fordulón) belül ennél többször nem bérvarázsoltathatsz nálunk. Az agy megterhelése veszélyes dolog, sérülékeny volta miatt sajnos csak két varázslatra van garancia, egy napon (azaz fordulón) belül ennél többször nem bérvarázsoltathatsz nálunk. Társaink a következő formulák felhelyezését vállalják, íme az árlistánk!
Néhány mozdulatot tesz, mire a levegőben megjelenik egy cirádás betűkkel írt lista: csábmosoly (#16) - 80 arany, jellemrejtés (#23) - 80 arany, a lélek védelme (#57) - 80 arany, agyburok (#90) - 80 arany, mágiadagály (#132) - 100 arany, alku (#139) - 100 arany, tárgyvédelem (#178) - 100 arany, vadászat (#209) - 200 arany, csapdaészlelés (#222) - 100 arany.
Örömmel veszed tudomásul, hogy ismét bővült a lehetőségeid tárháza. Vendéglátód még egy utolsó megjegyzést tesz, mielőtt magadra hagyna: - Kötelességem elmondani, hogy a halandó test nem mindig képes következmények nélkül magába fogadni a Halhatatlanok energiáját. A szolgáltatásainknak ezért néha lehet egy kis kellemetlen következménye, de ez igazán csekély ár a cserébe kapott hatalomért.
Elmosolyodik, fejet hajt, majd visszatér az imájához. Megbűvölten hagyod el a katedrálist.
[Játéktechnikailag: A BE <épület száma> <1. varázslat> <2. varázslat> parancsot kiadva, ha a birtokodban van a szükséges pénz, 5 TVP árán elmondják rád a két kiválasztott varázslatot. Ha nem adsz meg két paramétert, akkor csak egy varázslatot mondanak rád.] [5 pontot használtál fel, van még 314.]

be 833 209 bemész a 833. épületbe
Mindig jóleső érzéssel tölt el, amikor megbámulhatod a Káoszkatedrális szédületes méreteit. Ismét itt vagy, most sincs másként...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 200 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy vadászat [Felkészülsz a vadászatra. IQ-d TF-elődött.] varázslat! Most ébredsz rá, hogy milyen kétes küllemű, gonosz alakokkal dolgoztattál az imént. Ráadásul az Isteni Paktum szentsége és ezek az Ördögi Körön belül folyó mocskos rituálék... Meggondolatlan dolog volt az épületbe lépni! (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 309.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[151,61] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy roguena. {támadása: 34.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a roguena testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a roguena nyakát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a roguena testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a roguena megcsapja a fejedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. Messze hajítod a vacak kis varkaudar hírnök trófeát, és kiszedsz egy roguena trófeát. 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +103 életerő.) Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Belebotlasz valamibe: 1 bakkura csizma. Elteszed.

(Továbbmész...) [152,60] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy ezoterikus mardel nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 5d10+8.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az ezoterikus mardel nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. A gyilkos pszi sugarak hatására elvesztetted a közelmúlt tapasztalatát! (-2042 TP.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [153,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat q. rohamosztagos nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+8.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal megvagdalod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos. (10 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Vaskarddal párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a q. rohamosztagos bal középső lábát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az 5 q. rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Messze hajítod a vacak kis roguena trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő q. rohamosztagos trófeát. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +101 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 279.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[154,61] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a quwarg harcos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}


(Továbbmész...) [155,62] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy szárnyas gömböc orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. {egyik sebzési módja: 2x 6d4+10.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar felderítő. {max. életpontja: 116-155.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +102 életerő.)

(Továbbmész...) [156,63] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy varkaudar felderítő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 40.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 14 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [35 pontot használtál fel, van még 244.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[157,64] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ezoterikus mardel. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Nyögsz, ahogy a pszi sugarak meggyengítik elmédet. (-10446 TP.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezoterikus mardel fejét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az ezoterikus mardel bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [158,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy roguena. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a roguena testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a roguena nyakát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a roguena testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A roguena csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +95 életerő.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [159,65] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy woorgard. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vaskarddal néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy vadász tatu, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 208.]

m 3 mozogsz délkeletre
[160,66] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy magger. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a magger testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a magger testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a magger jobb vállát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a magger jobb lábát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a magger jobb vállát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. Mosolyogva kidobod a nevetséges Barnega trófeát, és kinyersz egy alkalmas magger trófeát. 2 372 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 151, gyógyulás: 0, összesen: -151 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +108 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel.
Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Lüke Szálybaver egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 176.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +1 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szörnyészlelés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! 2.) Használj csatában Varázsvédelem mágiát! 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! [30 pontot használtál fel, van még 146.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +1 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve agyburok. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! 2.) Használj csatában Varázsvédelem mágiát! 3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet! [30 pontot használtál fel, van még 116.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+46 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 86.]

bpb bef. parancs berakása:

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 85.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

kf 709 253 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal
Lecsatolod a bíbor erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 85.]
Leveszed a gólem talizmánt, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 85.]
[A befejezési parancslista már be van telve, ezért ez a parancs nem került tárolásra.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 84.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 74.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 73.]

* 4. BP: ef 30 504 0 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 38.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 8 fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-17 életerő.) Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 258 pontot. A következő körben tehát 288 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉDEKEZÉS A TOLVAJOK ELLEN
Eleged van a tolvajokból! Valamit ki kellene már találni védekezésül... Ez az! Mi lenne, ha táborozáskor néhány tárgyat begyűrnél a ruhád alá, ill. ráfeküdnél? Így ezeket a tárgyakat biztosan nem tudnák ellopni, akárcsak azokat, amelyek rajtad, ill. a kezedben vannak.
Ehhez a KF <tárgy> 3 parancsot kell kiadnod. Maximum két fajta tárgy lehet így őrizve, a tárgylistádon ezeket nem *, hanem + jelöli. Az így KF-elt páncél persze nem ad védekezést, a varázstárgy sem ad tulajdonságaidhoz, hiszen nem magadra öltöd, csak nagyon vigyázol rá. A többi KF-elt tárgyhoz hasonlóan, a LE paranccsal szüntetheted meg a tárgy-őrzést. Ha kézbevenni/felvenni akarsz egy őrzött tárgyat, akkor először egy LE parancsot kell rá kiadnod. Az őrzésnek persze csak táborozás alatt van jelentősége, az így beKF-elt tárgyakat is nyugodtan használhatod (pl. ásó).
Érdemes a birtokodban levő deus ex machiná(k)ra, ill. még egy fontos és értékes tárgyadra mindig kiadni. Aranyra sajnos nem működik ez a parancs (hiszen szanaszét van dugdosva, a különböző zsebeidbe), de a pénz védelmére van egy másik megoldás: rakd be Fairlight valamelyik bankjába.
Megjegyzés: a KF <tárgy> 3 parancsot az a barátod is használhatja, aki még nem kapta meg ezt az Encyclopediát.

SZÖRNYÉSZLELÉS (82. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal folyamatosan képes vagy érzékelni, hogy egy adott szörny a közeledben tartózkodik-e. Ha kiadod a V 82 <szörnyszám> parancsot, akkor elmormolod a varázslatot 5 TVP és 20 VP elköltésével. Ettől kezdve az adott fordulóban mindig érzékelni fogod, hogy a 2. paraméterben megadott szörnyből tartózkodik-e egy példány a közeledben. Ha sikeresen érzékeled, akkor egyből meg is támadod. (Játéktechnikailag ez azt jelenti, hogy abban a fordulóban, amelyikben elmondtad a varázslatot, van egy kicsi esély arra, hogy amikor mozgás során szörnyet generál a gép, akkor a keresett szörnyet generálja, amennyiben az adott szörny jöhet azon a tereptípuson, ahol éppen mozogsz. Erre nagyon pici az esély, kezdetben csak 1 %,, és a papi varázserő növekedésével nagyon lassan nő, de sosem megy 5 % fölé.)

AGYBUROK (90. VARÁZSLAT)
Az agyburok a hadiszerencse varázslatok egyik specifikus formája. Szerencsédet kizárólag a mentális támadásokkal szemben növeli meg, de azt nagyon - +5-öt kapsz az ilyen típusú mentődobásokra. A varázslat egészen a következő kör elejéig tart, így védettebb leszel az esetleges bűvölések ellen is. Elmondása 11 VP-be kerül, és anyagi komponense egy isteni könnycsepp. Előnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal (de a pszi mentális pajzzsal nem).

KARAKTERLAP

Éjfél, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Elenios hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 117. fordulód.

Erő: 26 (29) Szint: 22 Merészség: 8/5 Magasság: 166 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 17 (23) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 19 Életpont: 380/363 Jellem: jó (122) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 298/141 Pénz: 2827 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 34/0 Pszi pont: 73/41 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1711 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 006 TP-t kaptál. Jelenleg 966 529 TP-d van. A következő szinthez még 33 471 TP szükséges. Trófeáid: magger, ongóliant, q. rohamosztagos.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/10 ökölvívás: 1/61 vágófegyverek: 28/65 (+13%)
lőfegyverek: 27/51 (+13%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) max. 1 db (1 -12.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (13 -); ubuk tüske (#131) max. 1 db ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
160,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 160
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 9 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/68 (+12%) 2. nyomkövetés: 36/5 (+18%) 3. mászás: 3/22
4. csapdakészítés: 10/30 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/94 6. gyógyítás: 20/20
7. titkosírás: 1/79 8. felderítés: 3/87 (+32%) 9. szörnyidomítás: 4/35
10. teológia: 25/5 (+5%) 11. taumaturgia: 18/96 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/71
13. versengés: 4/58 14. zene: 2/0 15. szörnyismeret: 17/0
16. pszi: 13/7 (+7%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 7/88 (+2%)
19. bányászat: 20/14 (+12%) 20. testépítés: 12/61 21. úszás: 3/53 (-500%)
22. főzés: 8/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 10 TVP-ért
kutatsz max. 999 TVP-ért
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 111 darabot ), kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
homokvarány (#16) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Leah hívők (#991), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fémbontó szójer (#150), élőholt sullár (#216), drakolich (#760), vortexmágus (#418), purifikátor (#157), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
agykorbács (#97) >> óriás csontváz (#176)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
2.) Használj csatában Varázsvédelem mágiát!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 6 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 20, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 54, 59, 67, 68, 72, 73, 171, 173, 180.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 44, 47, 49.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 842 (limit: 0), a megölt főholtak száma: 59385, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: #.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 27 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1251 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 6 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
$1 rövid íj ($107)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 15 kerek kő (#19) $2 nyílvessző ($108)
10 * tüske (#22) 98 ubuk tüske (#131) 10 vortexvessző (#2331)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
6 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
3 bíbor erőöv (#291) 1 * ritualista öv (#709)
Csizmák
$1 bakkura csizma ($96) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 obszidián függő ($195) 2 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 gólem talizmán (#811)
1 nap szimbólum (#141) 3 * nekrofun medál (#253) 1 q. irtó medál (#2301)
1 rothasztó talizmán (#815) 1 * szem szimbólum (#142) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3)
1 * arany éjmedál (#2438) 3 * beholderfej medál (#1209) 1 lánghordozó kitűző (#2245)
1 nozar-thin medál (#2214) 1 örökkéval. éjköve (#2181) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
10 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 100 csepp tinta (#101), fér még: 0]
5 éjurna (#2368) [bennük 40 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 10]
4 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 17]
9 huhogó bibe (#332) [bennük 27 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 81]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 40 csepp spiritusz (#170), fér még: 40]
7 szent kehely (#257) [bennük 70 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
3 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 30]
25 uzbány csőr (#169) [bennük 78 csepp ugh méreg (#166), fér még: 222]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
5 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275) 5 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 14 éjkő (#2369) 1 ezüst kulcs (#184)
7 fáklya (#36) 2 fülemüle síp (#1576) 1 gernim balzsam (#1894)
27 gyógykenőcs (#313) 10 halálkristály (#2372) 20 kaja (#2)
4 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
3 Korrum pálcája (#1545) 3 kötél (#92) 1 kristályfolyadék (#449)
1 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725) 3 légiós hátizsák (#1560)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
6 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246) 4 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
20 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248) 1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
1 tapasztalatkő (#975) 1 teremtés zsákja (#818) 5 tudás gyöngye (#522)
2 + tüskecsapda (#242) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183)
5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
28 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 10 csuklyavirág (#133)
6 dözmöng szív (#122) $27 drótszőr ($37) 6 ezüstdarab (#326)
$1 fekete gyöngy ($99) 1 fémrúd (#104) 8 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 2 galachmit (#310) 6 grákóbőr (#41)
2 grifftojás (#179) 27 gyöngymangó (#135) 1 halálvirág (#2371)
1 halcsont (#390) 14 kaktusztüske (#114) 1 kék orchidea (#68)
16 kőszem (#304) 31 madártoll (#112) 4 mandibulapenge (#125)
1 ormánygőte csont (#21) 31 pirkit (#153) 7 polip szívóka (#391)
7 púderkő (#119) 5 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669)
4 remák szív (#264) 1 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124)
4 sallank karom (#128) 10 smirglilevél (#29) 63 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 1 Tiume batyuja (#660) 7 tükör (#43)
13 varányszem (#30) 5 vasérc (#152) 12 xirnox szív (#213)

Összsúly: 112.16 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
197 arany (#50) 5 gyógykenőcs (#313) 1 súlyzó (#347)
9 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura csizma (#96) 19 drótszőr (#37) 4 kaja (#2)
2 mandibulapenge (#125) 2 nyílvessző (#108) 1 rövid íj (#107)
1 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161
59
60
61
62
63
64
65
66
67
(151,61) oltár, művészi porolit (#720), 34. jellempróba, roguena (#779)
(152,60) Dornodon rúnaköve, művészi porolit (#720), 26. jellempróba, ezoterikus mardel (#184)
(153,61) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tavacska, 46. jellempróba, művészi porolit (#720), Dornodon oltár, q. rohamosztagos (#242)
(154,61) Chara-din monolitja (#534), oltár, 33. jellempróba, élőholt quwarg (#202), quwarg harcosok (#201)
(155,62) Raia rúnaköve, művészi porolit (#720), 39. jellempróba, oltár, élőholt tigris (#766), varkaudar felderítő (#7133)
(156,63) Raia rúnaköve, 43. jellempróba, Leah oltár, varkaudar felderítő (#7133)
(157,64) oltár, Chara-din monolitja (#534), ezoterikus mardel (#184)
(158,64) Tharr oltár, 37. jellempróba, roguena (#779)
(159,65) woorgard (#231), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, 26. jellempróba, érclelőhely
(160,66) magger (#747), mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), Leah oltár, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484)

Üzenet küldése a karakternek