22. forduló, 24. forduló, Ragdain összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jan. 29. 21h:52'
EZ A 23. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
24. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat legkorábban a 24. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5828
SZÁMLA : XXXX

RAGDAIN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [32,-11] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.)

f 47 kísérletezel a 47. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz kígyóbőr kesztyűt. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 151.]

f 47 kísérletezel a 47. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz bőrsisakot. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 141.]

le 249 leveszed/lerakod a 249. tárgyat
Elrakod a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

kt 49 elkészíted a 49. tárgyat
Legyártottál 1 kígyóbőr kesztyűt. [20 pontot használtál fel, van még 121.]

kf 49 kézbeveszed/felveszed a 49. tárgyat
Felhúzod a kezedre a kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+19 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 81.]

m 3 mozogsz délkeletre
[33,-10] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő spagulár nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a spagulár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a spagulár testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kilukasztod a spagulár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a spagulár jobb első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A spagulár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 71.]

be 11 bemész a 11. titkos labirintusba
A sziklás, köves dombok között aránylag hamar megtalálod a mirgek barlangjának bejáratát. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Odabent bűzös, egészségtelen levegő fogad. Az alacsony, szűk járatokat láthatóan nem az emberek, hanem a mirgek méreteire tervezték. [5 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 2 4 5 mozogsz 2 4 5
Görnyedten haladsz előre a szűk folyosón. Egy tágabb, fészekszerű terembe érkezel. A fal mellett nagy mirg tojások sorakoznak. [2. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mirg van előtted! (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Meglengetve a bronzkardot a másikra támadsz. Bronzkarddal alaposan megvágod a mirg testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a mirg tollas testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a mirg a jobb válladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kilukasztod a mirg tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a mirg fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
A kanyargó folyosó padlóját mindenhol mirg ürülék borítja. Orrodat befogva lépkedsz tovább, mígnem elérsz a járat végéhez. [4. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy mirg lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal alaposan megvágod a mirg tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mirg tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a mirg a bal válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigmetszed a mirg bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mirg jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Belecsipked a mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elérted a térképen az 5-össel jelölt pontot. Mindenhol csontok hevernek (némelyik emberi). Feltehetően ez a mirgek ebédlője. [5. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mirg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Megmarkolva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a mirg jobb szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a mirg jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a mirg. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A sarokban, néhány emberi csont között, megtalálod a térképet. Számodra érthetetlen ákombákom az egész. Nyilván titkosítva van. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 51.]

lm 3 1 mozogsz 3 1
Kínlódva mászol végig ezen a járaton, és végül rá kell döbbenned, hogy zsákutcát követtél. [3. PONT] Hamarosan egy mirget pillantasz meg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a mirg tollas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mirg tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a mirg. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 madártollat. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszatérsz a bejárathoz, és kikapaszkodsz a napfényre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[10 pontot használtál fel, van még 41.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[32,-11] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy evaporőr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az evaporőr testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Marokra fogva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal megvágod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Bronzkarddal megvágod az evaporőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az evaporőr jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 evaporőr hájat. (ld. enc.) 112 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 31.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a massza testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal kilukasztod a massza jobb szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a massza fekete fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Szarvaival a massza megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A massza lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Úristen, micsoda perverz állat tervezte ezt a szörnygenerátort! Sikoltozva menekülsz a kúpból. (Pedig majdnem megölted!) [15 pontot használtál fel, van még 16.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
[32,-10] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy rúnakövet. Hirtelen valami nagyon fura dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Elenios neve... (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. (ld. enc.) Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy csontlepke. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

h 234 5 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

h 243 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (30,33) (33,36) (33,35) (32,38) (31,33) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 162 pontot. A következő körben tehát 158 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÍGYÓBŐR KESZTYŰ (49. TÁRGY)
A kígyóbőr kesztyű készítéséhez két surranó kígyó bőrére van szükséged. Nemcsak kényelmes és divatos viselet, hanem valamennyire védi is a kezedet. Ha a KF paranccsal viseled, akkor egyet ad a Védelmedhez. Készítése 20 pontba kerül.

BŐRSISAK (57. TÁRGY)
Wow! Végre kiókumuláltad, hogy hogyan védhetnéd a kopasz kobakodat attól, hogy keménymancsú szörnyek és még keményebb bunkójú kalandozók beverjék. A megoldás természetesen egy sityak. Addig is, amíg nem találsz ki valami jobbat, be kell érned a két surranó kígyó bőréből készíthető bőrsisakkal. Készítése 16 pontba kerül. Ha viseled, eggyel jobb lesz a védettséged.

MIRG (75. SZÖRNY)
A sok-sok évvel ezelőtt a föld alá kényszerített ragadozó madárszerű lények komoly átalakuláson mentek keresztül: szemük hatalmasra, guvadtra nőtt, ahogy mind jobban erőltették, szárnyaik elsatnyultak, mivel a föld alatt nem volt alkalmuk repülni, karmaik, csőrük viszont megkeményedett, megerősödött, hiszen a sötét járatokban a túlélés jóval nehezebb, mint az áldott napsugarak védelmében. A mirgek tompa agyú, de veszettül harcoló lények, és ahol egyet találsz, ott van több is.

EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY)
Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra).

ELENIOS MEGIDÉZÉSE
Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben.
"Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!"
Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból.

XANTUSZ-KAKTUSZ (113. NÖVÉNY)
A sok helyen megtalálható törpekaktuszt Xantuszról, a nagy gondolkodóról nevezték el, aki azáltal fedezte fel, hogy egyszer meditálás közben beleült. A xantusz-kaktusz tüskéjét óvatosan letörheted a KT 114 paranccsal, 3 pontért, de ennek úgy első pillantásra elég kevés értelme van. Fúvócső-lövedéknek, fegyver és páncél-tüskésítésnek túl apró, nem is mérgező... Talán valamilyen varázslatkomponensnek azért használható lesz.

KARAKTERLAP

Ragdain, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 23. fordulód.

Erő: 15 Szint: 7 Merészség: 3/3 Magasság: 121 cm
IQ: 13 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 1 Menekülés: 40 % Életkor: 63/63 év
Egészség: 17 Életpont: 121/46 Jellem: semleges (+14) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 6 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 97 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 304 TP-t kaptál. Jelenleg 3 732 TP-d van. A következő szinthez még 268 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, szőrlajhár.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 6
dobófegyverek: 7 (+1)

Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << bunkósbot (#9) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
32,35 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 33

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 729 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. csapdakészítés: 4
4. gyógyítás: 8 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. zene: 1 8. vadászat: 1 9. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
félelem-járó (#56), vízionár (#66), technokolin (#50)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): többek közt 36. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 11.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzkard (#2083) 1 * bunkósbot (#9) 1 csontszurony (#12)
1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * obszidián karkötő (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
5 kaja (#2) 2 kötél (#92) 1 + nyílcsapda (#243)
1 rézkulcs (#75) 1 tatu dob (#234)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 + vizestömlő (#3) [benne 9 korty víz (#27), fér még: 11]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 12 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
2 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 1 gyöngymangó (#135)
1 halcsont (#390) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 1 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33)
22 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
7 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 2 púderkő (#119)
1 rákpáncél (#97) 8 rézdarab (#70) 10 sünmedve tüske (#14)
8 varányszem (#30) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 35.71 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 fáklya (#36) 2 surranó kígyó bőr (#47)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 2 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
12 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

31 32 33 34
-12
-11
-10
-9
(32,-11) evaporőr (#69), phua-kúp (#372), massza (#217)
(32,-10) Elenios rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios oltár, csontlepke (#746)
(33,-10) a 11. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, spagulár (#82), mirg (#75)

Üzenet küldése a karakternek