21. forduló, 23. forduló, Ragdain összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jan. 29. 19h:51'
EZ A 23. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
24. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5828
SZÁMLA : XXXX

RAGDAIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,-9] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Elindult a Termikrajzás! Kutasd fel a termik spórával fertőzött gócokat és tisztísd meg őket a szörnyektől, akadályozd meg a kórság terjedését, amíg még nem késő! (ld. enc.)

ba 50 nem támadod az 50. szörnyet
BA 50 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz rövid íjat. (ld. enc.) 87 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 146.]

kt 4 2 elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 botot. [16 pontot használtál fel, van még 130.]

kt 7 5 elkészíted a 7. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 kőhegyű lándzsát. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [60 pontot használtál fel, van még 70.]

kf 3 3 kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a vizestömlőt. [0 pontot használtál fel, van még 70.]

be 530 bemész az 530. épületbe
Összegyűjtve a bátorságodat, közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy pillanatig semmi válasz, de azután egészen váratlanul szélesre tárul az ajtó. Egy délceg, páncélba öltözött harcos áll előtted.
- Üdvözöllek! - biccent feléd a harcos. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során.
- Mindjárt gondoltam, hogy megbízhatok benned! - mondja kitörő örömmel. [30 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 6 arany. (ld. enc.)] Átveszi a lándzsákat, és átnyújt cserébe egy zacskó aranyat. Nem tudom, fáraszthatlak-e még, de talán meg tudnál tenni nekem még egy apró szívességet. Egy szomszédos hűbérúr futárja elindult hozzám egy fontos térképpel, de sosem érkezett meg. Az a gyanúm, hogy a mirgek barlangjaiban veszett oda... A mirgek innét keletre, egy domb mélyén élnek. Szerencsére, elég megbízható leírásom van azokról a területekről. Ha volnál olyan kedves és körülnéznél arrafelé... - Megvizsgálod a leírást.

2 5
4
1 3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 11. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 18, északra 3 mérföldre található.

Ezután elbúcsúztok, és folytatod utadat az erdőben. [5 pontot használtál fel, van még 65.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[28,-9] Még mindig az erdőben vagy. Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy technokolin volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [29,-9] Tovább barangolsz a fák között. Ez Moisma erdejének keleti határa. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy szőrlajhár. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szőrlajhár bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal néhányszor megcsapod a szőrlajhár testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a szőrlajhár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal megcsapod a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szőrlajhár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 lajhár csontot. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner hegyi rák trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő szőrlajhár trófeát. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kék orchideacserjét. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [30,-9] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő csontlepke nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csontlepke bordás testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 1 életpontot vesztettél. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 5 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 35.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[31,-10] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy surranó kígyó került az utadba. Itt csata lesz.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a surranó kígyó bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [32,-11] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kaffogó hebrencs. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal eltalálod a kaffogó hebrencs fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner rájanyék trófeát, és diadalmasan beszerzel egy kaffogó hebrencs trófeát. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 15.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Van minálunk egy edényke,
A víz nem marad meg benne.
[5 pontot használtál fel, van még 10.]

h 234 5 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [5 pontot használtál fel, van még 5.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés).
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (30,33) (35,36) (32,31) (33,31) (35,34) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 161 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TERMIKTRAJZÁS
Őkirályi Fensége, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thargodanok leigázója, tovább küzd az élhető Yaurr birodalomért. Világunkat most egy új veszély fenyegeti! A Résföldre más síkról átjutott termikeket sajnos nem sikerült megfékezni. Azok spóráikkal már a Résföldön túl is számos szörnyet megfertőztek, sőt, a spórák még a külső létsíkokra is átjutottak, a kalandozók ruhájára tapadva! Szerencsére, a veszélyt még sikerült idejében azonosítani! A fertőzött szörnyek termikfészkekbe vonultak vissza, sok esetben bebábozódva és megkezdve átalakulásukat vérszomjas termikekké! Ha ezeket a fészkeket még idejében sikerül purgálni a fenyegetés megállítható! A kalandozók és szörnyvadászok eredményeit számon tartják majd a gnóm kutatóállomások tudósai, így nincs szükség arra, hogy a királyi hivatalokban töltsék az értékes időt eredményeik lejelentésével. A jutalmakat az alanori és császárvárosi mágusrendek közösen ajánlották fel és készítik el, és a Trikornis Futárszolgálat kézbesíti őket.
(Játéktechnikai információk:
- Termikfészkek bukkantak fel szerte Ghallán és a síkokon.
- Minden karakter a fordulója végén (amennyiben nem épületben vagy labirintusban tartózkodik) megkapja a közelében levő termikfészkek koordinátáit. A termikfészkek nem fix tereptárgyak, akkor kerülnek rá a mezőre, amikor a karakter, aki kapta a koordinátát, rámozog, és lemozgáskor eltűnnek.
- A termikfészekbe a BE 2685 paranccsal lehet bemenni, és maximum 5 szörnnyel lehet csatázni egy bemenetelkor. A TVP költség 4-szer annyi, ahány szörnnyel csatázik a karakter, de max. 20 TVP.
- A BE parancsra költött TVP beleTFelődik a beállított tulajdonságba.
- Minden megölt szörnynél van kincs, és ha mind az 5 szörnyet megöli valaki, akkor egy egyedi kincset talál.
- A szörnyek ebben az eseményben is erősödnek, és az erősödés csökkenthető az ERO paranccsal.
- 600 megölt szörny után a karakter nem tud termikfészekbe menni többet.
A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye

RÖVID ÍJ (107. TÁRGY)
Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

ARANYPÉNZ - röviden ap (50. TÁRGY)
Nincs gazdaság pénz nélkül, és ha itt gazdaság nem is nagyon van, azért ugye Te is vágysz valamennyire a GAZDAGSÁGra. Nos, ezirányban most tetted meg az első lépéseket. A pénzért megvásárolhatsz sok tárgyat, amelyet nem tudnál, vagy csak nehezen tudnál elkészíteni vagy egyéb módon megszerezni. Ezen kívül sok egyéb dologra is lehet használni, akárcsak a valós életben. Pénzből tetszőleges mennyiséget vihetsz magaddal, hiszen ha sok van nálad, nyilván felváltod nagyobb értékű érmékre. Ezen kívül így egy szava sem lehet a mohóbb, gyűjtögető játékosoknak...

SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY)
A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni.

LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY)
Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire.

KÉK ORCHIDEA BOKOR (67. NÖVÉNY)
Az egyik legvarázslatosabb növény, amely a ritka erdőben nő. Varázslatos, de nagyon veszélyes is: ártatlan kinézete ellenére ugyanis húsevő. A gyanútlan áldozatra kicsap a növény szőrös csápja, akit a méreg pillanatok alatt megbénít. A magatehetetlen élőlényt a csodás kék orchidea élve bontja le. A Duer-orkok egyik kedvenc szórakozása állítólag az, hogy áldozataikat a növény elé vetik. Ha szakítani akarsz a gyönyörű kék virágból, cselhez kell folyamodnod: átverésként csalit kell a virág mellé dobni. Ha a kék orchidea kedvencét, a szárnyas hernyót dobod oda, akkor lehetőséged van arra, hogy amíg a csápok a kis férget pumpálják, gyorsan letépj egy virágot. Ehhez a KT 68 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Egy fordulóban maximum öt virág szakítható egy kék orchidea bokorról.

HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY)
A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná?

KARAKTERLAP

Ragdain, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 22. fordulód.

Erő: 15 Szint: 7 Merészség: 3/3 Magasság: 121 cm
IQ: 13 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 0 Menekülés: 40 % Életkor: 63/63 év
Egészség: 17 Életpont: 120/64 Jellem: semleges (+14) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 6 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 91 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 472 TP-t kaptál. Jelenleg 3 428 TP-d van. A következő szinthez még 572 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, szőrlajhár.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 6
dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << bunkósbot (#9) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
32,34 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 729 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. csapdakészítés: 4 (+1)
4. gyógyítás: 8 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. zene: 1 8. vadászat: 1 9. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
félelem-járó (#56), vízionár (#66), technokolin (#50)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): 11. labirintus (33,35). apró gnómlak (531): többek közt 36. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 11.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzkard (#2083) 1 * bumeráng (#249) 1 * bunkósbot (#9)
1 csontszurony (#12) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * obszidián karkötő (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
3 kaja (#2) 2 kötél (#92) 1 + nyílcsapda (#243)
1 rézkulcs (#75) 1 tatu dob (#234)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 + vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 12 drótszőr (#37) 2 fémrúd (#104)
1 grákóbőr (#41) 1 gyöngymangó (#135) 1 halcsont (#390)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44)
1 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33) 10 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 7 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 2 púderkő (#119) 1 rákpáncél (#97)
8 rézdarab (#70) 10 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47)
8 varányszem (#30) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 35.90 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bot (#4) 1 bumeráng (#249) 1 kaja (#2)
5 kőkés (#6)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 lajhár csont (#236) 1 surranó kígyó bőr (#47)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

26 27 28 29 30 31 32 33
-12
-11
-10
-9
-8
(27,-9) fekete gránittorony (#530)
(28,-9) Chara-din monolitja (#534), technokolin (#50)
(29,-9) szőrlajhár (#141), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(30,-9) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), oltár, csontlepke (#746)
(31,-10) 22. jellempróba, surranó kígyó (#30)
(32,-11) kaffogó hebrencs (#88), phua-kúp (#372)

Üzenet küldése a karakternek