192. forduló, 194. forduló, Syd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 24. 9h:06'
EZ A 539. JÁTÉKHETED, 193. FORDULÓD
540. játékheted kezdete: szept. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4144
SZÁMLA : XXXX

SYD KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [135,-43] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy szőke, copfos hajú, szürke szemű, körszakállas alakváltó férfival. Bőre színe zöld. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: kopasz. Fegyverzetét egy varkaudar íjász trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy hadroszaurusz trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Összeismerkedtek. Az ő neve FlyXan. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Csábos mosolyt villantasz meg felé, de nem tűnik túl érdeklődőnek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 gromak bőrt (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 gromak bőr (eladási ár: 8 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 gromak bőrt. A büntetés tételenként 15 arany.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 728. hetének nyerőszámai: 20, 17, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 290.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 260.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 250.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 245.]

fkt 4 1 felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

fkt 434 1 felt. készítesz a 434. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

a 112 3070 3 átadod a 112. tárgyat a 3070. kalandozónak (3 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 3 madártollat Nantosvelta részére. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 210.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 205.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 200.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[136,-43] Síkság, továbbra is csak síkság.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. Már látod magad előtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz, nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldéből.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 399 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 399 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,-43] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardszárnyú pocok közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a kardszárnyú pocok testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A kardszárnyú pocok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 63, gyógyulás: 14, összesen: -49 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 6 vashegyű nyilat. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 mérgezett vasnyilat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [138,-43] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy arató csattanat. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat bal vállát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az arató csattanat testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. [110 pontot használtál fel, van még 90.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 90.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[137,-44] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság.

Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [136,-44] A bozótost dombság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy homokvarány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Meglengetve a rövid kardot a másikra támadsz. {CSTT:} Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a homokvarány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a homokvarány fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a homokvarány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A homokvarány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [135,-45] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 54 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az óriás csontváz bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy sallank nyíl és egy bőrsisak. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Marokra fogva a rövid kardot a másikra rontasz. Rövid karddal végigmetszed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a szintszívó fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír nyakát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mutáns csont, egy ezüsthegyű nyíl és egy ubuk tüske. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Látsz egy álomvirágot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [62 pontot használtál fel, van még 28.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

im 0 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[136,-46] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.

Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt városépítkezést. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 7 szögletes kő. Elrakod őket. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [137,-47] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Zsákocskákból egy sereg, minden zsákban öt gyerek.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt városépítkezést. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [27 pontot használtál fel, van még 1.]

tim 60 titkosírás megfejtése 1 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ek 133 t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

im 0 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 6 8 8 mozogsz nyugatra, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

av 10 alakváltás 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: keresed a 158. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy nómenklatúrát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat -2 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 8, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 334 pontot. A következő körben tehát 332 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Syd, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 193. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 19 Merészség: 7/6 Magasság: 165 cm
IQ: 30 Támadás: 18 Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 23 Menekülés: 40 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 263/196 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (32) Varázspont: 533/301 Pénz: 296 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 28/5 EFejl: 30
Eddig összesen 1094 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5309 TP-t kaptál. Jelenleg 409564 TP-d van. A következő szinthez még 40436 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, élőholt quwarg, áeratikus hasnyák. A 184. fordulódban 5037 arany került a bankszámládra. 5263 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 23/70 (+4%) vágófegyverek: 2/95 (+20%)
ütőfegyverek: 19/90 (+6%) lőfegyverek: 4/0 dobófegyverek: *22/100

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << vasalt bunkó (#181) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/50 2. nyomkövetés: 46/57 (+12%) 3. mászás: 3/85
4. csapdakészítés: 13/19 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/70 6. gyógyítás: 34/4
7. titkosírás: 11/94 8. felderítés: 15/36 (+20%) 9. szörnyidomítás: 5/69
10. teológia: 23/78 (+16%) 11. taumaturgia: 23/88 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/42
13. versengés: 2/89 (+24%) 14. zene: 13/31 (+30%) 15. szörnyismeret: 8/47
16. zárnyitás: 1/12 17. vadászat: 4/43 18. bányászat: 7/16
19. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
fürkésző szemek (#213) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> szőrös bozsó (#149)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (számláló: 2)
3.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 drótszőr (#37)
1 kaja (#2) 9 madártoll (#112) 12 pirkit (#153)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 4 ugh méreg (#166) 6 vasérc (#152)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 1 bot (#4) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
5 gyöngymangó (#135) 10 mákrózsa virág (#56) 4 mérgezett vasnyíl (#187)
1 mutáns csont (#331) 2 purifikátor háj (#269) 1 sallank nyíl (#129)
7 szögletes kő (#17) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk tüske (#131)
2 varányszem (#30) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(135,-45) óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(136,-46) szent tölgyfa (#393), városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587)
(136,-44) vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86), homokvarány (#16)
(136,-43) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár, 40. jellempróba
(137,-47) arató csattanat (#144), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), phua-kúp (#372), oltár, városépítkezés (#398), 42. jellempróba
(137,-44) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 47. jellempróba
(137,-43) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, kardszárnyú pocok (#152)
(138,-43) arató csattanatok (#144)

Üzenet küldése a karakternek