Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. máj. 18. 15h:59' EZ A 16. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD 17. játékheted kezdete: máj. 21. A következő fordulódat legkorábban a 17. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 35 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1352 SZÁMLA : XXXX |
be 537 | bemész az 537. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | ásó (#34) 10 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, |
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, | bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, |
szöges páncél (#65) 48 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, |
mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzsisak (#88) 18 ap /db, |
bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, | rákpajzs (#98) 20 ap /db, |
rövid íj (#107) 16 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, |
mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 8 ap /db, | ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, |
ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, | vassisak (#160) 44 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, |
vasvért (#164) 164 ap /db, | rövid kard (#171) 46 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, |
láncing (#222) 400 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, |
tankány karom (#237) 20 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | bumeráng (#249) 8 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, |
Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, |
csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 300 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, |
ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, | Trákin csákánya (#367) 400 ap /db, | réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | bányászcsákány (#434) 46 ap /db, |
varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, | rubin fejék (#729) 280 ap /db, | hósárkánybőr csizma (#1088) 10500 ap /db, |
csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | teriád kard (#1284) 600 ap /db, | Mallon botja (#1526) 900 ap /db, |
méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, | grifftoll kesztyű (#1578) 825 ap /db, |
boszorkánykendő (#1697) 120 ap /db, | csonttű (#1870) 6 ap /db. |
mászókarom (#78) 10 ap /db, | rézsisak (#72) 7 ap /db, | szöges páncél (#65) 24 ap /db áron. |
be 538 | bemész az 538. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, |
varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, |
zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, |
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, |
kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, |
lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, | zöld üveg (#82) 6 ap /db, | óndarab (#85) 4 ap /db, |
kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, |
aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, |
evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, |
rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, |
gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | pirkit (#153) 4 ap /db, |
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, | grifftojás (#179) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, |
amniosz (#203) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, | szuperkötél (#209) 4 ap /db, | fűszertartó (#210) 12 ap /db, |
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | praglonc hártya (#215) 400 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, |
acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, |
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, |
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | purifikátor háj (#269) 36 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, |
tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, |
arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | kőszem (#304) 10 ap /db, | galachmit (#310) 300 ap /db, |
ezüstdarab (#326) 8 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, | mutáns csont (#331) 8 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, |
shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, |
moa gyöngy (#378) 40 ap /db, | moa rubin (#379) 60 ap /db, | moa obszidián (#380) 24 ap /db, | moa üveggömb (#383) 10 ap /db, |
halcsont (#390) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | kaktuszbogyó (#429) 8 ap /db, | gór formázó minta (#444) 50 ap /db, |
dizen kulcs (#472) 70 ap /db, | moa töltő (#525) 200 ap /db, | dentor bőr (#551) 70 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, |
sárkányfog (#617) 40 ap /db, | adamantit (#627) 50 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, |
darázsfarok (#654) 28 ap /db, | liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, |
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, | rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, |
troll csont (#704) 8 ap /db, | kobudera csont (#705) 8 ap /db, | gnóm csont (#706) 8 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, |
yetifog (#863) 8 ap /db, | kitintüske (#879) 8 ap /db, | tarantulakarom (#887) 40 ap /db, | quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, |
cápazsír (#932) 8 ap /db, | párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, |
yetiszív (#1070) 16 ap /db, | féregbél (#1071) 8 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | hókutya nyakörv (#1077) 20 ap /db, |
mammutbőr (#1078) 12 ap /db, | behemótköröm (#1081) 20 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | bőrkantár (#1125) 60 ap /db, |
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, | holdbőr (#1236) 28 ap /db, |
destabilizátor (#1275) 750 ap /db, | bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, | jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, | topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, |
zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db, |
őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db, | megsemmisítő (#1540) 150 ap /db, | aenouth ködkürt (#1554) 2300 ap /db, | fenőkő (#1618) 300 ap /db, |
nerub szemfog (#1871) 6 ap /db, | dűneelf arckendő (#1920) 20 ap /db, | negátortoll (#1947) 40 ap /db, | öldöklő pikkely (#1949) 100 ap /db. |
bakkura bőr (#95) 2 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, |
vizestömlő (#3) 7 ap /db áron. |
ea 69 3 | eladod a 69. tárgyat 3 |
ea 26 10 | eladod a 26. tárgyat 10 |
ea 14 6 | eladod a 14. tárgyat 6 |
kt 96 1 | elkészíted a 96. tárgyat (1 darabot) |
kf 96 | kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat |
ve 74 1 | megveszed a 74. tárgyat 1 |
m 7 1 8 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [42,-1] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy kaffogó hebrencs. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs beleharap a kezedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-2] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kövesd a fény útját! Az Álomörzők segítenek. Big Bogo(5464) " Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos tetű közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a gyilkos tetű bal első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a tazunkaróka rőt testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tazunkaróka fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A tazunkaróka belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tazunkaróka szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rókafarkat. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 1 8 2 | mozogsz északkeletre, északra, keletre |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a móleon fémes gerincét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a móleon fémes gerincét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A móleon megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A móleon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. (ld. enc.) 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-4] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő woor-antilop nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a woor-antilop bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel iszonyatosan megcsapod a woor-antilop testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A woor-antilop szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-4] A síkság után kisebb hegyek következnek. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Találsz egy olvasztókemencét. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csontlepke. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 5 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
be 5 | bemész az 5. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a Baar-ork bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Baar-ork bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A Baar-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Baar-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a Baar-ork testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Baar-ork testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Baar-ork vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Baar-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a Baar-ork testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Baar-ork testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A Baar-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Baar-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 3 2 1 | mozogsz 3 2 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY) A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg. |
TAZUNKARÓKA (81. SZÖRNY) A tazunkarókák, ezek a farkas méretű, vörös szőrű ragadozók a rőtmanók kedvenc hátasállatai. Hogy egy bunkóval vered ki a fogát, csontszablyával felaprítod a hátát, vagy felnyársalod egy csontszuronnyal, egyre megy - akit a rőtmanó szeret, Te valószínűleg nem szereted! |
RÓKAFAROK (124. TÁRGY) Sokak szerint a tazunka farka szerencsét hoz, de hogy ehhez mit és hogyan kellene tenned, egyenlőre fogalmad sincs. Varázserejű vagy sem, mindenesetre mutatós hadizsákmány. |
MÓLEON (68. SZÖRNY) Ezeknek a kétlábon járó, sáskaszerű teremtményeknek fémesen csillogó, csontvázszerű teste van. Mivel csak két lábukat használják járásra, a maradék négy mind fegyverforgatásra fogható. Nem csoda, hogy kevesen múlják felül őket az átlagos humanoid fegyverforgatók közül. Leginkább hegyvidéken találkozhatsz velük. |
FÉMRÚD (104. TÁRGY) Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit. |
VILÁGÍTÓTORONY (156. ÉPÍTMÉNY) A világítótorony régen jelzésképp szolgált a tengerészek számára, manapság azonban a legtöbb kalandozó még a tengert sem látta, nemhogy hajóra szálljon. A Túlélők Földjén azonban gyakran előfordulhat, hogy valaki információt akar átadni nagy távolságra levő kalandozótársának - erre való a világítótorony. Ha olyan mezőn adsz ki IN parancsot, ahol ilyen torony is van, akkor a másik kalandozó, akinek az információt adod, lehet tőled távol is (maximum tíz mezőre). A világítótorony megépítése 80 TVP-be kerül, és az építkezés megkezdésekor birtokodban kell, hogy legyen egy dözmöng szív. Ez a varázslatos erejű, fantasztikus fényű tárgy teszi lehetővé, hogy a toronyba helyezve fényjeleket adhass le nagy távolságra. A tornyot magas terepen (alacsony vagy magashegység) kell megépítened, az ÉP 156 <TVP> paranccsal. |
OLVASZTÓKEMENCE (86. ÉPÍTMÉNY) A földből kibányászott ércek kiolvasztásához, fémek ötvözéséhez kiválóan alkalmas a szögletes kövekből épített olvasztókemence, amelyet dombos vagy alacsonyhegységgel borított területen lehet építeni, összesen 70 pontért. Használatakor először fát kell gyűjtened, és az egészet felfűtened, ezért az ilyen tevékenység általában elég sok pontba kerül. Ahhoz, hogy bizonyos fémek, ércek feldolgozására rájöjj, adj ki ezekre F parancsot olyan mezőn, ahol van olvasztókemence. |
BAAR-ORK (44. SZÖRNY) Az orkok a legocsmányabb, legsötétebb humanoid teremtmények. Ki ne ismerné malacpofájukat, hegyes agyaraikat, büdös, zöld bőrüket? A sok-sok ork törzs, alfaj közül pedig a legalávalóbb, legférgebb mihaszna a Baar-ork. Törpének számítanak saját fajuk között is: alig magasabbak 120 centinél. Hacsak nincs elsöprő fölényük harcban, elszaladnak. Könnyedén felapríthatod e gonosz teremtményeket. |
CSONTSZABLYA (64. TÁRGY) A csontszablya a mély tárnákat lakó orkok fegyvere. Hogy milyen lényből készítik az aránylag ellenálló fegyvert, senki sem tudja. Pengéje nem egyenes, hanem görbe, és recésen be van vágva, hogy nagyobb sebzést tudjon okozni. Természetesen egy ilyen csontfegyvert nem lehet összehasonlítani egy igazi acélpengével. Ez egy d8 sebzésű vágófegyver. Használható balkezes fegyverként is. |
Erő: | 16 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 99/99 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 31 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9 (+1) | lőfegyverek: | 4 (+1) |
44,23 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 45 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 12 | 5. harcművészetek: | 3 | 6. vadászat: | 1 |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5. |
Összsúly: 20.81 kg | Megterheltség: 49% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 152 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | bakkura bőr (#95) | 1 | fáklya (#36) | 11 | kerek kő (#19) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | arany (#50) | 1 | antilopbőr (#48) | 1 | bakkura csizma (#96) | |||
3 | csontszablya (#64) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
1 | kőkés (#6) | 1 | rókafarok (#124) |
40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | |
-5 | |
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|