240. forduló, 242. forduló, Amos Kaelpyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 5. 9h:06'
EZ A 255. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
256. játékheted kezdete: márc. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3338
SZÁMLA : XXXX

AMOS KAELPYR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,110] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Stormmal. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot, egy vérpettyes gyűrűt és egy vérvörös köpenyt visel. Fegyverzetét egy Rodrig trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy Brod trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy sullár a hátasa. Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Daemonnal. Ő Zanthia férje! Dornodon korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany masszariasztót, egy bundás kabátot, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór kesztyűjét, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ezerszemű bestia trófea, egy térfaló trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Daemon és Llanfariad. Kezet ráztok Llanfariaddal, korábban még nem találkoztatok. Vritamin is megérkezik. Megszemléli a Daemon vezetésével összegyűlt csapatot. - Csak megbízható, elkötelezett harcosok tarthatnak velem. Ezt bizonyítandó, kérlek mutassátok meg a medált, amelyet azért kaptatok, mert csatlakoztatok a hadsereghez.
Előveszed és felmutatod a lajstrom medált. Vritamin vezetésével elindultok az erdőn át Kelet felé. Hamarosan csendre int benneteket, jelezve hogy már közel vagytok. Meg is halljátok a varkaudarok zaját, ugató nyelvükön hangoskodnak, néha szerszámokkal kopácsolnak. Óvatosan kilestek a fák közül, és meg is pillantjátok őket. Egy csapatnyi harcost egy jókora, fából ácsolt kőhajító és egy faltörő kos társaságában. Hatalmas szerkezetek, ezek elvontatásához legalább tíz törpemammutra lesz szükségük. Műr éppen azon kezdtek el gondolkodni, hogy miképpen is üssetek rajtuk, amikor hirtelen titeket támadnak meg lesből!
Nem vagy túl szerencsés, két varkaudar felderítő lesz az ellenfeled.

Elsőnek első varkaudar felderítőt fogod támadni. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. [első varkaudar felderítő:] 19 életpontot sebeztél. [második varkaudar felderítő:] 23 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő fejét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) [első varkaudar felderítő:] A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. [második varkaudar felderítő:] Máris repül feléd néhány nyílvessző. 21 életpontot sebződsz.
Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) [első varkaudar felderítő:] Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) [második varkaudar felderítő:] Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) [első varkaudar felderítő:] Az első varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Szembefordulsz a következő ellenféllel, második varkaudar felderítő lesz az.
Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) [második varkaudar felderítő:] Pengéjét vadul forgatva, a második varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) [második varkaudar felderítő:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. [első varkaudar felderítő:] 1512 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ->eldobod]. [második varkaudar felderítő:] 1512 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 224, gyógyulás: 38, összesen: -186 ÉP}


Daemon egy varkaudar felderítő, Llanfariad egy varkaudar felderítő életét vette az elmúlt percekben.
Daemont egy varkaudar felderítő késztette menekülésre.
Maradt még számotokra ellenfél! Llanfariaddal egymás hátát védve fogtok harcolni. Ellenfeletek egy varkaudar felderítő!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő jobb karját. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél.
Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.)
Ököllel Llanfariad gyilkos csapást mérve bezúzza a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel Llanfariad megdöfödi a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 756 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ->eldobod] és 1 varkaudar pálinka. {Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 77, gyógyulás: 12, összesen: -65 ÉP, összes sebzés: 243, összes sebződés: 77}

Daemon amint véget ér a csata, visszatér. A felderítőket levertétek, de mostmár nincs értelme rejtőzködni és taktikázni, lerohanjátok az ostromgépek körül várakozó többi varkaudart. Nem lesz könnyű az elkövetkező pár perc, az ellenfelekből neked egy varkaudar bajnok és egy varkaudar che-pap jut. (ld. enc.)

Elsőnek varkaudar bajnokot támadod majd. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [varkaudar bajnok:] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy energiapajzs varázst. [varkaudar che-pap:] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot.
Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. [varkaudar bajnok:] 25 életpontot sebeztél. [varkaudar che-pap:] 11 életpontot sebeztél. [varkaudar bajnok:] Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) [varkaudar che-pap:] Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Ideje belátni, nem sok esélyed van a túlélésre. Így inkább elmenekülsz a csatából. {Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

[37 pontot használtál fel, van még 544.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 25 drótszőrt (184 arany). Átveszed a sikeresen eladott 3 vas dobónyíl (eladási ár: 170 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany) ellenértékét.
Daemon, amikor összefutottatok, adott neked egy sáska amulettet. Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rókafarkat. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy halálmadár nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 547.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 542.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 537.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 532.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 527.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 527.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

vps 110 VP spórolása: 110
Félreraktunk, letiltottunk neked 60 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 527.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 522.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 512.]

t 159 1 támadod a 159. szörnyet
FT 159 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +297 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 512.]

ef 15 energia fejlesztése 15
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-15 TU.] A befejezéshez még 4375 TU szükséges. [150 pontot használtál fel, van még 362.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[95,110] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmazsin huhogó került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A karmazsin huhogó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,109] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar bajnok. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 42, gyógyulás: 28, összesen: -14 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy fejvadászcéh (758. épület.) és egy Toborzóiroda (761. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 344.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm.
- Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [800 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.]
Van még levadászható renegát, a gnóm elmondja, hogy viszonylag pontos információkkal rendelkeznek a tartózkodási helyéről, innen 39 mérföldre keletre találkozhatsz vele. A neve Brod, és ő egy troll férfi, aki a három összeesküvő közül a legjobb harcos.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

be 761 bemész a 761. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
- A hírek szerint Huertoltól délre nagyszámú varkaudar sereg gyülekezik. A király felhívása, hogy mindenki, aki csatlakozott a seregéhez, menjen oda és harcoljon a megszállók ellen. De ha odamész vigyázz, viseld a lajstrom medálod, különben a királyi csapatok téged is ellenségnek fognak tekinteni, mint azokat a kalandozókat, akik a legutóbbi invázió során is a varkaudarok oldalán harcoltak. Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 334.]

m 8 2 8 mozogsz északra, keletre, északra
[96,108] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar íjász nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 74, gyógyulás: 37, összesen: -37 ÉP}

Van itt egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).

(Továbbmész...) [97,108] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy vark. nekromanta. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta jobb oldalát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta jobb oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 23, gyógyulás: 31, összesen: +8 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy teljesen lerombolt erődítményt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

(Továbbmész...) [97,107] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vark. nekromanta került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta jobb lábát. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 23, gyógyulás: 29, összesen: +6 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 2 lajhár csontot 6 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [27 pontot használtál fel, van még 307.]

ve 706 1 megveszed a 706. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ve 390 10 megveszed a 390. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ve 669 30 megveszed a 669. tárgyat 30
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

ve 241 2 megveszed a 241. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[96,107] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Látsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar behemót. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 15, gyógyulás: 39, összesen: +24 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Van itt egy helytartói hivatal (580. épület.) és egy bank (583. épület.). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "

(Továbbmész...) [95,107] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Igazság és becsület. Ha ezt az utat követed, köztünk a helyed. Ősi hajnal lovagjai KT. "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a korinthai amőba testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 10, gyógyulás: 32, összesen: +22 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar bajnok. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok nyakát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 29, gyógyulás: 30, összesen: +1 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (577. épület.).

(Továbbmész...) [95,108] Még mindig a városban vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy varkaudar felderítő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő jobb oldalát. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ->eldobod]. 1512 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 63, gyógyulás: 37, összesen: -26 ÉP}

Van itt egy fogadó a Rozoga Csontváz Lordhoz. (613. épület.). Találsz néhány eldobott tárgyat: 19 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [37 pontot használtál fel, van még 270.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[94,109] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy karmazsin huhogó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal megdöföd a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 20, gyógyulás: 1, összesen: -19 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss elf nyomok vezetnek keletre.
Találkozol Stormmal. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot, egy vérpettyes gyűrűt és egy vérvörös köpenyt visel. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy Brod trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Holmiját egy nektoraf cipeli. Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [94,110] Tovább barangolsz a fák között.

Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. (45. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Látsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Daemonnal. Ő Zanthia férje! Dornodon korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany masszariasztót, egy bundás kabátot, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór kesztyűjét, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy ezerszemű bestia trófea, egy térfaló trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.
[18 pontot használtál fel, van még 252.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

tk 45 5654 többszemélyes kaland 45 5654
Ellenőrzöd, ki ért már ide: Storm. Közösen megválasztott vezetőtök, Daemon érkeztével közös kalandra indultok majd. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy fokhagymát ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 242.]

* 3. BP: használod az 1271. tárgyat
Most épp egy másik növény nő Sheran cserepében, nem ültethetsz bele másikat! [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 4. BP: imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy szőrlajhár.

Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal felnyársalod a szőrlajhár szőrös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szőrlajhár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 212.]

* 5. BP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 2 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 209.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 9 fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [9 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 fokhagymát. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 26, 25.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 582 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR CHE-PAP (704. SZÖRNY)
A che harcművész irányzat kiváló katonái a varkaudar che-papok. Tökéletesen kimunkált izomzatuknak szépségét a felszerelésükből elmaradhatatlan che-vállszalag és che-kard csak tovább növeli. Vallásos elhivatottságuk csak egy istent imád, Dornodont, ami azt hiszem érthető is a varkaudarok keletkezéséről szóló legendák ismeretében. Példaképük azonban egy közülük való: Khór. Varkaudar che-papokkal nagyon ritkán lehet csak találkozni. Elsősorban azért, mert nincsenek sokan, köszönhetően a nem túl egyszerű próbák sorozatának, melyen a kiképzésen a papoknak végig kell menniük. Csak a legjobbak elég rátermettek ehhez. Tehát ők a varkaudarok legjobbjai, de vajon mit jelent ez akkor, ha egy hozzád hasonló kalandozóval hozza őket össze a sors? Talán már ki is derült, vagy majd ezután fog...

KARAKTERLAP

Amos Kaelpyr, egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr főpapja vagy. Papi hited: 308. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 33 (43) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 174 cm
IQ: 33 (37) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 26/25 év
Egészség: 30 (32) Életpont: 467/451 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: -1
Szerencse: 41 (48) Varázspont: 573/73 Pénz: 1096 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 169/196 EFejl: 15
Eddig összesen 1225 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11003 TP-t kaptál. Jelenleg 435130 TP-d van. A következő szinthez még 14870 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, quwarg parafenomén, varkaudar varázsló. A 238. fordulódban 6966 arany került a bankszámládra. 7070 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/8 szúrófegyverek: 25/32 (+9%) vágófegyverek: 18/80
ütőfegyverek: 10/28 lőfegyverek: 25/25 (+8%) dobófegyverek: 7/17

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (250%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) (13 -16.); vashegyű nyíl (#176) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/43 2. nyomkövetés: 33/27 (+13%) 3. mászás: 16/22
4. csapdakészítés: 18/96 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/37 6. gyógyítás: 50/40
7. titkosírás: 5/66 8. felderítés: 12/11 9. szörnyidomítás: 10/72
10. teológia: 31/97 (+21%) 11. taumaturgia: 26/12 (+2%) 12. szerencsejáték: 2/8
13. versengés: 11/14 (+8%) 14. harcművészetek: 3/0 15. zene: 8/94
16. szörnyismeret: 23/11 (+18%) 17. pszi: *21/100 18. zárnyitás: 6/63
19. vadászat: 14/10 20. bányászat: 26/36 21. úszás: 2/12
22. főzés: 5/46 23. csapatmunka: 2/71

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot, csak egyszer), erőserkentőt (#1405) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220), színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), trikornis (#104), varkaudar hadúr (#270), ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
Tharr hívők (#996), Romold Thralk (#3471), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> varkaudar varázsló (#271)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) tűzeső (#61) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
villámcsapás (#50) >> társak oldalán harcolva (#986) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
tűzeső (#61) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> 17. szintű lényekre
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> férfiak (#998)
tűzeső (#61) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)
védelem sav ellen (#36) >> burástya királynő (#759) fehér glóbusz (#47) >> ulkor jéglény (#641)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)
tompítás (#40) >> varkaudar hadúr (#270) fehér glóbusz (#47) >> sötét gnóm (#132)
elektromos pajzs (#51) >> varkaudar bajnok (#190) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 15

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 lajhár csont (#236)
1 rövid íj (#107) 1 sámán gyógykenőcs (#1139) 16 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
134 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 fokhagyma (#403)
2 huhogó bibe (#332) 1 rókafarok (#124) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,109) Dornodon rúnaköve, karmazsin huhogó (#185), Storm (5796. kalandozó)
(94,110) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 45. többszemélyes kaland, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), Daemon (5654. kalandozó), szőrlajhár (#141)
(95,107) jósda (#577), korinthai amőba (#420), varkaudar bajnok (#190)
(95,108) fogadó # (#613), oltár, 17. többszemélyes kaland, varkaudar felderítő (#7133)
(95,110) karmazsin huhogó (#185)
(96,107) helytartói hivatal (#580), bank (#583), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), varkaudar behemót (#189)
(96,108) ékszerbolt (#586), tanácsadó bölcselő (#589), varkaudar íjász (#687)
(96,109) varkaudar bajnok (#190), fejvadászcéh (#758), Toborzóiroda (#761)
(97,107) vark. nekromanta (#173), fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376)
(97,108) vark. nekromanta (#173), oltár, erődítmény (#488)

Üzenet küldése a karakternek