Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. febr. 27. 15h:01' EZ A 52. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD 53. játékheted kezdete: márc. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2367 SZÁMLA : XXXX |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
tf 1 19 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a törpemammut testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
kt 3 | elkészíted a 3. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Karmait felemelve, a rájanyék meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [82,17] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet leárnyékolva, délkelet felé tekintesz: Abrizu hegyeitől délre húzódik a napsütéses Rin völgy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg jobb szárnyát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [83,18] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy proteinfecske nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sírlidérc testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elhajítod a vacak ork sámán trófeát, és diadalmasan beszerzel egy sírlidérc trófeát. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sullár jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sullár bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sullár hatalmas testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a sullár farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. (ld. enc.) 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [85,18] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ork sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán bal oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az ork sámán nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [80 pontot használtál fel, van még 1.]
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
f 21 | kísérletezel a 21. tárggyal |
f 130 | kísérletezel a 130. tárggyal |
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY) Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver. |
ÓRIÁS CSONTVÁZ (176. SZÖRNY) Az óriás csontváz közel négy méteres, minden bizonnyal egy hatalmas humanoid csontváza. Szúró és vágó fegyverekkel szinte lehetetlen komolyan megsebezni, emellett vörösen izzó szemeiből képes félelem-sugarakat lőni és öklének egyetlen csapásával összetörheti pajzsodat, sisakodat vagy balkezes fegyveredet. Azért nem legyőzhetetlen... |
ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY) Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver. |
AUTENTIKUS VÁMPÍR (154. SZÖRNY) Az egyik fő különbség a szintszívó és az autentikus vámpír között az, hogy az autentikus vámpír MINDIG szív szintet, ha eltalálja ellenfelét. (Kivéve ha szerencséd nagyon-nagyon magas.) Így aztán természetes, hogy nem fogod soha megtámadni, kivéve, ha direkt T/FT parancsot adsz ki rá. Az autentikus vámpír gyűlöli a fényt, ezért csak sötét helyeken találkozhatsz vele. Ragyás, lila bőrét általában hosszú, fekete köpeny takarja, felhajtott gallérral. Sajnos ezzel nem tudja kilétét elleplezni, mert ahányszor megpillant egy áldozatot, hosszú, hisztérikus röhögésben tör ki, és ilyenkor elővillannak hegyes szemfogai. |
ÁLOMVIRÁG (395. NÖVÉNY) Az Álomvirág egy egészen különös növény: szárai a megszokott vegetációtól eltérően nem zöldek, hanem szinte teljesen átlátszóak, üvegszerűek. Ennek oka, hogy a növény nem a szokásos módon, a talajból nyeri a növekedéséhez szükséges anyagokat (és alakítja át fotoszintézissel), hanem mentális úton, a közelben alvók álmaiból merít energiát (emiatt viszont nagyon könnyen kiirtható). Talán ez az oka annak is, hogy a növény parányi virágai nem egyszínűek: a szivárvány ezerféle árnyalatában tündökölnek. Ha szerencsés vagy, valamelyik virág nemrég bontotta ki szirmait, s begyűjtheted róla a virágport [ezt automatikusan meg is teszed]. S hogy ez mire jó? Ha este, elalvás előtt belélegzed [a H 396 paranccsal], akkor éjszaka kellemesen kipihened magad, miközben különös kirándulást teszel az álmok birodalmában... |
SÍRLIDÉRC (172. SZÖRNY) A sírlidércek valójában nem sokban különböznek a zombiktól, csak jóval nehezebb őket elpusztítani, és valamivel kitartóbb és félelmetesebb harcosok. Szemük zöldes fényben ég, bár ez egy tapasztalt kalandozót nem igazán riaszthat el. Ami igazán veszedelmes, az az, hogy karmolásukkal gyakran bénító méreg jut az áldozat szervezetébe. |
SULLÁR (101. SZÖRNY) Ez a bozótosban élő elefánttestű, kígyópikkelyes, bikafejű szörny tipikusan abba a kategóriába tartozik, amely elől jobb elbújni, mint leöletni magadat vele. Rengeteg sebzést képes túlélni, és még többet kiosztani. Brutális emésztőrendszere mindent képes feldolgozni - nemcsak téged, hanem a páncélodat is. Ha szembe akarsz szállni vele, talán legérdemesebb egy hosszú szúrófegyvert alkalmazni, amivel a rohamozó sullárt agyondöföd. |
SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY) Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.) |
GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY) Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak. |
SZAVAZÁS Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlődésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetőnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor előfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetőség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezető szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor erről enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezető bőrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertől!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet. |
TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BŐL A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-ből való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetőség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebből a feleslegből az általad választott alaptulajdonságodat (erő, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelő TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erőd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt. |
Erő: | 19 (26) | Szint: | 11 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 13 (20) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 13 (22) | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 24 (31) | Életpont: | 311/112 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (24) | Varázspont: | 189/147 | Pénz: | 15 arany | Kép. pont: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 12 | lőfegyverek: | 5 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
85,52 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 718 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. csapdakészítés: | 5 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 3 (+1) | 6. teológia: | 1 |
7. zárnyitás: | 1 | 8. vadászat: | 1 | 9. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 19. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
2 | bőrpáncél (#51) | 2 | * | bőrsisak (#57) | 2 | * | rőtmanó kacagány (#714) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 1 | * | kőkalapács (#13) | 3 | kőkés (#6) | ||
1 | * | parittya (#18) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | 11 | ubuk tüske (#131) | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | mind. kristálya (#2264) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | csontkulcs (#74) | ||
1 | + | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | 2 | gernim balzsam (#1894) | ||
18 | kaja (#2) | 5 | kötél (#92) | 25 | krónika (#1725) | |||
10 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | súlyzó (#347) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 13 csepp tinta (#101), fér még: 7] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
3 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3] | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 2 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | |||
2 | bordacsont (#16) | 1 | dözmöng szív (#122) | 6 | drótszőr (#37) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 9 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
2 | kaktusztüske (#114) | 12 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 4 | ormánygőte csont (#21) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tükör (#43) | 2 | varányszem (#30) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) |
Összsúly: 83.56 kg | Megterheltség: 51% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | gernim balzsam (#1894) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
7 | madártoll (#112) | 1 | sullár hólyag (#168) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
32 | víz (#27) | 1 | vizestömlő (#3) |
79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | |
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) |
woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | manó (#36) | lebegő gomba (#39) |
óriás patkány (#42) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) |
zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) |
félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | hegyi rák (#61) |
kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | húsevő magszim (#67) |
móleon (#68) | evaporőr (#69) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) |
trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | gyilkos sallank (#85) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | piromenyét (#99) |
sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) |
törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | emberevő (#119) | tetemember (#123) |
manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | élőholt mirg (#135) | proteinfecske (#139) | autentikus vámpír (#154) |
sírlidérc (#172) | óriás csontváz (#176) | tormikus egér (#218) | ork sámán (#345) | északi aurach (#350) |
halálmadár (#351) | dűnekukac (#357) | rőtmanó berzerker (#369) | csontlepke (#746) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | csontkés (#11) | kőkalapács (#13) |
sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) |
kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) |
kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | tükör (#43) |
királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) |
kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
bőrsisak (#57) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) |
kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) |
csontkulcs (#74) | rát-fa (#77) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) |
olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | rákpáncél (#97) |
fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) |
evaporőr háj (#105) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | hebrencs állkapocs (#130) |
ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) |
tatu dob (#234) | nehezék (#258) | súlyzó (#347) | phua-kúp (#372) | álomvirág (#395) |
álompor (#396) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | aurach fog (#657) | rőtmanó kacagány (#714) |
varkaudar csont (#1113) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | krónika (#1725) | gernim balzsam (#1894) |
Beholder csapda (#2107) | leviatán hólyag (#2182) | mind. kristálya (#2264) | halálbokor (#2370) | halálvirág (#2371) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |