220. forduló, 222. forduló, Syrus Bo Hong összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 18. 9h:27'
EZ A 428. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD
429. játékheted kezdete: okt. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3621
SZÁMLA : XXXX

SYRUS BO HONG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,18] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol George Owen Kawer. Chara-din püspöke. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy ekharion trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasállata egy garokk! Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat.
Az 1. napon újból összeakadsz George Owen Kawer. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Továbbmész.
George Owen Kawer, amikor összefutottatok, adott neked 11 vasércet, 22 pirkitet és 2 kötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 rozmárfogat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 557.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 552.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 547.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 542.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 532.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 532.]

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 502.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[127,10] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Utad során felfedezel egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot!

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 vas dobónyilat.
[58 pontot használtál fel, van még 444.]

kt 17 elkészíted a 17. tárgyat
Begyűjtöttél 1 szögletes követ. [2 pontot használtál fel, van még 442.]

m 2 mozogsz keletre
[128,10] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő ragyás burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "A PÖRÖLY nevében!" 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérfürdető magszim. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Azt üvöltöd: "Ghalláért!" 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 8, gyógyulás: 16, összesen: +8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 427.]

kt 13 elkészíted a 13. tárgyat
Legyártottál 1 kőkalapácsot. [12 pontot használtál fel, van még 415.]

m 6 mozogsz nyugatra
[127,10] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Felfedeztél egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 405.]

kt 171 elkészíted a 171. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen rövid kardot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 405.]

kt 165 2 elkészíted a 165. tárgyat (2 darabot)
Sajnos csak 1 mászókampó készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 1 mászókampót. [15 pontot használtál fel, van még 390.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

vps 30 VP spórolása: 30
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 390.]

v 96 99 20 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(127,10) vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(128,10) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, 38. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), ragyás burástyák (#111), vérfürdető magszim (#148)

[99,20] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy erődítményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pusztulás sírjait.

[-50 varázspont.] [+4% tau] [10 pontot használtál fel, van még 380.]

fv 510 1 76 felveszed az 510. tárgyat (1 darabot) 76
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 ostromlétrát. [4 pontot használtál fel, van még 376.]

vi 10 10 35 viselkedésed: 10 10 35
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 376.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-29 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-25 életerő.) Továbbmászol. Felbukkan a fal teteje! Előtted hadonászik egy páncélos lovag!

Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Pusztulj!" 17 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a páncélos lovag testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Jobbra-balra szökkenve osztja a páncélos lovag nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a páncélos lovag páncélozott testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A páncélos lovag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 37, gyógyulás: 31, összesen: -6 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-1 életerő.) Ennyit elég az ostromból! Hátrahagyod a falat. [20 pontot használtál fel, van még 356.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo] [10 pontot használtál fel, van még 346.]

be 488 bemész a 488. épületbe
Üvöltve rohamozol. Nyilak záporoznak rád (-18 életerő). A falnak támasztod az ostromlétrát, és fürgén mászni kezdesz fölfelé. Köveket dobálnak rád. Aargghh! (-9 életerő.) Rendületlenül haladsz felfelé. Fenyegetően feléd magasodik egy harci mágus!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli tüdőből elordítod: "Ezt kapd ki!" 14 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a harci mágus bal oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a harci mágus csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. {GYD:} Mandibulakaszával felnyitod a harci mágus testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A harci mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Könnyedén félreszökkensz a harci mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 58, gyógyulás: 28, összesen: -30 ÉP}

Haha! Egy várvédővel kevesebb! Ajjaj... Hárman ugranak a helyébe! Egy nagy póznával ellökik a létrádat. Nyekk! (-6 életerő.) Ennyit elég az ostromból! Hátrahagyod a falat. [20 pontot használtál fel, van még 326.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+83 életerő.) [45 pontot használtál fel, van még 281.]

vi 6 3 35 viselkedésed: 6 3 35
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

d 510 1 76 eldobod az 510. tárgyat (1 darabot) 76
Gondosan elrejtesz 1 ostromlétrát. [6 pontot használtál fel, van még 275.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[99,19] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) "

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 1 magszim belet 5 aranyért, 1 rézdarabot 1 aranyért.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,18] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Felfedeztél egy csodák kútját.
Összefutsz George Owen Kawer. Chara-din püspöke. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy ekharion trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy garokk a hátasa. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Halatir Maurlottal. Meglepetésedre látszik nála egy fülemüle síp, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Ő Kripta Gitta férje! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy kvazár páncélt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy holle anyó trófea, egy északi tűzsárkány trófea és egy máguskobold trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy érző szívű dromedár viszi. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[20 pontot használtál fel, van még 255.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 245.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 162 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 235.]

tf 3 35 fejleszted a 3. tulajdonságodat 35 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 127 TVP-t kell elköltened.] [35 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 8 kaját bezabál a ryuku ostromteknős. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 362 pontot. A következő körben tehát 562 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Syrus Bo Hong, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 124. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 221. fordulód.

Erő: 24 (27) Szint: 21 Merészség: 6/3 Magasság: 148 cm
IQ: 24 (27) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 32 Védekezés: 41 Menekülés: 35 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 25 Életpont: 355/355 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (35) Varázspont: 341/31 Pénz: 1361 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/5
Eddig összesen 1192 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3698 TP-t kaptál. Jelenleg 630156 TP-d van. A következő szinthez még 169844 TP szükséges. Trófeáid: elit gárdista, mestervarázsló, óriásféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/13 (+1%) szúrófegyverek: 12/9 (+4%) vágófegyverek: 24/97 (+2%)
lőfegyverek: 8/38 dobófegyverek: 18/15

Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -18.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (19 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/45 2. nyomkövetés: 40/90 (+12%) 3. lopás: 1/22
4. mászás: 10/40 5. csapdakészítés: 14/20 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/95
7. gyógyítás: 63/58 (+20%) 8. titkosírás: 6/12 9. felderítés: 10/94
10. szörnyidomítás: 1/149 11. teológia: 27/7 (+21%) 12. taumaturgia: 26/47 (+4%)
13. versengés: 6/59 14. harcművészetek: 23/0 15. szörnyismeret: 10/94
16. zárnyitás: 2/30 17. vadászat: 16/31 18. bányászat: 10/73 (+15%)
19. ordítás: 24/23 (+4%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
óriásféreg (#171), tetemember (#123), trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), tormikus egér (#218), nyuhaj karbin (#110), partravetett medúza (#363), kérődző etra (#368), fémbontó szójer (#150), áeratikus hasnyák (#243), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365) izomernyesztés (#33) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)

Összsúly: 74.06 kg Megterheltség: 70%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 kaja (#2) 1 kötél (#92) 4 madártoll (#112)
22 pirkit (#153) 3 víz (#27) 11 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 kőkalapács (#13)
1 mászókampó (#165) 1 rozmárfog (#1069) 4 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,18) az 51. labirintus bejárata, csodák kútja (#1096), George Owen Kawer (5171. kalandozó), Halatir Maurloth (5484. kalandozó)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568)
(99,20) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), páncélos lovag (#264), harci mágus (#265)

Üzenet küldése a karakternek