Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. júl. 16. 7h:23' EZ A 739. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD 740. játékheted kezdete: júl. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 30 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1683 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 224 71 182 | elmormolod a 224. varázslatot a 71. varázslatot a 182. varázslatot |
vv 243 138 19 | elmormolod a 243. varázslatot a 138. varázslatot a 19. varázslatot |
hh 1100 745 1133 | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat az 1133. tárgyat |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
le 531 1158 533 | leveszed/lerakod az 531. tárgyat az 1158. tárgyat az 533. tárgyat |
kf 466 560 1088 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal az 1088. tárgyat |
ek 215 18 0 | t. energia kisütése: 215 18 |
ek 40 20 0 | t. energia kisütése: 40 20 |
vps 9999 0 0 | VP spórolása: 9999 |
hh 500 2306 892 | használod az 500. tárgyat a 2306. tárgyat a 892. tárgyat |
* 2. KP: h 1398 292 0 | használod az 1398. tárgyat |
* 3. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
vv 178 28 188 | elmormolod a 178. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
ftv 186 506 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot az 506. szörnyet |
h 1167 6 | használod az 1167. tárgyat |
m 6 8 1 | mozogsz nyugatra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [220,67] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy tüskés totemblarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [221,66] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nagyobb phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Látsz egy termikfészket.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... Második próba. Az alakváltó egy kis gnómhoz vezet. Ő feltesz pár kérdést Ghalla történelmi múltjáról, de ezzel nem foghat ki rajtad. Mindre tudod a választ... A harmadik feladat a zsonglőrködés. Izzadt tenyeredbe fogod az apró labdákat, majd egyesével a levegőbe hajítod őket, a leszállóágban érkezőket pedig elkapod, csak hogy újra feldobhasd. Kezdeti bizonytalanságod magabiztosság váltja fel, nagyon ügyesen csinálod... A negyedik feladat: sörivás időre. Örömmel látsz neki a korsó kiürítésének, a benne lévő nedű rendkívül ízletes. Kicsúszol az időből. Kárpótlásul csupán a mézsör kellemes aromája marad emlékeidben. 1 900 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Temető, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Vérfürdető magszim. Ez egy pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 1 900 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel kártyapartnerednek, hogy ezt a 49 aranyat legközelebb visszanyered tőle.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Korgó gyomrod alapvető szükségleteid egyikére figyelmeztet. Keresgélni kezdesz, a folyosók azonban üresek, te pedig egyre éhesebbé válsz. Végső elkeseredésedben letérdelsz, és a földet kezded túrni. Tetszetős kis gödröd ásol, mire sikerül megcsípned az első gilisztát. Tenyeredben morzsolgatva eltávolítod róla a kevésbé zamatos földdarabkákat, majd belakmározod. Még egy tucat hasonló állatkát találsz. Hárfa hangjával keveredő női éneklésre leszel figyelmes. Hallottál már a szirénekről, akik ezzel a módszerrel próbálták kisajátítani a bátor kalandozók szívét és lelkét. Nem szeretnél a sorsukra jutni, ezért tenyered a füledre tapasztod, míg a dal szól. Már éppen kezded elunni magad, amikor egy sikolyt hallasz. Sietős léptekkel haladsz tovább, hogy a következő fordulónál megpillanthasd a sebesült nőt, akit egy csapda ejtett foglyul. Lassan lefejted a lábáról a szerkezetet, majd ruhád egy darabját óvatosan a sebe köré tekered.
- Segíts nekem - mondja, és a háta mögött lévő kőhalomra mutat. Nem nehéz kitalálnod a kövek elrendeződéséből, hogy ez az építmény oltárnak készült. A jutalom reményében nekiveselkedsz, és a négyszögletesre csiszolt köveket a helyére hordod. Egy órányi kimerítő munka után, büszkén húzod ki magad az előtted magasodó épületre mosolyogva. 1 900 tapasztalati pontot kaptál.
- Bátor kalandozó - köszönt a gyönyörűséges szirén. - Segítségedért cserébe fogadd e csekély ajándékot! - A szirén köpenyét magadénak tudva hagyod el a sátrat.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Felismered. Ez egy Tissian sámánúr. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
vv 364 25 25 | elmormolod a 364. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vpf 1500 | VP elővétele: 1500 |
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [223,66] Még mindig füves síkságon vagy. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy gyöngymangó bokor van. Északra egy Dornodon oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy harcos hárpia volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [224,66] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah híveié. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy dübörgő bahrot. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
h 1755 1500 | használod az 1755. tárgyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [222,68] Síkság, továbbra is csak síkság. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tüskés totemblarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 4 7 | mozogsz délre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [221,68] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy megsebzett harcos hárpia volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
v 198 193 12 | elmormolod a 198. varázslatot |
219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | |
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
[193,12] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány!
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 94 | bemész a 94. titkos labirintusba |
lm 15 20 16 | mozogsz 15 20 16 |
lm 3 6 7 | mozogsz 3 6 7 |
kpcs 3 7 | kapcsoló 3 |
vv 205 109 25 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 25. varázslatot |
ek 503 230 102 | t. energia kisütése: 503 230 102 |
192 | 193 | 194 | |
11 | |
|
|
12 | |
|
|
13 | |
|
|
[230,102] A terep vált: bozótos területen vagy. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nothar cserjét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy Raia angyala, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
szk 485 | keresed a 485. szörnyet |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
ef 30 538 | energia fejlesztése 30 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ext | visszadátumozás kérelem |
hh 305 305 892 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat a 892. tárgyat |
* 1. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. BP: h 949 1 0 | használod a 949. tárgyat |
* 3. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 4. BP: le 466 560 1088 | leveszed/lerakod a 466. tárgyat az 560. tárgyat az 1088. tárgyat |
* 5. BP: kf 531 1158 533 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1158. tárggyal az 533. tárgyat |
TISSIAN SÁMÁNÚR (501. SZÖRNY) Évezredekkel ezelőtt, amikor még bo'adhun barbárok lakták a jelenleg lakatlan vidéket, hierarchikus közösségeik élén a varázstudó sámánok álltak. Szükség is volt rájuk, hiszen a rakshallion papok és a nagyon erős kyorgok ellen vívott háborúban a mágia volt az egyetlen dolog, amiben bízhattak. Tissian is egy volt a bo'adhun sámánok közül, de a mendemondák szerint történt valami, amely kiragadta őt a névtelenségből. Manapság már cáfolják, hogy bármiféle valóságtartalma lehetett az akkoriban szárnyra kapott híreknek: Tissian legyőzött egy triklem drakoldert. A sámánúr a kolosszussal vívott küzdelemben távozott az élők sorából, de a felszabaduló mágikus energia visszarángatta őt a nemlétből. Azóta is élőholt szellemként bolyong Ghallán, és a bo'adhun nép egyesítésén munkálkodik. |
Erő: | 26 (46) | Szint: | 47 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 34 (64) | Támadás: | 100 (104) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 27 (44) | Védekezés: | 104 (113) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/291 év |
Egészség: | 36 (61) | Életpont: | 1784/299 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 67 |
Szerencse: | 33 (88) | Varázspont: | 2498/2498 | Pénz: | 14621 arany | Kép. pont: | 85 |
Vérpont: | 92/45 | Pszi pont: | 368/607 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/32 | ökölvívás: | 16/28 | szúrófegyverek: | 42/66 |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 35/99 |
dobófegyverek: | 3/24 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -15.); kentaurvessző (#2138) max. 2 db (16 -21.); kentaurvessző (#2138) max. 3 db (22 -27.); kentaurvessző (#2138) max. 4 db (28 -33.); kentaurvessző (#2138) (34 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
230,102 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 193,12 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 364 |
Kedvenc táborhely: 230,102 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2022. évben 7. hónapban. |
Legfeljebb 12 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 87, 85, 82, 90, 86, 83, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/47 | Max életkor 2884 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/18 (+480%) | 2. nyomkövetés: | 27/56 | 3. mászás: | 20/88 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 37/17 (+20%) | 5. csapdaészlelés: | 12/94 (+300%) | 6. gyógyítás: | 2/59 (+12%) |
7. titkosírás: | 3/58 | 8. felderítés: | 15/41 (+300%) | 9. szörnyidomítás: | 7/49 |
10. teológia: | 116/64 (+23%) | 11. taumaturgia: | 129/76 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 2/63 (+12%) |
13. versengés: | 7/40 (+40%) | 14. zene: | 6/54 (+19%) | 15. szörnyismeret: | 28/24 (+22%) |
16. pszi: | 29/99 (+1%) | 17. zárnyitás: | 9/72 (+300%) | 18. vadászat: | 8/26 (+12%) |
19. vitalitás: | 1/95 | 20. bányászat: | 15/75 | 21. testépítés: | 2/22 (+60%) |
22. úszás: | 15/5 | 23. főzés: | 13/8 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 130 | |||
11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot ) |
mászol max. 600 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), kputtyintó csalán (#247), hegyi óriás (#397), hordóagyú mameluk (#254), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
káoszbajnok (#293), varkaudar vajákos (#690), bűbájlidérc (#761), verg elmeszaggató (#430), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 38 vp; taumaturgia: 42 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) (967,40) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (983,120) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
tulajdonságpajzs (#26) | Techiulan aurája (#261) | tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tolvajvér (#364) | Pörhemór köre (#205) (94,7,2) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), Asylux csapdája (#233), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | háló (#186) | >> | Baalgarmon szolgája (#439) | |
izomernyesztés (#33) | >> | titokzatos kroa (#460) | háló (#186) | >> | patás tanough (#611) | |
háló (#186) | >> | elmeszonda (#487) | izomernyesztés (#33) | >> | bosszantó apróság (#452) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | albinó féreg (#529) | háló (#186) | >> | kreiton bűvölő (#506) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
szellő szilmill (#7458) (+4 sebzés távolsági fegyverrel, +8 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): többek közt 860. tárgyat kell leadnod. barbár barlang (692): 109. labirintus (221,118). tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 47, 57, 59, 64, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 85, 86, 87, 90, 93, 94, 99, 103, 104, 105, 107, 108, 109. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 7, 12, 16, 24, 43, 44, 47, 49. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 648, az összesen kapott pontszám: 51650. | ||
A II. toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 163 pontot szereztél. | ||
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 290, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 30 665. | ||
Részt vettél a Világégést túlélők 30. évfordulójának ünnepségén. Felejthetetlen élmény volt! | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 36. Szerzett pont: 2821. Beállított erő: 3 Összpont: 2821 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 224 71 182, vv 243 138 19, hh 1100 745 1133, h 211, le 531 1158 533, kf 466 560 1088, ek 215 18, ek 40 20, vps 9999, hh 500 2306 892. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
vámpír születése (241) |
a butaság ára (273) |
csepp a vérteng. (281) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
halandóság álcája (325) |
harci mágia (334) |
a vámpír álma (347) |
halhatatlanság ára (358) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a belső szörnyeteg (424) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 98 TU. szükséges még: 52 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 830 TU szükséges.) |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | $3 | aenouth ködkürt ($1554) | 220 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | ryuku buzogány (#696) | 1 | ryuku kalapács (#724) | 15 | ryuku kesztyű (#690) | 10 | ryuku kopja (#694) | 3 | ryuku mellvért (#689) | 10 | Trákin csákánya (#367) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 116 | acéltű (#334) | 33 | árnyékkulcs (#566) | 1400 | árvalányhaj (#1909) | 56 | bahrot bőr (#938) | $484 | csontkulcs ($74) | 18 | dentor szüttyő (#590) | 3263 | deus ex machina (#1) | 120 | ezüstdarab (#326) | 1 | fejsze (#1240) | 527 | fiatalság itala (#473) | 70 | fokhagyma (#403) | 5 | galócapálinka (#1474) | 1040 | halcsont (#390) | 29419 | isteni könnycsepp (#260) | 615 | jégszilánk (#1128) | 4098 | kábító nyilacska (#1590) | 31743 | kaja (#2) | 60 | kátrány (#580) | 4138 | kővirág gyümölcs (#1956) | 3 | lidérckorona (#531) | 99 | magányos zsizsik (#1441) | $80 | mákrózsa virág ($56) | 1 | mászókampó (#165) | 1699 | mimózabimbó (#1878) | 159 | mithril (#352) | 2 | olló (#335) | 1026 | pirkit (#153) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 18 | quwarg katalizátor (#1535) | 1656 | ragasztó (#83) | 52 | ryuku evező (#1152) | 4 | ryuku futárcsizma (#1530) | $1980 | sallank karom ($128) | 3000 | smirglilevél (#29) | 3 | súlyzó (#347) | 500 | sziránusz buborék (#1917) | 80 | szuperkötél (#209) | 12 | teriád dobóháló (#1281) | 12970 | tinta (#101) | 4890 | toxyl (#591) | 320 | tűzbimbó (#623) | 2 | tűzúr csizmája (#533) | 450 | vámpírfog (#1221) | 1 | vámpírölő (#951) | 581 | varányszem (#30) | 12 | vaspánt (#1241) | 9060 | viharhomok (#1919) | 1610 | víz (#27) | 2100 | vizestömlő (#3) | 1943 | xenomorf vér (#1994) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
119 | arany (#50) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | drakolder kulcs (#524) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | 6 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sárkánypikkely (#292) | 3 | tinta (#101) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | víz (#27) |