225. forduló, 227. forduló, Amos Kaelpyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jan. 23. 9h:07'
EZ A 234. JÁTÉKHETED, 226. FORDULÓD
235. játékheted kezdete: jan. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX

AMOS KAELPYR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,88] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ritualista amulettet (800 arany).
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. Varázserőd regenerálódik. (+97 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy rőtmanó berzerker nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 371.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 366.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 351.]

hu 247 300 232 hulladék: 247 300 232
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete bőrcsizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz cru formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ilkin ércet. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

t 96 11 támadod a 96. szörnyet a 11. szörnyet
FT 96 parancs törölve. FT 11 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 341.]

ek 7 11 5 t. energia kisütése: 7 11 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 taumaturgia.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 341.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
35 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

be 698 2 bemész a 698. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[129,89] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos tetű. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 7, gyógyulás: 16, összesen: +9 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 48, gyógyulás: 44, összesen: -4 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. [19 pontot használtál fel, van még 322.]

fa 403 3471 4 feladod a 403. tárgyat a 3471. kalandozónak (4 darabot)
Keresgéled egy darabig a Trikornis Futárszolgálatot, de nincsenek sehol. Hát így nehéz lesz postára adni ezeket a tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

fa 1171 3471 1 feladod az 1171. tárgyat a 3471. kalandozónak (1 darabot)
Keresgéled egy darabig a Trikornis Futárszolgálatot, de nincsenek sehol. Hát így nehéz lesz postára adni ezeket a tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

fa 260 3471 10 feladod a 260. tárgyat a 3471. kalandozónak (10 darabot)
Keresgéled egy darabig a Trikornis Futárszolgálatot, de nincsenek sehol. Hát így nehéz lesz postára adni ezeket a tárgyakat. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

m 8 mozogsz északra
[129,88] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy epokitféreg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod az epokitféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 9, gyógyulás: 26, összesen: +17 ÉP}

[9 pontot használtál fel, van még 313.]

ve 94 30 megveszed a 94. tárgyat 30
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

m 3 mozogsz délkeletre
[130,89] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kérődző etra testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 etra hályog. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 14, gyógyulás: 29, összesen: +15 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Északra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [9 pontot használtál fel, van még 304.]

be 67 bemész a 67. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

lm 3 19 10 mozogsz 3 19 10
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

lm 4 905 6 mozogsz 4 905 6
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

lm 900 26 28 mozogsz 900 26 28
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

lm 34 905 35 mozogsz 34 905 35
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

lm 900 38 39 mozogsz 900 38 39
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy fokhagymát ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. BP: használod az 1271. tárgyat
Most épp egy másik növény nő Sheran cserepében, nem ültethetsz bele másikat! [0 pontot használtál fel, van még 294.]

* 4. BP: imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezoterikus mardel. (ld. enc.)

A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 34, gyógyulás: 45, összesen: +11 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 264.]

* 5. BP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 261.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 119 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 4 21 fejleszted a 4. tulajdonságodat 21 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 98 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 fokhagymát. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 28, 15.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 367 pontot. A következő körben tehát 567 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RITUALISTA AMULETT (708. TÁRGY)
Egy kövekből és apró csontokból font nyaklánc, minden bizonnyal a troll ritualista szegényes varázstudásának forrása! Ha felveszed, magad is tapasztalhatod mágikus erejét - viselésekor +1 szerencsét kapsz!

EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY)
Az ezoterikus mardel nagytestű, közel két méter magas szőrös kutyára emlékeztető szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tőle rettegő kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerű fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelők). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevű, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezű mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által őrzött tábort...

KARAKTERLAP

Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 258. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 226. fordulód.

Erő: 33 (45) Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 174 cm
IQ: 33 (39) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 448/504 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 40 (47) Varázspont: 540/16 Pénz: 916 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 23/6 Pszi pont: 165/113 EFejl: 13
Eddig összesen 1074 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5008 TP-t kaptál. Jelenleg 474066 TP-d van. A következő szinthez még 125934 TP szükséges. Trófeáid: óriás szőröspók, varkaudar íjász, varkaudar varázsló. A 213. fordulódban 9049 arany került a bankszámládra. 9591 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/8 szúrófegyverek: *23/100 vágófegyverek: 18/80
ütőfegyverek: 10/28 lőfegyverek: 24/37 dobófegyverek: 7/11

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/33 2. nyomkövetés: 31/2 3. mászás: 15/61
4. csapdakészítés: 18/13 (+5%) 5. csapdaészlelés: 5/69 6. gyógyítás: 50/40
7. titkosírás: 5/46 8. felderítés: 10/74 9. szörnyidomítás: 10/72
10. teológia: 28/36 (+19%) 11. taumaturgia: 29/1 (+507%) 12. szerencsejáték: 2/8
13. versengés: 10/54 (+7%) 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 8/94
16. szörnyismeret: 20/85 (+34%) 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 4/63
19. vadászat: 14/10 20. bányászat: 24/81 (+10%) 21. főzés: 5/30
22. csapatmunka: 2/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220), színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> férfiak (#998) izomernyesztés (#33) >> nők (#999)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985) villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> társak oldalán harcolva (#986) tüskepajzs (#30) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) fehér glóbusz (#47) >> ulkor jéglény (#641)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) fehér glóbusz (#47) >> sötét gnóm (#132)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
3.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 4 tüske (#22) 17 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
19 arany (#50) 7 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712)
2 fokhagyma (#403) 1 madártoll (#112) 4 ragasztó (#83)
1 rőtmanó kacagány (#714) 1 sallank nyíl (#129)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(129,88) epokitféreg (#147)
(129,89) gyilkos tetvek (#116), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), 34. jellempróba, smaragdgólem (#417), érclelőhely
(130,88) a 67. labirintus bejárata, rőtmanó berzerker (#369)
(130,89) kérődző etra (#368), művészi porolit (#720), ezoterikus mardel (#184)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A ryuku szigeteki toborzóiroda sajnos nem tud küldetést adni azoknak, akik már szereztek ott lajstrom medált. Viszont ha ők a 766-os épületnél kiadják a H 1753 parancsot 5 TVP-ért, akkor megkapják a küldetést.

Üzenet küldése a karakternek