Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 18. 9h:05' EZ A 233. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD 234. játékheted kezdete: jan. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3338 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
lm 50 50 51 | mozogsz 50 50 51 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (21 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a jégtroll testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a jégtroll testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a jégtroll jeges testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a jégtroll jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-23 életpont). A jégtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 133, gyógyulás: 49, összesen: -84 ÉP}
szm 82 | megölöd a 82. szörnyet |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a spagulár testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A spagulár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
id 117 40 | idomítod a 117. szörnyet 40 pontért |
m 4 6 4 | mozogsz délre, nyugatra, délre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kék rothasztó bal oldalát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a kék rothasztó nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kék rothasztó jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1270 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 18, gyógyulás: 31, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [136,88] A buckák elmaradoznak, és máris egy sűrű erdőben vagy!
(Továbbmész...) [136,89] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy álomvirágot. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar bajnok került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok bal karját. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar bajnok bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 37, gyógyulás: 41, összesen: +4 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 23, gyógyulás: 42, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [138,90] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg bal középső lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal megbököd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 18, gyógyulás: 32, összesen: +14 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog jobb oldalát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 15, gyógyulás: 25, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [139,90] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet.
im 0 2 | imádkozol |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
m 3 | mozogsz délkeletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog bal oldalát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöföd az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 14, gyógyulás: 23, összesen: +9 ÉP}
be 606 | bemész a 606. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 39: kijárat |
Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 141.]
m 6 | mozogsz nyugatra |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
m 1 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [139,89] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tüskés harci gromak közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak bal vállát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | imádkozol |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 14 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 51, gyógyulás: 9, összesen: -42 ÉP}
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
AZ ALANORI CSATORNA Az alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb... |
ŐSI CSATAMEZŐ (263. TEREPTÁRGY) Első pillantásra csak kisebb kupacokat veszel észre, de ahogy továbbmész, itt is, ott is megpillantasz a földből kiálló csontdarabokat. Ahogy kicsit kutakodni, nézelődni kezdesz, kiderül, hogy itt évtizedekkel, talán évszázadokkal ezelőtt hatalmas csata folyhatott. Mára ennek már nem sok nyoma maradt, de azért lehet, hogy érdemes körülnézni. Ehhez a KUT 30 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az ősi csatamezőre lépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó, amivel ásni kezdesz, és előfordulhat, hogy valamilyen hasznos dolgot találsz - de valószínűbb, hogy csak néhány elsárgult csontot kaparsz elő. Vigyázz azonban, mert az ilyen tömegsírokat rejtő vidékeken Leah szolgái az urak, és jaj annak, aki a Halálistenség sötét teremtményeit megbolygatja... Figyelem! Az ősi csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
Erő: | 33 (39) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 33 (39) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 444/435 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 39 (44) | Varázspont: | 514/14 | Pénz: | 1766 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 23/20 | Pszi pont: | 165/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/8 | szúrófegyverek: | 23/93 (+16%) | vágófegyverek: | 18/80 |
ütőfegyverek: | 10/28 | lőfegyverek: | 24/34 (+8%) | dobófegyverek: | 7/11 |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/33 | 2. nyomkövetés: | 30/89 (+13%) | 3. mászás: | 15/56 |
4. csapdakészítés: | 18/2 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 5/69 | 6. gyógyítás: | 50/40 |
7. titkosírás: | 5/46 | 8. felderítés: | 10/74 (+29%) | 9. szörnyidomítás: | 10/72 (+46%) |
10. teológia: | 27/86 (+19%) | 11. taumaturgia: | 23/70 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 2/8 |
13. versengés: | 10/39 (+8%) | 14. harcművészetek: | 3/0 | 15. zene: | 8/94 |
16. szörnyismeret: | 20/33 | 17. pszi: | 20/98 (+22%) | 18. zárnyitás: | 4/63 |
19. vadászat: | 14/10 (+69%) | 20. bányászat: | 24/49 (+11%) | 21. főzés: | 5/30 |
22. csapatmunka: | 2/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220), színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 29, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 29, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | tüskepajzs (#30) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | ulkor jéglény (#641) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | fehér glóbusz (#47) | >> | sötét gnóm (#132) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: éhes |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (teljesítve) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | galachmit (#310) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
3 | tüske (#22) | 15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
98 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | drótszőr (#37) | |||
2 | elkarog szőr (#665) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | jégszív (#282) | 17 | kaja (#2) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | smirglilevél (#29) | 5 | spiritusz (#170) | |||
1 | Tharr Keresztje (#287) |