Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 25. 9h:05' EZ A 234. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD 235. játékheted kezdete: jan. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3338 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ek 7 11 4 | t. energia kisütése: 7 11 4 |
v 96 74 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,59] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 10, gyógyulás: 86, összesen: +76 ÉP}
be 698 2 | bemész a 698. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
fa 1546 3471 1 | feladod az 1546. tárgyat a 3471. kalandozónak (1 darabot) |
fa 1171 3471 1 | feladod az 1171. tárgyat a 3471. kalandozónak (1 darabot) |
fa 260 3471 10 | feladod a 260. tárgyat a 3471. kalandozónak (10 darabot) |
fa 403 3471 1 | feladod a 403. tárgyat a 3471. kalandozónak (1 darabot) |
fa 269 5623 3 | feladod a 269. tárgyat az 5623. kalandozónak (3 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 8, gyógyulás: 79, összesen: +71 ÉP}
ve 94 30 | megveszed a 94. tárgyat 30 |
m 3 8 | mozogsz délkeletre, északra |
(Továbbmész...) [73,59] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló fejét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
be 67 | bemész a 67. titkos labirintusba |
lm 3 19 10 | mozogsz 3 19 10 |
lm 4 905 6 | mozogsz 4 905 6 |
lm 900 26 28 | mozogsz 900 26 28 |
lm 34 905 35 | mozogsz 34 905 35 |
lm 900 38 39 | mozogsz 900 38 39 |
szk 369 | keresed a 369. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | imádkozol |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal teljesen átdöföd az orgyilkos fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 5, gyógyulás: 11, összesen: +6 ÉP}
* 5. BP: | használod az 1269. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az útonálló jobb oldalát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 4 38 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért |
VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY) Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
TÜSKÉS GIGAFÉREG (256. SZÖRNY) A sivatagok legmélyének roppant testű óriásférge, az a sok-sok tonnás szuperszörny, amivé a matuzsálem korú homokférgek átalakulnak. Érkezését általában földrengés jelzi. A legtapasztaltabb kalandozók számára nem is a szörny legyőzése jelenti a legnagyobb kihívást, hanem befogása, és engedelmességre kényszerítése. Aki egy tüskés gigaféreg hátán lovagol, gyakorlatilag legyőzhetetlen. |
ALANORI CSATAMÉN (233. LÉNY) Az alanori csatamén a világ egyik legkitűnőbb hátasállata, csak az igazán kiváltságosak tudhatják magukénak egy-egy példányát. Az alanori ménes tenyészállatait egy másik valóság különös világából szerezték be emberöltőkkel ezelőtt, majd különféle mágikus manipulációkkal és célirányos tenyésztéssel hozták létre mai formáját. Súlya elérheti az ötszáz kilogrammot, alkata robosztus, erőteljes. Színe általában fekete vagy acélszürke, de előfordulnak tarka és fehér példányai is. Az eredetileg növényevő ősöktől származó állat az alanori mestertenyésztők keze alatt mára mindenevővé vált, ami igen hasznos lehet egyes vidékeken. Betanítása igencsak nagy türelmet követel, de az eredmény megéri a fáradtságot: az összeszokott ló és lovas harcban veszélyes ellenfél. |
CHARA-DIN FATTYA (236. SZÖRNY) Chara-din fattyai a káoszból, a pusztulásból, a borzalmasan sötét és gonosz aurájú helyek szennyéből születnek és szaporodnak ellenőrizetlenül. Minden egyes leölt fattynak kettő másik ugrik a helyébe, ezért sokszor egy tucatnyit is kardélre kell hánynod ahhoz, hogy megszabadulj tőlük: hiába nem ellenfél egy fatty, egy tucatnyi még egy nagyhatalmú harcost is ízekre szed. Még ha ez nem lenne elég, a gonosz fattyak ocsmány varázslattal próbálnak haláluk előtt minél nagyobb kárt okozni ellenfelüknek. |
ÉLŐHOLT ŐSMÁGUS (179. SZÖRNY) A legnagyobb hatalmú mágusok eljutnak arra a pontra, amikor megfejtik a halhatatlanság titkát: vagy legalábbis azt hiszik, hogy megfejtették. Titkos kötetekben leírt komplex rítusok útján távozni készülő lelküket örökre a roskatag testhez kötik, amelyet bizonyos időközönként, újabb rítusok által "felújítanak". Közülük csak nagyon kevésnek sikerül megőrizni a vitalitást, mindazt, ami valóban élővé teszik őket: a legtöbbjük üresen létező, lassan megőrülő ál-élővé, élő-holttá válik. Ezek az élőholt ősmágusok. Vannak köztük, akik újabb és újabb varázslatok feltárásán, vannak, akik más síkokbeli relikviák megszerzésén dolgoznak, mások lényeket idéznek meg más világokról, és szolgálatukba kényszerítik őket. Céljuk azonban egy: minél nagyobb hatalomra, vagyonra szert tenni, hiszen ezenkívül már minden elképzelhető és elképzelhetetlent elértek. Néha egy-egy őrült kalandozó párviadalra hívja valamelyiküket, amikor épp nem kastélyukban üldögélnek, hanem egy mocsár mélyén készülnek valamilyen sötét praktikára. Ilyenkor készületlenül lehet őket érni, talán meg is lehet sebezni: de elpusztítani? Ha valamilyen módon sikerül is túlélned az élőholt ősmágus számtalan varázslatát, és a közelébe férkőzve, átvágva magadat minden mágikus védelmen, halálosan megsebezni a végtelenül ellenálló, konzervált testet, az élőholt mágusnak még akkor is van egy-két trükk a tarsolyában, amivel elmenekülhet. |
KDOLE (501. SZÖRNYCSAPDA) A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz. Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül. |
KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY) A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel. |
ÓNIX MASSZAVADÍTÓ (438. TÁRGY) A kihívásokat kedvelő kalandozók húzhatják fel ezt az ónixból készült, minden bizonnyal mágikus karperecet, amely a phua-kúpok szörnygenerátorainak hatásfokát hivatott növelni. Ha viseled a KF 438 paranccsal, minden bizonnyal erősebb masszákkal fogsz találkozni, mint egyébként. Miért érdemes a masszákat vadítani? Nos, a massza kincse arányos az erejével... |
MÁGIKUS KOPONYA (279. TÁRGY) Ezt a speciális, sisakként a fejre rakható tárgyat KIZÁRÓLAG Leah papjai használhatják (KF 279). A fekete, és végtelenül könnyű kőből készült fejfedő készítésének titka rég elveszett a múlt homályában, de annyi bizonyos, hogy sötét szertartások sorozatát igényli. Védelmet egyáltalán nem nyújt, azonban viselőjét különleges képességekkel ruházza fel, amelyek használat közben válnak nyilvánvalóvá... [Egy ötlet: számolj utána, hogy a harcban használt papi varázslataid mennyi varázspontot is fogyasztottak, amíg a sisak a fejeden volt. Meglepő felfedezést fogsz tenni.] |
SZENT KULACS (285. TÁRGY) Eme ritka relikviát manapság már szinte sehol sem lehet megtalálni. A legendák szerint Sheran főpapjai készítették, még istenük hatalmának csúcsán. A Szent Kulacs egy tökéletesen fehér, soha be nem szennyeződő, ismeretlen anyagból készített palack. Hozzáértő, kellőképpen intelligens személy elkészítheti benne Sheran Főzetét, egy varázslatos italt, amelyből összesen tíz csepp fér a kulacsba. |
Erő: | 33 (45) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 33 (39) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 449/670 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 40 (47) | Varázspont: | 540/99 | Pénz: | 748 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 23/4 | Pszi pont: | 165/178 | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/8 | szúrófegyverek: | 24/0 | vágófegyverek: | 18/80 |
ütőfegyverek: | 10/28 | lőfegyverek: | 24/37 | dobófegyverek: | 7/11 |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/33 | 2. nyomkövetés: | 31/2 | 3. mászás: | 15/61 |
4. csapdakészítés: | 18/18 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 5/69 | 6. gyógyítás: | 50/40 |
7. titkosírás: | 5/46 | 8. felderítés: | 10/74 | 9. szörnyidomítás: | 10/72 |
10. teológia: | 28/50 (+14%) | 11. taumaturgia: | 28/5 (-96%) | 12. szerencsejáték: | 2/8 |
13. versengés: | 10/54 | 14. harcművészetek: | 3/0 | 15. zene: | 8/94 |
16. szörnyismeret: | 20/85 | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 4/63 |
19. vadászat: | 14/10 | 20. bányászat: | 24/81 | 21. főzés: | 5/30 |
22. csapatmunka: | 2/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220), színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | áldomás (#6) |
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | férfiak (#998) | izomernyesztés (#33) | >> | nők (#999) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | 15. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | tüskepajzs (#30) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | ulkor jéglény (#641) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | fehér glóbusz (#47) | >> | sötét gnóm (#132) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
3.) Hihetetlen nagy kihívás a következő: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | arany masszariasztó (#437) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranylánc (#191) | |||
2 | bordacsont (#16) | 1 | cru formázó minta (#300) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | fokhagyma (#403) | 3 | gromak bőr (#268) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 4 | kaja (#2) | 3 | magszim bél (#103) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | rézpajzs (#73) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 2 | tankány karom (#237) | 18 | tüske (#22) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varázskorsó (#1546) | 1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | |||
2 | varkaudar lándzsa (#224) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
32 | arany (#50) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 235 | víz (#27) |