Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. okt. 21. 21h:21' EZ A 281. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD 282. játékheted kezdete: okt. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
Elsőnek vadászkutyát támadod majd.
[első bandita:] Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! [második bandita:] Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! [harmadik bandita:] Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt.
Teriád pöröllyel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadászkutya testét. Kritikus ütés! (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadászkutya izmos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) [vadászkutya:] A vadászkutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. [első bandita:] Bár ügyesen védekezel, az első bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) [útonálló:] Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) [második bandita:] Bár ügyesen védekezel, a második bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) [harmadik bandita:] Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [vadászkutya:] A vadászkutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Következő áldozatnak első banditát választod.
Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita jobb lábát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bandita bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) [első bandita:] Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [útonálló:] Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. [második bandita:] Bár ügyesen védekezel, a második bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) [harmadik bandita:] Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [első bandita:] Az első bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Szembefordulsz a következő ellenféllel, útonálló lesz az.
Teriád pöröllyel iszonyatosan megcsapod az útonálló nyakát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod az útonálló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 33 életpontot sebezve.) [útonálló:] Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) [második bandita:] Nem vagy felkészülve a második bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [harmadik bandita:] Bár ügyesen védekezel, a harmadik bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
[útonálló:] Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Úgy döntesz, második bandita lesz a következő áldozatod.
Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bandita testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a bandita jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) [második bandita:] Bár ügyesen védekezel, a második bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) [harmadik bandita:] A harmadik bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [második bandita:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. A következőkben harmadik bandita ellen indulsz. A küzdelem reménytelen, inkább elszaladsz a csatából. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}
* 1. KP: hh 1133 1629 2373 | használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat a 2373. tárgyat |
* 2. KP: h 1167 16 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: vv 71 224 88 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 5. KP: hh 1100 2306 1253 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: vv 26 78 70 | elmormolod a 26. varázslatot a 78. varázslatot a 70. varázslatot |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
kb 199 1 | kiveszel a bankból a 199. tárgyat (1 darabot) |
kb 312 15 | kiveszel a bankból a 312. tárgyat (15 darabot) |
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
kt 5 1 | elkészíted az 5. tárgyat (1 darabot) |
hh 248 248 248 | használod a 248. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hu 277 189 1527 | hulladék: 277 189 1527 |
f 703 669 | kísérletezel a 703. tárggyal a 669. tárggyal |
bb 119 269 214 | beraksz a bankba a 119. tárgyat (269 darabot) |
kb 119 1 | kiveszel a bankból a 119. tárgyat (1 darabot) |
v 198 123 103 | elmormolod a 198. varázslatot |
79 | 80 | 81 | |
85 | |
|
|
86 | |
|
|
87 | |
|
|
[123,103] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Ezt a növényekkel buján benőtt dombságot Paraj-domboknak hívják.
kt 43 2 | elkészíted a 43. tárgyat (2 darabot) |
kt 1269 | elkészíted az 1269. tárgyat |
h 1269 | használod az 1269. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor nyakát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bíbor szulfagor fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A bíbor szulfagor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szulfin. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 7, gyógyulás: 12, összesen: +5 ÉP}
be 122 | bemész a 122. titkos labirintusba |
lm 10 10 10 | mozogsz 10 10 10 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a törpe ősharcos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a törpe ősharcos testét. (6 támadással 428 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a törpe ősharcos testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a törpe ősharcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Teriád pöröllyel többször eltalálod a törpe ősharcos jobb vállát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a törpe ősharcos bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A törpe ősharcos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1030, sebződés: 188, gyógyulás: 24, összesen: -164 ÉP}
lm 10 10 10 | mozogsz 10 10 10 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a mosolygó rettenet bal csápját. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ragyás burástya jobb csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a ragyás burástya testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 47 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg felderítő nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 1 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a földsárkány kőfejét. Kritikus ütés! (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány kőfejét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A földsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 smaragdkő. 1 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 10, gyógyulás: 12, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [126,101] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [126,100] Továbbra is alacsonyhegység. Quwarg szagot érzel! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy vadász quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Meglengetve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg testét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a vadász quwarg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 3 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 24, gyógyulás: 12, összesen: -12 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
tim 70 | titkosírás megfejtése 70 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a massza pikkelyes combját. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (97,107)-> 12 arany, -2 ÉP], 4 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (96,108)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 púderkövet. 3 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd a dombi yeti nyakát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 17, gyógyulás: 12, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [128,97] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.
(Továbbmész...) [128,96] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg jobb vállát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku légiós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós bal oldalát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a ryuku légiós bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku légiós csapása csak a levegőt találja. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva az agyartőrt a másikra támadsz. Agyartőrrel felnyársalod az opati polip jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az opati polip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 196 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel felnyársalod az elektromos angolna testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva az agyartőrt a másikra rohansz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
v 96 96 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | |
95 | |
|
|
|
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
[96,107] Lakott területre érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Felfedeztél egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Találsz egy sörsátrat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Khór szobrát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 32 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar testét. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Ököllel a varkaudar párszor keményen megüti a testedet. A támadás közben egy fura trükköt mutatott be. (6 támadástól 359 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a varkaudar jobb lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Ököllel a varkaudar párszor keményen megüti a fejedet. A támadás közben egy fura trükköt mutatott be. (6 támadástól 399 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled holtan rogy össze. Végeztél vele! A következő másodpercben súlyos csalódás ér: áldozatod csak úgy hipp-hopp, eltűnik! Valószínűleg deus ex machinája volt, el kellett volna lopni tőle azt előbb. 24 000 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 1280, sebződés: 758, gyógyulás: 0, összesen: -758 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a lidércóriás bal lábát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a lidércóriás testét. (6 támadással 377 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a lidércóriás testét. Kritikus ütés! (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsával oldalba lök. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a lidércóriás jobb lábát. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a lidércóriás testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a lidércóriás megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+12 életerő ). A lidércóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1117, sebződés: 123, gyógyulás: 24, összesen: -99 ÉP}
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
PÁRDUCBŐR ÖVTÁSKA (1117. TÁRGY) Amikor a kalandozók egyike lenyúzta az első leölt hópárduc vakítóan fehér bőrét, a társadalom még csak tanácstalanul állt a hóvihar időszaka alatt előkerült millió szörnykomponens előtt, és nem igazán tudta senki, mire is lehetne őket használni. Csak idő kérdése volt azonban, hogy a kreativitás legyőzze ezt az átmeneti tanácstalanságot. Egy őszes szakállú gnóm kalandozó volt az első, aki legyártotta ezt a tetszetős tárgyat, a párducbőr övtáskát. Az ollóval megfelelő formára vágott 2 db párducbőrből precíz munkával már kész is az övtáska váza, melyet 6 rozmárfoggal (a kisebbek közül) díszítve ehhez a tetszetős tárgyhoz jutunk. Na de most jön csak az övtáska készítésének a legjava - fogj egy fáklyát, márts a lángjába 3 jégszilánkot, majd az így keletkezett mágikus folyadékot kend a párducbőr övtáska felületére. Ha ez megvan, tényleg szert tettél egy kész varázstárgyra. Az olló természetesen megmarad a 30 TVP-nyi időt felemésztő készítési folyamat végén, a fáklya viszont csonkjáig ég. Ha ezt a tárgyat övként hordod, megterheltséged 5 kilóval csökken, tárgyaid a hideg támadások ellen +2 mentődobást kapnak, és több sebzést okozol a hideg alapú varázslataiddal. (A plusz sebzés kb. a taumaturgia vagy teológia erősségednek felel meg, függően attól, hogy milyen t ípusú varázslatot használsz éppen.)Nem foglalja a helyet más öveid elől. |
ALAKFORMALÓ FŐZET (1644. TÁRGY) A hosszúéltűek tán még emlékeznek a rég letűnt időkre, mikor a városokban működő varázslóiskolák mellett léteztek a hírhedt és rettegett boszorkányrendek is. Ezek a titkos közösségek nagy ritkán megsegítették ugyan az egyszerű népeket, de azért jobbára inkább csak károkat okoztak tisztátalan rituáléikkal. A máig fennmaradt babona szerint a boszorkányok csakis ártalmas mágiaformákat, és főzeteket kísérleteztek ki, de ez bizony téves hiedelem. Az alakformáló főzet is egy ilyen, "nem kimondottan ártalmas" boszorkány-találmány. Aki felhörpinti ezt a nyúlós állagú, szúrós szagú löttyöt, időlegesen képessé válik megmásítani saját testét, akár egy született alakváltó! Hogy a boszorkányok miféle szörnyűséges tetteket követhettek el mások alakjában, arra még gondolni is borzalmas! [A főzetet automatikusan megiszod majd, ha kell, tehát a H 1644 parancs kiadása szükségtelen. Úgyszintén az, ha enélkül is képes vagy alakváltásra. Ilyen eset lehet pl. egy többszemélyes kaland, amikor csak adott méretű kalandozók mehetnek be.] Nem is maradt más hátra, csak a recept: Végy 1 medúzacsápot, és szórd meg 5 csipet rakolits porral, majd forrald a varázsital főzés igéinek mormolása közben 25 csepp vízben 30 TVP-nyi ideig! Miközben hűl, engedj rá egy keveset a gumifa nedvéből (azon a mezőn, ahol a KT parancsot kiadod, legyen gumifa)! Tartó gyanánt bármilyen edény megteszi, ezért azt külön beszerezned nem kell. |
SÖTÉT TÖRPE ŐSHARCOS (680. LÉNY) A sötét törpék egy ősi legenda, a törpék történelmének legfeketébb foltját jelentik. Annak idején elárulták és lemészárolták saját fajukat, a Thargodanoktól remélt jutalom fejében. A sötét törpék keservesen csalódtak, a Thargodanok szolgáikká tették őket a beígért gazdag jutalom helyett. Szívükbe beköltözött az irigység, a keserűség és a gonoszság. A sötét törpék Dornodon oldalán meneteltek a Tűzviharban, az első vonalakban harcoltak, és mindenki azt hitte, mind elpusztultak.... egészen mostanáig! Az eddig csupán a legendákból ismert sötét törpe harcosok Ghalla legügyesebb fegyverforgatói közé tartoztak, legyen szó bármilyen fegyverrel való harcmodorról: kardról, kalapácsról, vagy akár egy szögekkel kivert fémcsákányról. Az ellenség mivolta pedig szinte teljesen lényegtelennek tűnt számukra: ugyanolyan bátran sétáltak be egy sárkányok lakta barlangba, mint ahogy egy tucat mesteri fokozatot elért varázstudó elé is odaálltak, és bizony, még ha a szerencse el is pártolt tőlük, akkor sem adták könnyen az életüket. Eddig úgy tűnt ezekkel a lényekkel csupán az elsárgult kódexek legeldugottabb lapjain találkozhatnak a korunkfia kalandozók, így hát az, hogy ez a pompázatos páncéldarabokba öltözött alak megjelent előtted, minden ismert törvényszerűségnek ellentmond. Aztán a testéhez képest óriásinak tűnő kardján megcsillanó különös fény gyanút kelt benned. Lehet, hogy ez a lény nem is valódi, csupán egy mágiával keltett illúzió. Még szerencse, így legalább van némi esélyed (még ha halovány is) a legyőzésére. |
CSORBA CSATABÁRD (1108. TÁRGY) A sötét törpék az idők során befelé fordultak, elhanyagolták fegyvereik karbantartását. Az egykor csillogó és éles csatabárdok eltompultak, kicsorbultak, használatát még akkor sem javaslom, ha te magad törpe vagy, és elvileg értenél a forgatásához. A csorba csatabárd egy 3D6+3 sebzéstű, +2 támadást adó vágófegyver, amely használata egyúttal az ütőfegyver szakértelmet is fejleszti. Egyetlen érdekessége, hogy nyelét a sötét törpék ezüsttel vonták be, így jó pénzt kaphatsz érte egy kereskedőtől. |
Erő: | 32 (59) | Szint: | 38 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 34 (65) | Támadás: | 68 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 30 (48) | Védekezés: | 127 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/26 év |
Egészség: | 24 (53) | Életpont: | 1312/1192 | Jellem: | semleges (-10) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 36 (62) | Varázspont: | 1294/802 | Pénz: | 60025 arany | Kép. pont: | 39 |
Tudatpont: | 92/26 | Pszi pont: | 228/67 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/28 (+40%) | szúrófegyverek: | 29/52 (+1%) | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | 38/78 (+3%) | lőfegyverek: | 35/10 (+4%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -19.); ében nyílvessző (#848) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
95,107 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 128,96 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 84,69 |
Legfeljebb 36 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 520 időszaki: 520 |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59, 62, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 79 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/95 | 2. nyomkövetés: | 45/63 (+20%) | 3. mászás: | 18/76 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 33/81 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 22/41 | 6. gyógyítás: | 6/6 |
7. titkosírás: | 18/59 (+34%) | 8. felderítés: | 30/0 | 9. szörnyidomítás: | 17/13 |
10. teológia: | 36/0 (+18%) | 11. taumaturgia: | 60/87 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 21/81 |
13. versengés: | 22/28 | 14. zene: | 18/70 | 15. szörnyismeret: | 36/77 (+20%) |
16. pszi: | 25/59 (+57%) | 17. zárnyitás: | 1/22 (+8%) | 18. vadászat: | 6/42 |
19. vitalitás: | 1/47 | 20. bányászat: | 33/74 (+27%) | 21. úszás: | 9/15 (+30%) |
22. főzés: | 18/51 (+10%) | 23. csapatmunka: | 2/48 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 | |||
4. max. életpont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), dűnekukac (#357) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), sötét ölész (#314) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a hatalom szava (#196, 50 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | brutális morf (#7620) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | elektromos pajzs (#51) | >> | mágiamorfáló (#7623) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | északi tűzsárkány (#219) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
király szilmill (#7459) (+3 védettség) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +32% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 14, 18, 47. |
Kész: 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1584, az összesen kapott pontszám: 164845. (összesen ölhető: 1584 ) Eddig 24 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8844 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | álompor (#396) | 1 | ében nyílvessző (#848) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | pszi kő (#248) | 11 | púderkő (#119) | |||
5 | purifikátor háj (#269) | 1 | rókafarok (#124) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | távcső (#42) | 3 | tinta (#101) | 6 | tüske (#22) | |||
1 | varányszem (#30) | 2 | zöld üveg (#82) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
274 | arany (#50) | 13 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bot (#4) | |||
1 | bunkó (#5) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csorba csatabárd (#1108) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | gyöngymangó (#135) | 17 | kaja (#2) | |||
1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | karbin plazma (#199) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
11 | rézdarab (#70) | 1 | smaragdkő (#678) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | szulfin (#676) |
94 | 95 | 96 | 97 | |
106 | |
|
|
|
107 | |
|
|
|
108 | |
|
|
|