161. forduló, 163. forduló, Amos Kaelpyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 4. 9h:18'
EZ A 165. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD
166. játékheted kezdete: júl. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

AMOS KAELPYR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,69] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ezüst gyűrűt (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 2 mutáns csont (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 3 szvó-ektoplazma (eladási ár: 160 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+120 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 332.]

ft 96 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

flh 997 323 felt. lőfegyver haszn. 997 a 323. tárggyal
Ok, FLH 997 323 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

ftv 31 96 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot a 96. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 332.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 272 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 312.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 302.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 302.]

bpb bef. parancs berakása:

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 292.]
[A parancs tárolásra került.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 287.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy arató csattanat. (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csontkéssel kicsit megsebzed az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges pattanóböde trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő arató csattanat trófeát. 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 26, gyógyulás: 22, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 257.]

m 4 mozogsz délre
[75,70] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó jobb oldalát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a halálhozó hosszú csőrét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csontkéssel megkarcolod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 12 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 48, gyógyulás: 22, összesen: -26 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Aranyeső, 2 Illúziópalota, 1 Piromenyét. Ez két pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 1 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 2 Aranyeső, 3 Illúziópalota. Ez full! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Illúziópalota, 2 Sötét halál, 1 Kaszabolósáska, 1 Orzag bilincse. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Ellenvarázslat, 1 Déja vu, 1 Szerencsejáték, 1 Sötét motyogó. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 288 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 58 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:. Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [28 pontot használtál fel, van még 229.]

kt 176 3 elkészíted a 176. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 vashegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. [24 pontot használtál fel, van még 205.]

kt 94 3 elkészíted a 94. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 175.]

m 3 5 3 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre
[76,71] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Hajnali Szél lábát masszírozza. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [75,72] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy karmos tankány jelenlétét jelzi. Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Teljes a siker - a karmos tankány belepottyant a gödörbe. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [76,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány mutáns pók nyomokat fedezel fel! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő mutáns pók mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a mutáns pók csupasz testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csontkéssel jól megszúrod a mutáns pók bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 7, gyógyulás: 11, összesen: +4 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [48 pontot használtál fel, van még 127.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[76,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,75] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csontkéssel megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 1, gyógyulás: 11, összesen: +10 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 220 pontot kell rákölteni.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Arisztotelész formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a mérges nyukmár testét. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csontkéssel megdöföd a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 lapockacsontot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [76,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sullár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a sullár jobb első lábát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csontkéssel megdöföd a sullár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 464 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 2, gyógyulás: 14, összesen: +12 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Chara-din híveié. Megpillantasz valamit: 1 vadász tatu bőr[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [38 pontot használtál fel, van még 89.]

m 3 mozogsz délkeletre
[77,77] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sörényes ubuk lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk jobb oldalát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csontkéssel jól megszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 81.]

szk 122 keresed a 122. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 76.]

* 3. BP: használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 66.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 36 fejleszted a 2. tulajdonságodat 36 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 9, 27.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. 2 kaját fal föl a spagulár. Egy kaját bezabál a sörényes ubuk. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 318 pontot. A következő körben tehát 348 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.

KARAKTERLAP

Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 96. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 162. fordulód.

Erő: 26 (36) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 323/322 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (34) Varázspont: 286/4 Pénz: 935 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 20/0 Pszi pont: 63/23 EFejl: 20
Eddig összesen 611 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4059 TP-t kaptál. Jelenleg 156978 TP-d van. A következő szinthez még 23022 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, arató csattanat, ryuku légiós. A 156. fordulódban 1239 arany került a bankszámládra. 1313 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/60 (+6%) szúrófegyverek: 20/70 (+13%) vágófegyverek: 11/24 (+4%)
ütőfegyverek: 10/8 lőfegyverek: 21/60 (+8%) dobófegyverek: 4/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << mandibulakasza (#127) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -8.); bronzhegyű nyíl (#94) (9 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/79 2. nyomkövetés: 21/9 (+29%) 3. mászás: 9/15 (+2%)
4. csapdakészítés: 11/80 (+30%) 5. csapdaészlelés: 2/7 6. gyógyítás: 50/40
7. titkosírás: 2/0 8. felderítés: 2/73 9. szörnyidomítás: 5/69
10. teológia: 15/94 (+34%) 11. taumaturgia: 11/35 (+22%) 12. versengés: 7/10 (+18%)
13. harcművészetek: 3/0 14. zene: 2/67 15. szörnyismeret: 13/18
16. pszi: 8/34 (+20%) 17. zárnyitás: 3/63 18. vadászat: 12/95
19. bányászat: 20/3 (+11%) 20. főzés: 3/28 21. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
grákó denevér (#25) (csak egyszer), szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), kardfogú fülemüle (#146), 9302. szövetség (#9302), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)
tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998) izomernyesztés (#33) >> nők (#999)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
karmos tankány (#137) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
78 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 fekete gyöngy (#99)
6 madártoll (#112) 3 óndarab (#85) 6 pirkit (#153)
3 rézdarab (#70) 14 ubuk tüske (#131) 2 vasérc (#152)
17 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 10 kaja (#2)
1 lapockacsont (#33) 1 nyílvessző (#108) 1 sullár hólyag (#168)
4 ugh méreg (#166) 3 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(75,69) arató csattanat (#144)
(75,70) olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), 35. jellempróba, Tharr oltár, halálhozó (#419), érclelőhely
(75,72) Elenios oltár, 36. jellempróba, karmos tankány (#137)
(76,71) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(76,73) mutáns pók (#117), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Raia oltár
(76,74) oltár, barátság szent tüze (#484), 47. jellempróba
(76,75) alpesi tehén (#91), mély kút (#93), szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720), mérges nyukmár (#95)
(76,76) sullár (#101), oltár
(77,77) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, sörényes ubuk (#89)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Karakterek találkozásakor előfordult, hogy a karakter táborozás alatt a szöveg szerint ugyan összeismerkedett valakivel, de azzal később mégsem tudott interakcióba lépni. Ezt a hibát javítottuk, barátságos találkozás esetén mindkét karakter kölcsönösen megismeri a másikat.

Üzenet küldése a karakternek