Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 17. 12h:09' EZ A 338. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD 339. játékheted kezdete: ápr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4523 SZÁMLA : XXXX |
ff 2084 182 181 | felt. fegyverváltás: 2084 182 181 |
f 6 | kísérletezel a 6. tárggyal |
dd 225 64 | eldobod a 225. tárgyat a 64. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
m 5 3 4 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a dombi yeti szőrös mellkasát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [95,-100] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [95,-99] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány bal oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya farkát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [97,-97] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 566 | bemész az 566. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kilukasztod az útonálló bal vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be | bemész |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az orgyilkos nyakát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [99,-96] Még mindig a városban vagy.
(Továbbmész...) [100,-97] Még mindig füves síkságon vagy.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
f 334 | kísérletezel a 334. tárggyal |
f 128 | kísérletezel a 128. tárggyal |
* 1. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 30 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért |
GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL) Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod. |
ÁRNYÉKRÁJA (87. SZÖRNY) Az árnyékvilág lassú, anyagtalan szellőin lebegve közlekedő árnyékráják naphosszat táplálék, vagyis egy kóbor lélek pislákoló szellemenergiája után kutatnak. Sokak szerint a valódi világban elpusztult rájanyékek kísértetei. Farkuk persze, mivel nem valós anyagból van, képtelen mérgezni - mérhetetlen hideg érintése pedig nem tud túl nagy kárt okozni valakinek, aki már amúgy is halott. |
TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL) A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják. Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllő mögött álló törpe nagymesterek. Persze a kézműves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal. |
RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY) Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok. |
RUGHAR FAMILIÁRISA (245. SZÖRNY) Ezt az apró, csintalan, ördögforma lényt elsőként Rughar fedezte fel és idézte meg más létsíkokról. Nagyon kíváncsi természetű, és rettenetesen izgága, úgyhogy nem árt, ha fél szemedet mindig rajta tartod! Amíg a varázslat hozzád köti, taumaturgia szakértelmed 4-el magasabb, de ha megpróbálod elengedni, azonnal visszatér saját létsíkjára. De vigyázz: a familiáris erősebben kötődik a gazdájához, mint hinnéd. Akár elpusztul, akár elhagy ez az állatka, max. ép-d csökkenni fog. |
KŐKÉS SZIMBÓLUM (2321. TÁRGY) Miközben végignézel jelenlegi önmagadon és felszereléseiden, számba veszed, hogy honnan hova jutottál és mi mindent értél el eddigi kalandjaid során. Eszedbe jutnak a kezdeti nehézségek, amikor még nem volt semmid. Fáztál, éheztél és bizonytalan volt a holnap. Saját magadon és tudattársaidon kívül senkire nem számíthattál. Most mégis itt vagy, és túlélsz nap nap után. Soha nem felejted el, hogy amid van, azt csak magadnak köszönheted. Ezért viselheted nyakadban a Túlélés szimbólumát, tudatva a világgal, hogy nem szorulsz másokra és bárhol, bármilyen körülmények között boldogulsz. [A kőkés szimbólumot csak a Túlélők KT tagjai készíthetik el és viselhetik. Elkészítéséhez egy kőkésre, egy ezüst nyakláncra és 10 TVP-re van szükség. A szimbólum nem foglal helyet a nyakláncok között és megacélozza a Túlélők akaratát a harcban.] |
RAIA PALLOSA (426. TÁRGY) Raia pallosa nagyhatalmú vágófegyver, kizárólag jók forgathatják, ők is csak min. 26-os vágófegyver szakértelemmel. Raia pallosa 6D6+2, és használatakor kapsz +2 támadást. Ezenkívül, ha gonoszt sebzel vele, kapsz +12 sebzést. Aki Raia pallosát forgatja, nem sokat foglalkozik a védekezéssel: amíg forgatod, van -4 védekezésed. Raia pallosát varázsfegyver készítéssel lehet megalkotni, ehhez din formázó minta, 12 mithril, egy nap szimbólum, egy moa gyémánt, 250 arany értékű egyéb alapanyag és 250 TVP szükséges. |
DANTOR AMULETTJE (468. TÁRGY) A legendák szerint ötszáz évvel ezelőtt egy óriási quwarg ikerboly épült a Namír királyságok egyik dús legelőjű alföldjén, amelyet sem tűzzel, sem mágiával nem lehetett elpusztítani. Aztán egy napon a boly mélyéről kiemelkedett Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg félisten, és falvakat pusztított el, erdőket változtatott kiégett sivataggá. Hetekig folyt ellene a küzdelem, de a királyság legjobb varázslói, legkiválóbb harcosai sem tudták vele a küzdelmet felvenni. Végül egy Dantor nevű ember kalandozó leereszkedett egyes egyedül a boly mélyébe. Már az első nap után mindenki azt gondolta, odaveszett, de három nap múlva hatalmas földrengés rázta meg a környéket, a boly összedőlt, és egy teljesen őrült, gyengeelméjű Dantor vánszorgott ki a romok közül. Mint később kiderült, Dantor Fairlight küldetését végezte, Fairlight varázserejű botjának darabjait próbálta összeszedni, amikor a quwarg vész kitört, és Xswytyyzlidjxat ellen nem csak a legendás relikviát, hanem egy speciális, a quwarg istenség elleni küzdelemre készített amulettet is magával vitt, amely az akkori Fairlight főpaptól származott. És bár Danton a győzelemért az ép elméjével fizetett, hamarosan nyilvánvalóvá vált, hogy ha nem is véglegesen, de legyőzte Xswytyyzlidjxatot, mert a félisten újabb ötszáz évig nem bukkant elő. Bár most már nyilvánvaló, hogy a legkevesebb, amit most kockáztatsz, az ép elméd, biztos, hogy nem győzedelmeskedhetsz e amulett nélkül az őrült halhatatlannal szemben. |
BOGYÓGRÁNÁT (430. TÁRGY) A kaktuszbogyó által okozott sebzés önmagában kicsit komolytalan egy magas szintű kalandozó számára, azonban kellő türelemmel halálos bogyógránát készíthető belőle. Mindehhez nem kell mást tenned, mint egy acéltűvel apró lyukat ütni a bogyón, és ezen át a bogyó belsejébe csepegtetni 3 csepp ugh mérget. Ez a tevékenység 5 TVP-t emészt fel, és eredményeképp egy 5D4+12 sebzésű dobófegyvert kapsz, amely használatakor - a szétrepülő mérgezett csillagtüskék miatt - +4 támadásod is van. A bogyógránát megtalálására - érthető okokból - igen csekély esély van. |
RÁJABŐR ÚSZÓGATYA (405. TÁRGY) Hahó! Micsoda felfedezés! Hat rájabőrt a tökéletes precizitású aranytűvel összevarrva, 20 TVP árán divatos és kényelmes úszónadrágot készíthetsz magadnak. A nadrágot a szárazon is viselheted, de így legfeljebb kiröhög a többi kalandozó, más hatása azonban nem lesz. Ha azonban vízbe mész, az úszógatyát automatikusan viseled, és ezáltal a fürdés időtartamára kettővel megnő a védettséged! Micsoda pazar viselet! |
Erő: | 31 (35) | Szint: | 18 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 23 | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 276/276 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (21) | Varázspont: | 163/87 | Pénz: | 1537 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 17/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 21/16 | vágófegyverek: | 20/99 (+14%) | ütőfegyverek: | 14/47 |
lőfegyverek: | 19/2 | dobófegyverek: | 4/58 |
Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (120%) << vasalt bunkó (#181) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
100,18 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 79,32 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 104 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/52 | 2. nyomkövetés: | 30/27 (+8%) | 3. mászás: | 11/54 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 14/72 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 7/70 | 6. gyógyítás: | 15/37 |
7. titkosírás: | 2/54 | 8. felderítés: | 4/92 | 9. szörnyidomítás: | 6/97 |
10. teológia: | 10/87 (+14%) | 11. zene: | 8/54 | 12. szörnyismeret: | 11/21 |
13. zárnyitás: | 1/12 | 14. vadászat: | 7/53 | 15. bányászat: | 24/63 |
16. csapatmunka: | 1/15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
ásol max. 80 TVP-ért |
mászol max. 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99), tüskés harci gromak (#156) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1) |
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 450 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | 1 | vadászkés (#1264) | |||
1 | * | vaskard (#2084) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | |||||
Lövedékek | ||||||||
6 | mérg. ubuk tüske (#137) | 22 | ubuk tüske (#131) | 11 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | * | nagy vaspajzs (#161) | ||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | láncing (#222) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0) | ||||||||
1 | nodonrod kitűző (#1533) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 54 csepp tinta (#101), fér még: 6] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 23 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
10 | sullár hólyag (#168) | [bennük 4 csepp spiritusz (#170), fér még: 196] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5] | ||||||
14 | uzbány csőr (#169) | [bennük 111 csepp ugh méreg (#166), fér még: 57] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 96 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
6 | zöld üveg (#82) | [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 88] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 3 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytű (#272) | |||
2 | ásó (#34) | 5 | bronzkulcs (#76) | 5 | csontkulcs (#74) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 3 | ezüst kulcs (#184) | ||
1 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 26 | kaja (#2) | |||
2 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | mászókampó (#165) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | olló (#335) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | + | piranha zsákvédő (#337) | 6 | rézkulcs (#75) | ||
1 | sáfránykristály (#675) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | 2 | szent jogar (#150) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 2 | távcső (#42) | 3 | varázskő (#305) | |||
4 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | 1 | álompor (#396) | |||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 6 | csuklyavirág (#133) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
6 | drótszőr (#37) | 1 | etra hályog (#712) | 8 | fabontó (#106) | |||
2 | fémrúd (#104) | 6 | főnixtoll (#563) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 10 | gyöngymangó (#135) | 11 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 220 | madártoll (#112) | 10 | mákrózsa virág (#56) | |||
6 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 2 | nektoraf faggyú (#667) | 16 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 43 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | |||
1 | rakolits por (#669) | 2 | ramit kő (#226) | 7 | rézdarab (#70) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 23 | sallank karom (#128) | 4 | smirglilevél (#29) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | tigroszlán fog (#63) | |||
2 | tükör (#43) | 13 | vasérc (#152) | 1 | vaspánt (#1241) |
Összsúly: 102.93 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
31 | arany (#50) | 1 | csontszablya (#64) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
16 | kaja (#2) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 8 | vadász tatu bőr (#15) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | deus ex machina (#1) | 2 | pirkit (#153) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | 8 | víz (#27) |
93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
-103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-95 | |
|
|
|
|
|
|
|
|