174. forduló, 176. forduló, Amos Kaelpyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 30. 9h:16'
EZ A 189. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD
190. játékheted kezdete: aug. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX

AMOS KAELPYR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,79] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr tanítványa. Egy ezüst papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy csontamulettet, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku csizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku sisakot és egy ryuku köpenyt visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy ork bérgyilász trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Bregdar . Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Hatalmasabb vagy ellenfelednél, ezért ő meghajol előtted.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+140 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 722. hetének nyerőszámai: 30, 8, 15. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork sámán nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 363.]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 358.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 353.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 338.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 328.]

hu 11 237 268 hulladék: 11 237 268
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkést. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tankány karmot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[100,80] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 csontkést 2 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért.
Összefutsz Desertus Animával. Sheran eljövendő papja. Egy ezüst papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy autentikus vámpír trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy nukleáris cickány trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Rajongóan csodálkozó, tágra nyílt szemekkel figyel téged, de te nem veszed a lapot.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "

(Továbbmész...) [99,80] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 8, gyógyulás: 54, összesen: +46 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [20 pontot használtál fel, van még 308.]

kb 661 1408 181 kiveszel a bankból a 661. tárgyat (1408 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 alligátorbőrt. Kiveszel a bank széfjéből 1 sejtfiatalítót. Kiveszel a bank széfjéből 1 vasalt bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Kiveszel a bankból 1000 aranyat. A számládon van még 99 arany. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

m 2 mozogsz keletre
[100,80] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 vasalt bunkót 35 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 298.]

ve 249 5 megveszed a 249. tárgyat 5
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 bumerángot. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ve 351 10 megveszed a 351. tárgyat 10
Mindössze 4 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 4 tolmokov-koktélt. 64 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ve 37 20 megveszed a 37. tárgyat 20
Mindössze 16 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 16 drótszőrt. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ve 97 10 megveszed a 97. tárgyat 10
Vásároltál 10 rákpáncélt. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ve 203 10 megveszed a 203. tárgyat 10
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 amnioszt. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ve 205 1 megveszed a 205. tárgyat 1
Vásároltál 1 kazmár gyökeret. 8 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ve 232 8 megveszed a 232. tárgyat 8
Vásároltál 8 ilkin ércet. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ve 241 4 megveszed a 241. tárgyat 4
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 smaragd kulcsot. 96 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ve 331 10 megveszed a 331. tárgyat 10
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 mutáns csontot. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ve 390 20 megveszed a 390. tárgyat 20
Mindössze 9 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 9 halcsontot. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ve 383 10 megveszed a 383. tárgyat 10
Mindössze 4 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 4 moa üveggömböt. 40 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ve 705 4 megveszed a 705. tárgyat 4
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 kobudera csontot. 8 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 298.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[100,79] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos nyakát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból.
Találkozol Pszinával. Chara-din követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranyláncot, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy káosz szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Nyafi val . Tharr követője. Egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy sörényes ubuk trófea és egy palotaőr trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Hihi, átpattan egy aranypikkely!

(Továbbmész...) [100,78] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy vérfürdető magszim. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. Eldobod az értéktelenné vált arató csattanat trófeát, és kiszedsz egy vérfürdető magszim trófeát. 949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 24, gyógyulás: 24, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,77] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szürke rinocérosz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz jobb első lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a szürke rinocérosz ormótlan fejét . (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 701 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 4, gyógyulás: 18, összesen: +14 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 268.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[100,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,75] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász tatu. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász tatu testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. [vadász tatu bőr ->eldobod] 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol Hannibál lal . Tharr követője. Egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy sünmedve trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[20 pontot használtál fel, van még 248.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 248.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 233.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 85 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 193.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 153.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 113.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 73.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 amnioszt fal föl a gorombilla. 2 kaját töm magába a garokk. 2 kaját fal föl a karmos tankány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 331 pontot. A következő körben tehát 361 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY)
Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

KAZMÁR (204. NÖVÉNY)
A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot.

SMARAGD KULCS (241. TÁRGY)
Ennek az ezüstötvözetből készült, mintegy félarasznyi kulcsnak a végébe a készítője egy kisebb, teljesen simára csiszolt smaragdot illesztett! Ezért a smaragd kulcs már önmagában is egy értékes bizsu, nem is szólva arról, hogy összetett tollazata valószínűleg igen bonyolult zárakat képes kinyitni.

MOA ÜVEGGÖMB (383. TÁRGY)
Vajon mit keres ez a látszólag értéktelen (bár gyönyörűen csiszolt) Moa üveggömböcske a drága Moa ékszerek sorában?

KOBUDERA CSONT (705. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy humanoid lény koponyájának az állkapocs csontja - ahogy jobban megvizsgálod, megállapítod, hogy valószínűleg egy kobuderáé lehetett. A csont sérült állapotából arra is következtetsz, hogy az illető nem természetes halállal halt meg.

KARAKTERLAP

Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr kisebb papja vagy. Papi hited: 115. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 175. fordulód.

Erő: 28 (38) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 344/395 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 1
Szerencse: 32 (38) Varázspont: 331/84 Pénz: 656 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/10 Pszi pont: 81/18 EFejl: 30
Eddig összesen 713 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2024 TP-t kaptál. Jelenleg 203878 TP-d van. A következő szinthez még 56122 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, vérfürdető magszim, tüskés harci gromak. A 175. fordulódban 99 arany került a bankszámládra. 99 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/8 szúrófegyverek: 21/29 (+5%) vágófegyverek: 12/80 (+4%)
ütőfegyverek: 10/8 lőfegyverek: 22/30 (+4%) dobófegyverek: 7/11

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/0 2. nyomkövetés: 23/48 (+16%) 3. mászás: 9/56
4. csapdakészítés: 13/59 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/13 6. gyógyítás: 50/40
7. titkosírás: 2/11 8. felderítés: 2/86 9. szörnyidomítás: 7/93
10. teológia: 19/6 (+33%) 11. taumaturgia: 15/15 (+12%) 12. szerencsejáték: 1/68
13. versengés: 8/14 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 2/67
16. szörnyismeret: 14/92 (+20%) 17. pszi: 10/97 (+13%) 18. zárnyitás: 3/63
19. vadászat: 12/95 20. bányászat: 21/58 21. főzés: 4/14
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
grákó denevér (#25) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), kardfogú fülemüle (#146), 9302. szövetség (#9302), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
vámpirizáció (#1) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998) izomernyesztés (#33) >> nők (#999)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
gorombilla (#38) (építő: +15% segítség ÉP parancsnál) státusz: nagyon éhezik
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 5)
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415) 3 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csontkés (#11) 1 gromak bőr (#268) 7 kaja (#2)
1 tankány karom (#237) 8 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
602 arany (#50) 1 alligátorbőr (#661) 1 amniosz (#203)
1 bumeráng (#249) 16 drótszőr (#37) 9 halcsont (#390)
8 ilkin érc (#232) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kobudera csont (#705)
1 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 4 moa üveggömb (#383)
1 mutáns csont (#331) 1 orgyilkos tőr (#225) 10 rákpáncél (#97)
1 sallank nyíl (#129) 1 sejtfiatalító (#1408) 2 smaragd kulcs (#241)
4 tolmokov-koktél (#351) 22 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,80) helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), manaelementál (#290)
(100,75) vadász tatuk (#10), oltár, 31. jellempróba, Hannibál (3357. kalandozó)
(100,76) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 28. jellempróba
(100,77) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, 30. jellempróba, szürke rinocérosz (#346)
(100,78) Sheran oltár, 49. jellempróba, vérfürdető magszim (#148)
(100,79) orgyilkos (#131), Fairlight oltár, Pszina (1312. kalandozó), Nyafi (4502. kalandozó)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Desertus Anima (3796. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek