181. forduló, 183. forduló, Amos Kaelpyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 13. 9h:14'
EZ A 191. JÁTÉKHETED, 182. FORDULÓD
192. játékheted kezdete: aug. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX

AMOS KAELPYR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,88] koordinátán.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ. Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 345.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 335.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 325.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 315.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
P 74 226 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

p 74 226 használod a 74. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 pirkit molekuláit, előállítottál 1 ramit követ. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

p 74 226 használod a 74. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 pirkit molekuláit, előállítottál 1 ramit követ. [-10 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 300.]

bpb bef. parancs berakása:

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 290.]
[A parancs tárolásra került.]

szm 38 megölöd a 38. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a gorombilla: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd a gorombilla bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 55 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 290.]

fog 78 220 elfogod a 78. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

m 2 5 6 mozogsz keletre, délnyugatra, nyugatra
[97,88] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ilkin érc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: spagulár szagot érzel! Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded galyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Nagy reccsenéssel a spagulár belezuhan a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [96,89] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Tharr templom van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [95,89] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Szédülsz, ahogy lepillantasz egy szakadékba. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Észreveszel egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy téfea magoflux!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a téfea magoflux testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 281 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg felderítő!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő bal oldalát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a quwarg felderítő fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg felderítő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 4, gyógyulás: 18, összesen: +14 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 borostyán függőt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr templomot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [82 pontot használtál fel, van még 208.]

m 3 4 2 mozogsz délkeletre, délre, keletre
[96,90] Továbbra is magashegységben vagy.

Találsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
270 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 4, gyógyulás: 16, összesen: +12 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy ragyás burástya!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal oldalát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a ragyás burástya farkát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 szöges bőrpajzsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy Elenios templom van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz valamit: 1 gyöngymangó. Elrakod. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,91] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Látsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy alpesi tehén, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [97,91] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy nyuhaj karbin. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nyuhaj karbin jobb karját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a nyuhaj karbin lecsap a bal karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Nem mersz lenézni a szédítő mélységbe. Amint felérsz, bemászol a fészekbe. Sokkal nagyobbnak látszik innét, mint odalentről. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy óriás griff!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az óriás griff jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod az óriás griff testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriás griff karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az óriás griff nem tudott megsebezni. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az óriás griff bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod az óriás griff fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás griff karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az óriás griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az óriás griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy griffőniksz!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a griffőniksz testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a griffőniksz tollas testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [82 pontot használtál fel, van még 126.]

m 4 4 2 mozogsz délre, délre, keletre
[97,92] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Kevés hó szitál.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya testét. Kritikus ütés! (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg felderítő!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő jobb oldalát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a quwarg felderítő bal középső lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ubuk dobónyílat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Elenios templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [97,93] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 200 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy épületet. Délkeletre egy sziklafészek van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [98,93] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy sziklafészek van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (555. épület.).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [59 pontot használtál fel, van még 67.]

szk 365 keresed a 365. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 67.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 62.]

* 3. BP: imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 32.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 2 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Egy kaját fal föl a garokk. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 339 pontot. A következő körben tehát 369 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

KARAKTERLAP

Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr bíborosa vagy. Papi hited: 156. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 182. fordulód.

Erő: 30 (43) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 174 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 353/370 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (42) Varázspont: 355/3 Pénz: 3024 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/5 Pszi pont: 99/2 EFejl: 20
Eddig összesen 764 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4200 TP-t kaptál. Jelenleg 232019 TP-d van. A következő szinthez még 27981 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, vérfürdető magszim, tüskés harci gromak. A 175. fordulódban 99 arany került a bankszámládra. 104 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/8 szúrófegyverek: 21/74 (+2%) vágófegyverek: 13/84 (+30%)
ütőfegyverek: 10/8 lőfegyverek: 22/82 (+6%) dobófegyverek: 7/11

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/22 (+11%) 2. nyomkövetés: 25/8 (+30%) 3. mászás: 10/99 (+21%)
4. csapdakészítés: 14/21 (+22%) 5. csapdaészlelés: 2/13 6. gyógyítás: 50/40
7. titkosírás: 2/11 8. felderítés: 2/86 9. szörnyidomítás: 7/93
10. teológia: 20/63 (+18%) 11. taumaturgia: 16/38 (+18%) 12. szerencsejáték: 1/90
13. versengés: 8/59 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 2/67
16. szörnyismeret: 15/93 17. pszi: 12/35 (+26%) 18. zárnyitás: 3/63
19. vadászat: 12/95 20. bányászat: 22/91 (+56%) 21. főzés: 4/14
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
grákó denevér (#25) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), kardfogú fülemüle (#146), 9302. szövetség (#9302), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998) izomernyesztés (#33) >> nők (#999)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
spagulár (#82) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 5 kaja (#2) 5 spiritusz (#170)
3 vashegyű nyíl (#176) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 3 csillezsályalevél (#1253)
3 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 10 isteni könnycsepp (#260)
1 karbin plazma (#199) 1 lapockacsont (#33) 6 madártoll (#112)
1 pirkit (#153) 4 ramit kő (#226) 1 sallank karom (#128)
1 szöges bőrpajzs (#66) 1 téfea-agy (#172) 1 ubuk dobónyíl (#138)
3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,89) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154), egy ismeretlen isten rúnaköve, téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299)
(96,88) gorombilla (#38)
(96,89) oltár, érclelőhely
(96,90) mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111)
(96,91) oltár, Elenios oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), érclelőhely
(97,88) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, spagulárok (#82)
(97,91) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), óriás griff (#105), griffőniksz (#106)
(97,92) mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), quwarg felderítő (#299)
(97,93) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(98,93) kolostor (#555), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)

Üzenet küldése a karakternek