240. forduló, 242. forduló, Trisaf Odnalmor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jún. 17. 7h:35'
EZ A 666. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
667. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5309
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 13

TRISAF ODNALMOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,106] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+133 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 601.]

* 2. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 596.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 591.]

* 4. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 586.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 581.]

* 7. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 576.]

* 8. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 571.]

* 9. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy vadászkés elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 551.]

* 10. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 546.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

181 182 183
105
106
107

[188,106] Lakott területre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat.

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
[-60 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 536.]

be 632 2 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 150 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 486.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[189,105] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és 7 spiritusz. 2 651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 58, gyógyulás: 63, összesen: +5 ÉP}


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[182,106] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 17, gyógyulás: 32, összesen: +15 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy védelmező morf száll szembe veled.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a védelmező morf testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Több marást ejt rajtad a védelmező morf csáprágójával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 10, gyógyulás: 14, összesen: +4 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. A következő ellenfél egy mágiamorfáló.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel teljesen átszúrod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A mágiamorfáló nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 9, gyógyulás: 19, összesen: +10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 keg gombát. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy Raia szent lovagja. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.
[14 pontot használtál fel, van még 472.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a kvazár páncélt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +19 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár teremtése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! 2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! 3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (-2 TU) [30 pontot használtál fel, van még 442.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy magger.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a magger éles mandibuláját. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a magger testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 78, gyógyulás: 37, összesen: -41 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 412.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[181,106] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán A Tűzhajú vigyorog kajánul. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kputtyintó csalán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy lomha morf.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 77 életpontot sebeztél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a lomha morf bal oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel eltalálod a lomha morf bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A lomha morf karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
863 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 5, gyógyulás: 18, összesen: +13 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy brutális morf.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 78 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a brutális morf testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a brutális morf testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 170 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 23, gyógyulás: 19, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 1 adamantitot. (ld. enc.) Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg parafenomén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén fejét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 17 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2 457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 31, gyógyulás: 45, összesen: +14 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [180,106] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy legyengült woorgard. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2 066 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 16, gyógyulás: 68, összesen: +52 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy harcias morf áll veled szemben.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a harcias morf testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Agyartőrrel megdöföd a harcias morf testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Érdes nyelvével a harcias morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 15, gyógyulás: 18, összesen: +3 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. A következő ellenfél egy mágiamorfáló.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel felnyársalod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Érdes nyelvével a mágiamorfáló néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 23, gyógyulás: 19, összesen: -4 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 3 madártollat. Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy kihívás tornyát. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ongóliant. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (19 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megérinted az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed az ongóliant testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc, 4 ezüst nyaklánc, egy aranytű és egy ezüst kulcs. 3 837 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 150, gyógyulás: 108, összesen: -42 ÉP}


Találkozol Leviatannal. Tharr kántora. Egy Amélia köpenyét, egy angyalok gyűrűjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kalózcsizmát, egy gránit szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy obszidián karkötőt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy Blounther apó trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [179,106] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kputtyintó csalán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[29 pontot használtál fel, van még 383.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[178,106] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis herceg. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt.

(Továbbmész...) [177,106] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Utad során felfedezel egy óriás liánt.

(Továbbmész...) [176,106] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északra nézel, észreveszel egy tavacskát. Elrakod a távcsövet. [21 pontot használtál fel, van még 362.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[175,106] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Szeli'D Kígyószisz előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 lótuszvirágot.

(Továbbmész...) [174,106] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis herceg. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

[23 pontot használtál fel, van még 339.]

ef 30 503 energia fejlesztése 30
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-30 TU.] [210 pontot használtál fel, van még 129.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 124.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 818 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 122.]

* 3. BP: h 234 40 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+25 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 82.]

* 4. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 62.]

* 5. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 52.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 1, 20.
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 52 pontod maradt, ebből a következő körre 52 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 434 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY)
A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges.

OLTÁR TEREMTÉSE (167. VARÁZSLAT)
Egyre jobban érezted, hogy mekkora szükséged lenne erre a varázslatra, és lám - istened végre meghallgatta imád! Mostantól képes vagy felszentelt oltárt teremteni, 50 VP, 10 TVP és 5 isteni könnycsepp árán, a V 167 varázslattal. A varázslatot kizárólag síkságon, bozótosban, dombon vagy alacsonyhegységen használhatod, és csak akkor, ha azon a mezőn nincs még oltár ill. templom. (Esetleg az is előfordulhat, hogy a hely tele van már zsúfolva egyéb épületekkel és tereptárgyakkal, bár ez nem túl valószínű.)

ADAMANTIT (627. TÁRGY)
Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható.
Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára.

NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY)
A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni.

KARAKTERLAP

Trisaf Odnalmor, egy hosszú ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr apostola vagy. Papi hited: 224. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 35 (53) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 30 (57) Támadás: 46 (48) Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 37 (44) Védekezés: 34 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 113/113 év
Egészség: 33 (42) Életpont: 751/1013 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 42 (47) Varázspont: 1258/452 Pénz: 42453 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 36/0 Pszi pont: 199/136 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 24
Eddig összesen 2717 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 330 TP-t kaptál. Jelenleg 1 723 358 TP-d van. A következő szinthez még 276 642 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, ősdentor, orbitális mackósajt. A 92. fordulódban 1063 arany került a bankszámládra. 1201 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/56 ökölvívás: 9/22 szúrófegyverek: 30/8 (+7%)
vágófegyverek: 22/9 ütőfegyverek: 7/31 lőfegyverek: 7/41
dobófegyverek: 27/71

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); bumeráng (#249) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
174,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 189
JLKzott minoszkúpok: 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 910 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/91 (+48%) 2. nyomkövetés: 46/59 (+10%) 3. mászás: 16/3
4. csapdakészítés: 32/58 (+7%) 5. csapdaészlelés: 3/34 6. gyógyítás: 27/97
7. titkosírás: 3/19 8. felderítés: 23/6 9. szörnyidomítás: 3/27
10. teológia: 42/41 (+15%) 11. taumaturgia: 36/98 (+57%) 12. szerencsejáték: 4/26
13. versengés: 22/1 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 81/40 (+50%)
16. szörnyismeret: 6/61 17. pszi: 23/40 (+9%) 18. zárnyitás: 3/3
19. vadászat: 4/41 20. bányászat: 35/63 (+3%) 21. úszás: 1/86
22. főzés: 18/67 (+11%) 23. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
9999. szövetség (#9999), fabontó szójer (#71) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (8,0) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)
tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165)
fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! (teljesítve)
3.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 71. labirintus (159,41). kőtorony (664): új. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 46, 47, 48, 59, 66, 68, 70, 71, 124, 125, 126, 127, 130, 134, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 18, 41.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 828, az összesen kapott pontszám: 91950. (összesen ölhető: 828 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
$2 kőhegyű lándzsa ($7) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
1 szögletes kő (#17) 3 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 moa stuki (#413)
Lövedékek
13 ezüsttollú nyíl (#363) 2 tüske (#22) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
6 ezüstshuriken (#327) 3 mérg. vas dobónyíl (#190) 6 nyu-shuriken (#157)
12 tolmokov-koktél (#351) 23 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * elit csatavért (#295)
Sisakok
$1 vassisak ($160) 1 * Zu'lit koronája (#821)
Köpenyek
2 rejtőköpeny (#277)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
$1 * grifftoll kesztyű ($1578)
Övek
$1 * zafír erőöv ($397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
4 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140) $5 ezüst nyaklánc ($117)
1 gólem talizmán (#811) 1 halálhozó talizmán (#813) 2 hősiesítő medál (#1558)
1 * gránit szimbólum (#144) 1 * korinthai talizmán (#814) 1 ritualista amulett (#708)
$1 trófea nyaklánc ($196) 1 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 2 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 réz papi karkötő (#307) 1 * smaragd karkötő (#707) 2 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
33 * angyalok gyűrűje (#529) $1 aranygyűrű ($193) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
5 fűszertartó (#210) [bennük 11 csepp sáfránypor (#211), fér még: 14]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 30 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 6]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 mágusszelence (#1076) [benne 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 0]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 56 csepp spiritusz (#170), fér még: 84]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 térdeplő tülök (#1440) [bennük 2 korty életvíz (#1500), fér még: 10]
6 uzbány csőr (#169) [bennük $15 csepp ugh méreg ($166), fér még: 57]
4 vizestömlő (#3) [bennük 62 korty víz (#27), fér még: 18]
5 zöld üveg (#82) [bennük 27 csepp ragasztó (#83), fér még: 73]
Eszközök, használati tárgyak
4 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554)
5 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755) 4 aranypikkely (#415)
2 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
4 bronzkulcs (#76) 2 destabilizátor (#1275) 8 + deus ex machina (#1)
7 ezüst kulcs (#184) 6 Fairlight szütyője (#2108) 1 fáklya (#36)
8 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473) 28 gernim balzsam (#1894)
53 gyógykenőcs (#313) 1 hebrencs csapda (#147) 17 kaja (#2)
7 keg gomba (#1615) 1 kis aranykulcs (#240) 3 kis ónixkulcs (#1110)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
1 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725) 2 kronokristály (#1636)
10 leviatán hólyag (#2182) 11 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 8 megsemmisítő (#1540)
1 moa varázsdoboz (#1133) 5 morf esszencia (#2452) 4 nagy aranykulcs (#246)
3 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 43 ork csodaszer (#1228)
5 pszi kő (#248) 1 pszi kristály (#618) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
5 rum (#1419) 27 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 shinai gömb (#348)
1 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150) 5 tapasztalatkő (#975)
1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42) 3 titanitdukát (#1480)
1 titkos teleportkő (#1387) 4 varázskő (#305) 3 varkaudar pálinka (#1137)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 113 álompor (#396) 4 amniosz (#203)
78 átlátszó morfplazma (#2451) 13 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
83 bíbor morfplazma (#2450) 6 borkonyó bibe (#312) 27 csillezsályalevél (#1253)
4 csuklyavirág (#133) 4 darázsfarok (#654) 2 dentor bőr (#551)
128 drótszőr (#37) 7 eknozol (#540) 1 elf csont (#664)
18 elkarog szőr (#665) 5 etra hályog (#712) 6 ezüstdarab (#326)
7 fabontó (#106) 75 fehér morfplazma (#2445) 12 fekete gyöngy (#99)
86 fekete morfplazma (#2446) 1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
17 fülemüle agyar (#267) 3 galachmit (#310) 1 gnóm csont (#706)
5 grákóbőr (#41) 6 grifftojás (#179) 14 gyíkfű (#201)
51 gyöngymangó (#135) 5 hattyútoll (#1222) 1 hebrencs állkapocs (#130)
3 hibátlan tűzopál (#1642) 27 ilkin érc (#232) 1 jegesmedve bunda (#1067)
8 jégszív (#282) 10 kaktuszbogyó (#429) 10 karbin plazma (#199)
2 kazmár gyökér (#205) 74 kék morfplazma (#2442) 6 kék orchidea (#68)
8 kőszem (#304) 7 kreiton esszencia (#892) 1 küklopsz szem (#643)
2 kvazár (#244) 1 lapockacsont (#33) 1 lidércesszencia (#1074)
86 lila morfplazma (#2448) 6 lótuszvirág (#447) 85 madártoll (#112)
140 mákrózsa virág (#56) $2 mandibulapenge ($125) 15 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378) 2 moa obszidián (#380)
4 moa üveggömb (#383) 56 mocsári penke (#148) 30 mutáns csont (#331)
83 narancs morfplazma (#2449) 3 nektoraf faggyú (#667) 22 óndarab (#85)
4 párducbőr (#1066) 3 párducszem (#1073) 30 pirkit (#153)
7 púderkő (#119) 20 pular kristály (#239) 17 purifikátor háj (#269)
31 quwarg tojás (#360) 29 ramit kő (#226) 14 raptor karom (#281)
30 remák szív (#264) 23 rézdarab (#70) 7 rinóbőr (#651)
20 rókafarok (#124) 1 rozmárfog (#1069) 1 ryuku rúnatekercs (#1162)
36 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 76 sárga morfplazma (#2447)
1 smaragdkő (#678) 12 sünmedve tüske (#14) 13 szárnyas hernyó (#69)
17 szulfagor agyar (#677) 2 szulfin (#676) 2 szuperkötél (#209)
6 szvó-ektoplazma (#151) 5 téfea-agy (#172) 5 Thargodan esszencia (#328)
4 trikornis szarv (#198) 8 tyrex csont (#280) 4 ulkor gyöngy (#1072)
4 vadász tatu bőr (#15) 2 vámpírfog (#1221) 29 varányszem (#30)
6 varkaudar csont (#1113) 2 varkaudar tekercs (#653) 80 vasérc (#152)
4 vízionár szem (#102) 68 vörös morfplazma (#2443) 3 xirnox szív (#213)
2 yetiszív (#1070) 69 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 491.35 kg Megterheltség: 196%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
151 arany (#50) 12 drótszőr (#37) 1 kvazár páncél (#251)
1 sallank karom (#128) 1 vámpírfog (#1221) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 adamantit (#627) 1 aranytű (#272) 1 borkonyó bibe (#312)
1 ezüst kulcs (#184) 4 ezüst nyaklánc (#117) 1 fehér morfplazma (#2445)
3 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kék morfplazma (#2442) 1 kék orchidea (#68) 1 lila morfplazma (#2448)
3 lótuszvirág (#447) 2 madártoll (#112) 10 mákrózsa virág (#56)
2 mandibulapenge (#125) 2 óndarab (#85) 7 spiritusz (#170)
5 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152) 1 vörös morfplazma (#2443)
2 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183
105
106
107
(174,106) trikornis herceg (#261)
(175,106) bávatag golombárok (#165), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720)
(176,106) Raia szent lovagja (#239), Tharr oltár, 48. jellempróba
(177,106) noth szellem (#250), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(178,106) trikornis herceg (#261), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(179,106) Chara-din monolitja (#534), oltár, 40. jellempróba, kputtyintó csalán (#247), élőholt tigris (#766)
(180,106) woorgard (#231), harcias morf (#7619), mágiamorfáló (#7623), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), 21. jellempróba, érclelőhely, ongóliant (#159), Leviatan (1222. kalandozó)
(181,106) gumifa (#38), kihívás tornya (#502), tündöklő szobor (#1587), 42. jellempróba, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), kputtyintó csalán (#247), lomha morf (#7621), brutális morf (#7620), quwarg parafenomén (#248)
(182,106) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 35. jellempróba, quwarg királynők (#153), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623), Raia szent lovagja (#239), magger (#747)

Üzenet küldése a karakternek