177. forduló, 179. forduló, Amos Kaelpyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 2. 9h:10'
EZ A 189. JÁTÉKHETED, 178. FORDULÓD
190. játékheted kezdete: aug. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX

AMOS KAELPYR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,82] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 4 moa üveggömböt (400 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+73 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 364.]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 359.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 329.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 314.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy nukleáris cickány.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 12, gyógyulás: 14, összesen: +2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 284.]

kno 3 1 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 284.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[94,82] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,83] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy móleon. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a móleon bal vállát. (4 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a móleon testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a móleon fémes gerincét. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A móleon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 85 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nyuhaj karbin. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin nyakát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nyuhaj karbin jobb csápját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 393 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [92,83] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy bíbor szulfagor. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bíbor szulfagor disznófejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a bíbor szulfagor nyakát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyarával a bíbor szulfagor kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A bíbor szulfagor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 13, gyógyulás: 15, összesen: +2 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 254.]

m 5 4 5 mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra
[91,84] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán (ld. enc.). 1225 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 40, gyógyulás: 26, összesen: -14 ÉP}


Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Mákrózsa főzet, 1 Szerencsejáték, 1 Tisztítótűz, 1 Temető. Ez egy pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 Mákrózsa főzet, 1 Sötét halál, 1 A bajnok manifesztációja. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 1 Sötét motyogó, 1 Orbitális mackósajt, 1 Kaszabolósáska, 1 Piromenyét, 1 Influenza. Nyertél. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Déja vu, 1 Influenza, 1 Aranyeső, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 4 Déja vu, 1 Influenza. Ez póker! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 2 Illúziósárkány, 1 Sötét motyogó, 1 Szerencsejáték, 1 Ellenvarázslat. Ez csak egy pár! Nyertél. 3. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Déja vu, 1 Temető, 1 Tisztítótűz, 1 Szerencsejáték. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 3 Déja vu, 1 Kaszabolósáska, 1 Tisztítótűz. Ez terc! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 2 Kaszabolósáska, 1 Vérfürdető magszim, 1 Orbitális mackósajt, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez csak egy pár! Nyertél. 323 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 76 aranyát. Az árnymanó elismerően megrázza a kezed.
- Gratulálok, megnyerted a fődíjat - mondja, és a batyujából egy aranytermő erszényt húz elő. - Megérdemled! - Megköszönöd, majd lelkesen továbbállsz. (ld. enc.)
Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [91,85] Még mindig dombos terepen vagy. Utad során felfedezel egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 39 pontot kell rákölteni.) Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).


(Továbbmész...) [90,86] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy piromenyét. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (4 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a piromenyét testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd a piromenyét testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 218 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 4, gyógyulás: 11, összesen: +7 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. [50 pontot használtál fel, van még 204.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[89,87] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy púpos burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya bal oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,88] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [87,89] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy alattomos manó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (tüskepajzs védelmez.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az alattomos manó testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod az alattomos manó jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az alattomos manó inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Az alattomos manó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 tüskecsapdát. 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy ripityára tört rúnakövet. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1120 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított álomvirágot. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összefutsz Sziklaöklű Ronberggel. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy purifikátor trófea, egy földsárkány trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Két izmos kar által kettétört varászpálca. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy óriásféreg trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Chenon. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+5 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Tharr eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összeismerkedtek. Az ő neve Sárkányfog. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
Összeakadsz Ahan'natakhannal. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy renegát törpe trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított goldugar. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[30 pontot használtál fel, van még 174.]

im 2 5 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy szőrlajhár.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a szőrlajhár szőrös testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a szőrlajhár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szőrlajhár meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szőrlajhár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 144.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy szőrlajhár.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szőrlajhár bal oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szőrlajhár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 114.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy karmazsin huhogó.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a karmazsin huhogó levelét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a karmazsin huhogó jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 16 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 84.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy trikornis.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis fehér hátát. Kritikus ütés! (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával megvágod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a trikornis testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Időben félreugrasz a trikornis rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. (ld. enc.) 711 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 18, gyógyulás: 1, összesen: -17 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 54.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy gyilkos tetű.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos tetű fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a gyilkos tetű szőrös potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
276 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 24.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 19.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 9.]

* 4. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy amnioszt habzsol be a gorombilla. 2 kaját fal föl a garokk. 2 kaját töm magába a karmos tankány. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 334 pontot. A következő körben tehát 343 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÓLEON (68. SZÖRNY)
Ezeknek a kétlábon járó, sáskaszerű teremtményeknek fémesen csillogó, csontvázszerű teste van. Mivel csak két lábukat használják járásra, a maradék négy mind fegyverforgatásra fogható. Nem csoda, hogy kevesen múlják felül őket az átlagos humanoid fegyverforgatók közül. Leginkább hegyvidéken találkozhatsz velük.

GÓLEM TALIZMÁN (811. TÁRGY)
Ennek a különleges ékszernek az ereje nem a szépségében rejlik. Durván megmunkált acélötvözetből készült, formája négyszögletes, közepén egy vörösfényű smaragd ékkő próbálja ellensúlyozni a keretén fellelhető hiányosságokat. Külseje ellenére hatása briliáns, viselőjének erejét kettővel növeli. Egyes cirkuszi próbáknál nem feltétlenül kell viselni, pusztán a jelenlétével is képes gazdájának megsegítésére. Nem átadható.

ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY)
Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni.

TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY)
Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír.

KARAKTERLAP

Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 137. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 178. fordulód.

Erő: 28 (38) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 348/317 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 1
Szerencse: 34 (40) Varázspont: 340/3 Pénz: 885 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/16 Pszi pont: 90/2
Eddig összesen 744 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5931 TP-t kaptál. Jelenleg 220654 TP-d van. A következő szinthez még 39346 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, vérfürdető magszim, tüskés harci gromak. A 175. fordulódban 99 arany került a bankszámládra. 101 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/8 szúrófegyverek: 21/65 (+6%) vágófegyverek: 13/27 (+35%)
ütőfegyverek: 10/8 lőfegyverek: 22/68 (+10%) dobófegyverek: 7/11

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/11 2. nyomkövetés: 24/29 (+28%) 3. mászás: 10/64 (+100%)
4. csapdakészítés: 13/77 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/13 6. gyógyítás: 50/40
7. titkosírás: 2/11 8. felderítés: 2/86 9. szörnyidomítás: 7/93
10. teológia: 19/96 (+41%) 11. taumaturgia: 15/87 (+26%) 12. szerencsejáték: 1/90 (+11%)
13. versengés: 8/50 (+18%) 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 2/67
16. szörnyismeret: 15/37 (+20%) 17. pszi: 11/72 (+33%) 18. zárnyitás: 3/63
19. vadászat: 12/95 20. bányászat: 22/2 (+44%) 21. főzés: 4/14
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
grákó denevér (#25) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), kardfogú fülemüle (#146), 9302. szövetség (#9302), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998) izomernyesztés (#33) >> nők (#999)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
gorombilla (#38) (építő: +15% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 amniosz (#203) 2 aranypikkely (#415)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 5 kaja (#2) 3 spiritusz (#170)
6 ubuk tüske (#131) 26 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 aranytermő erszény (#819) 1 fémrúd (#104)
1 gólem talizmán (#811) 1 gyöngymangó (#135) 1 huhogó bibe (#332)
1 karbin plazma (#199) 2 lajhár csont (#236) 4 pirkit (#153)
1 sallank karom (#128) 1 sallank nyíl (#129) 2 szulfagor agyar (#677)
1 trikornis szarv (#198) 1 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(87,89) alattomos manó (#756), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sziklaöklű Ronberg (2750. kalandozó), Chenon (2808. kalandozó), Sárkányfog (3728. kalandozó), Ahan'natakhan (5944. kalandozó), szőrlajhár (#141), karmazsin huhogó (#185), trikornis (#104), gyilkos tetű (#116)
(88,88) Dornodon rúnaköve, 42. jellempróba
(89,87) 28. jellempróba, manaelementál (#290), púpos burástya (#92)
(90,86) piromenyét (#99), Dornodon rúnaköve
(91,84) vaskohó (#155), oltár, smaragdgólem (#417), érclelőhely
(91,85) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(92,83) bíbor szulfagor (#358), világítótorony (#156), művészi porolit (#720), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(93,83) móleonok (#68), világítótorony (#156), művészi porolit (#720), nyuhaj karbin (#110)
(94,82) Sheran oltár, vaskohó (#155), 32. jellempróba, érclelőhely
(95,82) nukleáris cickány (#155)

Üzenet küldése a karakternek