158. forduló, 160. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 8. 18h:59'
EZ A 879. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD
880. játékheted kezdete: ápr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,52] koordinátán.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy pszi kő van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+11 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy piromenyét nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 322.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

ef 4 530 energia fejlesztése 4
Ezt a képességet csak akkor fejlesztheted, ha már az előfeltétele ki van fejlesztve. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+69 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 267.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[90,53] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 etra hályog (ld. enc.). 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Eláraszt a sav. (38 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf bal vállát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. A következő ellenfél egy halálos morf.

Tüzet köpsz. 34 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf bal oldalát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A halálos morf nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+67 életerő.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,53] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy móricserjét. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy ragyás burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya fejét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy változatos morf. {max. életpontja: 172-180.}

Tüzet köpsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Csápjaival a változatos morf csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A változatos morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A változatos morf farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy változatos morf.

Tüzet köpsz. 45 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Csápjaival a változatos morf csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a változatos morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a változatos morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A változatos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Találsz nála 6 grifftojást. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 40 tüskét.

(Továbbmész...) [92,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Jöttem, láttam s ÖLTEM... Tour-Mix, Leah prófétája, az Ördögi Kör tagja. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ősi Hajnal Lovagjai,Igazság hős harcosai, Ők győzik le Chara-dint, S törlik el a kínt. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy Quirov közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 88.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Quirov fejét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Quirov jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Quirov összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 70 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 12, északra 33 mérföldre. " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (575. épület.). [107 pontot használtál fel, van még 160.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[93,53] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [94,53] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Észreveszel egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sötét gnóm. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm fejét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összefutsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy hegyi szamár.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[18 pontot használtál fel, van még 142.]

ee 157 351 189 eladod a 157. tárgyat a 351. tárgyat a 189. tárgyat
Eladtál 11 nyu-shurikent. 132 aranyat kaptál.
Eladtál 4 tolmokov-koktélt. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vas dobónyilat. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 142.]

ee 343 276 95 eladod a 343. tárgyat a 276. tárgyat a 95. tárgyat
Eladtál 8 rézgolyót. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 sárga erőövet. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bakkura bőrt. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 142.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[93,52] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [9 pontot használtál fel, van még 133.]

be 572 4 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 83.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 43.]

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [13 pontot használtál fel, van még 30.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

fm 30 feltételes mászás 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

ek 381 t. energia kisütése: 381
Nincs itt semmi másznivaló. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[93,51] Még mindig a városban vagy. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.


(Továbbmész...) [93,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy süvítő rája közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a süvítő rája testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a süvítő rája testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 12.]

jlk 3121 jelszó kimondása 3121
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Egy pillanatig kísértést érzel, hogy belépj, de aztán ráébredsz, hogy nincs elegendő TVP-d. A fenébe, ilyen nevetséges apróság akadályoz meg a kúp felderítésében! [5 pontot használtál fel, van még 7.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tüskés harci gromakot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 4.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A szervezetedet méreg pusztítja (-23 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a mélységi grittang. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól iszonyatos hatalmú kalandozó helyett ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +21 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 300 pontot. A következő körben tehát 304 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY)
Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg.

RINOCÉROSZBŐR (20. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Hosszas meditációt igényelt, amíg rájöttél, hogy létezik a kígyóbőrnél még optimálisabb, még nagyobb védelmet nyújtó forma: vastag, a rinocéroszéhoz hasonlatos, mindennek ellenálló bőrstruktúrát sikerült kialakítanod! A rinocéroszbőr eggyel több védettséget ad, mint a kígyóbőr, és használata szintúgy automatikus (permanens).

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr tanítványa vagy. Papi hited: 92. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 159. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 21 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 30 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 20 Életpont: 317/294 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 21
Szerencse: 19 (25) Varázspont: 415/44 Pénz: 204 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 7/4 Pszi pont: 17/6
Eddig összesen 1368 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 095 TP-t kaptál. Jelenleg 602 580 TP-d van. A következő szinthez még 197 420 TP szükséges. Trófeáid: brutális morf, élőholt quwarg, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6/62 (+12%) vágófegyverek: 2/65 ütőfegyverek: 26/0
lőfegyverek: 23/82 (+2%) dobófegyverek: 6/2

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,50 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/12 2. nyomkövetés: 17/55 (+13%) 3. mászás: 6/51
4. csapdakészítés: 12/76 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/76 6. gyógyítás: 32/48 (+78%)
7. titkosírás: 3/32 (+11%) 8. felderítés: 2/88 9. szörnyidomítás: 3/9
10. teológia: 12/106 (+6%) 11. taumaturgia: 2/31 12. zene: 7/76
13. szörnyismeret: 13/102 (+20%) 14. pszi: 2/72 (+5%) 15. vadászat: 9/67
16. bányászat: 25/63 17. testépítés: 4/28 (+48%) 18. főzés: 4/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), kisebb tűzlehelet (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 327, az összesen kapott pontszám: 34940. (összesen ölhető: 408 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 8 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 589 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 méregfog (#1553) 9 orgyilkos tőr (#225)
1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
2 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
1 szögletes kő (#17) 1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 25 * tüske (#22) 6 ubuk tüske (#131)
11 vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 1 ezüstshuriken (#327)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
8 borostyán függő (#162) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 + hősiesítő medál (#1558)
1 * gránit szimbólum (#144) 1 nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötő (#309) 2 + Arsa potrohgyűrűje (#1541)
5 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
33 * angyalok gyűrűje (#529) 3 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 44 csepp tinta (#101), fér még: 36]
4 fűszertartó (#210) [bennük 9 csepp sáfránypor (#211), fér még: 11]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 37 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 35]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 56 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 52 csepp spiritusz (#170), fér még: 68]
4 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 66 csepp ugh méreg (#166), fér még: 78]
3 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 60]
6 zöld üveg (#82) [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 101]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554) 2 áldott kő (#642)
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 4 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221)
8 Fairlight szütyője (#2108) 5 fáklya (#36) 2 fenőkő (#1618)
1 furulya (#233) 3 gernim balzsam (#1894) 9 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 115 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
1 kulcskarika (#648) 10 leviatán hólyag (#2182) 6 manakristály (#500)
2 megsemmisítő (#1540) 6 morf esszencia (#2452) 2 nagy bronzkulcs (#185)
13 ork csodaszer (#1228) 7 pszi kő (#248) 4 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 3 rum (#1419) 3 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 6 szent jogar (#150)
2 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42) 1 titanitdukát (#1480)
2 tudás gyöngye (#522) 9 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 68 álompor (#396) 7 amniosz (#203)
2 antilopbőr (#48) 34 átlátszó morfplazma (#2451) 36 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 32 bíbor morfplazma (#2450) 4 bordacsont (#16)
3 csillezsályalevél (#1253) 8 darázsszárny (#652) 2 dözmöng szív (#122)
38 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540) 2 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 1 ezüstdarab (#326) 3 fabontó (#106)
22 fehér morfplazma (#2445) 22 fekete gyöngy (#99) 23 fekete morfplazma (#2446)
8 fülemüle agyar (#267) 2 galachmit (#310) 16 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 32 gyöngymangó (#135) 7 hattyútoll (#1222)
12 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282) 30 kaktusztüske (#114)
3 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 25 kék morfplazma (#2442)
1 kőszem (#304) 2 kreiton esszencia (#892) 4 lajhár csont (#236)
5 lapkorong (#80) 32 lila morfplazma (#2448) 2 liumbe hajtás (#655)
120 madártoll (#112) 6 magszim bél (#103) 3 mákrózsa virág (#56)
2 mandibulapenge (#125) 14 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa zafír (#381)
1 mocsári penke (#148) 3 móri gyümölcs (#116) 11 mutáns csont (#331)
17 narancs morfplazma (#2449) 56 óndarab (#85) 3 ormánygőte csont (#21)
1 ovimon-bogyó (#207) 37 pirkit (#153) 5 púderkő (#119)
1 pular kristály (#239) 3 purifikátor háj (#269) 9 quwarg tojás (#360)
8 ramit kő (#226) 3 remák szív (#264) 42 rézdarab (#70)
11 rókafarok (#124) 1 ryuku rúnatekercs (#1162) 43 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 22 sárga morfplazma (#2447) 4 smirglilevél (#29)
78 sünmedve tüske (#14) 18 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
16 szulfagor agyar (#677) 2 szulfin (#676) 2 szvó-ektoplazma (#151)
7 trikornis szarv (#198) 2 tükör (#43) 3 vadász tatu bőr (#15)
3 vámpírfog (#1221) 2 varányszem (#30) 18 varkaudar csont (#1113)
62 vasérc (#152) 5 vízionár szem (#102) 28 vörös morfplazma (#2443)
2 xirnox szív (#213) 22 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 252.85 kg Megterheltség: 133%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 42 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura bőr (#95) 11 nyu-shuriken (#157) 8 rézgolyó (#343)
1 sárga erőöv (#276) 4 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
145 arany (#50) 1 bíbor morfplazma (#2450) 1 etra hályog (#712)
1 fehér morfplazma (#2445) 6 grifftojás (#179) 1 kaja (#2)
1 pszi kő (#248) 3 spiritusz (#170) 25 tüske (#22)
3 ugh méreg (#166) 1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

88 89 90 91 92 93 94 95
49
50
51
52
53
54
(90,53) kérődző etra (#368), éltető morf (#7625), halálos morf (#7618), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios oltár
(91,53) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 36. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, ragyás burástya (#111), változatos morf (#7626)
(92,53) jósda (#575), Quirov (#975)
(93,50) mély kút (#93), oltár, phua-kúp (#372), 40. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), süvítő rája (#113)
(93,52) útonálló (#130), fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland
(93,53) útonálló (#130), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), sötét gnóm (#132), Kensoi (6122. kalandozó), Mosthar (6123. kalandozó), Békés Bodin (6124. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek