221. forduló, 223. forduló, Syrus Bo Hong összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 24. 9h:16'
EZ A 428. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD
429. játékheted kezdete: okt. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3621
SZÁMLA : XXXX

SYRUS BO HONG KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,18] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 arany papi karkötőt (270 arany), 4 gyöngymangót (100 arany).
A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét. Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 567.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 562.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 557.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 552.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 542.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 542.]

tps 40 TVP spórolása: 40 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 40 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [40 pontot használtál fel, van még 502.]

m 4 mozogsz délre
[99,19] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) "
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 492.]

ve 152 10 megveszed a 152. tárgyat 10
Vásároltál 10 vasércet. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

ve 153 20 megveszed a 153. tárgyat 20
Mindössze 5 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 5 pirkitet. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

ve 92 1 megveszed a 92. tárgyat 1
Vásároltál 1 kötelet. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

ve 171 1 megveszed a 171. tárgyat 1
Vásároltál 1 rövid kardot. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a rövid kardot fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[127,10] Dombos terepre érkeztél. Találsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[10 pontot használtál fel, van még 482.]

kt 165 2 elkészíted a 165. tárgyat (2 darabot)
Sajnos csak 1 mászókampó készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 1 mászókampót. [15 pontot használtál fel, van még 467.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

tpf 40 TVP elővétele: 40 pontért
Felszabadítottunk neked 40 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

v 96 99 18 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(127,10) vaskohó (#155), Tharr oltár

[99,18] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Találsz egy csodák kútját.
Találkozol George Owen Kawer. Chara-din püspöke. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy ekharion trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-50 varázspont.] [+4% tau] [10 pontot használtál fel, van még 497.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy alakváltó árus jön közelebb, hogy portékáját a nyakadra sózza. Nagyon irritál a fickó, így hát bosszúsan belerúgsz a kosarakba, amit lerakott a kút mellé. A benne lévő tárgyak szétszóródnak a földön. Most már nem fog ilyen piti dolgokkal zaklatni. (+1 gonoszság.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 494.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 16 varázspontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 491.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 jegesmedve bunda. (ld. enc.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 488.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Szeretnéd tudni, mi a bíbor szulfagor leggyengébb pontja? Ha a disznófejét ütöd, előbb-utóbb megpusztul." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [3 pontot használtál fel, van még 485.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[99,19] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) "

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,20] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 15 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Ryuku kopjával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal alaposan megvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy erődítményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy pusztulás sírjait. [20 pontot használtál fel, van még 465.]

a 165 5171 1 átadod a 165. tárgyat az 5171. kalandozónak (1 darabot)
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 465.]

a 165 4284 1 átadod a 165. tárgyat a 4284. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 mászókampót Orghon Kawer részére. [5 pontot használtál fel, van még 460.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 460.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 450.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 87 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 410.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 47 TVP-t kell elköltened.] Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elüvöltöd magad: "Harcra fel, ma győzni kell!" 14 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod az orgyilkos fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal felnyitod az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 370.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 7 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 330.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 ügyesség.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 290.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy sötét gnóm. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Teli tüdőből elordítod: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 14 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal végigvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 250.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 210.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elüvöltöd magad: "Itt a megváltód!" 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával felnyársalod az útonálló jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 5 kaját bezabál a ryuku ostromteknős. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 363 pontot. A következő körben tehát 563 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY)
A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni.

KARAKTERLAP

Syrus Bo Hong, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 124. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 222. fordulód.

Erő: 24 (27) Szint: 21 Merészség: 6/3 Magasság: 148 cm
IQ: 24 (27) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 33 Védekezés: 41 Menekülés: 35 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 25 Életpont: 356/342 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (35) Varázspont: 341/45 Pénz: 893 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/6
Eddig összesen 1196 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 930 TP-t kaptál. Jelenleg 631086 TP-d van. A következő szinthez még 168914 TP szükséges. Trófeáid: elit gárdista, mestervarázsló, óriásféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/13 szúrófegyverek: 12/25 (+16%) vágófegyverek: 24/97
lőfegyverek: 8/38 dobófegyverek: 18/15

Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -18.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (19 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/45 2. nyomkövetés: 40/94 (+4%) 3. lopás: 1/22
4. mászás: 10/40 5. csapdakészítés: 14/25 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/95
7. gyógyítás: 63/58 8. titkosírás: 6/12 9. felderítés: 10/94
10. szörnyidomítás: 1/149 11. teológia: 27/16 (+9%) 12. taumaturgia: 26/51 (+4%)
13. versengés: 6/59 14. harcművészetek: 23/0 15. szörnyismeret: 10/94
16. zárnyitás: 2/30 17. vadászat: 16/31 18. bányászat: 10/73
19. ordítás: 24/27 (+4%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
óriásféreg (#171), tetemember (#123), trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), tormikus egér (#218), nyuhaj karbin (#110), partravetett medúza (#363), kérődző etra (#368), fémbontó szójer (#150), áeratikus hasnyák (#243), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365) izomernyesztés (#33) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)

Összsúly: 77.11 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
98 arany (#50) 8 kaja (#2) 1 pirkit (#153)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 jegesmedve bunda (#1067) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid kard (#171)
1 sünmedve tüske (#14) 7 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,18) az 51. labirintus bejárata, csodák kútja (#1096), George Owen Kawer (5171. kalandozó)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568)
(99,20) útonálló (#130), oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), orgyilkos (#131), sötét gnóm (#132)

Üzenet küldése a karakternek