17. forduló, 19. forduló, Glod Glodsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. febr. 27. 9h:06'
EZ A 52. JÁTÉKHETED, 18. FORDULÓD
53. játékheted kezdete: márc. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2367
SZÁMLA : XXXX

GLOD GLODSSON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [64,7] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+89 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.)

tno 4 1 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 207.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[65,8] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony jobb vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször eltalálod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sóhajtó dorony jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Továbbmész...) [66,9] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ork sámán. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 6 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Magad mögé lököd a pitiáner északi aurach trófeát, és kinyersz egy alkalmas ork sámán trófeát. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. (ld. enc.) Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 187.]

kt 203 elkészíted a 203. tárgyat
Begyűjtöttél 1 amnioszt. [4 pontot használtál fel, van még 183.]

f 203 kísérletezel a 203. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz tatu dobot. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 173.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Vadul gondolkozol... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy rézpáncélt. (ld. enc.) 135 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 163.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[67,10] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy süvítő rája lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe kaptad a süvítő rája testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a süvítő rája testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a süvítő rája farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,11] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gátvakond. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gátvakond karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gátvakond összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. (ld. enc.) Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [69,11] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rájanyék. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 133.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[70,11] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trollfa közeledik. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trollfa vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trollfa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elhajolsz a trollfa ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [71,11] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,11] Továbbra is síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 103.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 23.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 18.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 158 pontot. A következő körben tehát 176 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.

AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY)
Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért.

TATU DOB (234. TÁRGY)
Ha kettévágod a kemény héjú amnioszt egy kőkéssel, kiszárítod, majd egy vadász tatu bőrt feszítesz rá, kiváló dobot készíthetsz. Mindez 10 TVP-be kerül. Ezután bármikor, ha kedved tartja, nekiállhatsz dobolni a H 234 paranccsal. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-t szánsz erre a látszólag fölösleges időtöltésre.

RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY)
A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért.

GYÖNGYMANGÓ BOKOR (134. NÖVÉNY)
A gyöngymangó bokor ritkán terem, de olyankor 1-2 édes, dús levű, húsos termést hoz. A gyöngymangó különlegessége, hogy akár hónapokig is elállhat, anélkül, hogy megromlana. Mivel nem tudhatod előre, hogy ha egy ilyen bokorra lépsz, érik-e épp a termés, ezért nem kell külön KT parancsot kiadnod a gyöngymangó begyűjtésre, hanem automatikusan szedsz, TVP költség nélkül, ha tudsz. A gyöngymangót bármikor elfogyaszthatod a H 135 paranccsal, 2 TVP elköltésével. Ezzel éhségedet és szomjúságodat is csillapíthatod. A gyöngymangó tartalékolással egyrészt tudatosan szabályozhatod, hogy mikor eszel, másrészt tudsz majd enni olyan helyen is, ahol másként nem tudnál kajához jutni (pl. egy labirintus mélyén).

TROLLFA (80. SZÖRNY)
Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ.

KARAKTERLAP

Glod Glodsson, egy kopasz, csillogó szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Fairlight híve vagy. Ez a 18. fordulód.

Erő: 18 (25) Szint: 10 Merészség: 7/7 Magasság: 122 cm
IQ: 12 (19) Támadás: 24 Agresszió: 4 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 12 (21) Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 63/63 év
Egészség: 24 (31) Életpont: 301/203 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (24) Varázspont: 185/137 Pénz: 15 arany Kép. pont: 9
Eddig összesen 129 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 416 TP-t kaptál. Jelenleg 15 519 TP-d van. A következő szinthez még 1 481 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, mutáns pók, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 11 lőfegyverek: 4

Óvatosság (labirintusokban): 0
72,45 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 72

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 718 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 2 3. csapdakészítés: 4
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 2 6. teológia: 1
7. zárnyitás: 1 8. vadászat: 1 9. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 19.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
2 bőrpáncél (#51) 2 * bőrsisak (#57) 2 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
1 csontkés (#11) 12 kerek kő (#19) 1 * kőkalapács (#13)
3 kőkés (#6) 1 * parittya (#18) 1 * szöges bunkó (#8)
11 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * mind. kristálya (#2264) 1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 csontkulcs (#74)
1 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36) 19 kaja (#2)
5 kötél (#92) 25 krónika (#1725) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 súlyzó (#347) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 13 csepp tinta (#101), fér még: 7]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
2 + vizestömlő (#3) [bennük 30 korty víz (#27), fér még: 10]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 amniosz (#203) 2 antilopbőr (#48) 3 aurach fog (#657)
2 bordacsont (#16) 1 dözmöng szív (#122) 6 drótszőr (#37)
1 fekete gyöngy (#99) 3 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
2 kaktusztüske (#114) 3 madártoll (#112) 4 mandibulapenge (#125)
4 ormánygőte csont (#21) 4 pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 1 smirglilevél (#29) 6 sünmedve tüske (#14)
1 tükör (#43) 2 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)

Összsúly: 84.02 kg Megterheltség: 52%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 kerek kő (#19) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 amniosz (#203) 3 gyöngymangó (#135)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73
6
7
8
9
10
11
12
(65,8) sóhajtó dorony (#112)
(66,9) ork sámán (#345), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár
(67,10) Tharr oltár, süvítő rája (#113)
(68,11) gátvakond (#57), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, 32. jellempróba
(69,11) rájanyék (#58), 37. jellempróba, Elenios oltár
(70,11) trollfa (#80)
(72,11) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek