Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. máj. 18. 16h:28' EZ A 17. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD 18. játékheted kezdete: máj. 21. A következő fordulódat legkorábban a 18. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 35 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1352 SZÁMLA : XXXX |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az ormánygőte testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az ormánygőte bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az ormánygőte állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ormánygőte még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 ormánygőte csontot. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a kőszáli disznó bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőszáli disznó farkát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a woor-antilop fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woor-antilop testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A woor-antilop szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-3] Kisebb hegyek emelkednek itt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy móleon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a móleon testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A móleon megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
e 15 | élelemszerzés 15 pontért |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hegyi rák testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A hegyi rák felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. (ld. enc.) 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a hegyi rák ollóját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a hegyi rák összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hegyi rák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a gyilkos tetű hasadba mélyeszti. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megütöd a gyilkos tetű bal középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
e 15 | élelemszerzés 15 pontért |
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A homokvarány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A homokvarány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kno 5 1 | képesség-növelés 5 |
m 4 | mozogsz délre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs bal első lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) Elhajítod a vacak rájanyék trófeát, és kinyersz egy alkalmas kaffogó hebrencs trófeát. 95 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 6 4 3 | mozogsz nyugatra, délre, délkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szőrlajhár bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szőrlajhár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lajhár csontot. (ld. enc.) 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fabontó szójer jobb hátsó lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A fabontó szójer kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [41,0] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orgyilkos közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos nyakát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csúf sebeket ejt az orgyilkos karodon és lábadon. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [42,1] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
be 539 | bemész az 539. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 29.]
ea 104 1 | eladod a 104. tárgyat 1 |
ea 48 1 | eladod a 48. tárgyat 1 |
ea 48 1 | eladod a 48. tárgyat 1 |
ea 124 1 | eladod a 124. tárgyat 1 |
ea 64 3 | eladod a 64. tárgyat 3 |
ve 159 1 | megveszed a 159. tárgyat 1 |
kf 159 2 | kézbeveszed/felveszed a 159. tárgyat a bal kezedbe |
ORMÁNYGŐTE CSONT (21. TÁRGY) Az ormánygőte ormánycsontját kivágva, egy hosszú, üreges csonthoz jutsz. Talán használható valamire. |
KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY) Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki! |
HEGYI RÁK (61. SZÖRNY) A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY) Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik. |
HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY) A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná? |
LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY) Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire. |
FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY) A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek... |
FABONTÓ (106. TÁRGY) A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted... |
ARANYPÉNZ - röviden ap (50. TÁRGY) Nincs gazdaság pénz nélkül, és ha itt gazdaság nem is nagyon van, azért ugye Te is vágysz valamennyire a GAZDAGSÁGra. Nos, ezirányban most tetted meg az első lépéseket. A pénzért megvásárolhatsz sok tárgyat, amelyet nem tudnál, vagy csak nehezen tudnál elkészíteni vagy egyéb módon megszerezni. Ezen kívül sok egyéb dologra is lehet használni, akárcsak a valós életben. Pénzből tetszőleges mennyiséget vihetsz magaddal, hiszen ha sok van nálad, nyilván felváltod nagyobb értékű érmékre. Ezen kívül így egy szava sem lehet a mohóbb, gyűjtögető játékosoknak... |
KIS VASPAJZS (159. TÁRGY) A kis vaspajzs az egyik legegyszerűbb tárgy, amit vasból lehet készíteni. Előállításához szükség van öt vasércre, amelyet egy vaskohónál, tíz pirkittel felfűtve, egy kőkalapáccsal dolgozhatsz meg. Ahhoz, hogy ezt a 6-os védettséget nyújtó tárgyat meg tudd csinálni a KT 159 paranccsal, 40 TVP elköltésével, legalább 3-as bányászat szakértelem szükséges. |
Erő: | 17 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 100/59 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 18 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9 | lőfegyverek: | 4 |
42,28 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 45 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 12 | 5. harcművészetek: | 4 (+1) | 6. vadászat: | 1 |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Shaddar) (539): 6. labirintus (46,33). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6. |
Összsúly: 18.13 kg | Megterheltség: 41% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 147 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13 | arany (#50) | 1 | antilopbőr (#48) | 3 | csontszablya (#64) | |||
6 | kerek kő (#19) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | fabontó (#106) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | lajhár csont (#236) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
2 | rákpáncél (#97) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | varányszem (#30) |
40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | |
-5 | |
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|