138. forduló, 140. forduló, Lord Shot összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. márc. 25. 19h:32'
EZ A 169. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD
170. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3934
SZÁMLA : XXXX

LORD SHOT KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,37] koordinátán.
Táborozásod 1. napján Malleus Maleficarum átadott neked 161 vámpírfogat.
Táborozásod 2. napján Sepp Dietrich átadott neked 1 díszes tunikát.
Táborozásod 2. napján Sepp Dietrich átadott neked 30 angolna szálkát.
Táborozásod 2. napján Sepp Dietrich átadott neked 1 ősplazmát.
Táborozásod 2. napján Bazi Joe átadott neked 1 vámpírölőt.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+9 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+202 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+187 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 3. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy erőpajzs I varázslat! Semmi sem történik. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 5. KP: h 441 0 0 használod a 441. tárgyat
Használod a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

kb 313 300 kiveszel a bankból a 313. tárgyat (300 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 300 gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 308.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +114 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 308.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

v 1 20 15 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 15 életpontot tudsz így gyógyulni. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

kf 1488 kézbeveszed/felveszed az 1488. tárgyat
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a díszes tunikát. [0 pontot használtál fel, van még 298.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +87 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +103 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 298.]

kf 839 kézbeveszed/felveszed a 839. tárgyat
Kiveszed a füledből a saválló fülbevalót, majd a füledre akasztod az ősplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

v 181 185 31 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

177 178 179
36
37
38

[185,31] Épületek tűnnek fel. Látsz egy templomot. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 235 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus bal karját. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Angolna szálkával több döféssel felnyársalod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 98 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 226 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 424 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 464, gyógyulás: 123, összesen: -341 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +100 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +106 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +93 életerő.)
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).
[-60 varázspont.] Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 278.]

be 630 2 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 160 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 228.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[185,32] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 27 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre. " Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy részeg kalandozó lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó bal karját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 565 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Egy nagy, barna sátrat pillantasz meg. Rajta sárga betűkkel a felirat: "IRMEGA GORDON JÓSDÁJA. JÖVENDŐMONDÁS, GYÓGYFÜVEK, SZERELMI MÁGIA". Vajon mi lehet odabent? (644. épület.)
Nicsak, mit fedezel fel! A király intézményrendszerének új bizonyítéka: Invázióügyi Minisztérium. Ezt a három méter magas, kovácsoltvas kapura lógatott réztábláról tudhattad meg - a kapu persze egy csodaszép két emeletes épület bejárata is egyben. (687. épület.)
Találkozol egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű elf férfival. A bőre lila. Egy arany emlékérmet, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy démoni palástot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gárdista övcsatot, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy klasszikus kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mind. napkövét, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy quwarg nyakpántot, egy réz morférmet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sárhajító kesztyűt, egy saválló fülbevalót, egy sodét, egy teknős mágiapáncélt, egy tépett lobogót, egy Thargodan karkötőt, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy tünde tegezt, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy bo'adhun lidérc trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bo'adhun éjhozó trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [185,33] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 163 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. {CSTT:} Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Angolna szálkával jól megszúrod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 70 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. Semmi eredménye! Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 2 púderkő. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 263, gyógyulás: 140, összesen: -123 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +119 életerő.) Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 208.]

ee 1553 225 568 eladod az 1553. tárgyat a 225. tárgyat az 568. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

ee 322 329 127 eladod a 322. tárgyat a 329. tárgyat a 127. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

ee 323 1566 551 eladod a 323. tárgyat az 1566. tárgyat az 551. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

h 1755 350 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+350 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 203.]

m 8 mozogsz északra
[185,32] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 27 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Angolna szálkával eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 46 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Semmi hatás! Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyenge méreg és 2 mocsári penke. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 119, gyógyulás: 60, összesen: -59 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +90 életerő.) Van itt egy jósda (644. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (687. épület.).
Összeakadsz egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű elf férfival. A bőre lila. Egy arany emlékérmet, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy démoni palástot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gárdista övcsatot, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy klasszikus kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mind. napkövét, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy quwarg nyakpántot, egy réz morférmet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sárhajító kesztyűt, egy saválló fülbevalót, egy sodét, egy teknős mágiapáncélt, egy tépett lobogót, egy Thargodan karkötőt, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy tünde tegezt, egy tűztagadót és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy bo'adhun lidérc trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bo'adhun éjhozó trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
[10 pontot használtál fel, van még 193.]

ve 65 megveszed a 65. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

tan 2 tanulsz: 2
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

tan 2 2443 tanulsz: 2 a 2443. tárgyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

m 7 2 2 mozogsz északnyugatra, keletre, keletre
[184,31] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy mutáns baziliszkusz. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 22950 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy Vlagyimir szobrát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy Blounther apó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó jobb lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Blounther apó testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Angolna szálkával megdöföd a Blounther apó bal karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 31 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy és 2 sallank karom. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű. 3 372 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 137, gyógyulás: 55, összesen: -82 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +91 életerő.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (650. épület.).

(Továbbmész...) [185,31] Folytatod sétádat a házak közt. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal karját. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Angolna szálkával jól megszúrod az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fegyvered 63 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és 4 pirkit. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 128, gyógyulás: 46, összesen: -82 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +101 életerő.) Van itt egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.).

(Továbbmész...) [186,31] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 42 életpontot vesztettél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 140 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló fejét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az őrült varázsló fejét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Angolna szálkával megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív és egy kék orchidea. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 226, gyógyulás: 44, összesen: -182 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +85 életerő.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 163.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[187,31] Továbbmész a város utcáján. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy őrült varázsló lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 163 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Angolna szálkával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Fegyvered 15 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rókafarok és 7 spiritusz. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 240, gyógyulás: 62, összesen: -178 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +114 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +94 életerő.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[178,37] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Felfedeztél egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezéből. A cserkész visítva menekül. Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.)
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy pordémon. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra egy amniosz-fa van. Északra egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku csapásvezető. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 219 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a ryuku csapásvezető jobb karját. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Angolna szálkával teljesen átszúrod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 19 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 arany. 1 661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 249, gyógyulás: 57, összesen: -192 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +94 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +101 életerő.) Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy mágiamorfáló áll veled szemben.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. Semmi hatás! Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 59 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló bal karját. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Káoszkígyóval eltalálod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Angolna szálkával eltalálod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fegyvered 65 ép-t sebzett rajtad. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A mágiamorfáló fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 167, gyógyulás: 40, összesen: -127 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +83 életerő.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy változatos morf.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy sötét halál varázslat. 87 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf bal lábát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 ezüsttollú nyilat. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy roguena. A hátizsákodban élesen felizzik Aritma varázsgömbje. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a roguena bal oldalát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval megdöföd a roguena malacfejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Angolna szálkával megdöföd a roguena jobb hátsó lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvered 67 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hasznavehetetlenné vált az angolna szálka. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +112 életerő.)

(Továbbmész...) [179,37] Síkság, továbbra is csak síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy brutális morf száll szembe veled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a brutális morf jobb oldalát. (5 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Angolna szálkával jól megszurkálod a brutális morf testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Fegyvered 38 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 74 életpontot sebeztél. A brutális morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hasznavehetetlenné vált az angolna szálka. 3 357 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 104, gyógyulás: 142, összesen: +38 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy éltető morf.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy sötét halál varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 1 ryuku futárcsizmát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.)
A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délre egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy ősi csatamező van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 103.]

be 193 bemész a 193. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

lm 8 15 27 mozogsz 8 15 27
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 100.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 60.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 1, 20.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 280 pontot. A következő körben tehát 310 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁMPÍRÖLŐ (951. TÁRGY)
A vámpírölőt árnytündér lények kovácsolták, még a régen múlt időkben, amikor Leah az első teremtményeit küldte át az anyagi létsíkra, az itt élő átkozott teremtményeket elpusztítására. A mágikus szúrófegyverből nem sok készült, és sok el is veszett a túlvilág szörnyivel vívott háborúban, így jól becsüld meg, ha ilyenhez jutsz. Sebzése 6D10, élőholtak ellen pedig +8 sebzést ad. Ennek a fegyvernek a használatára +6 támadást kapsz, és teljes immunitást ad a szörnyek által okozott szintszívásra. Ezenkívül a harc során a vámpírölőből kiröppenő nekromanta csókja varázslatok is a te oldaladon állnak. Használatához minimum 35. szintű szúrófegyver szakértelem szükséges.

ŐSPLAZMA (839. TÁRGY)
Iszonyat gömb alakú belső szervét kimetszve, egy mágikus tulajdonságokkal bíró eszköz birtokába juthatsz. Az ősplazma mivoltát legalább olyan homály övezi, mint a ködmedúzák keletkezését. A varázshatalom, melynek birtokába jutsz, ha a tárgyat a füledbe akasztod, a következő: max. életerőd és max. VP-d 50-nel nő, valamint minden tulajdonságodra +2-t kapsz. Az ősplazma viseléséhez azonban nagy hatalom kell (legalább 30. szintűnek kell lenned), különben a tárgy elsorvasztja gazdája sejtjeit.

DÍSZES TUNIKA (1488. TÁRGY)
Sem mintázatában, sem színeiben nincs elképzelhetetlen, ahány nemes csak él a Ryuku Birodalomban, mind egyedi tunika varratására törekszik. Vannak olyan tartományok, ahol a tunika hátára kézzel hímezik fel a család, és a terület közismert címerét, másutt mágikus szimbólumok dívnak, és persze mindig vannak olyanok, akik valami egyedi, és megismételhetetlen mintát képzelnek el a jellegzetes nemesi viselet díszeként. A tunikát páncélként KF-elheted, ha már elérted a 30. tapasztalati szintet, de készülj fel rá, hogy legtöbbször csak a tulajdonosa élete árán szerezheted meg. Mivel viselve valódi ryuku nemes benyomását kelted, ellenfeleidben ez némi félelmet ébreszt, amit persze te a javadra fordíthatsz. A tunika ezért a védettséged 10-zel növeli, a max. ÉP-dhez pedig 300-at ad.

KARAKTERLAP

Lord Shot, egy kopasz, szürke szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah misszionáriusa vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 139. fordulód.

Erő: 54 (66) Szint: 29 Merészség: 8/5 Magasság: 175 cm
IQ: 26 (30) Támadás: 51 (53) Agresszió: 3 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 20 (26) Védekezés: 67 (72) Menekülés: 30 % Életkor: 23/178 év
Egészség: 17 (25) Életpont: 883/659 Jellem: gonosz (215) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (50) Varázspont: 656/249 Pénz: 79036 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 62/19 Pszi pont: 108/32 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1780 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36 930 TP-t kaptál. Jelenleg 2 746 457 TP-d van. A következő szinthez még 253 543 TP szükséges. Trófeáid: ében hadúr, őrjáratozó katona, ongóliant hadúr. A 121. fordulódban 60556 arany került a bankszámládra. 60946 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/56 ökölvívás: 5/25 szúrófegyverek: 32/12 (+12%)
vágófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 27/91 (+9%)
dobófegyverek: 9/68

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); vashegyű nyíl (#176) (7 -19.); ezüsttollú nyíl (#363) (20 -); ezüsttollú nyíl (#363) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
179,37 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 188
Legfeljebb 39 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1105 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 2.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/82 (-289%) 2. nyomkövetés: 18/1 3. mászás: 11/38
4. csapdakészítés: 13/43 (+7%) 5. csapdaészlelés: 12/62 (-300%) 6. gyógyítás: 7/53
7. titkosírás: 2/30 8. felderítés: 6/86 (-800%) 9. szörnyidomítás: 3/35
10. teológia: 39/5 (+35%) 11. taumaturgia: 51/83 (+15%) 12. szerencsejáték: 1/73
13. versengés: 8/54 (+9%) 14. zene: 3/44 15. szörnyismeret: 13/95
16. pszi: 17/76 (+24%) 17. zárnyitás: 11/10 (-300%) 18. vadászat: 6/99
19. bányászat: 11/71 20. testépítés: 44/7 (+40%) 21. úszás: 2/24
22. csapatmunka: 1/90

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 400

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), fokhagymát (#403) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod éjkornist (#228) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), kronokukac (#285), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) szürkeáll. aktiv (#71) láthatatlanság (#76)
tulajdonságpajzs (#26) vámpirizáció (#1) (10,15)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> 22. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 7, 15, 16, 21, 50, 53, 65, 67, 68, 72, 73, 193, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 20, 42, 44, 49.
Kész: 16, 47.

HŐSTETTEID
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 104, az összesen kapott pontszám: 10780. (összesen ölhető: 252 )
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 71174
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 130. Szerzett pont: 17160. Beállított erő: 0 Összpont: 17160

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a halál érintése (136)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
sötét rúna (297)
pszionikus védelem (307)
sötét rúna II. (359)
élőholt kísérők (360)
tudati feketemágia (390)
a mágia szeretete (393)
szórd két kézzel (397)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 51 TU. szükséges még: 39 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1584 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
34 * angolna szálka (#1465) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 1 csontkés (#11)
4 ezüsttőr (#322) 1 * Káoszkígyó (#638) 2 méregfog (#1553)
8 orgyilkos tőr (#225) 1 vámpírölő (#951)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
6 bot (#4) 4 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
1 szöges bunkó (#8) 6 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413) 1 parittya (#18)
1 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 10 ezüsttollú nyíl (#363) 28 mérg. ubuk tüske (#137)
12 mérgezett tüske (#23) 19 nyílvessző (#108) 1 sallank nyíl (#129)
11 tüske (#22) 40 vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
11 bogyógránát (#430) 5 esszenciakristály (#350) 4 ezüstshuriken (#327)
6 jégpasztilla (#1566) 11 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 mihlanil dobótőr (#599)
21 tolmokov-koktél (#351) 10 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kvatáns pajzs (#1829)
Páncélok
1 * díszes tunika (#1488) 1 tükörpáncél (#519)
Sisakok
2 * bozontfonat (#1563) 1 * Khór maszkja (#1138) 2 királyi korona (#338)
1 Krough fejdísze (#1570) 1 kvazár sisak (#266) 1 * lidérckorona (#531)
4 mentát korona (#1559) 1 pszi katalizátor (#610) 1 rézsisak (#72)
1 * ryuku kalózkendő (#1157) 1 ryuku sisak (#688) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
2 Jerome köpenye (#1527) 1 * láthatatlan köpeny (#441) 1 ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697) 1 * ryuku vállvédő (#1323) 1 tőrvető vállszíj (#1943)
Kesztyűk
4 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 tankány karom (#237)
Övek
2 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 2 ryuku futárcsizma (#1530) 1 varkaudar csizma (#317)
1 * vascarai csizma (#370)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
9 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 4 obszidián függő (#195)
1 * ősplazma (#839) 1 * rubin fülbevaló (#673) 1 saválló fülbevaló (#1552)
1 tűztagadó (#1979)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 ametiszt medál (#275) 2 aranylánc (#191) 1 csontamulett (#711)
11 ezüst nyaklánc (#117) 2 gólem talizmán (#811) 3 hősiesítő medál (#1558)
1 * koponya szimbólum (#139) 2 korinthai talizmán (#814) 1 * nekrofun medál (#253)
1 * Ovgun nyaklánca (#615) 2 rothasztó talizmán (#815) 2 trófea nyaklánc (#196)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 vortex amulettje (#607) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 Eldaran karkötője (#373) 4 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 mászó-karperec (#392) 2 mentát karkötő (#1551)
2 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
42 angyalok gyűrűje (#529) 9 aranygyűrű (#193) 3 balkezes gyűrű (#1549)
7 ezüst gyűrű (#180) 1 * háború gyűrűje (#722) 1 hoarián ujjkarika (#1347)
1 * kráken gyűrű (#1165) 1 smaragd védőgyűrű (#223) 1 zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * ezüst emlékérem (#2736) 1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkévaló holdkő (#1830)
Nyergek
1 féregnyereg (#1532)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 43]
12 fűszertartó (#210) [bennük 23 csepp sáfránypor (#211), fér még: 37]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 22 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 2]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 30 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 30]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
3 sólyomcsőr (#1223) [bennük 6 pondróvér (#1232), fér még: 30]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 82 csepp spiritusz (#170), fér még: 138]
10 szent kehely (#257) [bennük 95 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
5 térdeplő tülök (#1440) [üres, kapacitás: 30]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 84 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 35 korty víz (#27), fér még: 5]
2 zöld üveg (#82) [bennük 22 csepp ragasztó (#83), fér még: 18]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 aenouth ködkürt (#1554) 31 áldott kő (#642)
1 aranyfaló ládikó (#1755) 8 aranytű (#272) 1 Aritma varázsgömbje (#2126)
1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125) 3 bronzkulcs (#76)
6 csontkulcs (#74) 2 destabilizátor (#1275) 5 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 Éjmágus tükre (#1100) 4 ezüst kulcs (#184)
5 Fairlight szütyője (#2108) 3 fáklya (#36) 11 fenőkő (#1618)
4 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
3 gernim balzsam (#1894) 41 gyakorlómedál (#2729) 281 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 56 kaja (#2) 1 Kalmárok Kémgömbje (#1589)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 koboldkorona (#1629)
3 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 4 kristályfolyadék (#449)
1 kristálygömb (#265) 9 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636)
1 Leah tekercse (#1258) 1 légiós hátizsák (#1560) 4 leviatán hólyag (#2182)
1 Ma'yia furulyája (#949) 1 mágikus hátizsák (#735) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 13 megsemmisítő (#1540) 1 morf esszencia (#2452)
2 nagy aranykulcs (#246) 3 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
3 nerub gyógyital (#1873) 2 nyomkereső talizmán (#671) 3 ork csodaszer (#1228)
11 + pszi kő (#248) 1 ryuku védőkenőcs (#1154) 14 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 shinai gömb (#348) 1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32)
3 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
1 titanitdukát (#1480) 1 tudás gyöngye (#522) 8 varázskő (#305)
1 varkaudar pálinka (#1137) 3 vaskulcs (#183) 4 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 adamantit (#627) 10 álompor (#396)
6 aranytoll (#572) 1 arx formázó minta (#298) 10 átlátszó morfplazma (#2451)
8 aurach fog (#657) 3 bakkura bőr (#95) 7 bíbor morfplazma (#2450)
5 bordacsont (#16) 7 borkonyó bibe (#312) 1 bunthar bőr (#733)
26 csuklyavirág (#133) 3 darázsfarok (#654) 12 darázsszárny (#652)
7 dentor bőr (#551) 2 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122)
62 drótszőr (#37) 3 eknozol (#540) 6 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 11 ezüstdarab (#326) 4 fabontó (#106)
11 fehér morfplazma (#2445) 37 fekete gyöngy (#99) 6 fekete morfplazma (#2446)
1 fémrúd (#104) 2 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
8 fülemüle agyar (#267) 4 galachmit (#310) 9 grákóbőr (#41)
3 gromak bőr (#268) 51 gyöngymangó (#135) 2 hibátlan tűzopál (#1642)
1 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282) 1 kaktuszbogyó (#429)
14 kaktusztüske (#114) 5 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24)
3 kék morfplazma (#2442) 4 kék orchidea (#68) 1 kobudera csont (#705)
15 kőszem (#304) 1 kreiton esszencia (#892) 2 küklopsz szem (#643)
2 kvazár (#244) 1 lapkorong (#80) 9 lidércesszencia (#1074)
11 lila morfplazma (#2448) 151 madártoll (#112) 14 magszim bél (#103)
2 mandibulapenge (#125) 14 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa obszidián (#380)
1 moa rubin (#379) 16 mocsári penke (#148) 4 móri gyümölcs (#116)
5 mutáns csont (#331) 2 Napsörény szarva (#1569) 10 narancs morfplazma (#2449)
7 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 18 pirkit (#153)
11 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239) 19 purifikátor háj (#269)
51 quwarg tojás (#360) 7 rájabőr (#404) 4 rakolits por (#669)
1 rákpáncél (#97) 3 raptor karom (#281) 17 remák szív (#264)
3 rézdarab (#70) 3 rókafarok (#124) 1 ryuku rúnatekercs (#1162)
1 Salamon esszenciája (#952) 6 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
2 sárga morfplazma (#2447) 10 smirglilevél (#29) 41 sünmedve tüske (#14)
4 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 szockó hólyag (#355)
6 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209) 21 szvó-ektoplazma (#151)
6 téfea-agy (#172) 1 teknőcteknő (#416) 1 teknősesszencia (#702)
9 Thargodan esszencia (#328) 13 tigroszlán fog (#63) 2 Tiume batyuja (#660)
20 trikornis szarv (#198) 1 troll csont (#704) 4 vadász tatu bőr (#15)
160 vámpírfog (#1221) 47 varányszem (#30) 7 varkaudar csont (#1113)
28 vasérc (#152) 13 vízionár szem (#102) 4 vörös morfplazma (#2443)
17 xirnox szív (#213) 8 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 332.35 kg Megterheltség: 137%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 arany pikkelyvért (#456) 34 bruhatagnyelv (#1230) 32 ezüstdarab (#326)
35 grifftojás (#179) 370 gyógykenőcs (#313) 14 kreiton esszencia (#892)
97 pirkit (#153) 14 rókafarok (#124) 3 tapasztalatkő (#975)
9 titanitdukát (#1480) 2 tyrex csont (#280) 12 varkaudar csont (#1113)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
505 arany (#50) 2 angolna szálka (#1465) 8 drótszőr (#37)
2 varázskő (#305) 1 vashegyű nyíl (#176) 1 vámpírfog (#1221)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bíbor morfplazma (#2450) 3 csuklyavirág (#133)
2 ezüsttollú nyíl (#363) 2 fehér morfplazma (#2445) 2 fekete gyöngy (#99)
5 gyenge méreg (#26) 281 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135)
3 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 mocsári penke (#148) 1 narancs morfplazma (#2449) 4 pirkit (#153)
2 púderkő (#119) 1 rókafarok (#124) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
2 sallank karom (#128) 1 sárga erőöv (#276) 7 spiritusz (#170)
1 szöges bunkó (#8) 6 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

177 178 179 180
36
37
38
(178,37) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Sheran oltár, 33. jellempróba, művészi porolit (#720), ryuku csapásvezető (#778), mágiamorfáló (#7623), változatos morf (#7626), roguena (#779)
(179,37) brutális morf (#7620), éltető morf (#7625), 24. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek