Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. okt. 14. 9h:03' EZ A 280. JÁTÉKHETED, 201. FORDULÓD 281. játékheted kezdete: okt. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: hh 1133 1629 0 | használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat |
* 2. KP: h 1167 6 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: vv 71 224 88 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 5. KP: hh 1100 2306 1253 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
hu 404 1137 241 | hulladék: 404 1137 241 |
hu 382 1577 1558 | hulladék: 382 1577 1558 |
hu 677 123 323 | hulladék: 677 123 323 |
hu 88 279 1578 | hulladék: 88 279 1578 |
hh 1228 1419 504 | használod az 1228. tárgyat az 1419. tárgyat az 504. tárgyat |
ek 40 12 | t. energia kisütése: 40 12 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az ősdentor ragyás testét. Kritikus ütés! (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az ősdentor testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 151, gyógyulás: 0, összesen: -151 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc bal oldalát. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) (-2 TU.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc bal oldalát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a magnetikus praglonc nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. Messze hajítod a vacak kis aranyfecske trófeát, és diadalmasan beszerzel egy magnetikus praglonc trófeát. 8 322 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát bal oldalát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (5 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegyi góliát oszlopos lábát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a hegyi góliát testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 73 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a varkaudar che-pap bal lábát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a varkaudar che-pap fejét. (6 támadással 396 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a varkaudar che-pap testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (8 támadástól 188 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a varkaudar che-pap testét. (6 támadással 386 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a varkaudar che-pap testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (8 támadástól 187 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 25 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 54 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1225, sebződés: 600, gyógyulás: 0, összesen: -600 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 44 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a Földrengető jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Földrengető jobb lábát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a Földrengető jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A Földrengető karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-42 életerő). A Földrengető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 monstrum vállvédő [monstrum vállvédő ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
v 84 357 | elmormolod a 84. varázslatot |
t 357 | támadod a 357. szörnyet |
bb 1113 112 264 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (112 darabot) |
kt 828 | elkészíted a 828. tárgyat |
kt 700 | elkészíted a 700. tárgyat |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kb 124 5 | kiveszel a bankból a 124. tárgyat (5 darabot) |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (14 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd a pattanóböde jobb oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A pattanóböde megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [125,102] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ezt a növényekkel buján benőtt dombságot Paraj-domboknak hívják. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Látsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 48 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet!
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mosolygó rettenet farkát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 40 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg felderítő bal középső lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 1 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 33 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. Kritikus ütés! (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion bébi testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki az ekharion bébi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [123,102] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy erszényes elkarog. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az erszényes elkarog fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az erszényes elkarog testét. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [122,102] A sík vidéket bozótos váltja fel. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 40 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. Kritikus ütés! (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az élőholt quwarg torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
m 6 6 3 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lajhárlord testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapást mérve bezúzod a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a lajhárlord jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. [lajhár csont ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [120,102] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " High Density sivatag " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 40 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel megütöd a quwarg harcos potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 626 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 43 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló bal lábát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [121,103] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak. Felfedeztél egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
szk 347 | keresed a 347. szörnyet |
ek 302 5 | t. energia kisütése: 302 5 |
bb 1540 5 | beraksz a bankba az 1540. tárgyat (5 darabot) |
bb 37 25 | beraksz a bankba a 37. tárgyat (25 darabot) |
h 341 1541 3 | használod a 341. tárgyat |
h 341 2306 1 | használod a 341. tárgyat |
h 341 1642 3 | használod a 341. tárgyat |
h 341 2449 96 | használod a 341. tárgyat |
h 341 2444 136 | használod a 341. tárgyat |
h 341 2446 127 | használod a 341. tárgyat |
h 341 2442 111 | használod a 341. tárgyat |
h 341 2443 112 | használod a 341. tárgyat |
h 341 2451 90 | használod a 341. tárgyat |
h 341 2450 112 | használod a 341. tárgyat |
h 341 2448 109 | használod a 341. tárgyat |
h 341 2447 138 | használod a 341. tárgyat |
bb 199 304 135 | beraksz a bankba a 199. tárgyat (304 darabot) |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
ŐSDENTOR (282. SZÖRNY) Az ősdentorok nagyhatalmú, mágikus entitások, amelyeket általában varázslók idéznek meg bizonyos feladatok végrehajtására egy másik létsíkról. Az ősdentor számára a bolygónk légköre méreg, amely kb. 1 nap alatt elpusztítja: így az ősdentornak igyekeznie kell a feladat végrehajtásával, és ha megidézőjére támad, akkor pedig sosem juthat vissza hazájába. Nem csoda, hogy az ősdentorok általában igen sietősek, és ha összeakadnak egy kalandozóval, igyekeznek azt a lehető legrövidebb idő alatt "lerendezni". Az ősdentorok démoni alakú, (de nem Thargodan!) lények, egyesek szerint a Sötét Földről származnak, de mások ezt vitatják. Az ősdentor csak ezüst és mágikus fegyverekkel sebezhető. |
MAGNETIKUS PRAGLONC (200. SZÖRNY) Óriási termetű, fekete, lüktetve változó plazmából teremtett, emberszerű lények. Bár hatalmuk iszonyatos, szinte mindig szolgálnak valakit - általában egy triklem drakoldert vagy egy Thargodan herceget. A magnetikus praglonccal közeli kontaktusba még kevés halandó került, és még kevesebb feljegyzés van az ilyen találkozásokról. A magnetikus praglonc mókás varázslatát nem művészet túlélni, de ha megkezdődik a közelharc, nincs többé menekvés: a harc végéig nem tudsz elmenekülni, függetlenül a menekülés%-tól! Még szerencse, hogy a magnetikus praglonc nagyon magas szintű szörny, tehát ha nem vagy igazán tapasztalt (márpedig akkor amúgy sincs félnivalód), akkor úgyis csak direkt kiadott FT paranccsal fogod megtámadni. A magnetikus pragloncot kizárólag mágikus fegyverekkel lehet megsebezni, méghozzá ajánlott valamilyen vágófegyvert használni. |
VARKAUDAR CHE-PAP (704. SZÖRNY) A che harcművész irányzat kiváló katonái a varkaudar che-papok. Tökéletesen kimunkált izomzatuknak szépségét a felszerelésükből elmaradhatatlan che-vállszalag és che-kard csak tovább növeli. Vallásos elhivatottságuk csak egy istent imád, Dornodont, ami azt hiszem érthető is a varkaudarok keletkezéséről szóló legendák ismeretében. Példaképük azonban egy közülük való: Khór. Varkaudar che-papokkal nagyon ritkán lehet csak találkozni. Elsősorban azért, mert nincsenek sokan, köszönhetően a nem túl egyszerű próbák sorozatának, melyen a kiképzésen a papoknak végig kell menniük. Csak a legjobbak elég rátermettek ehhez. Tehát ők a varkaudarok legjobbjai, de vajon mit jelent ez akkor, ha egy hozzád hasonló kalandozóval hozza őket össze a sors? Talán már ki is derült, vagy majd ezután fog... |
RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY) Az árnymanó sunyin rád sandít. - Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy! - Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt. A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható. |
VARÁZSFIOLA (828. TÁRGY) Az árnymanó rád vigyorog. - Barátom! Épp a közelmúltban jutott a birtokomba egy mágikus eszköz. Egy varázsfiola, amely csak úgy hipp-hopp, varázsitalt képes előállítani. Gondolom, érdekelne a dolog? Ó persze ingyen sajnos nem megy... Néhány apróságra lenne szükségem, amely ahhoz kell, hogy a fiamnak elkészíthessem Huddens kesztyűjét. Egy teknősesszencia, egy etra hályog és egy berzerker tüske, igen, ezek kellenének! A többi csipcsup kelléket már én megoldom valahogy. Szóval jelentkezz, ha sikerült összelopni mindent! A varázsfiolát a Küldetés teljesítése: KT 828 paranccsal veheted át az árnymanótól, 5 TVP árán. A fiola egy semleges jelleműek számára igen hasznos varázsital elkészítéséhez kell. Egy fiolában legfeljebb 5 adagot tarthatsz a különleges nedűből. Ha jó vagy gonosz vagy, akkor valószínűleg nem érdemes foglalkoznod azzal, hogy a tárgyak összegyűjtésével gürcölj. |
Erő: | 31 (51) | Szint: | 36 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 31 (52) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 26 (34) | Védekezés: | 88 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/25 év |
Egészség: | 22 (41) | Életpont: | 1074/749 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 28 (55) | Varázspont: | 1195/603 | Pénz: | 58089 arany | Kép. pont: | 31 |
Tudatpont: | 92/43 | Pszi pont: | 211/224 | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/22 | szúrófegyverek: | 28/82 (+1%) | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | 37/39 (+11%) | lőfegyverek: | 34/0 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -19.); ében nyílvessző (#848) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
121,103 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 84,69 |
Legfeljebb 41 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 460 időszaki: 460 |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 79 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/95 | 2. nyomkövetés: | 43/4 | 3. mászás: | 17/73 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 32/31 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 20/1 | 6. gyógyítás: | 5/59 |
7. titkosírás: | 17/30 | 8. felderítés: | 33/22 | 9. szörnyidomítás: | 16/88 |
10. teológia: | 30/98 (+10%) | 11. taumaturgia: | 56/43 | 12. szerencsejáték: | 20/93 |
13. versengés: | 20/31 (+5%) | 14. zene: | 18/23 | 15. szörnyismeret: | 35/77 (+22%) |
16. pszi: | *22/100 | 17. zárnyitás: | 1/14 | 18. vadászat: | 7/59 |
19. vitalitás: | 1/23 (+12%) | 20. bányászat: | 32/26 (+13%) | 21. úszás: | 7/67 |
22. főzés: | 17/41 (+11%) | 23. csapatmunka: | 2/37 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 | |||
4. max. életpont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), öregedést okozó lények (#9095), dűnekukac (#357) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | északi tűzsárkány (#219) | elektromos pajzs (#51) | >> | mágiamorfáló (#7623) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | brutális morf (#7620) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
király szilmill (#7459) (+3 védettség) státusz: éhes |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +5 védettség;) státusz: éhes |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +34 kg teher) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +31% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 18, 47. |
Kész: 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1542, az összesen kapott pontszám: 158965. (összesen ölhető: 1542 ) Eddig 24 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 26 TU szükséges.) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13685 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
2 | gyenge méreg (#26) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
5 | rézdarab (#70) | 4 | rókafarok (#124) | 1 | tubarkő (#700) | |||
11 | tüske (#22) |
119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | |
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|