160. forduló, 162. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. márc. 27. 15h:04'
EZ A 562. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
563. játékheted kezdete: ápr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,51] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. A teremtés zsákja létrehozott 1 rőtmanó kacagányt. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+160 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+80 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 346.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-24 varázspont.] [+4% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 341.]

* 4. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-24 varázspont.] [+5% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 336.]

* 5. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 326.]

v 1 99 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-24 varázspont.] [+4% teo] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [5 pontot használtál fel, van még 321.]

v 6 5 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-24 varázspont.] [+4% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

be 73 bemész a 73. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] [+5% teo] IQ-d TF-elődött. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

lm 2 8 mozogsz 2 8
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [8. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-37 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Hirtelen egy tetemembert veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 23 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a tetemember bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a tetemember fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
435 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 299.]

lm 11 12 mozogsz 11 12
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [9. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontváz az. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 29 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy csontvázat pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontváz az. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 31 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontváz testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a csontváz fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 32 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz jobb lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a csontváz jobb lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a csontváz testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen egy csontvázat veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 31 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz bal lábát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [11. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-0 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 60 arany, 1 dözmöng szív, 5 vasérc és 1 varázskő. Gyorsan kiüríted a ládát. Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Nyitva van! Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [24 pontot használtál fel, van még 275.]

kf 322 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

kf 322 2 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a méregfogat, majd a bal kezedbe veszed az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

lm 14 15 mozogsz 14 15
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [15. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg. Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 dözmöng szivet. **). Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 25 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy Tguarkhan lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 30 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 32 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Tguarkhan jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a Tguarkhan testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ököllel megcsapod a Tguarkhan jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ezüsttőrrel megdöföd a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő, egy aranylánc [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy ezüstshuriken és egy aranygyűrű. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 152, gyógyulás: 20, összesen: -132 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasvértet. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kristálygömb, 2 orgyilkos tőr, 1 arx formázó minta [*], 100 arany, 1 galachmit, 2 kvazár [*], 1 Eldaran karkötője, 5 pirkit [*] és 14 drótszőr [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Aha, itt van az üvegszelence is, benne valamilyen porral! Magadhoz veszed, de nem mered kinyitni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 263.]

lm 15 mozogsz 15
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 263.]

lm 12 1 mozogsz 12 1
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [13. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy északi tűzsárkány lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 239.]

kf 182 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

kf 1553 2 kézbeveszed/felveszed az 1553. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az ezüsttőrt, majd a bal kezedbe veszed a méregfogat. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

ef 30 510 energia fejlesztése 30
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 183.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 178.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Ez a 562. játékheted és a 161. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

* 3. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-24 varázspont.] [+5% teo] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 138.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 98.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 58.]

tf 2 28 fejleszted a 2. tulajdonságodat 28 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 146 TVP-t kell elköltened.] [28 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 22, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 332 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 134. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 161. fordulód.

Erő: 29 (46) Szint: 21 Merészség: 9/5 Magasság: 171 cm
IQ: 29 (38) Támadás: 39 (41) Agresszió: 5 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 19 (28) Védekezés: 48 (52) Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 328/245 Jellem: semleges Tul. pont: -5
Szerencse: 19 (32) Varázspont: 491/76 Pénz: 1529 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 53/0 Pszi pont: 169/394
Eddig összesen 1084 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 048 TP-t kaptál. Jelenleg 616 621 TP-d van. A következő szinthez még 183 379 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, óriásféreg, varkaudar varázsló. A 139. fordulódban 19162 arany került a bankszámládra. 21269 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 6/18 (+18%) szúrófegyverek: 28/27 (+2%)
vágófegyverek: 6/11 ütőfegyverek: 10/33 lőfegyverek: 24/80
dobófegyverek: 6/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); nyílvessző (#108) (12 .); ubuk tüske (#131) (13 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
124,51 mezőn táborozol, a 73. labirintusban, 1. szinten, 14. ponton
Kedvenc táborhely: 0,0
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 120 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/96 2. nyomkövetés: 13/67 3. lopás: 1/0
4. mászás: 8/72 5. csapdakészítés: 26/97 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/9 (+12%)
7. gyógyítás: 38/18 8. titkosírás: 2/95 9. felderítés: 10/74 (+11%)
10. szörnyidomítás: 6/78 11. teológia: 28/27 (+34%) 12. taumaturgia: 14/84
13. szerencsejáték: 1/54 14. versengés: 10/56 15. harcművészetek: 3/85
16. zene: 1/43 17. szörnyismeret: 18/82 18. pszi: 22/66 (+13%)
19. zárnyitás: 1/92 (+46%) 20. vadászat: 23/85 21. bányászat: 18/61
22. testépítés: 8/32 23. úszás: 3/37 24. főzés: 1/0
25. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 25 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
kék rothasztó (#421), Tguarkhan (#212) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tetemember (#123) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237), smaragdgólem (#417), Tguarkhan (#212)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 18 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Lássuk, mennyire vagy sokoldalúan tapasztalt: imádkozz úgy, hogy a 6 alap fegyveres szakértelmed egyike sem kisebb hétnél! (nem számítanak a különleges fegyveres szakértelmek)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 1 (limit: 210), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 100.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 511, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 59 440.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
magiometer (314)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 37 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 559 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
188 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstshuriken (#327)
1 galachmit (#310) 1 kék orchidea (#68) 1 kristálygömb (#265)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 rőtmanó kacagány (#714) 3 Thargodan esszencia (#328)
5 vasérc (#152) 1 vasvért (#164)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125
50
51
52
(124,51) a 73. labirintus bejárata, tetemember (#123), csontváz (#48), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212)

Üzenet küldése a karakternek