212. forduló, 214. forduló, Syd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 13. 8h:57'
EZ A 612. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD
613. játékheted kezdete: febr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4144
SZÁMLA : XXXX

SYD KALANDJAI


16 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,75] koordinátán.
Nantosvelta, amikor összefutottatok, adott neked egy vassisakot és egy szeksztánst.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+27 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 801. hetének nyerőszámai: 20, 16, 24. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 148 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 423.]

* 2. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+9 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 393.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 388.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 388.]

at 5367 10 TU-t adsz át az 5367. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 5 TU árán átcsúsztatsz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 383.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 381.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
2 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 376.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 371.]

kf 160 kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat
A fejedre teszed a vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[127,74] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.


(Továbbmész...) [128,74] Kisebb hegyek emelkednek itt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Találsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tüskés harci gromak. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak bal vállát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak jobb első lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 355.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 355.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Semmi fényt nem látsz odabent. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

lm 2 3 10 mozogsz 2 3 10
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [2. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [5. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [6. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [7. PONT.]
Összeakadsz Nantosveltával. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldereth kristályt, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy vízionár szem (ld. enc.)} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Bekukkantasz a kis terembe. [8. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [10. PONT.] Egy zombit pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi jobb oldalát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a zombi bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi jobb oldalát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. [80 pontot használtál fel, van még 270.]

lm 14 14 14 mozogsz 14 14 14
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [8. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [7. PONT.]
Egy kis szobába érkezel. [6. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [11. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [12. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy nagyobb terembe érkezel. [14. PONT.] Egy nómenklatúrát pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a nómenklatúra fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Vashegyű lándzsával eltalálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
918 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 45, gyógyulás: 7, összesen: -38 ÉP}

Egy nómenklatúrát pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (18 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a nómenklatúra testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a nómenklatúra jobb lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a nómenklatúra jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 52, gyógyulás: 8, összesen: -44 ÉP}

Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[95 pontot használtál fel, van még 175.]

lm 17 19 905 mozogsz 17 19 905
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [15. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-12 életpont). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [17. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [19. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [40 pontot használtál fel, van még 135.]

lm 34 900 33 mozogsz 34 900 33
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [34. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [33. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-8 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 pszi kő, 1 ezüstshuriken, 70 arany, 1 aranylánc, 2 vashegyű nyíl, 1 varázskő (ld. enc.) és 6 grifftojás (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett vasnyilat. Ügyességed TF-elődött. [29 pontot használtál fel, van még 106.]

lm 34 905 21 mozogsz 34 905 21
Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [34. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [21. PONT.] [25 pontot használtál fel, van még 81.]

lm 900 29 32 mozogsz 900 29 32
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [22. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [23. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [24. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-11 életpont). Folytatod az utat. A folyosót egy másik járat keresztezi. [26. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [29. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [32. PONT.] Egy Zinthurgot pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 23 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

Füstölögve, gőzölögve távozik a Zinthurg sötét lelke a Sötét Földre.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 46.]

lm 39 mozogsz 39
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [29. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [26. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [24. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [25. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Visszamész a kijárathoz, és kimész. [25 pontot használtál fel, van még 21.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[129,73] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő ragyás burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya jobb csápját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ramirez Espanza. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy Ayagira Tanaka nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az Ayagira Tanaka testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Ayagira Tanaka testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az Ayagira Tanaka bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az Ayagira Tanaka újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Az Ayagira Tanaka összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő, ezenkívül 1 megsemmisítő (ld. enc.). Mosolyogva kidobod a nevetséges áeratikus hasnyák trófeát, és kinyersz egy alkalmas Ayagira Tanaka trófeát. 1488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}


(Továbbmész...) [130,72] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 5.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

a 32 3070 1 átadod a 32. tárgyat a 3070. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Nantosvelta részére. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: keresed a 158. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy nómenklatúrát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat -3 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-11 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 26, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 354 pontot. A következő körben tehát 351 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY)
Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik.

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)]

GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz...

MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY)
A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is.

KARAKTERLAP

Syd, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 213. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 20 Merészség: 7/6 Magasság: 165 cm
IQ: 30 (32) Támadás: 19 Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 25 (31) Életpont: 264/115 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (40) Varázspont: 572/396 Pénz: 275 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 55/2 EFejl: 30
Eddig összesen 1164 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5946 TP-t kaptál. Jelenleg 464995 TP-d van. A következő szinthez még 135005 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, óriásféreg, Ayagira Tanaka. A 184. fordulódban 5037 arany került a bankszámládra. 5767 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: *23/100 vágófegyverek: 3/85
ütőfegyverek: 20/30 (+6%) lőfegyverek: 5/48 (+21%) dobófegyverek: 23/1

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << pásztorbot (#513) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/60 2. nyomkövetés: 47/95 3. mászás: 4/12
4. csapdakészítés: 14/18 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/37 (+32%) 6. gyógyítás: 34/44
7. titkosírás: 12/101 8. felderítés: 18/6 (+12%) 9. szörnyidomítás: 6/54
10. teológia: 26/2 (+3%) 11. taumaturgia: 24/34 (+2%) 12. szerencsejáték: 1/42
13. versengés: 3/85 14. zene: 18/31 (+30%) 15. szörnyismeret: 8/65
16. pszi: 6/68 (+22%) 17. zárnyitás: 1/12 18. vadászat: 4/84
19. bányászat: 8/40 (+18%) 20. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) felejtés (#68) (992) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse I (#13) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) villámcsapás (#50) >> szőrös bozsó (#149)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) lángcsóva (#31) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nómenklatúra! (teljesítve)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 516 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2)
5 víz (#27) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
218 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 ezüstshuriken (#327)
6 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 megsemmisítő (#1540) 2 mérgezett vasnyíl (#187) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 pszi kő (#248) 1 réz papi karkötő (#307) 1 ugh méreg (#166)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(127,-33) gumifa (#38), oltár
(128,-33) a 66. labirintus bejárata, Tharr rúnaköve, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), művészi porolit (#720), érclelőhely, tüskés harci gromak (#156), Nantosvelta (3070. kalandozó), zombi (#49), nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180)
(129,-34) ragyás burástyák (#111), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 27. jellempróba, művészi porolit (#720), Ayagira Tanaka (#965)
(130,-35) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* ** 2008.02.03, **** - Az 505-ös képesség (7 helyett 6-os osztó van az MXTU regenerációnál) nem működött. javítottam. - Megölt valaki egy Kitaszítottat, de nem nőtt az isteni küldetés számláló (ölj tíz nevest). Itt a küldetés az ősi birodalmak és esthar császárság neveseire vonatkozott, az újonnan bekerült neveseket a program nem fogadja el. Visszamenőleg ezt nem is tudom megváltoztatni, a küldetés szövegét egyértelműsítettem. - Igaz Barátok Rend Ereje képessége lecserélésre került, mégis működött továbbra is. Javítva. - A karakterek támadása és védekezése sokszor elromlott. Ezt az 502-es új képesség okozta. A hibát javítottam, valamint beraktam, hogy a képességt‹l kapott támadás és védekezés megjelenjen a karakterlapon is. - Ha Káoszportál használata közben valaki DEMezett, a program a TVP-t duplán vonta tőle. Korrigálv.a - Ha valaki úgy adta ki a K, FK parancsot, hogy nem volt több lépés lehetősége, nőtt a nyomkövetése. Javítottam. - Valaki jelezte, hogy a szkander képesség nem jól írja a statisztikákat, és nem jól számolja a fejlődést időnként. Ezzel sokat foglalkoztam, de elég összetett probléma, még nem tudtam javítani, majd a következő adaggal. - Kérésre beraktam, hogy a Kihívás tornyának 4. és 5. szintje is elérhető legyen a csatornától nyugatra. - Bekerült egy új mágikus balkezes vágófegyver (átadható), a sárkánypenge, Moi Ro Fa és Ting Ro Ce dobja 15% eséllyel. - Tihor Miklós

Üzenet küldése a karakternek