Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 22. 9h:09' EZ A 238. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD 239. játékheted kezdete: febr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3338 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1100. tárgyat |
kb 287 2 | kiveszel a bankból a 287. tárgyat (2 darabot) |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kf 287 | kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
v 22 190 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 190 | elmormolod a 22. varázslatot |
t 104 1 | támadod a 104. szörnyet |
in 3112 154 352 | leírod a 3112. kalandozónak a 154. szörnyet a 352. tárgyat |
m 1 5 5 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 10, gyógyulás: 22, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [100,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [99,84] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Északra fekszik egy helytartói város. " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy epokitféreg került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal megérinted az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 12, gyógyulás: 28, összesen: +16 ÉP}
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a trikornis fejét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a trikornis jobb vállát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a trikornis testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trikornis megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 14, gyógyulás: 20, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [100,86] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy patak van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [100,87] A síkság után kisebb hegyek következnek. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy félig kész világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 22 pontot kell rákölteni.)
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy púpos burástya!
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a púpos burástya zselés testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő testét. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg felderítő testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg felderítő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 4, gyógyulás: 22, összesen: +18 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kt 176 5 | elkészíted a 176. tárgyat (5 darabot) |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kaffogó hebrencs nyakát. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a kaffogó hebrencs bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 16 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1257 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 73, gyógyulás: 19, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [101,90] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bundás csirmáz testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a bundás csirmáz nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A bundás csirmáz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 105 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [101,91] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Spear Hackman lábát masszírozza. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.
ftv 33 998 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a férfiakat |
ftv 33 999 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a nőket |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 4. BP: | imádkozol |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 15, gyógyulás: 33, összesen: +18 ÉP}
* 5. BP: | használod az 1269. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 29 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért |
Erő: | 33 (44) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 33 (37) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 29 (31) | Életpont: | 463/603 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | -2 |
Szerencse: | 41 (49) | Varázspont: | 567/0 | Pénz: | 263 arany | Kép. pont: | -1 |
Tudatpont: | 28/3 | Pszi pont: | 169/19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/8 | szúrófegyverek: | *24/101 (+8%) | vágófegyverek: | 18/80 |
ütőfegyverek: | 10/28 | lőfegyverek: | *24/100 (+1%) | dobófegyverek: | 7/11 |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/33 | 2. nyomkövetés: | 32/56 (+32%) | 3. mászás: | 16/14 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 18/74 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/37 | 6. gyógyítás: | 50/40 |
7. titkosírás: | 5/66 | 8. felderítés: | 11/89 | 9. szörnyidomítás: | 10/72 |
10. teológia: | 30/91 (+42%) | 11. taumaturgia: | 25/50 (+17%) | 12. szerencsejáték: | 2/8 |
13. versengés: | 10/99 (+8%) | 14. harcművészetek: | 3/0 | 15. zene: | 8/94 |
16. szörnyismeret: | 22/21 | 17. pszi: | 21/93 (+14%) | 18. zárnyitás: | 6/63 |
19. vadászat: | 14/10 | 20. bányászat: | 25/56 (+22%) | 21. úszás: | 2/12 |
22. főzés: | 5/30 | 23. csapatmunka: | 2/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot, csak egyszer), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220), színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | szürkeáll. aktiv (#71) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 28, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
villámcsapás (#50) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tűzeső (#61) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | 17. szintű lényekre | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 28, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | ulkor jéglény (#641) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | fehér glóbusz (#47) | >> | sötét gnóm (#132) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 10 | pirkit (#153) | 25 | tüske (#22) | |||
5 | vasérc (#152) | 31 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | fokhagyma (#403) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 6 | madártoll (#112) | |||
4 | magszim bél (#103) | 3 | ragasztó (#83) | 2 | Tharr Keresztje (#287) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 6 | ugh méreg (#166) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
6 | vashegyű nyíl (#176) |