Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 26. 15h:01' EZ A 52. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD 53. játékheted kezdete: márc. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2367 SZÁMLA : XXXX |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. (ld. enc.) 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [58,1] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy kaffogó hebrencs. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [59,2] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő kaszabolósáska nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a kaszabolósáska újra meg újra lecsap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a proteinfecske fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a proteinfecske nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a proteinfecske nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. (ld. enc.) 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [61,4] Továbbra is síkságon vagy. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Itt csata lesz.
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az alpesi tehén jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sörényes ubuk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [62,5] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy tintacsiga nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a tintacsiga testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a spagulár testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a spagulár fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 41 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [64,7] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
kt 19 20 | elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot) |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 1 | gyógyítás 1 pontért |
TEOLÓGIA Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.] Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából. |
SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY) A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja. |
UBUK TÜSKE (131. TÁRGY) A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni. |
HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY) A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná? |
VÁNDORCIRKUSZ Ghalla hétköznapi életét merőben felborította az első vándorcirkusz megjelenése. Az ötlet, hogy a népet ilyen módon is szórakoztatni lehet, vidám és kreatív emberkék (plusz törpék, alakváltók, árnymanók) fejéből pattant ki, és a megvalósítás nem váratott sokáig magára. A cirkusz természetesen nem hajlandó a Sötét Földön járni, valamint túlságosan nyugatra sem megy, csak a 60-as koordinátátig. A cirkusz több kisebb-nagyobb méretű sátorból áll, mindegyikben egy, vagy több feladat megoldása vár rád, sikereid persze nem maradnak meghálálatlanul. Sajnos nem ingyenes a dolog, minden egyes belépés 20 aranyba kerül. Ennek kifizetése után bármennyi próbán részt vehetsz, ha több megmérettetésre vállalkozol, akkor is csak egyszer kell megválnod ettől az összegtől. Ezenkívül, ha a kártyázás során sikertelen vagy, további aranyat veszthetsz. A vándorcirkusz látogatásakor egy új szakértelmed, a versengés fejlődik, ebben való jártasságod a próbák során komoly segítséget jelenthet. Ezenkívül természetesen más területeken szerzett tapasztalataid is fontosak lehetnek, pl. a kaszinózás során nyert pénzösszeg mértéke nagy mértékben befolyásolhatja a kártyacsata kimenetelét. Hatféle sátor van. A céllövöldében egy szörnnyel mérkőzhetsz meg, az ötpróbán az egyes szakterületeken való jártasságodat tesztelheted, a kuruzsló eldugott sátrában egy "hozz tárgyakat" küldetést kapsz, a kártyázás során egy profi árnymanóval pókerezhetsz, a szirén labirintusában pedig egy útvesztőben oldhatsz meg feladatokat. A hatodik sátor a szellemkastély nevet viseli, ez az igazán sikeres (és bátor) kalandozók számára tartogat meglepetéseket, akik az előző öt helyszínen már bizonyították rátermettségüket. Hogyan viselkedjen karaktered, ha cirkusszal találkozik? Mindezt egyetlen feltételes parancs beállításával változtathatod. A CIR parancs paramétereként egy pozitív számot kell megadnod, amit a következőképpen számolhatsz ki: Céllövölde - 1 Ötpróba - 2 Küldetés - 4 Kártyacsata - 8 Labirintus - 16 Szellemkastély - 32 Add össze azokat a számokat, melyekben részt akarsz venni. Példa: Ha azt akarod, hogy a karaktered legközelebb az ötpróbán, a kártyázásban és a labirintusban próbálkozzon, a CIR 26 parancsot (ez a 2+8+16 -ból jött) kell kiadnod. Ha egy sátorban megkaptad már a főnyereményt, ott nem próbálkozhatsz, amíg az a tárgy nálad van. A szellemkastélyt hiába állítod be, amíg nem teljesítetted az öt alapfeladatot. A kastélyba való belépés alapfeltétele az előző helyeken nyert öt tárgy leadása. Ha a CIR parancsban megadod a szellemkastélyt is, ez automatikusan megtörténik, amint azok meglesznek. A parancs addig marad érvényben, míg egy következő CIR paranccsal felül nem írod. Minden egyes cirkuszi próbán való részvétel 10 TVP-be kerül, tehát ha mind az öt alappróbán részt veszel, az 50 TVP. Néhány megjegyzés: az egyes szakértelem és tulajdonságpróbák az adott szakértelmet ill. tulajdonságot fejlesztik. Ha leadod az öt nyereményt a CIR 32-vel, akkor a szellemkastély mellett újra csinálhatod a többi próbát, tehát a főnyeremény mellett újra összegyűjtheted a díjakat. Ha pedig annyira kitartó vagy, hogy sikerült mindhárom nagyhatalmú fődíjat összegyűjteni, a CIR 64 paranccsal beválthatod őket egy olyan varázstárgyra, amelyhez hasonlóról sem mertél még álmodni se - és a maximalisták ezután még újra összegyűjthetik az összes fődíjat és próbadíjat... |
PROTEINFECSKE (139. SZÖRNY) Ez a sas méretű, nagy sebességgel repülni tudó madár agresszív ragadozó. Áldozatát a levegőből lecsapva marcangolja szét, legyen az vadász tatu, quwarg, vagy egy kóbor árnymanó kölyök, majd a karmaiba ragadva felrepül vele, és a fészkében falja fel. Nevét eredetileg magas tápértékéről kapta, és akkor is rajtaragadt, amikor később kiderült, hogy húsa, bár ízletes, egyben lassan ölő méreg is. |
MADÁRTOLL (112. TÁRGY) Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek. |
Erő: | 17 (24) | Szint: | 10 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 12 (19) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 12 (21) | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 23 (30) | Életpont: | 300/211 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 15 (23) | Varázspont: | 185/134 | Pénz: | 15 arany | Kép. pont: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 11 (+1) | lőfegyverek: | 4 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
64,41 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 718 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. csapdakészítés: | 4 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 2 | 6. teológia: | 1 (+1) |
7. zárnyitás: | 1 | 8. vadászat: | 1 | 9. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 19. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
2 | bőrpáncél (#51) | 2 | * | bőrsisak (#57) | 2 | * | rőtmanó kacagány (#714) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 20 | kerek kő (#19) | 1 | * | kőkalapács (#13) | ||
3 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | |
11 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | mind. kristálya (#2264) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | Beholder csapda (#2107) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | + | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | 19 | kaja (#2) | ||
5 | kötél (#92) | 25 | krónika (#1725) | 10 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | súlyzó (#347) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 13 csepp tinta (#101), fér még: 7] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13] | ||||||
2 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 33 korty víz (#27), fér még: 7] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | 2 | bordacsont (#16) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 6 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | kaktusztüske (#114) | 3 | madártoll (#112) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 4 | ormánygőte csont (#21) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tükör (#43) | 2 | varányszem (#30) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) |
Összsúly: 84.80 kg | Megterheltség: 53% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 9 | kaja (#2) | 20 | kerek kő (#19) | |||
3 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | 5 | tinta (#101) | |||
11 | ubuk tüske (#131) |
55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | |
-2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|