Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. okt. 22. 19h:57' EZ A 281. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD 282. játékheted kezdete: okt. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
Bemelegítésül útonállót választod ellenfélnek. [sötét gnóm:] Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled.
[első bandita:] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. [második bandita:] Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! [sötét gnóm:] Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
Teriád pöröllyel kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd az útonálló fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) [útonálló:] Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. [első bandita:] Nem vagy felkészülve az első bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [vadászkutya:] A vadászkutya feléd harap, de sikertelenül. [második bandita:] Bár ügyesen védekezel, a második bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) [sötét gnóm:] Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. [útonálló:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Következő áldozatnak első banditát választod.
Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita testét. Kritikus ütés! (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a bandita bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) [első bandita:] Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) [vadászkutya:] A vadászkutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) [második bandita:] Nem vagy felkészülve a második bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) [sötét gnóm:] A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. [első bandita:] Az első bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Következő áldozatnak vadászkutyát választod.
Teriád pöröllyel iszonyatosan megcsapod a vadászkutya farkát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a vadászkutya fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) [vadászkutya:] A vadászkutya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) [második bandita:] Nem vagy felkészülve a második bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) [sötét gnóm:] A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél.
[vadászkutya:] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: második banditát érdemes a következőkben támadnod.
Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a bandita testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) [második bandita:] Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [sötét gnóm:] A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. [második bandita:] A második bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: sötét gnómot érdemes a következőkben támadnod.
Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) [sötét gnóm:] A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. [sötét gnóm:] A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [útonálló:] 111 tapasztalati pontot kaptál. [első bandita:] 925 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű. Szereztél 11 aranyat. [vadászkutya:] 382 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. [második bandita:] 925 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (99,81)-> 14 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP]. Szereztél 15 aranyat. [sötét gnóm:] 577 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. {Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
* 1. KP: hh 1133 1629 2373 | használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat a 2373. tárgyat |
* 2. KP: h 1167 16 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: vv 71 224 88 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 5. KP: hh 1100 2306 1253 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: vv 26 78 70 | elmormolod a 26. varázslatot a 78. varázslatot a 70. varázslatot |
ek 40 28 | t. energia kisütése: 40 28 |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
hh 1269 1554 | használod az 1269. tárgyat az 1554. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 111 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. 135 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-16 támadás). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 101 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (57 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a káoszszellem testét. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 144 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 116 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a káoszszellem testét. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 154 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 973, sebződés: 918, gyógyulás: 26, összesen: -892 ÉP}
le 1653 | leveszed/lerakod az 1653. tárgyat |
kf 711 | kézbeveszed/felveszed a 711. tárgyat |
kb 70 10 | kiveszel a bankból a 70. tárgyat (10 darabot) |
v 198 138 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
79 | 80 | 81 | |
85 | |
|
|
86 | |
|
|
87 | |
|
|
[138,111] Az erdőt síkság váltja fel. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
be 63 | bemész a 63. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 41 43 34 | mozogsz 41 43 34 |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a varkaudar mágus bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+13 életerő ). A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 17, gyógyulás: 13, összesen: -4 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
485 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 124 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A sötét főgnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 131 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
lm 19 39 45 | mozogsz 19 39 45 |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 19 16 29 | mozogsz 19 16 29 |
lm 6 32 43 | mozogsz 6 32 43 |
lm 47 48 | mozogsz 47 48 |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
m 7 7 7 | mozogsz a 7. ponthoz |
m 7 7 7 | mozogsz a 7. ponthoz |
m 7 7 6 | mozogsz a 6. ponthoz |
jlk 1621 | jelszó kimondása 1621 |
v 96 96 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
m 6 | mozogsz a 6. ponthoz |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
* 3. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
ARANYOZOTT KLIPSZ (1623. TÁRGY) Ez az aprócska ékszer egyike a szekérkaravánon szállított értékeknek, melyet valamelyik közeli város piacán készülnek eladni az élelmes kereskedők. Van is rá kereslet, hiszen imádnak a nép lányai ilyenben pompázni. Szóval ha nem tetszik, akár rögtön el is adhatod valamelyik város ékszerboltjában. Ha azonban úgy döntesz, hogy mégis a füledbe akasztod e csecsebecsét, láss csodát, +3 szerencsét kapsz ott, ahol erre lesz szükséged. |
Erő: | 32 (59) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 34 (65) | Támadás: | 72 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 30 (48) | Védekezés: | 125 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/23 év |
Egészség: | 25 (54) | Életpont: | 1321/1291 | Jellem: | semleges (-10) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 36 (60) | Varázspont: | 1324/962 | Pénz: | 67121 arany | Kép. pont: | 43 |
Tudatpont: | 92/0 | Pszi pont: | 228/244 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/28 | szúrófegyverek: | 29/73 | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | 39/13 (+1%) | lőfegyverek: | 35/38 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -19.); ében nyílvessző (#848) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
138,111 mezőn táborozol, a 63. labirintusban, 1. szinten, 43. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 84,69 |
Legfeljebb 58 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 527 időszaki: 527 |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 65, 56, 57, 58, 64, 59, 62, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 79 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/95 | 2. nyomkövetés: | 46/33 | 3. mászás: | 18/78 |
4. csapdakészítés: | 34/11 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 23/25 (+30%) | 6. gyógyítás: | 6/6 |
7. titkosírás: | 19/17 | 8. felderítés: | 30/94 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 17/13 |
10. teológia: | 37/62 (+17%) | 11. taumaturgia: | 61/88 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 22/5 |
13. versengés: | 22/63 | 14. zene: | 18/70 | 15. szörnyismeret: | 37/58 (+22%) |
16. pszi: | *25/100 | 17. zárnyitás: | 2/21 | 18. vadászat: | 6/42 |
19. vitalitás: | 1/47 | 20. bányászat: | 33/96 | 21. úszás: | 9/15 |
22. főzés: | 18/61 (+10%) | 23. csapatmunka: | 2/67 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60 | |||
4. max. életpont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), dűnekukac (#357) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), sötét ölész (#314) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a hatalom szava (#196, 50 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | esszenciavédelem (#165) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | tulajdonságpajzs (#26) |
láth. észlelése (#78) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | brutális morf (#7620) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | elektromos pajzs (#51) | >> | mágiamorfáló (#7623) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | északi tűzsárkány (#219) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
király szilmill (#7459) (+3 védettség) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +32% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): 6. lépésnél tartasz. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 136, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 204, 205, 244, 277. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 18, 47. |
Kész: 1, 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1590, az összesen kapott pontszám: 165685. (összesen ölhető: 1590 ) Eddig 24 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 59 TU. szükséges még: 11 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8430 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 3 | drótszőr (#37) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | rókafarok (#124) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
124 | arany (#50) | 3 | bunkósbot (#9) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
4 | csuklyavirág (#133) | 1 | karbin plazma (#199) | 10 | rézdarab (#70) | |||
6 | spiritusz (#170) | 1 | tüske (#22) |
137 | 138 | 139 | |
110 | |
|
|
111 | |
|
|
112 | |
|
|