Karakterszám: |
8459 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
150 |
Játékhét: |
292 |
E forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
495 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2012. dec. 24. 12h:15' |
A következõ
fordulód táplálható: 2012. dec. 25. |
|
E-mail!
NYÁRIVIHAR KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
3. NAP ** Lord Arlon Di Saory eladásra kínál neked 1 karmazsin tûzgyûrût
(#338). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 9234 338 1 parancsot.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32684.) A te szinteden a legnevesebb
Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös
és zöld szemû, két kis szarvacskás, szakadt ruházatú férfi. (hírneve 7941.)
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*dec. 21.* Arhippa Perttunen és Aranyszemû Reglinde pszi párbajt vívtak.
Arhippa Perttunen került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]
mak 1 1 2 |
1. makró definiálása/hívása |
1. makró 1 sorának módosítása, a 2. sortól:
v 148 1 2 |
148. varázslat elmondása |
[Parancs 1. makróba tárolva.] Elmormolsz egy méregsemlegesítés varázslatot.
(-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]
vg 9234 338 1 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1
db karmazsin tûzgyûrût. Te 28 aranyat fizettél.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]
be 3 18 |
meglátogatod a 3. épületet |
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó
szemû teremtmény fogad. Közlöd, hogy a 18. varázslatot szeretnéd megtanulni.
A a földelem idézése megtanulásához szükséges min. Intelligencia 22., a
tied pedig csak 11. Gyere vissza késõbb!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 335.]
Hozzálátsz, hogy átalakítsd az étrendedet. Tested recseg-ropog, ahogy a
belsõ átalakulások végbemennek. A fájdalom iszonyatos! (-10 életpont.)
Nem tudod, meddig tartott az irtózatos procedúra, de még utána is hosszú
ideig csak heversz a földön. Végül lassan magadhoz térsz. Új étrended:
mágiafaló.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]
kno 1151 5 5 33 |
1151. képességre 5 képességpont |
Elköltesz 5 képességpontot sárkánylehelet varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen sárkánylehelet varázslatod ereje 6. szintre
nõtt. Elköltesz 33 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 25!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]
vv 79 |
több varázslat elmondása |
[V 79 0 0:] Lenyelsz 1 mágia italát. (+2 mágia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pv 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]
v 148 1 2 |
148. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 312.]
k 2 3 6 493 436 |
kaland elvállalása |
(2. kaland:) Ellátogatsz az ásatás színhelyére. Egy rég kiszáradt, meredek
falú lávakatlanban bukkantak a varázskönyvtárra, amelyet a Tudósok becsése
szerint 3000 évvel ezelõtt épített itt valamilyen, föld alatt élõ mágiahasználó
faj. Már az sem volt semmi, hogy az átkozott Xhark varázsló képes volt
nyelvüket megfejteni - tudása vele együtt a sírba szállt, amikor tettéért
sietve kivégezték. A katlan tetejénél különös védõruhába öltözött tudósok
fogadnak. Vezetõjük megkér, hogy te is öltsd fel a magaddal hozott védõruhát.
[Tárgyhasználat: 1 mágikus védõruha]
Kicsit kényelmetlen, de ha kötelezõ, hát kötelezõ. A hangokat is tompán
hallod, de azért megérted a vezetõ szavait.
- Védõruha nélkül rövid idõ
alatt kiégne belõled a mágiahasználat képessége. Az õsi faj, akinek a könyvtárára
bukkantunk, ocsmányabbnál ocsmányabb varázslatokat ismert. Ezek legtöbbje
hatalmas területre hatott, és hatóideje több száz, ezer év, talán az örökkévalóság.
Nem kétséges, fegyverként használták ezeket a varázslatokat. Különös, hogy
sosem hallottunk róluk. - Egy kötéllifttel leengednek benneteket a lávakatlan
mélyére. Különös érzés a vulkanikus kõzeten járni. Orrodhoz kellemetlen
szag jut el. A tudós rádnézve, magyarázattal szolgál. - Mérgezõ gázok törnek
fel a mélybõl. Remélem, képes vagy megóvni magadat.
[Imm.mérg.gázra próba
10-es küszöbre: sikeres]
Bólintasz - a szag kellemetlen, de nem érzel rosszullétet. Idelent egész
meleg van. A falat az egyik oldalon a tudósok szétbontották, egy sötét
nyílást tárva fel mögötte, amelyet alig-alig világít meg a milgandok derengése.
Egy hosszú folyosón mentek végig, amelyet a tudósok vájtak a falba Xhark
feljegyzései alapján. Egyszercsak kibukkantok egy hatalmas terembe. Mindenhol
polcokat látsz a kõfalba faragva, rajtuk betûkkel telerótt táblácskék ezrei!
Mohón nyúlsz a táblácskák után.
[Ügyesség próba 14-es küszöbre: sikeres]
Hmmm... háromezer évesek? Igencsak óvatosnak kell lenned! A tudósok kétségbeesett
tekintete elõtt, vigyázva leveszel egy táblácskát. Egy sebtiben felállított
kõasztalhoz viszed, és ott tanulmányozni kezded. Hmm, az õsi írás! Hozzálátsz,
hogy megfejtsd. A tudósok hagynak dolgozni. Órákon át dolgozol, jegyzeteket
készítesz.
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Kiválóan haladsz. Végül, mikor már nagyon fáradt vagy, elrakod jegyzeteidet,
és távozol.
Otthon, miután kipihented magad, még egyszer átnézed a jegyzeteket, hogy
elegendõ tudás birtokába jutottál-e már.
[Tárgyhasználat: 5 jegyzet]
Igen, úgy tûnik, igen! Izgatottan felkeresed Targhon varázslómestert. Õ
hosszasan tanulmányozza a szépen rendszerezett, átlátható jegyzeteket.
- Nem is rossz egy induló szótárnak! Bizonyára sok idõt tölthettél vele.
Ez alapján mágusaink elkezdhetik a szövegek titkának megfejtését! Köszönjük
a segítségedet, Nyárivihar. Jutalmul kérlek fogadd el ezt az õskövet!
(+2 hõsiesség pont.)
(3. kaland:) Tudás próbája, hmmm... Hát, lássuk! Jelentkezel Téba Wend fõtanácsnok,
aki bevezet egy kényelmesen berendezett barlangszobába. Egy pergament és
egy vésõtollat kapsz. A pergamenen kérdések vannak, lehetséges válaszokkal,
a helyes választ kell megjelölnöd. Mi sem egyszerûbb! Hozzálátsz a feladat
megoldásához, Téba Wend magadra hagy. A kérdések általában olyan információkra
vonatkoznak, amelyeket egy megfelelõen tapasztalt galetki akár tudhat is,
torzszülöttek képességeirõl, szokásairól, varázslatok mûködésérõl, a Hegy
törvényeirõl meg hasonlókról.
[IQ próba 14-es küszöbre: 2 hõsiesség pont
árán sikeres]
Keményen megizzadsz, de végül sikerül kitöltened a tesztet, majd türelmesen
várakozol. Tudás próbája? Bah, nem volt egy nagy dolog! Vársz, amíg Téba
Wend fõtanácsnok visszaér. A nagytiszteletû galetki hümmögve végignézi
a pergament, majd bólint.
- Az alkalmassági teszt rendben van. Akkor
most következzék a Tudás Próbája! - meghökkenten felemelkedsz. A barlang
kitágul körülötted, az eddigi kényelmes szobácska helyett egy nagy, cseppkövekkel
teli teremben találod magad. Téba Wend sehol, viszont gyanús morgást hallasz
az árnyakból. Torzszülöttek! No hiszen, a Tudás próbája... Miféle tudás
kell ide? Ellenfeleid egy uthanax (#265) és egy uthanax éjkopó (#278)
[aura: méret: 125.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az uthanax létrehoz egy a forrás
érintése varázslatot. Az uthanax a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy antimágikus szféra! Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy
savcsapás. Az uthanax éjkopó
sebzõdik 181 ép-t. (-16 vp.) Az uthanax éjkopó
holtan terül el. Regenerálsz (+10 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sárkányleheletet.
( +17 tûzlehelet, +17 jéglehelet, +17 savlehelet, +17 elektr.lehelet,
+17 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Ledöntesz a torkodon 1 villámlehelet italát.
( +15 elektr.lehelet.) Az uthanax máris elõtted terem! Az uthanax rád támad.
Ostorként csattant jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
Elszívja 20 vp-det. Elõresuhint bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. Elszívja 20 vp-det. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az uthanax rád támad. Rád vág jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Elszívja 20 vp-det. Tekergetve suhint bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 20 vp-det. Megtámadod az uthanaxot.
Villámokat köpsz.
(88 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat
(21 sebzés). Regenerálsz
(+2 ép)
*** 4. KÖR *** Az uthanax rád támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 20 vp-det. Elõresuhint bal
csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja 20 vp-det. Az uthanax
hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 350 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+198%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": egy uthanax talizmán, egy éjkopó nyakörv, 105
arany és 5 hamis arany. A gyomrod korog egyet. Tempósan étkezel. (+38%
jóllakottság.)
- Nagyszerû! - hallod a fõtanácsnok tapsát. Ismét a korábbi olvasószobában
találod magad, a torzszülöttek tetemei sehol! - Egy uthanax talizmán? -
téved Téba Wend pillantása a kezedben tartott tárgyra. - Köszönöm! - ezzel
elveszi, és zsebrevágja.
- Nos, a Tudás próbája - ha az alkalmassági tesztet leszámítjuk, valójában
öt lépésbõl áll. Öt igen hasonló lépésbõl! - lóbálja meg elõtted az uthanax
talizmánt. - A próbát egyszer teljesíteni, szerencsés véletlen. Kétszer,
a véletlenek különleges összejátszása. De ötször - ez azt jelenti, hogy
nem csak képes vagy egy feladat legyõzésére, de ugyanezt a teljesítményt
bármikor tudod hozni. Ha ötöt összegyûjtöttél az éjkopó nyakörvekbõl -
bök a kezedben lóbált tárgyra - AKKOR teljesítetted a Tudás Próbáját, és
megkapod az érmet, amelyet a helytartó vár el tõled! Sajnos nem rendelkezel
a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(6. kaland:) Felkeresed a templomot, és közlöd az elsõ szembejövõ pappal,
hogy Szershh atyát keresed. Õ bólint, és távozik, majd kisvártatva visszatér
a pappal.
- Atyám, készen állok a Hit próbájára! - hajolsz meg elõtte.
- Nagyszerû! Kérlek, kövess, gyermekem. - Szershh atya egy apró kis imafülkébe
vezet. - Hunyd be a szemed, meditálj, ifjú galetki, gondold át a világ
dolgait, és erõsödj meg hitedben! Milgandoltáskor visszatérek érted. Összesen
öt gyakorlaton kell átesned ahhoz, hogy elnyerhesd az érmét.
Huh, jó kis
várakozásnak nézel elébe! De azért megpróbálsz aszerint cselekedni, ahogy
a pap kérte.
[Rugalmasság próba 12-es küszöbre: sikeres]
Az apró fülke kényelmetlen ugyan, de egy megfelelõen rugalmas galetki el
tud itt is helyezkedni úgy, hogy ne legyenek problémái egy sok sok órás
meditálástól. Lehunyod szemed, és próbálod gondolataidat fókuszálni. Talán
a magány és a sötétség teszi, talán a hely különleges szelleme, talán mindkettõ.
Egy idõ múlva lehunyt szemhéjadon át is képeket és hangokat kezdesz látni.
Transzba kerülsz, észre sem veszed, hogy lélekenergiád kezd elszivárogni!
(-1 képességpont.)
Hirtelen felpattan a szemed - vagy csak ezt álmodod? Egy óriási barlangteremben
állsz, óriási orglingok imbolyognak körülötted! "Szolgákra van szükségem"
gondolod kétségbeesetten. Ellenfeleid 2 orgling melák (#157) és egy orgling
birkózó (#279) [aura: imm.mérg.gázra: 9.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy savcsapás varázslatot. Az 1. orgling melák
195 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) Az 1. orgling melák halálhörgés közepette
a földre zuhan. Az orgling birkózó feléd rohan. A 2. orgling melák feléd
mozog. Az orgling birkózó téged támad. Lecsap rád jobb mancsával.
(18
ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A 2. orgling melák téged támad. Ütni próbál
jobb mancsával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz
(+11 ép)
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. A 2. orgling melák
sebzõdik 117 ép-t. (-8 vp.) A 2. orgling melák téged támad. Feléd üt jobb
mancsával.
(3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az orgling birkózó
rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával.
(10 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. A 2. orgling melák
134 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A 2. orgling melák halálos sebet kapva a földre
zuhan. Az orgling birkózó téged támad. Lesújt rád jobb mancsával.
(18
ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás
varázslatot. Az orgling birkózó
121 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Az orgling
birkózó téged támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával.
(9 ép-t
sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+11 ép)
*** 5. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás!
Az orgling birkózó
128 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Az orgling birkózó kileheli
lelkét. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 741 sebzést okoztál, és 59 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+158%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy birkózó fétis,
4 drágakõ, 100 arany és 5 hamis arany.
Ismét felpattan a szemed - a sötét fülkében vagy még mindig. Tehát álom
volt az egész... Milgandfény vakít el. Mikor látásod kitisztul, Szershh
atya mosolygó arca nyomakodik a képbe.
- Hogy telt a meditáció, Nyárivihar?
- Eh, izé... - ezzel a tekinteted a kezedben tartott birkózó fétisre
téved. Szóval mégsem álmodtad? Megpróbálod elrejteni, de az atya csak bólint.
- Látom, a meditációs szint azon mélységeibe jutottál el, amikor már
képes vagy az álmok világából anyagot teremteni. Ez a kulcs a legõsibb
varázslatokhoz! - leheli képedbe. Az összhatást rontja, hogy érezhetõen
nagy mennyiségû barlangi hagymát evett. Lássuk, hányadszorra vagy itt...
Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(493. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz.
Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Hirtelen mozgást észlelsz a szemed
sarkából. Ellenfeleid 2 orgling varázsló (#197) és egy orgling fattyú
(#198) [aura: 13-as méretû 19-es szintû fog, 30-as manaszívás.].
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy savcsapás varázslatot. Az orgling fattyú
209 sebzést
kap. (-16 vp.) Az orgling fattyú halálos sebet kapva a földre zuhan. A
2. orgling varázsló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy savhurrikán!
Nem hat rád. Az 1. orgling varázsló mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy savhurrikánt. Nem hat rád. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy savcsapás varázslatot. Az 1. orgling varázsló
sebzõdik 174 ép-t. (-16 vp.) Az 1. orgling varázsló halálhörgés közepette
a földre zuhan. A 2. orgling varázsló varázshatalma segítségével elmond
egy gigaöklöt. Ellenállsz a varázslatnak.
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy savcsapás!
A 2. orgling varázsló
sebzõdik 186 ép-t. (-16 vp.) A 2. orgling varázsló
holtan terül el.
[A csatában összesen 551 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+180%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd
a "kincset": 2 orgling fétis, 89 arany és 5 hamis arany.
A levegõ hirtelen lehûl. Egy óriási, gömb belsejû teremben találod magad,
a falon mindenhol a csillagos ég látszik. Bámulatos! Megpróbálsz szinkronba
kerülni a mágikus hellyel.
[Mágia próba 12-es küszöbre: sikeres] Sikerül!
Egy extradimenzionális zsebben vagy, a létsíkok közti szeletek egyikében.
A mágia szálait óvatosan követve, lassan megtalálod a kiutat. Ez az! Újra
a hegyben találod magad, de egy újabb szobában.
Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Matatni
kezdesz a záron, bízol ügyességedben.
[Zárnyitás próba 15-ös küszöbre:
4 hõsiesség pont árán sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat
siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: a káosz türkisz szimbóluma
és a gyõzelem díszes pikkelyvértje.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont és 80% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(436. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után
belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva,
egy terembe érsz. Egy hatalmas, kétszárnyú kapu van elõtted, rajta egy
óriási lakattal. Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni
a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre:
sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az
ajtó feltárul. Továbbmész.
Folytatod utadat. Egy kerek terembe érsz. Körülnézel. Ebben a pillanatban
becsapódnak az ajtók, és nyikorgást hallasz fentrõl. Felnézel. Egek ura!
Hegyes tüskékkel borított plafon ereszkedik lefelé. Néhány tüskére koponya
van felszúrva. Kétségbeesetten körbenézel.
[Csapdaészlelés próba 14-es
küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Szerencse, hogy tudod mit keress:
a falon találsz egy benyomható követ, gyorsan rátenyerelsz. A plafon mozgása
megáll, és kinyílnak az ajtók.
A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Hozzálátsz a zár szakszerû
felnyitásához.
[Zárnyitás próba 15-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán
sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van,
továbbmehetsz.
A továbbjutást egy korhadt faajtó zárja el. Se kilincs, se semmi, az ajtót
be kell törnöd!
[Erõ próba 11-es küszöbre: sikeres] A faajtó nagy dübörgéssel
beszakad.
Nocsak, itt van valami: 92 arany és egy bronz mellvért.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 3 hõsiesség pont és 80% lélekenergia.
[155 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]
bb 3 |
több épület meglátogatása |
[be 3:] Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan
épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb.
Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze
minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen).
Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az
arany ár látható: földelem idézése (#18, IQ22, 700ap) azonnali gyógyítás
(#182, IQ17, 390ap) lélekfacsarás (#190, IQ30, 800ap) vízlélegzés (#194,
IQ15, 560ap) Ezúttal is Targhon varázsmester fogad.
- Á, Nyárivihar!
Az általad készített jegyzetek nagy segítséget jelentettek nekünk az õsi
nyelv megfejtésében. Ha esetleg van kedved egy újabb megbízáshoz, szívesen
látunk! - az õskõre gondolva, biztosítod Targhont, hogy bármikor, bármiben
számíthat rád.
- Nagyon jó! - mosolyog a varázsmester. - Nos, ezúttal
kicsit nehezebb a küldetés. A feltárás során a könyvtár padlója beomlott,
és valamilyen rejtett aknát fedeztünk fel alatta. Sajnos, a leereszkedõ
három tudóssal valami történhetett, sürgõs mentõexpedíciót kellene utánuk
indítanunk. Kérlek, csatlakozz te is! Szolgáidat sajnos nem viheted magaddal.
Persze ne feledkezz meg a védõruháról!
(13. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]
tk 50 7689 5524 |
50. többszemélyes kaland |
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 7689 még nem adta ki
ezt a parancsot. 5524 még nem adta ki ezt a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 152.]
z 588 10 231 |
zenélsz 588. hangszeren 10 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta.
Egy saját dalodat adod elõ, amely kiválóan kísérhetõ ezzel a hangszerrel.
Befejezve a számot, felnézel, és várod a közönség reakcióját. Megtapsolnak,
de azért a hallgatók arcán nem látszik akkora lelkesedés. (+20 arany.)
[A paraméterben megadott szörnyet sajnos így nem csalhatod elõ.] A dorony
duda hangja elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeleid egy elemi mágus (#255)
és egy kõtroll (#196) [aura: egészség: 16.].
*** 1. KÖR *** Az elemi mágus elmond egy villámsújtás varázslatot.
52 ép-t
sebzõdtél. Elmormolsz egy savcsapás varázslatot. A kõtroll ellenáll a varázslatnak.
(-16 vp.) A kõtroll feléd rohan. A kõtroll rád veti magát. Odaken neked
jobb mancsával.
(15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik.
( -10 tüskés bõr, -10 vastag bõr.) Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Az elemi mágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
villámsújtás. Nem hat rád. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy savcsapást.
Az elemi mágus
sebzõdik 211 ép-t. (-16 vp.) Az elemi mágus holtan terül
el. A kõtroll rád támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával.
(30
ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -10 vastag bõr.) Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást.
A kõtroll
147 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A kõtroll halálos sebet kapva a földre
zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 368 sebzést okoztál, és 97 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+154%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy
fókuszrubin, 61 arany és 3 hamis arany. Ideje enni! Hozzálátsz az ételhez.
(+31% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+31 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]
m |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Elfelejtetted megadni a parancs 1. paraméterét! [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 134.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
[Elemi mágus torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni
mész. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel
a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Huh,
leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák
dögletes bûze. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban
azonban elszabadul a pokol. Ellenfeleid egy elemi mágus (#255) és egy
kõtroll (#196) [aura: vastag bõr: 18.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elemi mágus elvarázsol
egy villámsújtást. Nem hat rád. Elmormolsz egy savcsapás varázslatot. A
kõtroll
sebzõdik 168 ép-t. (-16 vp.) A kõtroll kileheli lelkét. Regenerálsz
(+11 ép)
*** 2. KÖR *** Az elemi mágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
villámsújtás.
48 életpontnyit sebzõdsz. Ellõsz egy savcsapás varázslatot.
Az elemi mágus
224 sebzést kap. (-16 vp.) Az elemi mágus halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 392 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+154%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami egy fókuszrubin, egy védelem itala, egy kõtroll
szem, 2 xenópete, 90 arany és 5 hamis arany. A gyomrod korog egyet. A legfinomabb
falatokkal kezdesz. (+31% jóllakottság.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]
[Elemi mágus torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt
fogsz portyázni. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén,
így hát odamész. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A
fattyak nyilván rejtõzködnek. Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem
kikerülöd, mint egy egyszerû gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin.
A gödör falába kapaszkodók vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm...
Valamilyen búvóhely, nem vitás.
(229. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nocsak,
mit találtál! 1
xita uborka ! Óvatosan begyûjtöd. Befordulva egy folyosón,
ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy bjöltreodrok (#237).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy savcsapás varázslatot. A bjöltreodrok
182
sebzést kap. (-16 vp.) A bjöltreodrok feléd rohan. A bjöltreodrok téged
támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid
megszúrják. Kronoérintése van! (-1 TVP) Odacsap neked bal mancsával.
(1
ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kronózott! (-1 TVP). Harapni próbál fogával.
(4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Idõdet lopja (-2 TVP). Regenerálsz
(+11 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás
varázslatot. A bjöltreodrok
143 sebzést kap. (-8 vp.) A bjöltreodrok halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 352 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+80%).
Viszed, ami mozdítható: 71 arany és 4 hamis arany.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]
[Elemi mágus torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy
döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid sétálás után eljutsz az egyik
jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre,
de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy hatalmas cseppkõbarlangba
érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár
fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Szimatot fogva,
elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled
egy maerju (#269) [aura: 10-es méretû 15-ös szintû jobb csáp, 6-os bénító
méreg.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-10 vp.) A
maerju rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0
ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -3 tüskés bõr, -3
vastag bõr.) Odacsap neked bal karmával. Elhibázta. Odacsap neked jobb
csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bénító
méreg hatol beléd. Gyengülsz (-9% támadás). Rád vág bal csápjával. Gránitbõr
védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lesújt rád farkával.
Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja 6
vp-det. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy villámsújtást. A maerju
109 sebzést kap. (-8 vp.) A maerju téged támad.
Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. ( -3 tüskés bõr, -3 vastag bõr.) Rád vág
bal karmával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Meglóbálva zúz jobb csápjával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz
(-9% támadás). Elõresuhint bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
Körbe-körbe forgatva üt farkával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja
6 vp-det. Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A maerju
114 ép-t sebzõdik.
(-8 vp.) A maerju téged támad. Lesújt rád jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -3 tüskés bõr, -3 vastag bõr.)
Feléd döf bal karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál.
Ostorként csattant jobb csápjával. Félrehajoltál. Lesújt rád bal csápjával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Teljesen megbénulsz. Semlegesíted
a mérget. Odacsap neked farkával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Elszívja
6 vp-det. Regenerálsz (+11 ép)
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
A maerju
sebzõdik 135 ép-t. (-8 vp.) A maerju hörögve elterül. Regenerálsz
(+11 ép)
[A csatában összesen 419 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+104%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami egy maerju koponya, 53 arany és 3 hamis arany.
Ellõsz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-7 vp.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]
[Elemi mágus torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak
a torzszülöttek közé! Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon
keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Aha, torzszülött szagot
érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Elmész egy sziklaperem
mellett, amelyrõl úgy 5 méteres magasságból fehér színû, nyúlánk szálak
sokasága lóg le. Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni kezd a kíváncsiság.
Lehet, hogy érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni. Memorizálod
a helyet.
(303. kaland, összköltsége 20 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed
szaporodik: leszedsz 1
parafüvet. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik!
Elmosolyodsz. Ellenfeleid egy õspók (#263) [aura: bûz: 20.] és egy fekete
özvegy (#144) [aura: egészség: 10.].
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy savcsapást. A fekete
özvegy
199 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) A fekete özvegy halálos sebet kapva
a földre zuhan. Az õspók elmormol egy háló varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak.
Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy savcsapás varázslatot. Az õspók
sebzõdik 181
ép-t. (-16 vp.) Az õspók hörögve elterül.
[A csatában összesen 374 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+180%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 36 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tenyeredet felemelve, mágikus szavakat
mormolsz. Hamarosan meleg mana áramlik a testedbe. (+38 varázspont.)
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]
v 146 13 2 |
146. varázslat elmondása |
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]
v 146 18 2 |
146. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
v 146 23 2 |
146. varázslat elmondása |
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Izgatottan
lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy
teljesen más) galetkiket rejtve! Zümmögést hallasz. Felnézel. Egy korong
lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen mágikus izé. Ha oldalt,
a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál rá ugrani, és megnézhetnéd,
mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre más dolgot van, késõbb
visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez.
(217. kaland, összköltsége
20 TVP.) Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
Odabent fogad
Alveris de Aurora, egy alacsony termetû, hosszú, hollófekete
hajú, vörös szemû, hegyes fülû férfi. [aura: 1-es méretû 2-es szintû jobb
karom.] A Mutánsok klánjának a genetika csodája rangú tagja. A Újszövetség
szövetségbe tartozik. Kalandor rangja felderítõ. Felszerelése: Förtelmes
maszk, Örökkévalóság Topáza, az egyensúly gyûrûje, a siker aranyveretes
öve, ozin fülkarika, a tárgyalás gyûrûje, a füvész köpenye, Enyészmester,
Lhoal'zetan nyílpuskája, óriás fülbevaló, opilíchium gyûrû, aréna mithril
érme, káoszkígyó vért, kõmûves kalapács, plüss daergaoth lord, Dubié amulettje,
xenomorf bõrgyûrû, szilmill tõr, galetki érdemérem, arany orgling fétis,
platina nadrág, krakoch csizma, xenóbõr pajzs, smaragd életkõ, nilbongi
kitûzõ, xenomorf csuklópánt. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában.
Alveris de Aurora mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó,
micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Az
ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól
függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Bár még
szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol.
(+10% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az a Qwert.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
kf 232 138 269 208 313 |
bekészíted a 232. tárgyat |
Leveszed a Fairlight sipkáját. Felveszed a szent templomi maszkot. Az üvegszimbólumot
már bekészítetted korábban. Az orgling fétist már bekészítetted korábban.
Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs) ahhoz, hogy az ezüstmedált
be tudd készíteni. Elõször el kell raknod egy nyakláncot (ld. LE parancs)
ahhoz, hogy a bronz helyt. emlékérmet be tudd készíteni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]
A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben,
és 4 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
szójer csáprágó. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Egy
duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel
szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid egy
xenó élõsködõ (#420) [aura: IQ: 3.] és egy xenomorf bébi (#204) [aura:
imm.mérg.gázra: 40.].
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a
lábad bírja. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást
tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a
B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** Ebben a fordulóban
2 véletlen kalandot teljesítettél, így kalandor rangod nem változott.
Ebben a körben +5 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen
3547 sebzést okoztál, és 232 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
22 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 41 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
379 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Nyárivihar, egy csöpp kis nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: tapasztalt
felderítõ (3.27). Ez a 150. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 (11) / 4.34 |
[2] IQ: |
10 (11) / 1.69 |
[3] ügyesség: |
11 (12) / 7.86 |
[4] egészség: |
14 (15) / 4.33 |
[5] mágia: |
27 (36) / 3.70 |
[6] gyorsaság: |
17 (19) / 7.13 |
[9] Méret/ép: |
150 (211) / 211 |
Min. méret: |
112 |
Barlangméret: |
153 |
|
|
Varázspont: |
550 / 13 |
Képességpont: |
34 / 69% |
Hõsi pont: |
133 (20) |
Tám.bónusz: |
40% |
Véd.bónusz: |
40% |
Galetki erõ: |
956 / 385 |
Hírnév : |
1557 |
Jóllakottság: |
189% |
Életkor: |
14 / 17 |
|
|
Galetki csaták: |
21 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
1307 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
1176 (8) |
Leölt torzszülött: |
2071 (16) |
Pszi csaták: |
25 (0) |
Pszi
gyõzelmek: |
8 (0) |
Ájulások száma: |
69 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: mágushelyettes (55)
Speciális
képességeid:
+55 max. varázspont, +5 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre az 69-es Klánfeladatot (KK 69)!
(összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Semmisíts meg 12 xorax fattyacskát! 3.) Hozz
tizenöt fókuszrubint! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
16 / 7.39 |
[15] regeneráció: |
10 (15) / 0.09 |
[16] tüskés bõr: |
10 / 0 |
[17] vastag bõr: |
30 (37) / 0.80 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (9) / 0.20 |
[19] hidegimmunitás: |
2 (8) / 0 |
[20] savimmunitás: |
5 (21) / 0.20 |
[21] elkt.immunitás: |
5 (11) / 0.40 |
[22] imm.mérg.gázra: |
4 (10) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
4 / 0 |
[24] rezisztencia: |
38 (50) / 0.40 |
[25] illat: |
14 (18) / 0 |
[26] lõfegyver: |
1 / 0 |
[31] áttörés: |
0 (4) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
10 (12) / 0.20 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 3.11 |
[47] zárnyitás: |
10 / 6.56 |
[48] mászás: |
13 / 4.79 |
[49] rugalmasság: |
9 (11) / 5.89 |
[50] meggyõzõkészség: |
9 / 2.60 |
[51] transzformáció: |
10 / 1.10 |
[52] auraészlelés: |
14 (18) / 4.13 |
[53] ékszerészet: |
4 / 2.09 |
[54] kereskedelem: |
7 / 4.90 |
[55] szívósság: |
16 (20) / 0.74 |
[56] varázsitalfõzés: |
11 / 1.25 |
[57] gyógynövények: |
7 / 4.44 |
[58] nyomkeresés: |
12 / 11.38 |
[59] vezetõkészség: |
7 (15) / 1.55 |
[60] pszi támadás: |
9 / 1.01 |
[61] pszi energia: |
9 / 1.06 |
[62] lopás: |
5 / 0.50 |
[63] éberség: |
7 (9) / 3.80 |
[64] átokszórás: |
8 / 0.55 |
[65] álcázás: |
25 (27) / 0.20 |
[66] lopakodás: |
9 (10) / 0.70 |
[67] régészet: |
5 / 2.90 |
[68] zene: |
8 / 6.31 |
[69] tanulás: |
6 / 5.10 |
[70] idézés: |
17 (20) / 0.84 |
[71] javítás: |
12 / 1.30 |
[72] építés: |
2 / 0.17 |
[73] felderítés: |
10 / 8.57 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
3 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 1.89 |
|
|
Yssuf tõre |
jobb mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 0.85 |
|
|
szilmill
tõr |
jobb karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 0.09 |
|
|
rubin
mágusbot |
bal karom |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0.04 |
|
|
Enyészmester |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[173] a forrás érintése: |
15 (23) / 4.25 |
[147] alkímia: |
1 (11) / 0 |
[36] csábmosoly: |
4 (12) / 0.06 |
[42] csendvarázs: |
1 (9) / 0.12 |
[149] dimenziókapu: |
3 (11) / 0.26 |
[11] elektromos kéz: |
6 (16) / 2.40 |
[41] elemek parancsa: |
5 (15) / 1.36 |
[189] elemek uralma: |
13 (23) / 2.08 |
[49] elemi védelem: |
1 (11) / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 (9) / 0 |
[10] energiatüske: |
5 (15) / 0.86 |
[29] életszívás: |
7 (15) / 1.93 |
[152] felejtés: |
15 (23) / 7.60 |
[172] gázpajzs: |
2 (10) / 0.12 |
[17] gránitbõr: |
12 (20) / 5.34 |
[13] jégcsóva: |
1 (11) / 0 |
[15] jégpajzs: |
4 (14) / 0.28 |
[163] kineport: |
2 (12) / 0.88 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 (11) / 0.14 |
[27] kisebb gyógyítás: |
8 (16) / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
5 (13) / 1.76 |
[158] láth. észlelése: |
5 (13) / 0.42 |
[157] láthatatlanság: |
3 (11) / 0.30 |
[25] lávafolyam: |
10 (20) / 0.16 |
[165] manafókuszálás: |
5 (15) / 1.66 |
[35] mágiatörés: |
1 (9) / 0.06 |
[129] mentális robbanás: |
10 (11) / 0 |
[148] méregsemlegesítés: |
1 (9) / 0.16 |
[28] óriáserõ: |
1 (9) / 0 |
[38] parancs: |
1 (9) / 0 |
[133] pszi acéltorony: |
4 (5) / 0.06 |
[128] pszi csáp: |
1 (2) / 0.10 |
[169] savcsapás: |
34 (44) / 10.01 |
[171] savpajzs: |
4 (12) / 0.06 |
[151] sárkánylehelet: |
6 (16) / 0.40 |
[30] sorvasztás: |
3 (11) / 1.44 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 (3) / 0.45 |
[159] szellemidézés: |
2 (10) / 0.60 |
[150] tárgyvédelem: |
10 (20) / 5.16 |
[132] tudati méreg: |
9 (10) / 0.46 |
[19] tûzfal: |
5 (15) / 1.36 |
[16] tûzpajzs: |
1 (11) / 0.24 |
[20] tûzvihar: |
11 (21) / 3.26 |
[14] vakító fény: |
2 (12) / 0.06 |
[170] villámpajzs: |
4 (14) / 0.08 |
[22] villámsújtás: |
34 (44) / 10 |
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
méregsemlegesítés (9).
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 5 8 |
v 148 1 2 |
|
2. Makró |
v 146 3 15 |
v 146 8 15 |
v 146 13 15 |
v 146 18 15 |
v 146 23 15 |
v 146 3 10 |
|
3. Makró |
p |
kf 232 138 269 208 313 |
|
4. Makró |
v 146 13 5 |
v 146 18 5 |
v 146 23 5 |
v 146 3 2 |
v 146 8 2 |
v 146
13 2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #7689. Prioritás: 255. |
2: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 250. |
3: tárgyvédelem v.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 180. |
4: villámsújtás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 100. |
7: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #156. Prioritás: 200. |
8: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #142. Prioritás: 200. |
9: savcsapás t.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 110. |
10: savcsapás t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 255. |
11: savcsapás t.var. ha ellenfeled #200. Prioritás: 200. |
12: savcsapás t.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 200. |
13: a forrás érintése v.var. ha ellenfeled #207. Prioritás: 255. |
14: a forrás érintése v.var. ha ellenfeled #227. Prioritás: 250. |
15: a forrás érintése v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 200. |
16: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #225. Prioritás: 255. |
19: savcsapás t.var. ha ellenfeled #216. Prioritás: 120. |
22: lávafolyam t.var. ha ellenfeled #81. Prioritás: 200. |
23: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled #252. Prioritás: 255. |
24: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #252. Prioritás: 150. |
25: a forrás érintése v.var. ha ellenfeled #490. Prioritás: 255. |
26: lávafolyam t.var. ha ellenfeled #490. Prioritás: 200. |
29: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #275. Prioritás: 220. |
5: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 220, és ha ellenfeled
#1917. |
17: gránitbõr v.var. ha a harc 3. köre van, Prioritás: 255, és ha ellenfeled
#216. |
20: tûzvihar t.var. a harc 4. körétõl, Prioritás: 200, és ha ellenfeled
#216. |
27: tûzvihar t.var. a harc 4. köréig, Prioritás: 199, és ha ellenfeled
#490. |
30: sárkánylehelet v.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 255, és ha
ellenfeled #265. |
32: elektr.lehelet használata a harc 3. körétõl, Prioritás: 200, és ha
ellenfeled #265. |
34: villámlehelet itala v.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 254,
és ha ellenfeled #265. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: keyrasi démonlidérc (#207), latrinaféreg (#220),
sötét elf íjász (#225), zafír kaletrich (#177), sziklaóriás (#164), tarajos
khadzar (#202), lélektáncos (#227), óriás rák (#218), szõrös harács (#238).
1901: tarajos khadzar (#202).
1917: sötét elf íjász (#225), óriás rák (#218), mélységi glathorg (#282),
maerju (#269), bundás yeti (#175), agyaggólem (#252), halálgömb (#254).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 0 0 50 61;
VI erõ:500% ép:10%;
PV 5 8;
PSZ 48 47;
BA 420 421 422 423 419 244;
PTA 132 132 132 132 132;
PTB
132 132 132 132 132;
I 30 5 30 63 75;
HU 13 2 2000 10 5 2;
SPECIALIZÁCIÓD: Tárgyféltõ. (Felére csökken az esélye, hogy egy szörny
egy támadásával elpusztítsa egy tárgyadat.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1
(1. épület), #3 (4. épület), #6 (9. épület), #13 (3. épület), #50 (20.
épület), #229 (150. forduló), #303 (150. forduló), #459 (148. forduló),
#342 (146. forduló), #217 (150. forduló).
SZÖVETSÉGED:
15138 (#15138). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát
birtoklod: 8459. Jelenleg az 1. szövetségi barlang építésén dolgozol, eddig
75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Ssseitak,
a káoszkígyó. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 8 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bölcsesség fekete csizmája (#17772) |
|
1 a bûz fekete csizmája (#29022)
|
|
1 a gepárd csontmaszkja (#15492) |
|
1 a gyorsaság sárga öve (#3867) |
|
1 a gyõzelem díszes pikkelyvértje
(#20817) |
|
1 a küzdelem csontmaszkja (#20442) |
|
1 a légzés fekete csizmája (#27672) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
|
|
1 a siker aranyveretes öve (#302) |
|
1 a szellemek díszes köntöse (#15103) |
|
1 a teknõs díszes öve (#25470)
|
|
1 a tudás könnyû pikkelyvértje (#1916) |
|
1 a tudós zöld köntöse (#11501) |
|
1 a túlélés szürke maszkja (#21343)
|
|
1 az egészség fekete csizmája (#2922) |
|
1 az entek bíbor láncinge (#9582) |
|
1 az entek kék köpenye (#9687) |
|
1 az enyészet nagy pajzsa (#23112) |
|
1 bohókás szandál (#406) |
|
1 bronz mellvért (#1047) |
* |
1 csapdamester
(#196) |
|
12 ében láncing (#134) |
|
1 Fairlight kerek pajzsa (#37961) |
|
1 Fairlight
sipkája (#265) |
|
1 halotti maszk (#1091) |
* |
1 káoszkígyó vért (#271) |
|
1 kemény bõrpáncél
(#3) |
* |
1 krakoch csizma (#312) |
* |
1 mintrogi erõöv (#262) |
|
1 pikkelypáncél
(#223) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
2 szárnyas sisak (#1077) |
* |
1 szent templomi
maszk (#232) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a harcmûvész ónix karkötõje (#13843) |
|
1 a jég díszes karkötõje (#22842)
|
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a káosz ragyogó fülbevalója (#8469) |
|
1 a káosz türkisz szimbóluma
(#6624) |
* |
1 a királynõ karkötõje (#496) |
|
1 a lich malachit karkötõje (#12041) |
|
1 a mágia smaragdja (#153) |
|
1 a sav csontamulettje (#26847) |
|
1 a szakács üstje (#192) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a teknõs
obszidiángyûrûje (#25530) |
|
1 a természet díszes karkötõje (#16992) |
|
1 a tökéletesség aranyozott
fülbevalója (#21958) |
|
1 a tudás amulettje (#2095) |
|
1 a tudós karikaszimbóluma (#11561) |
|
18241 arany (#1) |
* |
4 arany orgling
fétis (#296) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az elektromosság háromszögszimbóluma
(#27312) |
|
1 az entek ezüst fülbevalója (#9807) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
1 bronz helyt. emlékérem (#313) |
|
1 bronzmedál
(#207) |
* |
1 cseppkõ gyûrû (#234) |
|
579 drágakõ (#2) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 Fairlight csepp fülbevalója (#38156) |
|
1 Fairlight márványgyûrûje
(#38126) |
|
1 Fairlight ónixgyûrûje (#38128) |
* |
1 Fénygyûrû (#301) |
|
1 galetki érdemérem (#276) |
* |
1 görényfarok (#189)
|
|
2055 hamis arany (#809) |
|
1 karmazsin tûzgyûrû (#338) |
* |
1 kvatáns
fókusz (#611) |
* |
1 Leanthil karkötõje (#610) |
|
1 malachitgyûrû (#1227) |
* |
1 opilíchium
gyûrû (#298) |
* |
11 orgling fétis (#269) |
|
1 õsgyémánt (#237) |
* |
1 ozin fülkarika (#211)
|
|
1 smaragd életkõ (#306) |
* |
1 szerencsekõ (#197) |
|
1 szilmill amulett
(#318) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 tündértalizmán (#317) |
|
1 uthanax
talizmán (#335) |
* |
27 üvegszimbólum (#138) |
* |
1 xenóbõr karkötõ (#497) |
Felszerelés |
|
2 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 dorony duda (#588)
|
|
1 fekete csuha (#586) |
|
13 fekete dukát (#218) |
|
1 garling kristály
(#209) |
|
3 hebrencs csapda (#582) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
1 kincskeresõ kisködmön
(#519) |
|
25 kötél (#128) |
|
1 Krugrog mama terítõje (#517) |
|
1 legendás tóken
(#606) |
|
2 mágikus védõruha (#341) |
|
2 Morgan kristálya (#525) |
|
3 õskõ (#8)
|
|
1 relikviaszilánk (#604) |
|
1 szerszámosláda (#631) |
|
1 Tiume batyuja
(#529) |
|
3 Urgod kémszeme (#533) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya
(#509) |
Fegyverek |
|
1 a bölcsesség görbekardja (#17966) |
|
1 a káosz tûzarany nyílpuskája
(#23799) |
|
1 a kígyó rövid tõre (#19302) |
|
25 a légzés hosszú íja (#27822) |
|
1 a sün fogazott kardja (#25168) |
|
1 a szalamandra nehéz nyílpuskája (#26037) |
|
1 a szalamandra vívótõre (#26053) |
|
1 a tökéletesség gyalogos lándzsája
(#22032) |
|
1 a tökéletesség nyársaló lándzsája (#22035) |
|
1 a yeti hosszú íja (#26472) |
|
1 az energia hosszú íja (#18822) |
|
1
az óriás rövid tõre (#8952) |
|
8 ében nyílpuska (#133) |
|
24 ében tündekard (#132) |
* |
1 Enyészmester
(#217) |
|
1 Fairlight csonttõre (#38201) |
|
1 Fairlight görbekardja (#38216) |
|
1 Fairlight könnyû íja (#38171) |
|
1 Lhoal'zetan nyílpuskája (#608) |
* |
1 rubin mágusbot (#261) |
|
15 sziklarepesz
(#13) |
* |
3 szilmill tõr (#314) |
|
1 törpe balta (#224) |
|
1 vámpírtõr (#584)
|
* |
1 Yssuf tõre (#257) |
Varázsitalok és füvek |
|
6 bajnokok itala (#62) |
|
5 csapdaészlelés itala (#65) |
|
13 csótányláb
(#25) |
|
12 elfu moha (#33) |
|
5 elonotichlan (#31) |
|
17 gyilkos boróka (#27)
|
|
1 hatalom bíbor itala (#77) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
7 hónakkupók
(#30) |
|
8 immunitás itala (#71) |
|
5 javítás itala (#108) |
|
6 kalmárok itala
(#66) |
|
2 kihívás itala (#68) |
|
6 kincskeresés itala (#64) |
|
27 liánvirág (#24)
|
|
3 mágiaellenállás (#76) |
|
12 mátekel gomba (#21) |
|
8 méregellenállás
itala (#51) |
|
2 mézfû (#29) |
|
16 mitulen fû (#20) |
|
1 muskil (#37) |
|
3 narancs gyógyital (#80) |
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
5 õsmágus szájvize
(#69) |
|
2 parafû (#41) |
|
3 pontosság itala (#72) |
|
22 ragálygomba (#26) |
|
15 rémcserje (#34) |
|
10 sárkányvirág (#32) |
|
14 sötét mák (#23) |
|
1 szemani gomba (#36) |
|
17 tejfonál (#28) |
|
8 tokin kaktusz (#40) |
|
821 üvegcse (#14) |
|
5 védelem itala (#59) |
|
7 velparaj (#35) |
|
5 villámlehelet itala (#56) |
|
10 waarkin (#38) |
|
19 winropu moha (#22)
|
|
9 xita uborka (#39) |
Egyéb kacatok |
|
47 barna manakõ (#149) |
|
4 birkózó fétis (#345) |
|
2 bolhedor szárny
(#15) |
|
18 bronz korong (#297) |
|
1 démonlidérc esszencia (#272) |
|
4 duzzadt
xenópete (#479) |
|
4 éjkopó nyakörv (#343) |
|
16 ekinda haj (#147) |
|
15 elektronit (#141)
|
|
5 fókuszrubin (#337) |
|
9 húsevõ bibe (#151) |
|
21 káoszkígyó pikkely
(#230) |
|
16 khazdar taréj (#268) |
|
3 kõtroll szem (#274) |
|
1 lemúr hártya (#161)
|
|
1 lidércvelõ (#339) |
|
3 maerju koponya (#336) |
|
13 mandibula (#157)
|
|
7 molad púp (#16) |
|
11 molitár háj (#165) |
|
3 nohnetár gumó (#212)
|
|
2 nordkristály (#146) |
|
1 óriási xenópete (#480) |
|
8 õsi relikvia (#17)
|
|
2 õspók pete (#331) |
|
19 patkányfog (#270) |
|
18 pirgamit (#152) |
|
5 ratifikátor agy (#236) |
|
13 smaragd esszencia (#229) |
|
13 szirénhaj
(#293) |
|
69 szójer csáprágó (#231) |
|
1 vízelementál plazma (#347) |
|
3 xenópete
(#278) |
|
14 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már
nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a villám
márványgyûrûje #23726 (5), Fairlight malachit karkötõje #38141 (12), a
mágia csepp fülbevalója #3506 (7), Fairlight tõre #38200 (10), Fairlight
sárgaréz nyaklánca #38081 (12).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 707 arany (#1), 4 drágakõ (#2),
32 hamis arany (#809), 1 birkózó fétis (#345), 1 védelem itala (#59),
2 orgling fétis (#269), 1 a káosz türkisz szimbóluma (#6624), 1 szójer
csáprágó (#231), 1 éjkopó nyakörv (#343), 2 fókuszrubin (#337), 1 xita
uborka (#39), 1 kõtroll szem (#274), 1 maerju koponya (#336), 1 parafû
(#41), 1 karmazsin tûzgyûrû (#338), 1 a gyõzelem díszes pikkelyvértje
(#20817), 1 õskõ (#8), 1 bronz mellvért (#1047), 1 duzzadt xenópete
(#479).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 mágikus védõruha (#341), 1
villámlehelet itala (#56), 1 óriási xenópete (#480), 4 jegyzet (#342),
1 mágia itala (#79).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KARMAZSIN TÛZGYÛRÛ (338. TÁRGY) A tûztáncosok forró gyûrûje, hiába mártod
hideg vízbe, hamarosan újra felmelegszik! A benne rejlõ mágikus aura melegíti
állandóan. Ha nem lenne ennyire apró, megtehetnéd, hogy összegyûjtesz egy
marékkal, és egy edénybe rakva, megoldottad barlangod fûtését. Mivel azonban
ilyen kicsik, olyan sokat kéne összegyûjteni, hogy nem éri meg a fáradtságot.
QWERT (188. GALETKI) Hohó, egy ellenfél a fogak szintjérõl, méghozzá
olyasvalaki, aki a szerzett lélekenergia egy jelentõs részét harci képességeinek
továbbfejlesztésére költötte! Nyilvánvalóan kemény ellenfél lesz, akár
a lõfegyverek használatában, akár a mágiában, akár a lehelõ vagy ütõ közelharcban
vagy járatos.