191. forduló, 193. forduló, Amos Kaelpyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 31. 15h:07'
EZ A 193. JÁTÉKHETED, 192. FORDULÓD
194. játékheted kezdete: szept. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX

AMOS KAELPYR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,114] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 aranyló ugarhéjat (250 arany kikiáltási áron), 30 kaját (50 arany kikiáltási áron), 1 bumerángot (25 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 2 mutáns csont (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany) ellenértékét.
Mi is az ember? - meditálsz magadban. Minden fajnak van valami előnye, kivéve nekik. Ennek oka kell, hogy legyen! Ó, hiszen egyszerű! Az istenek mindazt, ami valamelyik fajból ért valamit, összegyúrták, s megszületett a tökéletes mű, melyet embernek neveznek! Mert ő okos, mint egy gnóm, erős, mint egy troll, ügyes, mint egy elf, kitartó, mint egy törpe, s gyors, mint egy harcművész. Persze fajon belül is vannak kiválóságok, itt vagy például Te! Okos, mint egy troll, erős, mint egy gnóm, ügyes, mint egy törpe, kitartó, mint egy elf... azaz izé, hogy is van ez? Szerencsédre nincs már időd ezen gondolkozni, mert eljő a reggel.
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+46 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 4. KP: elmormolod az 1. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 5 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 317.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 302.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 292.]

kt 22 100 elkészíted a 22. tárgyat (100 darabot)
Begyűjtöttél 100 tüskét. [100 pontot használtál fel, van még 192.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[107,115] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Találsz egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy korinthai amőba.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a korinthai amőba testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a korinthai amőba testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,116] Tovább barangolsz a fák között.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [105,117] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy agyfröccsentő. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pordémon. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pordémon testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pordémon portestét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A pordémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 155.]

m 5 3 1 mozogsz délnyugatra, délkeletre, északkeletre
[104,118] Ritka erdőbe érkeztél. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Mély Grum. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mély Grum testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Mély Grum testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal jól megszurkálod a Mély Grum szélles vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Mély Grum nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Mély Grum még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vasalt bunkó és 1 vassisak. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 1320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,119] Fák, mindenütt csak fák. Felfedeztél egy korongfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy purifikátor. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 19 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor jobb oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a purifikátor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Purifikálódsz. (+1 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,118] Fák, mindenütt csak fák.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. [32 pontot használtál fel, van még 123.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[106,117] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy halálmadár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a halálmadár testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a halálmadár farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a halálmadár testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A halálmadár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálmadár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [107,116] Fák, mindenütt csak fák.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,115] Fák, mindenütt csak fák. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Látsz egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz smaragd karkötőt. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 96.]

im 2 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy halálmadár.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a halálmadár farkát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálmadár nyakát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a halálmadár bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csőrével a halálmadár belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 16 életpontot vesztettél. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Morgan kristálya (ld. enc.) és 1 aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 27, gyógyulás: 3, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 61.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy burástya királynő. (ld. enc.)

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a burástya királynő testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a burástya királynő testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Több marást ejt rajtad a burástya királynő csáprágójával. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Valami golyószerű a testedbe csusszant! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 26.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

23 24 25 26 27 28
8 9 10 11
22 7 12 29
38 39 40 41
1
21 6 35 37 44 42 13 30
36 2 43
20 5 14 31
4 3 16 15
19 18 17 34 33 32
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 126. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 16.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
IM 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

bpb bef. parancs berakása:

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 11.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

im 2 1 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 6.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 23, 5.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. 2 kaját töm magába a karmos tankány. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 333 pontot. A következő körben tehát 355 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELF TEKERCS (683. TÁRGY)
Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az.
- Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem.
- Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni?
- Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani!
- Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] Az elf tekercset nem lehet átadni és ellopni.

PORDÉMON (253. SZÖRNY)
A pordémonok a kiégett, mágikus úton minden élőtől megfosztott pusztaságok lakói. Ezek a kavargó porfellegek a pusztulásból, a negatív energiákból táplálkoznak, és elszaporodásuk egyben egy vészjóslóan kongó harang, amely Ghalla pusztulását is jelzi. A legendák szerint már volt egy világ, amelyben az energiát az élőlényekből kinyerő varázslók sivataggá változtatták saját bolygójukat. A pordémonok egy ilyen világ előhírnökei, figyelmeztetnek, hogy mivé lehet Ghalla, ha a Leah papok ellenőrzés nélkül irthatják az életet. Bár ha a pordémont kitartóan csépeled, "összeroskad", nem szűnik meg létezni, néhány nap múlva újraformálódik, így elpusztítani csak egyféleképpen lehet: ha a kiégett földön újra dús füvű legelők, buja erdők sarjadnak. A pordémon antimágikus aurával rendelkezik, tehát támadó varázslat nem hat rá, és hihetetlen szárazságot képes okozni.

MÉLY GRUM (7122. ELLENFÉL)
Mély Grum egy törpe férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet!

KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY)
Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy.

PURIFIKÁTOR (157. SZÖRNY)
A purifikátorok állítólag egy másik dimenzióból, a Mély-Mogrori Szürke Ködből származnak. Hosszú, vékony testük van, és ráncos, szürke bőrük. Szemet és más érzékszervet nem lehet rajtuk megkülönböztetni, a fejük tetején és az aljukon (ha a kettőt egyáltalán érdemes megkülönböztetni) ülő hosszú, hegyes, szarvszerű tüskéik jelentik az egyetlen speciális deformációt. Mozgásuk is különleges, álló helyzetből előregörbülnek, leteszik a felső végüket a földre, majd áthelyezve az egyensúlyt, felemelik az alsó részüket. A hosszúkás, radírszerű lény két vége megcserélődött, és a folyamat ezután ismétlődik. A purifikátorok előrehajolva, hegyes szarvaikkal támadnak. Speciális hatása is van e szarvacskák érintésének - purifikálják az áldozat auráját, azaz eltolják az abszolút semleges felé. A purifikátor világos és párában gazdag helyeken fordul elő, mint például a ritka erdő és a tengerpart. Rendelkeznek korlátozott mágikus képességgel.

SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY)
Az elf kósza elgondolkodva mér végig.
- Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz.
A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak.

MORGAN KRISTÁLYA (659. TÁRGY)
Ah, a legendás - és átkozott - relikvia! Vagy csak egy ócska másolata? Hát... eléggé igazinak tűnik. Vajon hová igyekezhetett vele a halálmadár? Most már sosem derül ki. Kár, hogy nem tudod megsemmisíteni, de majd csak kitalálsz valamit, mit kezdhetnél vele.

BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY)
Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert.

KARAKTERLAP

Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr bíborosa vagy. Papi hited: 176. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 192. fordulód.

Erő: 30 (41) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 174 cm
IQ: 31 (37) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 381/129 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 35 (43) Varázspont: 408/1 Pénz: 2668 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 23/8 Pszi pont: 116/26 EFejl: 20
Eddig összesen 865 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5749 TP-t kaptál. Jelenleg 291201 TP-d van. A következő szinthez még 48799 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, varkaudar íjász, varkaudar varázsló. A 186. fordulódban 1107 arany került a bankszámládra. 1118 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/8 szúrófegyverek: 22/49 (+7%) vágófegyverek: 15/88 (+15%)
ütőfegyverek: 10/8 lőfegyverek: 23/29 (+5%) dobófegyverek: 7/11

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/22 2. nyomkövetés: 26/95 (+32%) 3. mászás: 11/19
4. csapdakészítés: 15/58 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/27 6. gyógyítás: 50/40
7. titkosírás: 2/22 8. felderítés: 3/53 9. szörnyidomítás: 9/8
10. teológia: 22/6 (+8%) 11. taumaturgia: 18/51 (+14%) 12. szerencsejáték: 1/90
13. versengés: 8/95 (+9%) 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 2/67
16. szörnyismeret: 17/10 17. pszi: 14/40 (+33%) 18. zárnyitás: 3/63
19. vadászat: 13/41 20. bányászat: 23/68 21. főzés: 4/32
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
grákó denevér (#25) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
manifesztátor (#124), Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), kardfogú fülemüle (#146), 9302. szövetség (#9302), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998) izomernyesztés (#33) >> nők (#999)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 5 bronzhegyű nyíl (#94) 5 isteni könnycsepp (#260)
6 kaja (#2) 1 varkaudar látógömb (#1107) 21 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 2 borkonyó bibe (#312)
1 koponya gyűrű (#1733) 4 madártoll (#112) 1 Morgan kristálya (#659)
1 purifikátor háj (#269) 1 rézdarab (#70) 93 tüske (#22)
1 vasalt bunkó (#181) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(104,118) Mély Grum (#7122)
(105,117) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), pordémon (#253)
(105,119) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), purifikátor (#157)
(106,116) Chara-din monolitja (#534)
(106,117) halálmadár (#351)
(107,115) Leah rúnaköve, elf kósza háza (#681), szent tölgyfa (#393), korinthai amőba (#420), halálmadár (#351), burástya királynő (#759)

Üzenet küldése a karakternek