Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. okt. 11. 16h:22' EZ A 279. JÁTÉKHETED, 196. FORDULÓD 280. játékheted kezdete: okt. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: hh 1133 1629 0 | használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat |
* 2. KP: h 1167 6 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: vv 71 224 88 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 5. KP: hh 1100 2306 1253 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
vv 26 73 73 | elmormolod a 26. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
kf 1235 | kézbeveszed/felveszed az 1235. tárgyat |
h 697 999 | használod a 697. tárgyat |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
h 341 34 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 169 26 | használod a 341. tárgyat |
bb 2 180 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (180 darabot) |
bb 216 1113 352 | beraksz a bankba a 216. tárgyat (1113 darabot) |
hh 286 248 248 | használod a 286. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 1107 1107 1107 | használod az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 327.]
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 24: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 3: 1. térkép 23. pont |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [11 pontot használtál fel, van még 316.]
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [11 pontot használtál fel, van még 305.]
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szürke rinocérosz fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a szürke rinocérosz testét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a szürke rinocérosz öklelő szarvai elől. A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rinóbőr. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [88,41] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gátvakond. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd a gátvakond testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a gátvakond testét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg jobb oldalát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az élőholt quwarg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 3 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [88,40] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy arató csattanat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az arató csattanat nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapást mérve bezúzod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapást mérve bezúzod a szürke rinocérosz bal első lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő bal szárnyát. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg felderítő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,38] Dombos terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a gátvakond segít. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (94,53)-> 6 arany, -2 ÉP] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szeppent rákfatty. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [89,37] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy acéldarázs. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapást mérve bezúzod az acéldarázs potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod az acéldarázs testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Feléd sújt az acéldarázs a farkával, de elhibázta! Az acéldarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. [acélpengőke ládikóba-> (94,53)-> 3 arany, -2 ÉP] 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. Kritikus ütés! (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 996 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [91,37] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő jobb első lábát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 996 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [91,36] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. De aztán feltűnik neki a kitűződ, így ingyen beenged a sátrak közé.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Szinte leteper a lábadról a hirtelen rád törő éhség. A közelben lévő járatok összes molekuláját tüzetesen átvizsgálod pár falatnyi ennivaló után, de nem jársz sikerrel. Közben egyre elviselhetetlenebbé válik gyomrod üresség elleni tiltakozása, úgyhogy inkább visszafelé indulsz. 1 360 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. Egy furcsa, kísértetiesen sötét folyosón találod magad. Lassú léptekkel haladsz előre. Talpad alól fényes szemű kis állatok neszét hallod.
- Jaj - kiáltasz fel, amikor az első belemar a bokádba. - Mindenáron át kell jutnom - mondogatod magadban. Akrobatikus mozdulatokkal próbálsz egyszerre előrehaladni és minél több átok szörnyeteget eltaposni. Egy idő után arra eszmélsz, hogy újra egyedül vagy a folyosón, az undormány lények eltűntek. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (144 életpontot vesztettél.) A sötétből egy árnyalak közelít feléd. Rögtön felismered: az ősi szellem az. Harcolni akar. Hamar felismered, hogy nincs sok esélyed. Futásnak eredsz. Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +96 életerő.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
ek 503 84 69 | t. energia kisütése: 503 84 69 |
87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | |
35 | |
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
[84,69] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A Rin völgy nyugati határánál jársz.
bb 540 677 199 | beraksz a bankba az 540. tárgyat (677 darabot) |
bb 69 292 310 | beraksz a bankba a 69. tárgyat (292 darabot) |
kt 405 | elkészíted a 405. tárgyat |
usz 300 | úszol 161 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre ugrasz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
Erő: | 31 (50) | Szint: | 35 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 31 (52) | Támadás: | 61 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 23 (31) | Védekezés: | 85 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/23 év |
Egészség: | 22 (41) | Életpont: | 1077/714 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (55) | Varázspont: | 1155/878 | Pénz: | 54399 arany | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 92/38 | Pszi pont: | 211/35 | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/22 (+13%) | szúrófegyverek: | 28/64 (+2%) | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | *36/100 (+3%) | lőfegyverek: | 33/72 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -19.); ében nyílvessző (#848) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
84,69 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 91,36 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 84,69 |
Legfeljebb 32 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 445 időszaki: 445 |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 79 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/95 | 2. nyomkövetés: | 42/54 (+15%) | 3. mászás: | 17/60 |
4. csapdakészítés: | 31/89 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 19/95 | 6. gyógyítás: | 5/47 |
7. titkosírás: | 17/18 | 8. felderítés: | 33/13 | 9. szörnyidomítás: | 16/88 |
10. teológia: | 30/38 (+3%) | 11. taumaturgia: | 56/17 | 12. szerencsejáték: | 20/93 |
13. versengés: | 15/11 (+18%) | 14. zene: | 18/11 | 15. szörnyismeret: | 35/33 (+20%) |
16. pszi: | 22/51 (+49%) | 17. zárnyitás: | 1/14 | 18. vadászat: | 7/47 (+12%) |
19. bányászat: | 31/94 (+7%) | 20. úszás: | 7/67 (+189%) | 21. főzés: | 17/0 (+10%) |
22. csapatmunka: | 2/37 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 | |||
4. max. életpont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | északi tűzsárkány (#219) | elektromos pajzs (#51) | >> | mágiamorfáló (#7623) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | brutális morf (#7620) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
király szilmill (#7459) (+3 védettség) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +5 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +34 kg teher) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +31% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 18, 47. |
Kész: 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1524, az összesen kapott pontszám: 156445. (összesen ölhető: 1524 ) Eddig 24 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 201 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | dözmöng szív (#122) | 12 | eknozol (#540) | |||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | galachmit (#310) | 10 | gyógykenőcs (#313) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 184 | kaja (#2) | 6 | karbin plazma (#199) | |||
1 | ketrec (#216) | 3 | mithril (#352) | 2 | pszi kő (#248) | |||
6 | rájabőr (#404) | 1 | remák szív (#264) | 6 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | Sheran főzete (#286) | 19 | szárnyas hernyó (#69) | 6 | szulfagor agyar (#677) | |||
26 | uzbány csőr (#169) | 3 | varkaudar csont (#1113) | 3 | varkaudar látógömb (#1107) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
397 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
4 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | rájabőr úszógatya (#405) | 4 | rákfatty váladék (#333) | 2 | rinóbőr (#651) | |||
1 | tüske (#22) | 8 | víz (#27) |