127. forduló, 129. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. júl. 7. 15h:06'
EZ A 515. JÁTÉKHETED, 128. FORDULÓD
516. játékheted kezdete: júl. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,72] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílpuska lövedéket. A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret. A méregtermő iszák termelt 3 gyenge mérget. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+57 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+70 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 1083. hetének nyerőszámai: 2, 27, 14. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 308.]

v 1 99 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+3% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Öreg kriptográfus módjára látsz hozzá a kúp belsejében rejtőző titkos szöveg megfejtéséhez. Ez a munka a rutin és a hozzáértés szép példája volt!

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). [100 pontot használtál fel, van még 203.]

m 3 6 6 mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra
[126,73] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 29 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű farkát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dögkeselyű nyakát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal megkarcolod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1074 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 9, gyógyulás: 16, összesen: +7 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc támad rád.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 24 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 762 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+4% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 12, gyógyulás: 14, összesen: +2 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy nómenklatúra támad rád.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra fejét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra bal vállát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a nómenklatúra testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1309 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+4% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 23, gyógyulás: 13, összesen: -10 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken és egy sallank nyíl [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1223 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 8, gyógyulás: 16, összesen: +8 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [125,73] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 24 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az arató csattanat fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1154 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+4% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Johnnyu Lee, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy Mnebolath. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Mnebolath. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,73] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nukleáris cickány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nukleáris cickány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 17, gyógyulás: 16, összesen: -1 ÉP}

Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy barátság szent tüze van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy varkaudar behemót. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy Thargodan csontváz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a Thargodan csontváz bal lábát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 13 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a Thargodan csontváz bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal megérinted a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1519 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 53, gyógyulás: 37, összesen: -16 ÉP}

[44 pontot használtál fel, van még 159.]

m 6 8 2 mozogsz nyugatra, északra, keletre
[123,73] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardszárnyú pocok nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok bal oldalát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a kardszárnyú pocok jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1277 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 18, gyógyulás: 19, összesen: +1 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Egy varkaudar íjász áll veled szemben.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 83, gyógyulás: 38, összesen: -45 ÉP}

Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy Mnebolath. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

(Továbbmész...) [123,72] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Látsz egy púdersziklát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rőtmanó berzerker. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker bal oldalát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal eltalálod a rőtmanó berzerker jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 902 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+4% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 14, gyógyulás: 14, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar behemót ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar varázsló.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 176 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2962 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+4% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 176, gyógyulás: 31, összesen: -145 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,72] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bíborgörény formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy barátság szent tüze van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szürke rinocérosz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz nyakát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 879 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+4% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 10, gyógyulás: 19, összesen: +9 ÉP}

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy Mnebolath. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar bajnok.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok jobb karját. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok jobb vállát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1572 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+386 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+4% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 40, gyógyulás: 28, összesen: -12 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 119.]

e 19 élelemszerzés 19 pontért
Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+5 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nukleáris cickány közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány farkát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány jobb oldalát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 13, gyógyulás: 14, összesen: +1 ÉP}

[19 pontot használtál fel, van még 100.]

ef 7 520 energia fejlesztése 7
Ezt a képességet csak akkor fejlesztheted, ha már az előfeltétele ki van fejlesztve. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

szk 19 keresed a 19. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy kavadut. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 95.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 3 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmos tankány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány bal első lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal eltalálod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 957 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+4% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 10, gyógyulás: 18, összesen: +8 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 85.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ork sámán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ork sámán bal oldalát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal megdöföd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 4 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 11, gyógyulás: 14, összesen: +3 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 45.]

tf 2 15 fejleszted a 2. tulajdonságodat 15 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [15 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 22, 6.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 269 pontot. A következő körben tehát 299 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGIOMETER (314. TUDATI KÉPESSÉG)
Sosem lehet biztos, hogy megérkezik céljához, aki a Mágia útján indul el. Ez az út nem széles és egyenes, hanem keskeny és kacskaringós, csak a legjobbak juthatnak végig rajta. S változatlanul azok sem. Az út mély nyomot hagy a varázsló testén és lelkén, a számtalan mellékösvény és zsákutca újabb és újabb sebekkel sötétíti el a varázsló auráját, a létezés összes síkján. A hatalom árát meg kell fizetni. De senki nem kívánhatja, hogy többet fizessünk érte, mint amennyit valójában ér. A Magiometer egy nevetségesen egyszerű módja annak, hogy a zsákutcákat elkerülhessük. Magát a mágikus teret meghajlítva létrehoztunk egy olyan lencsét, amellyel megvizsgálhatjuk az auránkat, és felmérhetjük az esetleges fejlődéseket, megtorpanásokat. Az ismeret persze nem mindig elegendő az előrehaladás biztosítására. Szükséges hozzá a belátás is, ami nélkül a tudás semmit sem ér. [Mostantól minden varázslatod után megtudod, pontosan hány százalékkal fejődött a taumaturgiád vagy teológiád. A képesség használata automatikus, nem igényel aktivizálást, vagy fenntartási költséget.]

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 87. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 128. fordulód.

Erő: 29 (41) Szint: 21 Merészség: 9/5 Magasság: 171 cm
IQ: 21 (30) Támadás: 35 (37) Agresszió: 5 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 18 (27) Védekezés: 44 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 322/312 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (32) Varázspont: 402/358 Pénz: 2367 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 47/9 Pszi pont: 160/0
Eddig összesen 755 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 529 TP-t kaptál. Jelenleg 698 223 TP-d van. A következő szinthez még 101 777 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, varkaudar varázsló. A 105. fordulódban 20271 arany került a bankszámládra. 21385 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 25/63 (+14%)
vágófegyverek: 6/11 ütőfegyverek: 10/33 lőfegyverek: 22/74 (+22%)
dobófegyverek: 6/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
124,72 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 120 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/45 (+66%) 2. nyomkövetés: 10/64 (+4%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 8/65 5. csapdakészítés: 25/2 (+9%) 6. csapdaészlelés: 1/24
7. gyógyítás: 36/15 8. titkosírás: 2/1 (+57%) 9. felderítés: 4/58 (+11%)
10. szörnyidomítás: 6/78 11. teológia: 19/28 (+59%) 12. taumaturgia: 13/48
13. szerencsejáték: 1/54 14. versengés: 8/86 15. harcművészetek: 3/85
16. zene: 1/33 17. szörnyismeret: 15/36 18. pszi: *20/100 (+11%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 19/27 (+22%) 21. bányászat: 16/59 (+34%)
22. testépítés: 8/32 23. főzés: 1/0

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 25 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
kék rothasztó (#421), Tguarkhan (#212) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237), smaragdgólem (#417), Tguarkhan (#212)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 415 (limit: 840), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 47 910.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
magiometer (314)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1482 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 arany (#50) 1 kaja (#2) 1 manakristály (#500)
50 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüstshuriken (#327) 1 kazmár gyökér (#205) 1 nyílpuska lövedék (#547)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

122 123 124 125 126 127
71
72
73
74
(123,72) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 24. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369), varkaudar varázsló (#271)
(123,73) kardszárnyú pocok (#152), barátság szent tüze (#484), Fairlight oltár, 22. jellempróba, érclelőhely, varkaudar íjász (#687)
(124,72) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), szürke rinocérosz (#346), varkaudar bajnok (#190), nukleáris cickány (#155), karmos tankány (#137), ork sámán (#345)
(124,73) nukleáris cickány (#155), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, Thargodan csontváz (#297)
(125,73) arató csattanat (#144), gumifa (#38), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(126,73) dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), oltár, erszényes elkarog (#354)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A táborozás alatt kiíródik pontosan, hogy ki és mit lopott a karaktertől. Amelyik KT-nak megvan a Tolvajok felismerése 0 pontos képesség, az ingyen lecserélheti egy másik 0 pontosra.
* - Közkívánatra a rejtőzködés szakértelemből származó harci bónuszokat maximalizáltuk 400-es rejtőzködésnél.
* - A Kihívás tornyának 8. szintje és +1 makró parancs bekerült a megvehető bónuszok közé.
* - Növeltük a csapdakészítés fejlődését akkor, amikor a karakter szörnyet fog el.
* - Unkreálhatóak lettek a fürkész fegyverek, hogy vissza lehessen kapni a molekuláris zselét. Ha ilyen tárgyat unkreál valaki, akkor a varázslat költsége 10000 arany és 10000 VP lesz.
* - Maximalizáltuk az alakváltók pszipont-regeneráció bónuszát 100 PP-be, a mutánsokét 150 PP-be.
* - Érvénybe léptettük minden területen a Sötét Föld szörnygenerálását, azaz vadászat nélkül az első 6 lépésre biztosan jön szörny.
* - A lebernyeg köpeny lophatatlan lett.
* - Az Isteni átok III. varázslat maximumát javítottuk, 79 helyett most már a helyes 81 a maximum.
* - A VPS és VPF parancsoknál megadható 2. paraméter is. Ha van megadva 2. paraméter, akkor a spórolt/felszabadított VP az 1. és 2. paraméter szorzata lesz. Mindkét paraméter maximális értéke 32000.
* - A tájegységek nevei ezentúl felkerülnek a péntekenként feltöltésre kerülő térképre.
* - Szintlépéskor nem kap a karakter max. VP-t, ha még nincs neki saját max. VP-je, csak tárgyból eredő.
* - A forduló végi karakterlapon kiíródnak a korlátozott számban használható tárgyak és varázslatok, a JLK-zott minoszkúpok és a max. életkor.

Üzenet küldése a karakternek