Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 15. 9h:10' EZ A 191. JÁTÉKHETED, 183. FORDULÓD 192. játékheted kezdete: aug. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3338 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
szm 73 | megölöd a 73. szörnyet |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a garokk testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 182 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
id 82 20 | idomítod a 82. szörnyet 20 pontért |
kt 1253 3 | elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot) |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás griff tollas testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod az óriás griff tollas testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Félrehajolsz, de az óriás griff karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mandibulakaszával alaposan megvágod az óriás griff fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az óriás griff testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmaival az óriás griff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 3, gyógyulás: 22, összesen: +19 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranygriff bal oldalát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az aranygriff bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod az aranygriff aranyszínű testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az aranygriff karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranygriff nem tudott megsebezni. Mandibulakaszával végigvágod az aranygriff csillogó szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal eltalálod az aranygriff bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az aranygriff karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranygriff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranygriff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. (ld. enc.) 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 16, gyógyulás: 26, összesen: +10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az emberevő jobb oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
414 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [99,95] Továbbra is magashegységben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sziklafészket. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy fekete griff! Szerencséd van (vagy épp nincs), ez Zuramagor.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zuramagor pikkelyes szárnyát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Zuramagor testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a Zuramagor testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mandibulakaszával felnyitod a Zuramagor jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal megbököd a Zuramagor bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Belecsipked a Zuramagor a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Zuramagor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 grifftoll kesztyű (ld. enc.). 701 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 20, gyógyulás: 27, összesen: +7 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranygriff jobb szárnyát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aranygriff aranyszínű testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod az aranygriff bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az aranygriff csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranygriff megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az aranygriff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 16, gyógyulás: 26, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [99,96] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 4 3 3 | mozogsz délre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mosolygó rettenet ragyás testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
396 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mutáns pók testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 441 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 1225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [100,98] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadtroll nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-7 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 9, gyógyulás: 1, összesen: -8 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nyuhaj karbin jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nyuhaj karbin meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [101,99] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya bal oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a púpos burástya fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a ragyás burástya farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ragyás burástya testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász jobb karját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. Elhajítod a vacak vérfürdető magszim trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar íjász trófeát. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 137, gyógyulás: 25, összesen: -112 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] Még mindig füves síkságon vagy. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mirg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar behemót bal karját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Vashegyű lándzsával eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak erszényes elkarog trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes varkaudar behemót trófeát. 1394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét nyakát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a piromenyét testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | imádkozol |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A süvítő rája szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
ARANYGRIFF (304. SZÖRNY) Az aranygriffek ritka, de csodaszép teremtmények. Legfeljebb a sziklafészkekben találkozhatsz velük. Nyilvánvaló, hogy miért fenyegeti a kipusztulás ezeket a lényeket: aranyló tolluk miatt a vadorzók régen tömegével vadászták őket. Azért az aranygriffet sem kell félteni: hatalmas csőrével és éles karmaival képes megvédeni a fészkét a betolakodók ellen. |
ARANYTOLL (572. TÁRGY) Mára már igazi ritkaságszámba megy az aranygriffek tolla. A leggazdagabb nemesek lúdtoll helyett ilyet használnak írásra, és állítólag Boraxnak van egy tegezre való nyílvesszeje, amelyeket aranygriff toll ékesít. Gazdag úrhölgyek ruhájának gallérját és kalapját is szokta aranytoll díszíteni. Nem csoda, hogy a kereskedők komoly pénzeket kínálnak érte. |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY) Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY) Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned. |
VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY) Ha az íj használatát lőfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínűleg soha nem fogna egyetlen varkaudar sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni. Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák, mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon. |
VARKAUDAR FALU (1109. TEREPTÁRGY) Amint megpillantod a sátrakat a távolban, a hatodik érzéked veszélyt jelez. Aztán ezt nyomatékosítandó, megpillantod a sátrak csúcsára tűzött koponyákat, melyek akár valamelyik fajtársadtól is származhatnak. Jobb lesz óvatosnak lenni! Aztán hangos vitatkozás zaja üti meg a füledet, hangszínükből ítélve cseppet sem békés varkaudarok ülik körbe a vidám füstfellegeket eregető tűzhelyet a falu közepén. Most még dönthetsz, hogy nagy ívben elkerülöd ezeket a vérszomjas teremtményeket, vagy kivont fegyverrel rohansz közéjük. Ha utóbbi cselekedet mellett döntesz, a KUT 45 parancsot használd, ekkor dacolva a félelemmel 45 TVP-nyi időt a varkaudar falu sátrai közti kutakodással töltesz. |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY) Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
VARKAUDAR KÖLYÖK (685. SZÖRNY) Mintha a gonoszság a varkaudarok születéskor örökölt tulajdonsága lenne, ezek a megtermett példányok derekáig sem érő pöttöm teremtések agresszióban már méltó ellenfelei fajtársaiknak. Minden rosszat ellesnek szüleiktől, és minden csínytevéssel közelebb kerülnek ahhoz, hogy a kalandozók által rettegett tagjai lehessenek társadalmuknak. Most talán még csak ártalmatlanul hadonásznak egy bottal, de már csak pár év, és elit csatavértben pompázó hadurak lesznek belőlük... Ghalla dicső kalandozói! Nem hagyhatjuk, hogy bármelyikük megélje azt a kort! |
ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY) Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver. |
VARKAUDAR BEHEMÓT (189. SZÖRNY) Ebben a hatalmas méretű varkaudarban minden bizonnyal rengeteg troll vér folyik. Mivel nem érzi a fájdalmat, óriási, izmoktól dagadozó karjait kitárva félelem nélkül oda szokott sétálni ellenfeléhez, átöleli, és megropogtatja. [Ahhoz, hogy ez sikerüljön neki, mindketten erőpróbát tesztek: erőtökhöz hozzáadódik egy 1-10 közti véletlen szám, és ha a behemót eredménye a nagyobb, akkor sikerrel járt. A legerősebb behemótok ereje elérheti akár a 45-50-et is.] A varkaudar behemót nagyon buta, könnyen áldozatul esik a mentális varázslatoknak és pszi-támadásoknak. |
KIRÁLYSÁGI ŐRSÁNC (1140. TEREPTÁRGY) Jelentős mennyiségű felaprított fatörzset, mozdítható és mozdíthatatlanul nagy sziklákat hordtak itt össze a királyság emberei, minden bizonnyal a sáncon túli veszedelem elleni védekezésül. Egy mosolygós, bajuszos ember férfi jön szembe veled, testét a király hadseregének tiszti egyenruhája fedi. Mögüle kíváncsiságukat leplezni nem tudó, a sáncnak támaszkodó, némán őrködő katonák pislognak rád. - Ez itt a határ a varkaudarok által elfoglalt területek, és a még elfoglalatlanok között! - közli veled a tiszt, majd a sáncon túlra mutat. - Azért húztuk ide ezt az állást, hogy ennél tovább ne hatolhassanak a város felé. - Aztán a vidám, helyzetecsetelő hangnemből hirtelen szomorkássá változik a hangja: - De már nem hiszem, hogy sokáig tudjuk tartani magunkat. Az erősítés még csak nem jön, csak nem jön... - Aztán lehajtott fejjel elhallgat. Amikor megkérdezed, hogy ha tegyük fel, segíteni szeretnél nekik, mit kellene tenned, a katona hangja egy árnyalattal vidámabbra fordul. - Megtennéd? Komolyan megtennéd? Kitüntetlek egy hűségérmével, ha tényleg velünk vagy, és szétcsapsz a varkaudarok között. Csak hozd is bizonyítékát, mert minden érmével el kell számolnom. [Figyelem: a küldetést bármelyik királysági őrsáncnál leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
HŰSÉGÉRME (1141. TÁRGY) A hűségérme sokban hasonlít a Királyság pénzverdéiben vert fizetőeszközhöz, de persze különbségek is vannak. Méreteiben megegyeznek, de a dombornyomásban nem. A hűségérmén egy szörny holttestén taposó ember kalandozó képe van. Bár az áldozat mivoltát nem lehet megállapítani, azét a fegyverét, mellyel a kalandozó leszúrhatta ellenfelét annál inkább: az egy vashegyű lándzsa. A hűségérme egy kitüntetés, melynek birtoklásával jogosulttá válsz némi kedvezményre a Királyság területén belül. Mutasd csak fel az aukciós ügynöknek, ha a tárgyaidat hozza, és a százalékos aukciós díjak fizetésekor 2% kedvezményt kapsz. (Ha az aukciós díj 10%, neked csak 8%-ot kell fizetned.) [Az Aukciós Ház az Interneten keresztül elérhető, a www.beholder.hu oldalon. Ezenkívül a postai UL-ed hátulján megadott felajánlásaid is erre az aukcióra kerülnek.] Vagy mutasd fel az adószedőnek, és mentességet élvezel a keleti városokban szedett kapuadók alól. A hűségérme megszerzéséhez, és a birtoklásának kiérdemléséhez persze kisebb fajta hőstettre van szükség: a királyi őrsáncon dolgozó tisztnek 25 darab varkaudar csontot kell hoznod annak bizonyítékául, hogy tényleg kivetted a részed a varkaudarok gyilkolásából. A hűségérmét a KT 1141 paranccsal veheted át a királysági őrsáncnál! Az ezt követő, elkerülhetetlenül szívélyes beszélgetés, és az érme átvétele 5 TVP-nyi időt emészt fel. |
Erő: | 30 (43) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 31 (35) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 19 (21) | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 354/268 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (42) | Varázspont: | 355/3 | Pénz: | 3045 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/7 | Pszi pont: | 99/5 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/8 | szúrófegyverek: | 21/90 (+16%) | vágófegyverek: | 14/32 (+48%) |
ütőfegyverek: | 10/8 | lőfegyverek: | 22/96 (+14%) | dobófegyverek: | 7/11 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/22 | 2. nyomkövetés: | 25/27 (+19%) | 3. mászás: | 11/17 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 14/27 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 2/13 | 6. gyógyítás: | 50/40 |
7. titkosírás: | 2/11 | 8. felderítés: | 3/11 (+25%) | 9. szörnyidomítás: | 8/16 (+23%) |
10. teológia: | 20/86 (+23%) | 11. taumaturgia: | 16/67 (+29%) | 12. szerencsejáték: | 1/90 |
13. versengés: | 8/68 (+9%) | 14. harcművészetek: | 3/0 | 15. zene: | 2/67 |
16. szörnyismeret: | 15/93 | 17. pszi: | 12/55 (+20%) | 18. zárnyitás: | 3/63 |
19. vadászat: | 13/41 (+46%) | 20. bányászat: | 23/13 (+22%) | 21. főzés: | 4/14 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
grákó denevér (#25) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
manifesztátor (#124), Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), kardfogú fülemüle (#146), 9302. szövetség (#9302), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 3 | spiritusz (#170) | 6 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
21 | arany (#50) | 2 | aranytoll (#572) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 1 | grifftoll kesztyű (#1578) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 7 | madártoll (#112) | 13 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | távcső (#42) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
73 | víz (#27) |