Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. júl. 7. 21h:44' EZ A 738. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD 739. játékheted kezdete: júl. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 4 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1683 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 224 71 182 | elmormolod a 224. varázslatot a 71. varázslatot a 182. varázslatot |
vv 243 138 19 | elmormolod a 243. varázslatot a 138. varázslatot a 19. varázslatot |
hh 1100 745 1133 | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat az 1133. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
le 531 1158 533 | leveszed/lerakod az 531. tárgyat az 1158. tárgyat az 533. tárgyat |
kf 466 560 1088 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal az 1088. tárgyat |
ek 215 18 0 | t. energia kisütése: 215 18 |
ek 40 20 0 | t. energia kisütése: 40 20 |
vps 9999 0 0 | VP spórolása: 9999 |
hh 500 2306 892 | használod az 500. tárgyat a 2306. tárgyat a 892. tárgyat |
* 2. KP: h 1398 292 0 | használod az 1398. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
vv 178 28 188 | elmormolod a 178. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
v 1 999 120 | elmormolod az 1. varázslatot |
ero 80 | minieseményben max. szörnyerősség 80 |
h 1167 6 | használod az 1167. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a krathan csontváz bal vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a krathan csontváz jobb oldalát. (7 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a krathan csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (3 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a krathan csontváz bal oldalát. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a krathan csontváz testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A krathan csontváz fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 35 életpontot vesztettél. A krathan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 281 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1680, sebződés: 424, gyógyulás: 590, összesen: +166 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 kentaurvessző. Több lövedéked átfúrja a halálhozó testét. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) A kentaurvessző láthatón hatott ellenfeledre. (-28 támadás, -28 védekezés.) A szellő szilmill is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (32 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a halálhozó bal szárnyát. (7 támadással 476 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szellő szilmill segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a halálhozó bal oldalát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (7 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 54 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 49 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 171 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1116, sebződés: 269, gyógyulás: 128, összesen: -141 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról energiacsóva varázslatot lő rád a másik. 201 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 kentaurvessző. Pár lövedéked átjárja a kreiton jótündér testét. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) Ellenfeled mozgása lelassul a kentaurvessző hatására. (-28 támadás, -28 védekezés.) A szellő szilmill is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a kreiton jótündér világító csápját. (7 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). A szellő szilmill megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhányszor megkarcolod a kreiton jótündér testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A szellő szilmill megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A kreiton jótündér csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kreiton jótündér elhibázza az ütést csápjával. Vámpírölővel jól megszurkálod a kreiton jótündér világító csápját. (7 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (9 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a kreiton jótündér fejét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A szellő szilmill támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kreiton jótündér csápol, de mindhiába. A kreiton jótündér csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1858, sebződés: 201, gyógyulás: 515, összesen: +314 ÉP}
vpf 1000 | VP elővétele: 1000 |
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 480 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vámpír őrszem testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a vámpír őrszem bal lábát. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a vámpír őrszem testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A vámpír őrszem harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 285 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a vámpír őrszem testét. (7 támadással 540 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a vámpír őrszem jobb vállát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A vámpír őrszem megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 357 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1841, sebződés: 1232, gyógyulás: 139, összesen: -1093 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 kentaurvessző. Több lövedéked átfúrja az esthari vérszopó vörös bundáját. (7 támadással 281 életpontot sebezve.) A kentaurvessző lelassítja ellenfeledet. (-28 támadás, -28 védekezés.) A sivatagi doareg segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd az esthari vérszopó bal első lábát. (7 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). A szellő szilmill roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod az esthari vérszopó jobb hátsó lábát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esthari vérszopó karma a fejed mellett suhan el! Az esthari vérszopó feléd harap, de sikertelenül. Vámpírölővel többször eltalálod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (7 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). A szellő szilmill is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod az esthari vérszopó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esthari vérszopó karma a fejed mellett suhan el! Az esthari vérszopó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 136 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1739, sebződés: 0, gyógyulás: 468, összesen: +468 ÉP}
(Továbbmész...) [241,45] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Aradun Thornsteel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy natharion gólem nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 7 kentaurvessző. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A natharion gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 227 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Ezt a támadást elhibáztad! Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 31 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A natharion gólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 431, gyógyulás: 254, összesen: -177 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 kentaurvessző. Alaposan megsorozod a dögbűzös liliom testét. (7 támadással 285 életpontot sebezve.) Ellenfeled mozgása lelassul a kentaurvessző hatására. (-28 támadás, -28 védekezés.) A szellő szilmill segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dögbűzös liliom testét. (7 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). A szellő szilmill megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A szellő szilmill is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vámpírölővel jól megszurkálod a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (7 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). A szellő szilmill is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megérinted a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szellő szilmill is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 37 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A dögbűzös liliom meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.)
A dögbűzös liliom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 715 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1833, sebződés: 202, gyógyulás: 462, összesen: +260 ÉP}
(Továbbmész...) [240,47] Fák, mindenütt csak fák. Találsz egy kék orchideacserjét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Skinhead előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy termikfészket. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy testzabáló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat életpajzs varázst lök magára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 kentaurvessző. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (193 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. 129 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-17 támadás). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 69 életpontot sebeztél. Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 125 életpontot vesztettél. A testzabáló kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-34 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 657, gyógyulás: 216, összesen: -441 ÉP}
vps 2000 | VP spórolása: 2000 |
h 1755 2000 | használod az 1755. tárgyat |
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 kentaurvessző. Pár lövedéked átjárja a vadászskorpió testét. (7 támadással 276 életpontot sebezve.) A kentaurvessző láthatón hatott ellenfeledre. (-28 támadás, -28 védekezés.) A szellő szilmill roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a vadászskorpió testét. (7 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). A szellő szilmill megmarja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. 54 életpontot gyógyultál. Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a vadászskorpió jobb hátsó lábát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A szellő szilmill nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A vadászskorpió ollói villámgyorsan járnak: a jobb kézfejeden, majd a mellkasodon ejtenek mély sebeket. (2 támadástól 590 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +118 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Vámpírölővel megdöfködöd a vadászskorpió testét. (7 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). A szellő szilmill is bekapcsolódik a harcba. (4 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 57 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a vadászskorpió testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A szellő szilmill is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 27 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A vadászskorpió ollói villámgyorsan járnak: a jobb kézfejeden, majd a mellkasodon ejtenek mély sebeket. (2 támadástól 592 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +119 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-34 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1732, sebződés: 1182, gyógyulás: 679, összesen: -503 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 kentaurvessző. Pár lövedéked átjárja a rubin góliát combját. (7 támadással 260 életpontot sebezve.) A kentaurvessző lelassítja ellenfeledet. (-28 támadás, -28 védekezés.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (50 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel többször eltalálod a rubin góliát bal karját. (7 támadással 430 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szellő szilmill megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a rubin góliát bal vállát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) A szellő szilmill támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A rubin góliát mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vámpírölővel megdöfködöd a rubin góliát jobb lábát. (7 támadással 473 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (11 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a rubin góliát jobb karját. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A rubin góliát mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1798, sebződés: 50, gyógyulás: 174, összesen: +124 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy életpajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 kentaurvessző. Nem találtad el. A szörny mérgező gázt lehel! Borzalmas rosszullét fog el. (182 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-17 támadás). A testzabáló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 120 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 631, gyógyulás: 212, összesen: -419 ÉP}
(Továbbmész...) [242,47] Fák, mindenütt csak fák.
(Továbbmész...) [243,48] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy aranyfecske. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 kentaurvessző. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske nyakát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Ellenfeled mozgása lelassul a kentaurvessző hatására. (-16 támadás, -16 védekezés.) A szellő szilmill roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske bal oldalát. (7 támadással 424 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sivatagi doareg roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd az aranyfecske nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (15 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 54 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 59, gyógyulás: 83, összesen: +24 ÉP}
be 750 | bemész a 750. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 kentaurvessző. Több lövedéked átfúrja a tarajos mandrag testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A kentaurvessző lelassítja ellenfeledet. (-24 támadás, -24 védekezés.) A sivatagi doareg is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a tarajos mandrag testét. (7 támadással 386 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a tarajos mandrag torát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (20 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tarajos mandrag feléd sújt csáprágóival, de mellé! A tarajos mandrag csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vámpírölővel megdöfködöd a tarajos mandrag torát. (7 támadással 348 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megmarja ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a tarajos mandrag testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A tarajos mandrag feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy aranykulcs felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Véres nyál csordul ki a tarajos mandrag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 225 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1616, sebződés: 69, gyógyulás: 186, összesen: +117 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 kentaurvessző. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb fejét. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) A kentaurvessző lelassítja ellenfeledet. (-24 támadás, -24 védekezés.) A szellő szilmill roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel többször eltalálod a chaktra vadászeb bal oldalát. (7 támadással 401 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szellő szilmill roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg megcsócsálja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A chaktra vadászeb csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. Vámpírölővel megdöfködöd a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (7 támadással 407 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szellő szilmill roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Karmaival a chaktra vadászeb megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-34 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1665, sebződés: 188, gyógyulás: 192, összesen: +4 ÉP}
h 1755 600 | használod az 1755. tárgyat |
v 198 168 7 | elmormolod a 198. varázslatot |
239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | |
42 | |
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
[168,7] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Látsz egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy smaragd őrsárkány orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy kazmárt. Nyugatra nézve látsz egy gránátkaktuszt. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
m 2 | mozogsz keletre |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
vv 185 25 25 | elmormolod a 185. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 16 16 16 | mozogsz 16 16 16 |
Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat a másikra rontasz. Cápafoggal teljesen átszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat a másikra támadsz. Cápafoggal teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 275 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vv 109 25 25 | elmormolod a 109. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
ek 503 230 102 | t. energia kisütése: 503 230 102 |
167 | 168 | 169 | 170 | |
6 | |
|
|
|
7 | |
|
|
|
8 | |
|
|
|
[230,102] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik.
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Cápafoggal teljesen átdöföd az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ef 40 538 | energia fejlesztése 40 |
szk 485 | keresed a 485. szörnyet |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
hh 305 305 892 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat a 892. tárgyat |
* 1. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: le 466 560 1088 | leveszed/lerakod a 466. tárgyat az 560. tárgyat az 1088. tárgyat |
* 5. BP: kf 531 1158 533 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal az 533. tárgyat |
RAMIREZ FESZÍTŐVASA (1261. TÁRGY) "Mindig is utáltam, mikor egy fránya ajtó megakadályozta, hogy megtudjam, mit rejt! Egy ilyen alkalommal kezembe akadt egy fémrúd (ugyanis épp egy alakváltót könnyítettem meg vele). Akkor még nem sikerült erőkarként használni, és így kinyitni az ajtót, annál az egyszerű oknál fogva, hogy az istenért se sikerült beerőszakolni a kis helyre a durung végű rudat. El is határoztam: a legközelebbi vaskohónál ezt megváltoztatom! Így is lett, most már tökéletes, úgyhogy hajrá testvéreim, használjátok ti is ezt!" A fentiekben Ramirez Crashed a tárgy születésének körülményeire való visszaemlékezését olvashatjátok. A feszítővas legyártásához kell egy fémrúd, hat pirkit a vaskohó felfűtéséhez, az elmaradhatatlan kőkalapács és 20 TVP-nyi türelem. Ramirez Crashed feszítővasát akkor veszed elő, ha másképp nem tudsz kinyitni egy zárt ajtót, ekkor az erőd hetedével megnő az ajtóbetörő technikád. |
KREITON JÓTÜNDÉR (538. SZÖRNY) Bár a kreitonok a kegyetlenségük miatt voltak hírhedtek már az ókori birodalmak virágzásának idején is, ritkán ugyan, de született közöttük néhány fekete (vagy inkább fehér) bárány is. Ezek az üde színfoltok előbb-utóbb renegáttá váltak, hiszen kirívó tulajdonságaik miatt hamar kitaszították őket. Bár a kreiton jótündér (majdnem) mindenben a fajtársainak az ellentéte, ne hidd azt, hogy a vele való találkozás ártalmatlan lesz: nem Ghalla kalandozói azok, akikkel ezek az ősidők óta itt élő lények barátkozni fognak. |
ARANYFECSKE (283. SZÖRNY) Egyesek azt állítják, hogy az Iszonyat Citadellájában nem találhatsz aranyat, ékszert és drágakövet: minden kincset Morgan életre keltett, és mágikus képességekkel ruházta fel, hogy meg tudja saját magát védeni a tolvajoktól. Igaz vagy sem, tény, hogy az aranyfecskék hihetetlenül ritka és különös teremtmények, amelyekkel az Iszonyat Citadelláján kívül nemigen találkozhatsz. Persze egy tapasztalt hősnek nem jelent nehézséget a legyőzésük, talán azért, mert Morgan már rég elhagyta ezt a létsíkot, és bűbájai megfakultak. Az egyetlen dolog, ami nehézséget jelenthet, az erkölcsi gát: fegyvert emelni erre a gyönyörű, aranyos madárkára... |
Erő: | 26 (45) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 34 (64) | Támadás: | 99 (103) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 27 (44) | Védekezés: | 104 (113) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/285 év |
Egészség: | 35 (60) | Életpont: | 1768/1307 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 62 |
Szerencse: | 33 (88) | Varázspont: | 2393/2393 | Pénz: | 22245 arany | Kép. pont: | 87 |
Vérpont: | 92/33 | Pszi pont: | 368/272 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/29 (+9%) | ökölvívás: | 16/28 | szúrófegyverek: | 42/37 (+7%) |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 35/68 (+8%) |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -15.); kentaurvessző (#2138) max. 2 db (16 -21.); kentaurvessző (#2138) max. 3 db (22 -27.); kentaurvessző (#2138) max. 4 db (28 -33.); kentaurvessző (#2138) (34 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
230,102 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 169,7 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Kedvenc táborhely: 230,102 |
Legfeljebb 12 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 87, 85, 82, 90, 86, 83, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/47 | Max életkor 2884 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/90 | 2. nyomkövetés: | 27/26 | 3. mászás: | 20/18 |
4. csapdakészítés: | 36/37 (+20%) | 5. csapdaészlelés: | 9/94 | 6. gyógyítás: | 2/47 |
7. titkosírás: | 3/58 | 8. felderítés: | 12/41 | 9. szörnyidomítás: | 7/49 |
10. teológia: | 111/81 (+157%) | 11. taumaturgia: | 127/91 (+50%) | 12. szerencsejáték: | 2/27 (+12%) |
13. versengés: | 6/20 (+40%) | 14. zene: | 6/14 (+19%) | 15. szörnyismeret: | 27/16 (+22%) |
16. pszi: | 29/92 (+3%) | 17. zárnyitás: | 6/72 | 18. vadászat: | 8/14 (+12%) |
19. vitalitás: | 1/95 | 20. bányászat: | 15/15 (+12%) | 21. úszás: | 8/99 (+6%) |
22. főzés: | 12/64 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 118 | |||
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 600 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), kputtyintó csalán (#247), hegyi óriás (#397), hordóagyú mameluk (#254), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
káoszbajnok (#293), varkaudar vajákos (#690), bűbájlidérc (#761), verg elmeszaggató (#430), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 34 vp; taumaturgia: 42 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) (972,40) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (109,17,2) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
tulajdonságpajzs (#26) | Techiulan aurája (#261) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) | vámpirizáció (#1) (994,120) | az elme hatalma (#123) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), Asylux csapdája (#233), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | háló (#186) | >> | Baalgarmon szolgája (#439) | |
izomernyesztés (#33) | >> | titokzatos kroa (#460) | háló (#186) | >> | patás tanough (#611) | |
háló (#186) | >> | elmeszonda (#487) | izomernyesztés (#33) | >> | bosszantó apróság (#452) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+4 sebzés távolsági fegyverrel, +8 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz híveim számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed legalább 15-ös! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (teljesítve) |
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): többek közt 860. tárgyat kell leadnod. barbár barlang (692): 109. labirintus (221,118). tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 47, 57, 59, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 85, 86, 87, 90, 93, 94, 99, 103, 104, 105, 107, 108, 109. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 7, 12, 16, 24, 43, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 648, az összesen kapott pontszám: 51650. | ||
A II. toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 163 pontot szereztél. | ||
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 290, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 30 665. | ||
Részt vettél a Világégést túlélők 30. évfordulójának ünnepségén. Felejthetetlen élmény volt! | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 23. Szerzett pont: 2152. Beállított erő: 0 Összpont: 2152 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 224 71 182, vv 243 138 19, hh 1100 745 1133, h 211, le 531 1158 533, kf 466 560 1088, ek 215 18, ek 40 20, vps 9999, hh 500 2306 892. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
vámpír születése (241) |
a butaság ára (273) |
csepp a vérteng. (281) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
halandóság álcája (325) |
harci mágia (334) |
a vámpír álma (347) |
halhatatlanság ára (358) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a belső szörnyeteg (424) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 49 TU. szükséges még: 101 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2001 TU szükséges.) |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $3 | aenouth ködkürt ($1554) | 220 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | ryuku buzogány (#696) | 1 | ryuku kalapács (#724) | 15 | ryuku kesztyű (#690) | 10 | ryuku kopja (#694) | 3 | ryuku mellvért (#689) | 10 | Trákin csákánya (#367) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | acéltű (#334) | 33 | árnyékkulcs (#566) | 1400 | árvalányhaj (#1909) | 58 | bahrot bőr (#938) | $484 | csontkulcs ($74) | 18 | dentor szüttyő (#590) | 3263 | deus ex machina (#1) | 120 | ezüstdarab (#326) | 1 | fejsze (#1240) | 527 | fiatalság itala (#473) | 70 | fokhagyma (#403) | 5 | galócapálinka (#1474) | 1040 | halcsont (#390) | 29509 | isteni könnycsepp (#260) | 620 | jégszilánk (#1128) | 4098 | kábító nyilacska (#1590) | 31743 | kaja (#2) | 60 | kátrány (#580) | 4138 | kővirág gyümölcs (#1956) | 3 | lidérckorona (#531) | 99 | magányos zsizsik (#1441) | $80 | mákrózsa virág ($56) | 2 | mászókampó (#165) | 1699 | mimózabimbó (#1878) | 159 | mithril (#352) | 2 | olló (#335) | 1026 | pirkit (#153) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 18 | quwarg katalizátor (#1535) | 1656 | ragasztó (#83) | 42 | ryuku evező (#1152) | 4 | ryuku futárcsizma (#1530) | $1980 | sallank karom ($128) | 3000 | smirglilevél (#29) | 7 | súlyzó (#347) | 500 | sziránusz buborék (#1917) | 94 | szuperkötél (#209) | 10 | teriád dobóháló (#1281) | 12970 | tinta (#101) | 4890 | toxyl (#591) | 320 | tűzbimbó (#623) | 2 | tűzúr csizmája (#533) | 450 | vámpírfog (#1221) | 1 | vámpírölő (#951) | 601 | varányszem (#30) | 39 | vaspánt (#1241) | 9060 | viharhomok (#1919) | 1610 | víz (#27) | 2100 | vizestömlő (#3) | 1943 | xenomorf vér (#1994) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2622 | arany (#50) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 14 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kentaurvessző (#2138) | 15 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | |||
7 | sáfránypor (#211) | 1 | sárkánypikkely (#292) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 10 | kaja (#2) | 13 | víz (#27) |