162. forduló, 164. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 9. 21h:11'
EZ A 879. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD
880. játékheted kezdete: ápr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,57] koordinátán.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+24 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+11 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy pattanóböde fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 326.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 316.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 311.]

h 2452 2320 használod a 2452. tárgyat
Egy morf esszenciát szétkensz az arcodon, közben révetegen forgatod a Végzet Kulcsát. Az összes morfod új alakot ölt! Ezt a mókát eddig 2 alkalommal játszoddal el, legközelebb 20 morf leölése után teheted meg megint. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+50 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [40 pontot használtál fel, van még 266.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 264.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 262.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 260.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 258.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+15 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 238.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éber kakukk. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 2.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! [30 pontot használtál fel, van még 208.]

m 3 3 7 mozogsz délkeletre, délkeletre, északnyugatra
[103,58] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós nyakát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy domináns morf áll veled szemben.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (19 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner quwarg királynő trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes domináns morf trófeát. 1 661 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. A következő ellenfél egy brutális morf. {védettsége: 29 szúró, 29 vágó, 29 ütő ellen.}

Kitátod a szádat, és lehelsz. 49 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a brutális morf jobb oldalát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) A brutális morf leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 destabilizátort. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,59] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy arató csattanat nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy álomvirágot. Találsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy trikornis előtt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [103,58] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy törpemammut. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy domináns morf áll veled szemben. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.}

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (16 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a domináns morf testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Csápjaival a domináns morf csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy éltető morf.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf karmával. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az éltető morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) Az éltető morf belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Az éltető morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az éltető morf csőrével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Elhajítod a vacak brutális morf trófeát, és diadalmasan beszerzel egy éltető morf trófeát. 1 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 8 aranyat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Felfedeztél egy álomvirágot. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 181.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 178.]

id 88 80 idomítod a 88. szörnyet 80 pontért
Nekikezdesz a kaffogó hebrencs idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl a szörny táborozás közben automatikusan őrizni fogja a holmidat, (mindenféle külön parancs kiadása nélkül) ezzel csökkentve az esetleges tolvajok esélyeit. 50 tapasztalati pontot kaptál. [65 pontot használtál fel, van még 113.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 110.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 70.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a kaffogó hebrencs. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 304 pontot. A következő körben tehát 334 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. A papi erőd növekedésével ez a büntetés egészen -10-ig nő. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart.

DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY)
Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 100. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 163. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 21 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 30 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 20 Életpont: 314/192 Jellem: semleges Tul. pont: 22
Szerencse: 19 (25) Varázspont: 423/69 Pénz: 193 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 7/7 Pszi pont: 17/6
Eddig összesen 1402 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 921 TP-t kaptál. Jelenleg 634 186 TP-d van. A következő szinthez még 165 814 TP szükséges. Trófeáid: éltető morf, élőholt quwarg, domináns morf.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7/4 vágófegyverek: 2/65 ütőfegyverek: 26/39 (+9%)
lőfegyverek: *23/100 dobófegyverek: 6/2

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
103,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/56 2. nyomkövetés: 18/21 (+17%) 3. mászás: 6/70
4. csapdakészítés: 12/109 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/76 6. gyógyítás: 35/9 (+56%)
7. titkosírás: 3/43 8. felderítés: 2/88 9. szörnyidomítás: 3/80 (+71%)
10. teológia: 13/60 (+21%) 11. taumaturgia: 2/31 12. zene: 7/87
13. szörnyismeret: 14/52 (+20%) 14. pszi: 2/92 (+5%) 15. vadászat: 9/67
16. bányászat: 25/91 17. testépítés: 4/28 18. főzés: 4/70 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), kisebb tűzlehelet (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! (teljesítve)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 339, az összesen kapott pontszám: 36420. (összesen ölhető: 414 ) Eddig 2 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 16 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 420 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 méregfog (#1553) 9 orgyilkos tőr (#225)
1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
2 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
1 szögletes kő (#17) 1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 6 ubuk tüske (#131) 11 vashegyű nyíl (#176)
1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 1 ezüstshuriken (#327) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45) 1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) 2 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
8 borostyán függő (#162) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 denevér szimbólum (#140) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 + hősiesítő medál (#1558)
1 * gránit szimbólum (#144) 1 nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötő (#309) 2 + Arsa potrohgyűrűje (#1541)
5 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
33 * angyalok gyűrűje (#529) 5 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 44 csepp tinta (#101), fér még: 36]
4 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 10]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 41 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 31]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 59 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 21]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 52 csepp spiritusz (#170), fér még: 68]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 66 csepp ugh méreg (#166), fér még: 78]
3 vizestömlő (#3) [bennük 52 korty víz (#27), fér még: 8]
6 zöld üveg (#82) [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 101]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 2 aenouth ködkürt (#1554) 2 áldott kő (#642)
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275) 4 + deus ex machina (#1)
2 dobóháló (#221) 8 Fairlight szütyője (#2108) 5 fáklya (#36)
2 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233) 3 gernim balzsam (#1894)
9 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 121 kaja (#2)
2 keg gomba (#1615) 2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 1 kulcskarika (#648) 10 leviatán hólyag (#2182)
6 manakristály (#500) 2 megsemmisítő (#1540) 3 morf esszencia (#2452)
2 nagy bronzkulcs (#185) 13 ork csodaszer (#1228) 7 pszi kő (#248)
4 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 3 rum (#1419)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32)
6 szent jogar (#150) 2 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42)
1 titanitdukát (#1480) 2 tudás gyöngye (#522) 9 varázskő (#305)
2 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 67 álompor (#396) 7 amniosz (#203)
2 antilopbőr (#48) 35 átlátszó morfplazma (#2451) 39 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 34 bíbor morfplazma (#2450) 4 bordacsont (#16)
3 csillezsályalevél (#1253) 8 darázsszárny (#652) 2 dözmöng szív (#122)
38 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540) 3 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 2 ezüstdarab (#326) 3 fabontó (#106)
23 fehér morfplazma (#2445) 26 fekete gyöngy (#99) 23 fekete morfplazma (#2446)
8 fülemüle agyar (#267) 2 galachmit (#310) 16 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 32 gyöngymangó (#135) 7 hattyútoll (#1222)
12 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282) 30 kaktusztüske (#114)
3 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 27 kék morfplazma (#2442)
2 kék orchidea (#68) 1 kőszem (#304) 2 kreiton esszencia (#892)
4 lajhár csont (#236) 5 lapkorong (#80) 33 lila morfplazma (#2448)
2 liumbe hajtás (#655) 120 madártoll (#112) 6 magszim bél (#103)
19 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125) 14 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa zafír (#381) 1 mocsári penke (#148) 3 móri gyümölcs (#116)
11 mutáns csont (#331) 18 narancs morfplazma (#2449) 58 óndarab (#85)
3 ormánygőte csont (#21) 1 ovimon-bogyó (#207) 39 pirkit (#153)
5 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239) 3 purifikátor háj (#269)
9 quwarg tojás (#360) 8 ramit kő (#226) 3 remák szív (#264)
42 rézdarab (#70) 11 rókafarok (#124) 1 ryuku rúnatekercs (#1162)
43 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 24 sárga morfplazma (#2447)
4 smirglilevél (#29) 78 sünmedve tüske (#14) 18 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 16 szulfagor agyar (#677) 2 szulfin (#676)
2 szvó-ektoplazma (#151) 7 trikornis szarv (#198) 2 tükör (#43)
3 vadász tatu bőr (#15) 3 vámpírfog (#1221) 2 varányszem (#30)
18 varkaudar csont (#1113) 62 vasérc (#152) 5 vízionár szem (#102)
29 vörös morfplazma (#2443) 2 xirnox szív (#213) 23 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 267.91 kg Megterheltség: 141%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 morf esszencia (#2452)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 1 bíbor morfplazma (#2450) 1 destabilizátor (#1275)
1 fehér morfplazma (#2445) 4 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
6 mákrózsa virág (#56) 1 narancs morfplazma (#2449) 6 víz (#27)
1 vörös morfplazma (#2443)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

101 102 103 104 105
56
57
58
59
60
(103,58) ryuku légiós (#361), domináns morf (#7624), brutális morf (#7620), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 33. jellempróba, Dornodon oltár, törpemammut (#115), éltető morf (#7625)
(104,59) arató csattanat (#144), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, oltár, tündöklő szobor (#1587), 48. jellempróba, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek