Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. ápr. 10. 13h:28' EZ A 705. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD 706. játékheted kezdete: ápr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 34 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1683 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 224 71 182 | elmormolod a 224. varázslatot a 71. varázslatot a 182. varázslatot |
vv 243 138 19 | elmormolod a 243. varázslatot a 138. varázslatot a 19. varázslatot |
hh 1100 745 1133 | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat az 1133. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
le 531 1158 533 | leveszed/lerakod az 531. tárgyat az 1158. tárgyat az 533. tárgyat |
kf 466 560 1088 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal az 1088. tárgyat |
ek 215 18 0 | t. energia kisütése: 215 18 |
ek 40 20 0 | t. energia kisütése: 40 20 |
vps 9999 0 0 | VP spórolása: 9999 |
h 1755 1300 0 | használod az 1755. tárgyat |
* 2. KP: h 1398 292 0 | használod az 1398. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 33 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a domináns morf testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szellő szilmill támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a domináns morf bal karját. (7 támadással 381 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (21 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a domináns morf bal oldalát. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A szellő szilmill segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Nem sikerült a domináns morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf testét. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a domináns morf jobb karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szellő szilmill nagyot harap ellenfeledbe. (6 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Nem sikerült a domináns morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1297, sebződés: 199, gyógyulás: 157, összesen: -42 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a mágiamorfáló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló jobb vállát. (7 támadással 452 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével megdöfködöd a mágiamorfáló testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágiamorfáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 25, gyógyulás: 24, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [207,57] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg nagymester. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester potrohát. (7 támadással 372 életpontot sebezve.) A szellő szilmill megmarja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. 70 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (22 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 4 520 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 32, gyógyulás: 85, összesen: +53 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf nyakát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (31 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a halálos morf nyakát. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a halálos morf bal karját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. A halálos morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 62, gyógyulás: 65, összesen: +3 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a harcias morf testét. (7 támadással 352 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 12 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a harcias morf bal oldalát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a harcias morf minden csapását hárítanod. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 35, gyógyulás: 55, összesen: +20 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 46 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 29 életpontot vesztettél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 45 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 26 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 190, gyógyulás: 96, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [208,57] Még mindig bozótos. Észreveszel egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Yveraana formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy norpadolótika közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a norpadolótika jobb középső lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) A szellő szilmill is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a norpadolótika testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 743 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 22, gyógyulás: 99, összesen: +77 ÉP}
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor fejét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 44 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod az ősdentor testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 33 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 4 462 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 92, gyógyulás: 58, összesen: -34 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az éltető morf testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az éltető morf bal hátsó lábát. (6 támadással 402 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod az éltető morf bal első lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. Az éltető morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 60, gyógyulás: 62, összesen: +2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a változatos morf testét. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a változatos morf testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. A változatos morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 63, gyógyulás: 81, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [210,57] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy quwarg nagymester nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester jobb oldalát. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) A szellő szilmill segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szellő szilmill megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 15 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 4 557 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 43, gyógyulás: 33, összesen: -10 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a mágiamorfáló jobb karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szellő szilmill megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló bal lábát. (7 támadással 418 életpontot sebezve.) A szellő szilmill is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével jól megszurkálod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A szellő szilmill roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágiamorfáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 6 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 586, sebződés: 10, gyógyulás: 23, összesen: +13 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf fejét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az éltető morf testét. (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed az éltető morf karmával. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Csáprágójával az éltető morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 63, gyógyulás: 33, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [211,57] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találsz egy tűzbokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy patakot. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló testét. (7 támadással 457 életpontot sebezve.) A szellő szilmill segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével többször eltalálod a mágiamorfáló jobb lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 6 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 21, gyógyulás: 25, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf jobb oldalát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a harcias morf testét. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével tökéletesen perforálod a harcias morf jobb lábát. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 19 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 45, gyógyulás: 84, összesen: +39 ÉP}
vpf 1000 | VP elővétele: 1000 |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a brutális morf jobb karját. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a brutális morf bal lábát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a brutális morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A brutális morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
7 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 23, gyógyulás: 35, összesen: +12 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (7 támadással 488 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a lomha morf fejét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). A szellő szilmill támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a lomha morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lomha morf farkával megérint. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Összetipor lábával. 72 életpontot vesztettél. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf bal vállát. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) A szellő szilmill nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a lomha morf jobb hátsó lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A szellő szilmill segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 15 életpontot sebeztél. A lomha morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lomha morf farkával megérint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény összetapos! 71 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 7 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1482, sebződés: 315, gyógyulás: 181, összesen: -134 ÉP}
(Továbbmész...) [213,56] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf bal karját. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a változatos morf testét. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a változatos morf testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. A változatos morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 41, gyógyulás: 98, összesen: +57 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a mágiamorfáló fejét. (7 támadással 434 életpontot sebezve.) A szellő szilmill is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével megdöfködöd a mágiamorfáló jobb lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A szellő szilmill nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 6 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 20, gyógyulás: 32, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [214,55] Még mindig füves síkságon vagy.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálos morf testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a halálos morf testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a halálos morf testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. A halálos morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A halálos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 83, gyógyulás: 98, összesen: +15 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a változatos morf testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a változatos morf testét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. 59 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a változatos morf fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 15 életpontot sebeztél. A változatos morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 81, gyógyulás: 78, összesen: -3 ÉP}
vps 9999 | VP spórolása: 9999 |
hh 500 | használod az 500. tárgyat |
e 3 | élelemszerzés 3 pontért |
e 3 | élelemszerzés 3 pontért |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a védelmező morf testét. (7 támadással 443 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 72 életpontot sebeztél. 30 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a védelmező morf testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. A védelmező morf belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 32, gyógyulás: 42, összesen: +10 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a brutális morf bal lábát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a brutális morf jobb lábát. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a brutális morf jobb oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A brutális morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 44, gyógyulás: 40, összesen: -4 ÉP}
v 198 263 67 | elmormolod a 198. varázslatot |
205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[263,67] Síkság, továbbra is csak síkság.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a harcias morf testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a harcias morf jobb oldalát. (7 támadással 348 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a harcias morf testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a harcias morf újra meg újra lecsap. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 36, gyógyulás: 60, összesen: +24 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. A támadás sajnos hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (36 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálos morf testét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd a halálos morf testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. A halálos morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 87, gyógyulás: 55, összesen: -32 ÉP}
v 52 | elmormolod az 52. varázslatot |
im | imádkozol |
ef 31 518 | energia fejlesztése 31 |
ef 15 | energia fejlesztése 15 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
* 1. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 4. BP: le 466 560 1088 | leveszed/lerakod a 466. tárgyat az 560. tárgyat az 1088. tárgyat |
* 5. BP: kf 531 1158 533 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal az 533. tárgyat |
NÖVÉNYÜLTETÉS (143. VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével új életet teremthetsz! Növényeket ültethetsz azokon a mezőkön, ahol az éghajlati viszonyok erre alkalmasak. (Azaz a tereptípus a növény számára megfelelő.) A varázslat anyagi komponense annak a növénynek a hajtása, amelyet el akarsz ültetni, valamint öt csepp víz. A "hajtás" az a tárgy, amelyet a növényről le lehet szedni a KT paranccsal. Ha egy adott növénynél ilyen nincs (pl. nekrofun), akkor olyan növényt ezzel a varázslattal sajnos nem ültethetsz. A varázslat elmondása 40 VP-be és 20 TVP-be kerül, és második paraméterként meg kell adnod, hogy milyen növényt akarsz ültetni (pl. V 143 35-tel tűzbokrot). A növény a mezőre "lerombolt" állapotban kerül, azaz még csak csírázik, és legalább 3 játékhét, amíg annyira kihajt, hogy termése is legyen. Ha azonban még egy revitalizációt is alkalmazol, azonnal szüretelhetsz. |
TUDATI KINCSTÁR (518. TUDATI KÉPESSÉG) A külső falak felhúzása csak az első lépés volt a komplex tudati erődítmény kiépítésében. Mikor az elsődleges védelmi funkciójának már eleget tud tenni az erőd, felmerül annak természetes igénye, hogy esetleg kényelmi és praktikus szempontok figyelembevételével fejlesszétek tovább. A kincstár kiépítésére is azért került sor, mert végtelenül megkönnyíti a tagok egymás közti tárgycseréjét. A tudatkinézis közvetlen kapcsolatot hoz létre a feladó, és a célpont között. A tárgy a feladónál atomjaira bomlik, és a kasztroplanáris téren keresztül átáramlik a célponthoz, ahol ismét anyagi alakot ölt. Miért is ne lehetne az így feladott tárgyat a tudati síkon tartani átmenetileg, hogy a tagságból bárki hozzáférjen? Nos, lehet. Pontosan erre való a tudati kincstár! [A kincstárat egy különleges bankszéfként legegyszerűbb felfogni, amelynek maximális kapacitása mindig pontosan annyi tárgyhely, ahány tagja a KT-nak van. Az egy-egy tárgyhelyen tárolt tárgyaknak sem súly, sem darabszám korlátja nincs, és a tartót igénylő tárgyak tartó nélkül tárolhatók. (A tartók berakása üresen célszerű, mert a bennük lévő anyagok a berakás pillanatában kiömlenek, kárba vesznek). Ha van még tárgyhely a kincstári széfben, akkor oda bármely KT-tag betehet bármilyen tárgyat. Ekkor sem a darabszám, sem a súly nem számít. A betétel az BB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal történik, a bank széfhez hasonló módon, annyi a különbség, hogy 3. paraméternek meg kell adnod a képesség sorszámát, az 518-at. Átkozott, és másnak át nem adható tárgy nem rakható be a kincstárba sem. Ha már nincs több tárgyhely a kincstárban, akkor új tárgy nem rakható be, de továbbra is berakható olyan tárgy, amilyenből már van legalább egy az egyik tárgyhelyen. Az üres tárgyhelyek számától függetlenül lehet kivenni tárgyat bármely tárgyhelyről a KB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal. Ha esetleg a KT taglétszáma lecsökken, úgy átmenetileg előfordulhat, hogy többféle tárgy lesz a széfben, mint ahány tagja a KT-nak van. Ilyenkor készletbővítésre továbbra is van lehetőség, és bármely tárgy ki is vehető a kincstárból, de ha a tárgyhelyek száma ismét a taglétszámig csökken, később már nem lehet a fölé növelni. Annak, hogy a KT-tag épp hol tartózkodik (mely síkon, mely kontinensen, labirintusban vagy épületben) sem a berakásnál, sem a kivételnél nincs jelentősége. Többféle tárgy egy parancsból történő berakására ill. kivételére nincs lehetőség. A kincstár pillanatnyi tartalmáról minden fordulód végén, a tárgylista után tájékozódhatsz. Fontos szabály: Az Alanori Csatorna nyugati oldaláról betett tárgyak külön tárgyhelyet foglalnak (tehát ha pl. vashegyű nyilat rak be valaki Nyugatról, és Keletről is, akkor a vashegyű nyilak két tárgyhelyet foglalnak egy helyett). Az a KT-tag, aki Nyugaton tartózkodik a kivétel pillanatában, csakis a Nyugaton betett tárgyakhoz férhet hozzá. Ha egyazon tárgyból van keleti és nyugati készlet is a kincstárban, a Keleten lévő KT-tag először mindig a keleti készletből próbál meg kivenni.] |
Erő: | 27 (37) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 34 (64) | Támadás: | 84 (88) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 27 (44) | Védekezés: | 88 (96) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/214 év |
Egészség: | 28 (53) | Életpont: | 1468/1471 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 39 |
Szerencse: | 32 (74) | Varázspont: | 1919/1919 | Pénz: | 9022 arany | Kép. pont: | 63 |
Vérpont: | 91/43 | Pszi pont: | 224/80 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/34 | ökölvívás: | 16/28 | szúrófegyverek: | 36/54 (+23%) |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | *31/100 (+7%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) max. 1 db (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (10 -15.); vashegyű nyíl (#176) max. 3 db (16 -21.); vashegyű nyíl (#176) max. 4 db (22 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
263,67 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 11 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 87, 85, 82, 90, 86, 83, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/16 | Max életkor 2884 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/30 (-288%) | 2. nyomkövetés: | 26/36 (+11%) | 3. mászás: | 20/18 |
4. csapdakészítés: | 30/97 (+35%) | 5. csapdaészlelés: | 6/52 (-300%) | 6. gyógyítás: | 2/35 |
7. titkosírás: | 3/58 | 8. felderítés: | 10/79 (-300%) | 9. szörnyidomítás: | 7/49 |
10. teológia: | 48/96 (+91%) | 11. taumaturgia: | 108/60 (+37%) | 12. szerencsejáték: | 1/7 |
13. versengés: | 1/80 (+10%) | 14. zene: | 3/74 (+7%) | 15. szörnyismeret: | 22/34 |
16. pszi: | 24/5 (+3%) | 17. zárnyitás: | 5/36 (-300%) | 18. vadászat: | 7/18 (+10%) |
19. bányászat: | 12/3 | 20. úszás: | 7/7 | 21. főzés: | 10/35 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 600 TVP-ért |
cirkusz: labirintus (16) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), kputtyintó csalán (#247), hegyi óriás (#397), hordóagyú mameluk (#254), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
káoszbajnok (#293), varkaudar vajákos (#690), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 30 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), Asylux csapdája (#233), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+4 sebzés távolsági fegyverrel, +8 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (teljesítve) |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 78. labirintus (152,46). Invázióügyi Minisztérium (687): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 47, 57, 59, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 82, 83, 85, 86, 87, 90, 93, 99. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 7, 12, 16, 43, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 238, az összesen kapott pontszám: 13650. (összesen ölhető: 576 ) |
A II. toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 163 pontot szereztél. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 290, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 30 665. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 224 71 182, vv 243 138 19, hh 1100 745 1133, h 211, le 531 1158 533, kf 466 560 1088, ek 215 18, ek 40 20, vps 9999, h 1755 1300. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
vámpír születése (241) |
a butaság ára (273) |
csepp a vérteng. (281) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
halandóság álcája (325) |
harci mágia (334) |
a vámpír álma (347) |
halhatatlanság ára (358) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a belső szörnyeteg (424) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5094 TU szükséges.) |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $3 | aenouth ködkürt ($1554) | 220 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | ryuku buzogány (#696) | 1 | ryuku kalapács (#724) | 15 | ryuku kesztyű (#690) | 10 | ryuku kopja (#694) | 3 | ryuku mellvért (#689) | 10 | Trákin csákánya (#367) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | acéltű (#334) | 34 | árnyékkulcs (#566) | 1400 | árvalányhaj (#1909) | 58 | bahrot bőr (#938) | $484 | csontkulcs ($74) | 18 | dentor szüttyő (#590) | 3765 | deus ex machina (#1) | 140 | ezüstdarab (#326) | 1 | fejsze (#1240) | 547 | fiatalság itala (#473) | 70 | fokhagyma (#403) | 5 | galócapálinka (#1474) | 1040 | halcsont (#390) | 30709 | isteni könnycsepp (#260) | 590 | jégszilánk (#1128) | 4398 | kábító nyilacska (#1590) | 31743 | kaja (#2) | 60 | kátrány (#580) | 4138 | kővirág gyümölcs (#1956) | 3 | lidérckorona (#531) | 99 | magányos zsizsik (#1441) | $80 | mákrózsa virág ($56) | 2 | mászókampó (#165) | 1729 | mimózabimbó (#1878) | 159 | mithril (#352) | 2 | olló (#335) | 999 | pirkit (#153) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 18 | quwarg katalizátor (#1535) | 1736 | ragasztó (#83) | 54 | ryuku evező (#1152) | $1980 | sallank karom ($128) | 3000 | smirglilevél (#29) | 5 | súlyzó (#347) | 500 | sziránusz buborék (#1917) | 94 | szuperkötél (#209) | 10 | teriád dobóháló (#1281) | 12970 | tinta (#101) | 4890 | toxyl (#591) | 320 | tűzbimbó (#623) | 2 | tűzúr csizmája (#533) | 450 | vámpírfog (#1221) | 1 | vámpírölő (#951) | 601 | varányszem (#30) | 39 | vaspánt (#1241) | 9060 | viharhomok (#1919) | 1650 | víz (#27) | 2100 | vizestömlő (#3) | 1943 | xenomorf vér (#1994) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1278 | arany (#50) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | manakristály (#500) | |||
10 | sáfránypor (#211) | 1 | sárkánypikkely (#292) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 22 | madártoll (#112) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | Amélia nyaklánca (#1538) | 2 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
2 | bíbor morfplazma (#2450) | 4 | fehér morfplazma (#2445) | 2 | fekete morfplazma (#2446) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | keg gomba (#1615) | |||
2 | kristályfolyadék (#449) | 1 | lélekesszencia (#619) | 2 | lila morfplazma (#2448) | |||
1 | mihlanil (#539) | 2 | narancs morfplazma (#2449) | 4 | sárga morfplazma (#2447) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | víz (#27) | 2 | zöld morfplazma (#2444) |
262 | 263 | 264 | |
66 | |
|
|
67 | |
|
|
68 | |
|
|