Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. máj. 19. 19h:39' EZ A 21. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 22. játékheted kezdete: máj. 21. A következő fordulódat legkorábban a 22. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 35 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1352 SZÁMLA : XXXX |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) Még mindig a bozótos vidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Észreveszel egy surranó kígyót. Bárcsak élő lennél, és nálad lenne a fegyvered! Búskomoran továbbállsz. Hirtelen felbukkan a holtak birodalmának egy másik lakója, egy sötét motyogó. Azonnal rád támad.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét motyogó ködös ektoplazmáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sötét motyogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 árnyéksarat. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) A szellő, amely hátán repültél, lejjebb visz: sík terepre érkeztél. Az árnyak birodalma, amelyben Te most élsz, itt kevesebb teret mondhat a magáénak. [30 pontot használtál fel, van még 249.]
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) Tovább lopódzol a bokrok tövében, elrejtőzve a nap ujjaitól. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Reszkessetek pupákok, mert az árnymanók csórnak! Egy Enyveskezű. " Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Egyszercsak észreveszel egy garokkot. Első pillantásra hátrahőkölsz, de aztán rájössz, hogy nem láthat Téged. Továbbmész.
(Továbbmész...) Még mindig a bozótos vidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ködkaput. Repülés közben látsz egy tetemembert. Egy pillanatig feléd néz, mintha látna, aztán továbbmegy. A holtak világának egy másik lakója, egy árnyékrája jön szembe. A küzdelem elkerülhetetlen.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az árnyékrája testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az árnyékrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
kt 62 1 | elkészíted a 62. tárgyat (1 darabot) |
kt 62 1 | elkészíted a 62. tárgyat (1 darabot) |
h 62 | használod a 62. tárgyat |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elhajítod a vacak sötét motyogó trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő garokk trófeát. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
fl 1 | lopsz az 1. fajúaktól |
fl 3 | lopsz a 3. fajúaktól |
fl 4 | lopsz a 4. fajúaktól |
fl 5 | lopsz az 5. fajúaktól |
fl 6 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 7 | lopsz a 7. fajúaktól |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az acéldarázs torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az acéldarázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd az acéldarázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az acéldarázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
e 4 | élelemszerzés 4 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
ÁRNYÉKRÁJA (87. SZÖRNY) Az árnyékvilág lassú, anyagtalan szellőin lebegve közlekedő árnyékráják naphosszat táplálék, vagyis egy kóbor lélek pislákoló szellemenergiája után kutatnak. Sokak szerint a valódi világban elpusztult rájanyékek kísértetei. Farkuk persze, mivel nem valós anyagból van, képtelen mérgezni - mérhetetlen hideg érintése pedig nem tud túl nagy kárt okozni valakinek, aki már amúgy is halott. |
SMIRGLIBOKOR (31. NÖVÉNY) A bozótos terepen növő smirglibokor levelei különösen érdesek: egy ilyet leszedve, akár nagyon kemény felületeket is simára dörzsölhetsz. A levél gyűjtéséhez a KT 29 parancsot kell kiadnod, 1 pontért. |
GAROKK (73. SZÖRNY) A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után. |
DOMINÁNS MORF (7624. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A domináns morfok lehetnek a morf társadalom vezetői. Már ha lehet társadalomról beszélni egy olyan kaotikus lényeknél, mint a morfok. A renegát veremtudósok egyelőre mélyen hallgatnak arról, hogy a dominás morf vajon milyen fürkésszel, vagy az Ellenség milyen más teremtményével lehet kapcsolatban. |
HÚSEVŐ MAGSZIM (67. SZÖRNY) Aki a bozótosban kaja után kutat, néha csúfos meglepetés érheti. Néha ugyanis a bozót megmozdul, az ágakból csápok lesznek, a csápok körbefonják a testét... A húsevő magszim gyorsan emészt, és tíz perc múlva már ki is köpi hangos böffenéssel az emészthetetlennek bizonyult csontjaidat. Ha persze időben feleszmélsz, eséllyel veheted fel a harcot. Ilyenkor fog kiderülni az is, hogy a látszólag földbe gyökerezett növény-állat milyen fürgén tud mozogni az alján növő milliónyi spóraszerű végződéssel. Nem sok esélyed van ellene, ha nem vágófegyvert használsz. |
ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY) Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni. |
Erő: | 17 | Szint: | 8 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 60 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 105/66 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 11 (+1) | lőfegyverek: | 4 |
46,24 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 48 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 13 (+1) | 5. harcművészetek: | 4 | 6. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Silistra (#6107), Fullánk (#6113) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6. |
Összsúly: 0.40 kg | Megterheltség: 0% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 169 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | árnyéksár (#61) | 2 | ködmangó (#59) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | kaja (#2) |
44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | |
-4 | |
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|